Als dat echt waar is, dan heeft ze een ijzersterk contract en is ze dus reuzeslim. Anders kan ik het niet zien, want ik vermoed dat ze achter ook flink van haar balen zo af en toe.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:44 schreef Dark het volgende:
[..]
YEP!
Wat ik werkelijk niet begrijp, is dat Natasia elke keer weer, de redactie kompleet voor lul zet met de opmerking; "Ik ben onschendbaar, probeer mij maar eens naar huis te krijgen".
Wat zullen die lulletjes aqua rosa's bij de Febo veel van Natas houden, echte liefde maakt vergevingsgezind!
Natasia zet de redactie gewoon elke keer zwaar te kakken en ze rollen op hun rug met de pootjes omhoog! Marco Polo durft nog NET te vragen aan Natas of zij zich van haar goede kant wil laten zien!
Maar Natas luistert gewoon lekker niet, want zij is toch onschendbaar?!
En Madam de Onschendbare, krijgt alles wat ze wil!![]()
KUTREDACTIE![]()
Ik kreeg ene Milton aan de lijn, vreemdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je Natasia aan de lijn als je 1 van die nummers belt?? Nee, het is dus (momenteel) niet haar nummer.
2 stappen na google kom je hier uit:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Prik0 het volgende:
Waarom al die drukte om een telefoonnummer?
Stuur gewoon een mailtje!
natasiablank_429@hotmail.com
Toen ik belde kreeg ik de voicemail van een-of-ander incassobureau Felder ofziets..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kreeg ene Milton aan de lijn, vreemd
Nee, dat is een deel van haar geboortedatum: april 1929.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat er nog is minimaal 428 andere Natasia Blank's rond lopen?
Omdat je vuur niet met vuur moet bestrijden maar met waterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Normaal?
ze doen niet normaal tegen Lieke en Huub.
De wereld is verrotquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat er nog is minimaal 428 andere Natasia Blank's rond lopen?
Bron?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:48 schreef farceman het volgende:
Wel respect voor Jaap trouwens hij heeft het gewoon voor elkaar Talpa op te lichten en ze kunenn hem niet meer bertrappen hij heeft alles op zijn pc thuis met een shredder gewist en is dus niet meer terug te halen
Je wilt toch niet zeggen dat er nog is 428 andere Natasia Blank's rond lopen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Prik0 het volgende:
Waarom al die drukte om een telefoonnummer?
Stuur gewoon een mailtje!
natasiablank_429@hotmail.com
Die loopt ze dan vanzelf wel een letterlijk tegen het lijf, familieleden bedreigen en/of lastig vallen slaat gewoon nergens op, het geeft maar 1 ding aan: dat degene die dat doet zelf nog gestoorder is dan de bewoners van die villa en dat diegene ook niet meer doorheeft dat hij/zij naar een TV programma zit te lijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook belachelijk maar er moet toch op één of andere manier aan d'r duidelijk worden gemaakt dat haar gedrag door veel mensen niet geaccepteerd wordt en dat ze een keer echt de verkeerde tegen 't lijf loopt.
ah, Felter was dat, denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:48 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Toen ik belde kreeg ik de voicemail van een-of-ander incassobureau Felder ofziets..
Je kan het geneens goed spellenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:48 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Toen ik belde kreeg ik de voicemail van een-of-ander incassobureau Felder ofziets..
Natasia haar echte beroepquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:48 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
2 stappen na google kom je hier uit:
http://profielen.chatgirl.nl/show.php3?nick=tasia
![]()
Ja maar totaal geen succes in zn plan. Dus ik zou zeggen no respect voor dat tonnetje vetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:48 schreef farceman het volgende:
Wel respect voor Jaap trouwens hij heeft het gewoon voor elkaar Talpa op te lichten en ze kunenn hem niet meer bertrappen hij heeft alles op zijn pc thuis met een shredder gewist en is dus niet meer terug te halen
Jemig man, ik heb in het andere topic al sorry gezegd. Het is maar een COS hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:50 schreef OudFruit het volgende:
Deze was dus NIET eerder..heb je je bril op Gert??
quote:dag lekkere meiden ik zoek en leuke meid om veel plezier mee te maken lekker chatten,stappen en vooral lekker sexen ik ben zelf een spontane tropische meid van net 30 en ik hou van eerlijke mensen een leuke vriendschap vind ik ook erg belangerijk dus als jij geinterresserd bent hoor ik dat erg dikke kus van natasia
Ja dat zou zomaar kunnen en daaromm zijn prive gegevens niet gewenst hierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom wordt hier opgeroepen om mensen die niet in DGK te zitten te bellen of te mailen? Zijn mensen die dat doen misschien niet helemaal lekker in hun hoofd?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:50 schreef Pavement het volgende:
IDEE, kunnen we geen tshirts met opdrukken op sturen, bv de opdruk kijk mijn buik 3 rollen minder dan nadia
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:50 schreef Pavement het volgende:
IDEE, kunnen we geen tshirts met opdrukken op sturen, bv de opdruk kijk mijn buik 3 rollen minder dan nadia
Tja ok puntje, maar hij heeft zichzelf wel buiten verdachtmaking kunnen zettenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja maar totaal geen succes in zn plan. Dus ik zou zeggen no respect voor dat tonnetje vet
Wat ben jij toch een mooi mens en een geweldige vrouwquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die loopt ze dan vanzelf wel een letterlijk tegen het lijf, familieleden bedreigen en/of lastig vallen slaat gewoon nergens op, het geeft maar 1 ding aan: dat degene die dat doet zelf nog gestoorder is dan de bewoners van die villa en dat diegene ook niet meer doorheeft dat hij/zij naar een TV programma zit te lijken.
Beetje de realiteit in het oog houden. Natasia komt zichzelf nog wel tegen
Dan zal ik de volgende wel maken als er 270 berichten zijn geplaatst hier..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig man, ik heb in het andere topic al sorry gezegd. Het is maar een COS hoor.![]()
Toch is er wel met de modjes onmin geweest omdat een cos die later werd geopend moest worden gesloten terwijl er daar al meer berichten waren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig man, ik heb in het andere topic al sorry gezegd. Het is maar een COS hoor.![]()
Het kan ook zijn er mensen bedreigd worden om Natasia er in te laten. Ik zou er niet raar van opkijken. Een echt frisse jongen is die ex van haar niet bepaald.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat echt waar is, dan heeft ze een ijzersterk contract en is ze dus reuzeslim. Anders kan ik het niet zien, want ik vermoed dat ze achter ook flink van haar balen zo af en toe.
Juist, het is een principe kwestiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Toch is er wel met de modjes onmin geweest omdat een cos die later werd geopend moest worden gesloten terwijl er daar al meer berichten waren.
Doe dit gezeik in FB, doe ik lekker met je meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Toch is er wel met de modjes onmin geweest omdat een cos die later werd geopend moest worden gesloten terwijl er daar al meer berichten waren.
Ik ga liever slapenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe dit gezeik in FB, doe ik lekker met je mee![]()
Nogmaals: enorm sorry voor deze afschuwelijke vergissing. Mea Culpa.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Ik koop een taart en ben in Amsterdam die avondquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is dit best wel een groot risico wat tien neemt.
Na de acties van Jaap en Natasja op Lieke en Huub, zullen ze er echt niet populairder op zijn geworden.
Op zo'n festival lopen heel veel mensen rond, ook hele boze mensen, heeeeeeeeeeeele boze mensen
En anders Brian eruitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:55 schreef 2live het volgende:
huub verwacht dat de punten van Lieke teruggegeven moeten worden.
Over een kikker..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:56 schreef BarryK het volgende:
Raad is waar Dennix het over heeft?
Thnxquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een mooi mens en een geweldige vrouw![]()
Maximaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:56 schreef BarryK het volgende:
Als dat zo is, dan moeten al die heel boze mensen heel snel naar een arts toe. Want al die heel boze mensen die sporen voor geen meter. Al die heel boze mensen zijn niet in staat om een script gestuurd spel te onderscheiden van het echte leven. En dan nog moeten al die heel boze mensen naar de programmamakers, want die maken dit mogelijk. En mijn private mening "Die heel boze mensen mogen van mij opgesloten worden in DGK met heel veel bewaking".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:53 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is dit best wel een groot risico wat tien neemt.
Na de acties van Jaap en Natasja op Lieke en Huub, zullen ze er echt niet populairder op zijn geworden.
Op zo'n festival lopen heel veel mensen rond, ook hele boze mensen, heeeeeeeeeeeele boze mensen
Misschien kunnen, als huub door zijn jackpot heen is, zijn groupies een paar ton voor hem inzamelenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:55 schreef blomst het volgende:
Ik lees het morgen allemaal wel.
Natasja komt er weer mee weg, zul je zien dat Huub morgen een boete krijgt,
Over an wenkbrauwen zn handen of over terror tegen huubquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:56 schreef BarryK het volgende:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:56 schreef BarryK het volgende:
KUTFLENSquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:54 schreef PC eend het volgende:
Zit ik GVD uren te wachten tot ze op de bank moeten, ga ik zelf op de bank zitten komt ie wel
KUTFLENS
Kwaliteit van zijn sjaaltje?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:56 schreef BarryK het volgende:
Dennix is een HELDquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis:"nu gaat 'ie (Huub) afbrokkelen..."
Dennis heeft het door !! GO DENNIS GO !!!
Of nog een vliegtuigje of tien boven Eemnes laten vliegenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien kunnen, als huub door zijn jackpot heen is, zijn groupies een paar ton voor hem inzamelen![]()
Ik maakte maar een grapjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
KUTFLENS![]()
Ik ben het niet altijd met je eens maar nu wel.
Wat heeft Dennix door dan? Dat ie zn handen in zn zakken heeft de hele tijd?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis:"nu gaat 'ie (Huub) afbrokkelen..."
Dennis heeft het door !! GO DENNIS GO !!!
Ik wordt nu van 2 kanten aangevallen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit gewoon in een openbaar register een naam opgezocht? Dat is wel erg........ klep voor je ogen? Maak ik een telefoongids? Wikipedia? Beslissingen? Roep ik hier de meest vreselijke bedreigingen? Over het leven van iemand? Die ik ook met een metalen pot in zijn gezicht gooi? Omdat ik een spelletje wil winnen?
Deze mevrouw zal zichzelf moeten beschermen, ik ben namelijk niet deborah Flens en bij mij is deze vrouw absoluut niet onschendbaar!
Je instelling en gedrag maken je onschendbaar. Als pesten een spelletje was zou ze al af zijn. Als dit spel regels had en die regels werden nageleefd zou ze er al een hele tijd niet meer zijn ( en veilig bij haar kinderen zitten in plaats van mensen tye schoppen, slaan, bijten, metalen voorwerpen als een grote pan in hun gezicht te gooien of ze scheel te schreeuwen met de mest grove schuttingtaal.
Als deze mevrouw ooit dit programma verlaat.... krijgt ze dan Hans mee als haar persoonlijke begeleider?
Die kuthuub is zelfs slecht voor het milieuquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of nog een vliegtuigje of tien boven Eemnes laten vliegen
Denk asjeblief een beetje na. John de Mol laat zich de les lezen door de onderwereld. Dat geloof je toch zelf niet? Ik bedoel het niet rot of zo, maar al die verdachtmakingen, ze slaan nergens op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan ook zijn er mensen bedreigd worden om Natasia er in te laten. Ik zou er niet raar van opkijken. Een echt frisse jongen is die ex van haar niet bepaald.
natasia zal die ex van dr aan zijn kont roesten. die 2 zijn niet goed meer met elkaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan ook zijn er mensen bedreigd worden om Natasia er in te laten. Ik zou er niet raar van opkijken. Een echt frisse jongen is die ex van haar niet bepaald.
Komt bij huppeltje door de pammetjes.quote:
Klopt.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk asjeblief een beetje na. John de Mol laat zich de les lezen door de onderwereld. Dat geloof je toch zelf niet? Ik bedoel het niet rot of zo, maar al die verdachtmakingen, ze slaan nergens op.
Hear hearquote:Op zondag 15 juli 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Reageer het niet af op de bewoners
Het is echt de redactie die walgelijk is
Beter 100 taarten, vliegtuigen en kaarten naar hen..............
Of gewoon kappen met kijken.
Wat ze ook doen in dat huis, boeie..........
Maar het gekut met regels, manipulatie en disrespect voor de kijkers is te walgelijk.
Ik neem het progje met een grote zak zout. Maar dit is gewoon een gevoel van ontkend en gebruikt worden door een maker die internet wil betrekken bij TV activiteiten.
Ik voel me een proefkonijn van een expiriment en niet serieus genomen door een maffia die gewoon alles manipuleert en er nog geld voor vraagt ook.
Te ziek !!!
Veel erger dan mensen die zich vrijwillig laten opsluiten om terror te verduren.
Heeft niks te maken met : Iets anders doen, geen leven of loslaten
maar gewoon met oneerlijkheid en onproffesioneel handelen
Ik ga bijna volledig met je mee. Maar wat nu als de doelstelling "gedoe" in de samenleving is om zodoende je zakken met pegels te vullen? Ook dat is ziek, maar volgens mij slagen ze er aardig in en is dat best wel professioneelquote:Op zondag 15 juli 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Maar het gekut met regels, manipulatie en disrespect voor de kijkers is te walgelijk.
Ik neem het progje met een grote zak zout. Maar dit is gewoon een gevoel van ontkend en gebruikt worden door een maker die internet wil betrekken bij TV activiteiten.
Ik voel me een proefkonijn van een expiriment en niet serieus genomen door een maffia die gewoon alles manipuleert en er nog geld voor vraagt ook.
Te ziek !!!
Veel erger dan mensen die zich vrijwillig laten opsluiten om terror te verduren.
Het hoeft niet tot het niveau John de Mol te gaan. En los daarvan is ook JdM niet onschendbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk asjeblief een beetje na. John de Mol laat zich de les lezen door de onderwereld. Dat geloof je toch zelf niet? Ik bedoel het niet rot of zo, maar al die verdachtmakingen, ze slaan nergens op.
Die is nu al maandenlang 24/7 huppeltje aan het opvoeden en beschermen.quote:
ik geloof er helemaal niks van, maar we zullen zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt tegen Amanda dat ze misschien doet wat gevraagd wordt mits Amanda haar gewoon met Lieke i.p.v. Sliko aanspreekt. Amanda doet het nog ook.
Lieke maakt Amanda's bed op, Amanda geeft Lieke haar kontaktpunten terug.
Ja Gert, maar die Natasia heeft het verstand van een doperwt en haar ketting zou echt niet langer mogen zijn dan één stap uit de keuken. Wie neemt Natasia nu toch serieus?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hoeft niet tot het niveau John de Mol te gaan. En los daarvan is ook JdM niet onschendbaar.
Het is natuurlijk een vage theorie, geef ik onmiddelijk toe, maar ik vind het gedrag van de redactie en de opmerkingen van Natasia ook heel vaag. Dus daar ga je dan mogelijke redenen voor verzinnen, en dit is er eentje van.
Dat gaat ze toch niet echt doen hequote:Op zondag 15 juli 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke krijgt dr cp's terug als ze Amandel dr bed opmaakt
Zijn zoon zou ontvoerd worden, maar iemand is uit de school geklapt om zo vriendjes te worden met JdM.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hoeft niet tot het niveau John de Mol te gaan. En los daarvan is ook JdM niet onschendbaar.
Het is natuurlijk een vage theorie, geef ik onmiddelijk toe, maar ik vind het gedrag van de redactie en de opmerkingen van Natasia ook heel vaag. Dus daar ga je dan mogelijke redenen voor verzinnen, en dit is er eentje van.
Advies voor de volgende show, geen dennis geen nadia geen huubquote:Op zondag 15 juli 2007 00:04 schreef cobain94 het volgende:
Een advies voor een volgende show: Geen intiem kontakt geen relaties..
Je hebt gelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Te ziek !!!
Ja, is afwachten. Maar ik vond het zo mooi dat Amanda zonder morren deed wat Lieke vroeg: haar bij haar echte naam aansprekenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof er helemaal niks van, maar we zullen zien.
maar wel met d'r kutsmoel op tv!!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef 2live het volgende:
natas wil niet met Jaap gezien worden op straat, hij kan niet eens dansen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn zoon zou ontvoerd worden, maar iemand is uit de school geklapt om zo vriendjes te worden met JdM.
Als dank daarvoor mocht dit persoon iemand in de DGK zetten die zo een miljoen zou winnen
Let wel, ik heb dit uit zeer betrouwbare bron![]()
Zoiets inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn zoon zou ontvoerd worden, maar iemand is uit de school geklapt om zo vriendjes te worden met JdM.
Als dank daarvoor mocht dit persoon iemand in de DGK zetten die zo een miljoen zou winnen
Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is afwachten. Maar ik vond het zo mooi dat Amanda zonder morren deed wat Lieke vroeg: haar bij haar echte naam aanspreken![]()
Zijn zoon is net zo'n kudt kabouter als huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
even goeie vrienden. ( en een heel verhaal erachter aan, maar dat skip ik deze keerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik wordt nu van 2 kanten aangevallen.
Maargoed ik ga me net als Huub dapper verweren
Ik vind net als jij, dat alles wat Natasia doet of denkt of wil zo krankzinnig is.
Maar net als bij Denniks toen dat ie dat zei over Huub's zusje, prive moet je hier niet bij betrekken.
Ik bedoel, ik weet dat bedoelingen goed zijn. Maar wat hebben die kinderen en WIlgo nou gedaan.
Je moet Natasia hebben. Maargoed laten we hierover ophouden, want straks krijgen we nog een COS debacleEven goeie vrienden dan maar?
Waarom verwacht hij dat?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:08 schreef BarryK het volgende:
Jaap verwacht: dat natasia er binnen 1 week uit gaat.. en dan een nieuwe erin die voor h&l is...
Advies voor de volgende show, helemaal geen show.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Advies voor de volgende show, geen dennis geen nadia geen huub
Hoop doet leven....quote:Op zondag 15 juli 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
Amanda denkt dat Huub snel weggaat.
Kijk hier kan Wilma wat mee.. Beetje laat voor de zondag's editiequote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoeveel alcoholrestricties heeft hij dan wel niet?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zijn zoon is net zo'n kudt kabouter als huub.
eensquote:Op zondag 15 juli 2007 00:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Advies voor de volgende show, helemaal geen show.
Reality is zo'n beetje uitgekauwd, verzin iets nieuws JdM.![]()
De situatie is onhoudbaar zoals hij nu is.. dat zei Jaap eroverquote:Op zondag 15 juli 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom verwacht hij dat?
De geruchten gaan al langer, maar waarop zijn die gebaseerd?
Miusschien heeft achter er iets over losgelaten...
Amen !! Ik vind zowiezo dat er gewoon 'iemand van achter' voor Fries moet zorgenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:06 schreef BuffyJan het volgende:
Tas vraagt of Huub Fries nog wat appels wilt geven. Hij heeft om half 6 voor t laatst gegeten.
Als ze er nou eens voor zorgen dat dat beest overdag lekker buiten staat ipv die appeltjes om 12 uur 's nachtsDaar wordt dat paardje vele malen gelukkiger van
Nou weet je, hoe langer ik kijk, hoe meer ik vind dat het begint te lijken op het politieke spel op het Binnehof en een begrijpelijke (alhoewel) simpele versie. Daar vindt min of meer hetzelfde plaats. Net zo smerig, net zo vies, alles inzetten voor het verkrijgen van macht, maar dan aan de oppervlakte geciviliseerd.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Advies voor de volgende show, geen dennis geen nadia geen huub
tja, die KUTFLENS heeft het tot een ernstig laag niveau laten afglijdenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef BarryK het volgende:
[..]
De situatie is onhoudbaar zoals hij nu is.. dat zei Jaap erover
Hij heeft ze alweer in zijn zakken.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef Pavement het volgende:
telefoon, dennis je handen zijn zichtbaar
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:08 schreef nueffeniet het volgende:
Jaap is echt zn eigen graf aan t graven
Kloptquote:Op zondag 15 juli 2007 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga bijna volledig met je mee. Maar wat nu als de doelstelling "gedoe" in de samenleving is om zodoende je zakken met pegels te vullen? Ook dat is ziek, maar volgens mij slagen ze er aardig in en is dat best wel professioneel
Nee, Fries moet gewoon weg daar. Dat paardje moet lekker in de wei spelen, en iemand hebben die voor m zorgt en aandacht geeft! Jammer dat op onze stal geen hengsten mogen staan anders had ik m graag die liefde en aandacht gegevenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Amen !! Ik vind zowiezo dat er gewoon 'iemand van achter' voor Fries moet zorgen
en niet de miljonairs.....
Met dien verschille dat de politiek tenminste nog respect hoog in het vaandel heeft staanquote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou weet je, hoe langer ik kijk, hoe meer ik vind dat het begint te lijken op het politieke spel op het Binnehof en een begrijpelijke (alhoewel) simpele versie. Daar vindt min of meer hetzelfde plaats. Net zo smerig, net zo vies, alles inzetten voor het verkrijgen van macht, maar dan aan de oppervlakte geciviliseerd.
Dat heb ik ook gehoord jaquote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef Pavement het volgende:
dennis en nadia zijn niet gecast op hub stem, wat een tering geliud, die van amnda is nog beter aan te horen.
Hoorde jullie ook dat natasia zij dat ze eigenlijk met jaap gezien wilde worden buiten
Wat ik hoor van Jaap is, papier hier, dank u wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef cobain94 het volgende:
Jaap is jaloers op huub omdat hij alles kan maken en hij niet...
je bent prima te volgen kleinschatje - lekker zo'n bloeddrukquote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
Zo lang men nog blijft kijken
en geld uitgeeft aan sms, streams ed. zeker
Prima
Wel trekt het ander publiek aan en gaat de camp verloren.
Het grote geld gaat voor
De manipulatie is niet te zien in de uitzendingen
en het experiment van internet + TV gaat zo ten gronde.
Dat alles kunnen ze nu maken omdat het al verkocht is
Als streamer ben je waardeloos klapvee geworden.
Ikzelf maak me niet druk om terror naar wie dan ook, kan er om lachen.
Maar als oneerlijkheid van boven af bewezen is ( dus vandaag helemaal) dan voel ik onrecht.
Ben ik nog te volgen ?
ps. Ik heb een normale bloeddruk
Dat het liefst natuurlijk...........Maar als er dan TOCH zonodig 'een paard' bij moetquote:
cora gate?? tis godverdomme gewoon japie gate hij zit er tot zn nek inquote:Op zondag 15 juli 2007 00:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat ik hoor van Jaap is, papier hier, dank u wel.
ik wordt een beetje misselijk van Jaapie's emo gedrag.
Moeten we nu allemaal hem zielig gaan vinden.
Jaap heeft het met die hele Cora Gate verneukt.
Helemaal gelijk kzquote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
Prima
Het grote geld gaat voor
Maar als oneerlijkheid van boven af bewezen is ( dus vandaag helemaal) dan voel ik onrecht.
Ben ik nog te volgen ?
maar die moeten toch terug, vlgs de regels?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef Dark het volgende:
En Lieke, de lieverd, staat de bedden op te maken zonder ook maar een contactpunt van zichzelf terug te zien.
Ik vind het eerlijk gezegd zeer storend dat ze dat doet.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef Dark het volgende:
En Lieke, de lieverd, staat de bedden op te maken zonder ook maar een contactpunt van zichzelf terug te zien.
Ja, dat was de ruil met Amanda: zij de punten terug, Lieke haar bed opmaken. Maar Amanda zie je nog niets doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:17 schreef 2live het volgende:
[..]
maar die moeten toch terug, vlgs de regels?
Lieke heeft volgens mij een mega lief karakter, wow wat zou ik graag willen dat die drie heksen in het huis ook maar een stukje van Lieke's karakter hadden. Wat zou het dan kleuriger, fleuriger en leuker aan toe gaan....maar helaaschquote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp er zelfs niets van. Ook niet dat Huub er geen enorme heibel over trapt dat ze dit doet.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd zeer storend dat ze dat doet.
Je bent heel goed te volgen. Je vindt het leven niet eerlijk en dat klopt. Niet in DGK en niet erbuiten. Het is overal een teringzooi. Er zijn zelfs mensen die voor 1800 euro per maand zichzelf dood laten schieten in Afghanistan. Dat spelletje daar is nog veel enger dan hier. Wat ik wil zeggen, probeer te relativeren, ook over oneerlijkheid en beperk je cirkel van betrokkenheid tot die omvang waarbinnen jezelf nog iets kunt doen of veranderen. De rest is levensverkortend en zonde van je tijd. Zakt de bloeddruk al een beetje?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
Prima
Het grote geld gaat voor
Ben ik nog te volgen ?
Precies. Ik ga eens checken bij de dames van Bokt. Ellen zal daar vast geregistreerd staanquote:Op zondag 15 juli 2007 00:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat het liefst natuurlijk...........Maar als er dan TOCH zonodig 'een paard' bij moet
zorg er dan voor dat het fatsoenlijk 'onderhouden' wordt.......
En met het verschil dat als je daar iemand zou bedreigen(zoals mevr. Blank, retard Amandel regelmatig doen), je er zeker van kunt zijn dat er actie wordt ondernomen. Hier in de kooi is zelfs de redactie te laf om een signaal af te geven dat mensen bedreigen niet kan. Als je het dan wilt doorlaten gaan als iets 'normaals' laat het dan ook in de uitzendingen op tv zien. Bah, wat een ongeregeld laf zootje zit er achter de knoppen bij dit programma.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:14 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Met dien verschille dat de politiek tenminste nog respect hoog in het vaandel heeft staan![]()
Jaap is gewoon een ongelovelijke lompe dikzak die denkt dat hij iedereen te slim af is (dat niemand doorheeft wat echt en nep is, zoals z'n nep emo)... een afperser.. en bovenal een kut-nsb'erquote:Op zondag 15 juli 2007 00:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat ik hoor van Jaap is, papier hier, dank u wel.
ik wordt een beetje misselijk van Jaapie's emo gedrag.
Moeten we nu allemaal hem zielig gaan vinden.
Jaap heeft het met die hele Cora Gate verneukt.
De eigenaar van Fries zou voor hem moeten zorgen en niemand anders. Fries zou nu in een grazige wei moeten lopen en niet in zijn eentje in een box moeten staanquote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Amen !! Ik vind zowiezo dat er gewoon 'iemand van achter' voor Fries moet zorgen
en niet de miljonairs.....
Weet ik, maar het wordt gewoon Cora Gate genoemd.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:17 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
cora gate?? tis godverdomme gewoon japie gate hij zit er tot zn nek in
gelukkig dat Huub er niets over zegt, dan krijgen we pas echt heibel. zeuren kan Lieke als geen ander, uiteindelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp er zelfs niets van. Ook niet dat Huub er geen enorme heibel over trapt dat ze dit doet.
Ze houdt de eer aan zichzelf en dat vindt ik knap.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd zeer storend dat ze dat doet.
we zullen ja naam serieus nemenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent heel goed te volgen. Je vindt het leven niet eerlijk en dat klopt. Niet in DGK en niet erbuiten. Het is overal een teringzooi. Er zijn zelfs mensen die voor 1800 euro per maand zichzelf dood laten schieten in Afghanistan. Dat spelletje daar is nog veel enger dan hier. Wat ik wil zeggen, probeer te relativeren, ook over oneerlijkheid en beperk je cirkel van betrokkenheid tot die omvang waarbinnen jezelf nog iets kunt doen of veranderen. De rest is levensverkortend en zonde van je tijd. Zakt de bloeddruk al een beetje?
Regels ?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:17 schreef 2live het volgende:
[..]
maar die moeten toch terug, vlgs de regels?
DAAR zou ik nou voor naar de kooi rijden: een protestactie tegen het onvrijwillige leven van Fries in de kooi...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:19 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Precies. Ik ga eens checken bij de dames van Bokt. Ellen zal daar vast geregistreerd staan
T wordt tijd dat Fries naar huis gaat!
ik las ergens in de COS dat Jaap z'n harde schijf thuis op z'n computer heeft laten "shredden" of iets? wat was dat, enig idee?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Weet ik, maar het wordt gewoon Cora Gate genoemd.
En ja Japie zit er tot aan zijn speknek in.
Ik herken je telkens niet je avatar lijkt teveel op die van die dennis fan,quote:Op zondag 15 juli 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat was de ruil met Amanda: zij de punten terug, Lieke haar bed opmaken. Maar Amanda zie je nog niets doen.
Wacht maar af ! Er wordt vanacht NIET GESLAPEN in de villa !!!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef nueffeniet het volgende:
die denniks durft nog steeds niet huub aan te vallen wat een lowlife looser..zegt altijd "geef me 2 minuten met hem en hij is weg"die gast scheit echt in zn broek
Ik meen hetquote:Op zondag 15 juli 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent heel goed te volgen. Je vindt het leven niet eerlijk en dat klopt. Niet in DGK en niet erbuiten. Het is overal een teringzooi. Er zijn zelfs mensen die voor 1800 euro per maand zichzelf dood laten schieten in Afghanistan. Dat spelletje daar is nog veel enger dan hier. Wat ik wil zeggen, probeer te relativeren, ook over oneerlijkheid en beperk je cirkel van betrokkenheid tot die omvang waarbinnen jezelf nog iets kunt doen of veranderen. De rest is levensverkortend en zonde van je tijd. Zakt de bloeddruk al een beetje?
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Er wordt vanacht NIET GESLAPEN in de villa !!!
Hij loopt er wel steeds grapjes over te maken maar ondertussen weet hij er wel van. Herinner je nog dat vrijgezellenfeest met die Jelte in de tuin? Toen spraken ze echt vreemd. Ook over Jaaps website dat die wel 2 ton waard is enzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Weet ik, maar het wordt gewoon Cora Gate genoemd.
En ja Japie zit er tot aan zijn speknek in.
Ben ik helemaal met je eens, maar ikzelf word er ook flink pissig over... het is zeer frustrerend om te zien hoe onrechtvaardig de febo is, en hoe nep bepaalde mensen zijn (Jaap met z'n bloedhekel aan Brain.. en zie nu, zelfde geld voor Nadia-Amanda).. dat waardeer ik aan Huub; hij zegt ook dat hij t best wel met brian zou kunnen vindenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen, probeer te relativeren, ook over oneerlijkheid ben beperk je cirkel van betrokkenheid tot die omvang waarbinnen jezelf nog iets kunt doen of veranderen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lieke heeft volgens mij een mega lief karakter, wow wat zou ik graag willen dat die drie heksen in het huis ook maar een stukje van Lieke's karakter hadden. Wat zou het dan kleuriger, fleuriger en leuker aan toe gaan.
quote:
Een typisch geval van een enkele FOKker, die een loze kreet lanceert.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik las ergens in de COS dat Jaap z'n harde schijf thuis op z'n computer heeft laten "shredden" of iets? wat was dat, enig idee?
je bent prima te volgenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik nog te volgen ?
Ik ook niet. Toen Lieke haar stem ook gaf aan Natasia en Jaap heeft ze bij mij heel veel punten verloren.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp er zelfs niets van. Ook niet dat Huub er geen enorme heibel over trapt dat ze dit doet.
je bedoelt dat denniks gaat rocken? lol echt niet ga jiju maar de hele nacht opblijven om naar streamlocks te kijken en naar denniks die overal achteraan loopt en zn tong laat zienquote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kon dat beest dan nu maar ergens binnen die villa zijn...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik meen het
Mn bloeddruk is normaal
alles zal me een worst zijn
maar oneerlijkheid maakt het beest in me los
![]()
Dat hoorde ik dat jochie met zn handjes in zn zakjes ook heel de dag zeggen. Ben benieuwd!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Bij huub is het ikke ikke ikke ,en er maar mooi omheen lullen als hij er wordt op aangesrpoken, het is jammer dat er geen verbaal sterke mensen in de kooi zitten die hem terecht zouden kunnen wijzen, deze terror nu is te vervelend en voedt hem alleen maar, hij begrijpt ook wel dat zn populariteit hierdoor stijgt en daar geyldt ie op.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia maakte een broodje voor Lieke en vroeg Huub het naar haar te brengen. Het broodje staat gewoon koud te worden. Huub heeft niet eens het fatsoen het broodje naar haar te brengen. Past wel in het beeld, wat ik van Huub heb.
Hij stond even iets te lezen, inmiddels heeft Huub het broodje aan Lieke gegevenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia maakte een broodje voor Lieke en vroeg Huub het naar haar te brengen. Het broodje staat gewoon koud te worden. Huub heeft niet eens het fatsoen het broodje naar haar te brengen. Past wel in het beeld, wat ik van Huub heb.
Speciaal voor jou dan: zie avatarquote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik herken je telkens niet je avatar lijkt teveel op die van die dennis fan,
Nee amanda geeft t niet terug totdat ze gebeld wordt door de redactie dat het moet, wat ik betwijfel.
Het valt me op dat natasia en brian steed worden ontzien van terror elke keer als er op hun terro wordt uitgeoefend word het afgekapt, daarom denk ik dat Jaap verplicht naar de andere kant moest.
[..]
[..]
Ik zie hetquote:
Jij moet wel familie zijn van die eunuch. Ten eerste omdat je zo zeker weet dat dit gaat plaatsvinden. En omdat het onmogelijk is dat een normaal mens sympathie heeft voor zo'n leeghoofdig slijmerig meelopertje.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik doe meequote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
DAAR zou ik nou voor naar de kooi rijden: een protestactie tegen het onvrijwillige leven van Fries in de kooi...
yeah, rightquote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lijkt me levensgevaarlijk om een broodje van Natasja te eten. Huub heeft groot gelijk dat hij haar het broodje bespaart.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
zodat ze dr bek niet verbrand tis precies op temperatuur nouquote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij stond even iets te lezen, inmiddels heeft Huub het broodje aan Lieke gegeven![]()
Zorgen dat niemand er meer info van af kan halen, lijkt me.. (maar da's lastig want ze kunnen, in zeer extreme gevallen, heel veel terughalen)quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik las ergens in de COS dat Jaap z'n harde schijf thuis op z'n computer heeft laten "shredden" of iets? wat was dat, enig idee?
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
je bent prima te volgen![]()
En ondanks dat je je waanzinnig aan het bezatten bent, ben je nog steeds scherp![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Te ziek !!!
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mmm..........dan zijn we al met zijn tweeen............maakt nog niet veel indruk ben ik bang.quote:
Straks krijg ik een eerste indruk van Brian en ben net als onze held ( gaap) Reza meteen omquote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kon dat beest dan nu maar ergens binnen die villa zijn...
en leerde Lieke er maar iets van, maar ze blijft geloven dat ze zich aan hun woord houden.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
Geen cp's dus, en naar de creme kon Lieke toch al fluiten.
Krijgt ze ze niet??? Hoppa dat bed vol spuiten met ketchup!!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
Geen cp's dus, en naar de creme kon Lieke toch al fluiten.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan: zie avatar![]()
Ook ik denk niet dat die cp's vanavond nog terug komen. Ja, de twee die je noemt worden heel veel ontzien, en niet alleen qua terror: let maar eens op hoe vaak zij liggen te slapen terwijl anderen dat niet mogen.
Dan moet de FEBO NU ingrijpen, kan toch niet...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:27 schreef tipsch het volgende:
En Lieke kan nog steeds fluiten naar haar contactpunten
Omdat Huub weet dat Lieke weg moet? Omdat Huub in dilemma zit, hoe lang moet ik haar steunen en wanneer laat ik haar los? Beide opties niet leuk voor hem? Dus maar gewoon even rustig blijven als het lukt? Of denkt Huub, ik ga met haar ten onder en dan maar geen miljoen?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toen Lieke haar stem ook gaf aan Natasia en Jaap heeft ze bij mij heel veel punten verloren.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
lieve tiefusteringkutredactie - optreden tegen die kutsnol amanda, NÚ!!!
lol 80% van dit programma klopt niet regels veranderen wanneer ze willenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:29 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dan moet de FEBO NU ingrijpen, kan toch niet...
Die spelen volgens hun - voor ons onzichtbare - regels.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:29 schreef BarryK het volgende:
[..]
Het is dan ook echt niet grappigquote:Op zondag 15 juli 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
Jaap zit buiten met de rest te scanderen, en binnen hoor je Huub verzuchten 'oh Japie Japie Japie'.
Dat is nu de bedoeling van het spelquote:Op zondag 15 juli 2007 00:29 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik zie Eric nog kijken naar Huub en hoor hem nog zo zeggen,: " oh Huub, wacht jij maar af, jij krijgt je deel nog wel"quote:Op zondag 15 juli 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
Jaap zit buiten met de rest te scanderen, en binnen hoor je Huub verzuchten 'oh Japie Japie Japie'.
Oh nee, beslist niet.quote:
Wat hebben we allemaal gehad.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
Jeetje, wat doet japie stoer zeg. wat een zieligerd.
Nee, Jaap voert opdrachten uit van achter. Hij gaat nog af als het zijn beurt weer is om het veld te ruimen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:32 schreef riri het volgende:
jaap is afgegaan zonder dat hij het door heeft
Nee, er is opgelegd van achter dat alles teruggegeven moest worden en opgeruimd...quote:
yup einde jaapie in zichtquote:Op zondag 15 juli 2007 00:32 schreef riri het volgende:
jaap is afgegaan zonder dat hij het door heeft
WTF??? Dat meen je toch niet?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft wel het bed van Nadia en Dennis opgemaakt.
Tja. Dat extreme pesten van Eric was ook niet leuk, erom gevraagd of niet. Maar dit is zelfs nog erger.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie Eric nog kijken naar Huub en hoor hem nog zo zeggen,: " oh Huub, wacht jij maar af, jij krijgt je deel nog wel"
En we zwaaien met z'n naar Jaap.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Jaap voert opdrachten uit van achter. Hij gaat nog af als het zijn beurt weer is om het veld te ruimen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:34 schreef willem-jozef het volgende:
Sinds ik als sinterklaas verkleed op een afdeling in een psychiatrisch ziekenhuis (20 jaar terug ongeveer) cadeautjes uitdeelde aan zwakzinnigen, heb ik niet meer zoiets gezien als dit sneue clubje van zes mensen die zich nu helemaal laten gaan.
Er moest opgeruimd worden. Kennelijk valt het opmaken van verstoorde bedden daar ook onder... al heb ik niet gezien dat Lieke de bedden van Nadia en Amanda heeft verstoord.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF??? Dat meen je toch niet?![]()
Lieke SPOORT NIET. Zal ze bang zijn geworden voor de 'terror' ??
En het is de schuld van Lieke als ze het pikt dat ze ze nog niet terug heeft. Ze kan het makkelijk eisen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:34 schreef BarryK het volgende:
[..]
Nee, er is opgelegd van achter dat alles teruggegeven moest worden en opgeruimd...
Als lieke zich daaraan houdt is het ook zo dat lieke haar cp's terug moet krijgen...
En eigenlijk moet je dit vertalen naar Sjon, 10 en uitvoerende simple minds.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:34 schreef willem-jozef het volgende:
Sinds ik als sinterklaas verkleed op een afdeling in een psychiatrisch ziekenhuis (20 jaar terug ongeveer) cadeautjes uitdeelde aan zwakzinnigen, heb ik niet meer zoiets gezien als dit sneue clubje van zes mensen die zich nu helemaal laten gaan.
Ze ging daar toch in rollen toen ze onder de currie zat?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Er moest opgeruimd worden. Kennelijk valt het opmaken van verstoorde bedden daar ook onder... al heb ik niet gezien dat Lieke de bedden van Nadia en Amanda heeft verstoord.
Nee het taggen tegen eric was meerdere malen erger. Huub en jaap samen zijn 100x sterker in terror dan deze zwiek en jaap.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Dat extreme pesten van Eric was ook niet leuk, erom gevraagd of niet. Maar dit is zelfs nog erger.
Ze verdomt nu wel Amanda's bed op te maken voordat ze haar punten terug ziet.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is de schuld van Lieke als ze het pikt dat ze ze nog niet terug heeft. Ze kan het makkelijk eisen.
Ik verlies per minuut meer respect voor haar. Waar is ze nu toch mee bezig???
Lieke bang?? Welnee!!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF??? Dat meen je toch niet?![]()
Lieke SPOORT NIET. Zal ze bang zijn geworden voor de 'terror' ??
Aha, dat heb ik net even gemistquote:Op zondag 15 juli 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ging daar toch in rollen toen ze onder de currie zat?
Scan... je streams.... wat doe je?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is de schuld van Lieke als ze het pikt dat ze ze nog niet terug heeft. Ze kan het makkelijk eisen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef BuffyJan het volgende:
Wat is dit joh! Lieke krijgt dr punten als ze eerst Del dr bed verschoontd Punt uit?
Volgens Del is ze altijd eerlijk, en nooit vals.
Ik hoop dat dr tieten ontploffen en dat ze morgen wakker wordt zonder haar
Lieke krijgt haar punten sowieso. Als Lieke het bed gaat verschonen heb ik echt alle respect verloren.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef BuffyJan het volgende:
Wat is dit joh! Lieke krijgt dr punten als ze eerst Del dr bed verschoontd Punt uit?
Volgens Del is ze altijd eerlijk, en nooit vals.
Ik hoop dat dr tieten ontploffen en dat ze morgen wakker wordt zonder haar
Haar klasse bewijzwen, en zich niet gek laten maken.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hondengedrag Scanman, echt hondengedrag, op je rug gaan liggen. Het zijn groepsprocessen, aangestuurd door achteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam doet ze dat dan?????
Lieke gaf aan Amanda niet te vertrouwen, ze wil alleen het bed schoonmaken als Amanda de punten gelijk geeft... Amanda begrijpt het niet helemaal en brabbelt maar, ze bedoelt (maar dat komt er niet uit) dat Lieke eerst het bed moet opmaken en ze daarna (misschien , of misschien helemaal niet) d'r punten krijgt.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scan misschien zachte dwang van de FEBOquote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke krijgt haar punten sowieso. Als Lieke het bed gaat verschonen heb ik echt alle respect verloren.
Gebruikersnaam: DGK_REDACTIEquote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef farceman het volgende:
Hoezo heeft Brian niet naar achter geluisterd en die punten gelijk gegeven?
Lieke heeft alles opgeruimd voor haar; vloer, trap en bedden
Redactie treed nu eens op , een beetje gerechtigheid zou fijn zijn
meestal wel. maar zoals 'ie nu tegen huub en ooit tegen michael deed niet !quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef markisboer het volgende:
jaap is oke
Hmm. Ik vind met name Natasia en Amanda monsters in het scanderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee het taggen tegen eric was meerdere malen erger. Huub en jaap samen zijn 100x sterker in terror dan deze zwiek en jaap.
Nee, zo kan ik nu niet meer denken. Ze laat nu op en walgelijk denigrerende manier over zich heen lopen. Er zijn grenzen. Lieke is nu het pispaaltje geworden. Het sukkeltje van de klas. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Haar klasse bewijzwen, en zich niet gek laten maken.
Komplimenten ouders van Lieke,![]()
Je ouders zaten toen krap bij kas.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
SINT, je hebt me nooit terug geschreven 20 jaar geleden
![]()
Hij is een hufterige schoftquote:Op zondag 15 juli 2007 00:33 schreef riri het volgende:
Jaap is schaamteloos
Of ze lezen alles zonder in te loggenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gebruikersnaam: DGK_REDACTIE
Laatste bezoek: 16 dagen, 8 uur geleden.
Het interesseert ze geen zak wat wij vinden![]()
ga niet af op wat je lees, het spijt me maar je zal toch echt moeten kijken, lieke speelt best sterk op dit moment.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam doet ze dat dan?????
Dan zal ze Lieke dwingen om draagmoeder te zijn. Brian en Natasja en Nada en Nix helpen Amando met het Lieke dwingen.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef willem-jozef het volgende:
Misschien kan er een kaartenactie richting Den Haag plaatsvinden met het verzoek om bij amando d'r baarmoeder weg te laten halen (als ze inmiddels al niet onvruchtbaar is door soa's). Het zou toch heel triest zijn als dit wezen ooit moeder wordt...
Ze zijn hier continu met meerdere personen vertegenwoordigd.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gebruikersnaam: DGK_REDACTIE
Laatste bezoek: 16 dagen, 8 uur geleden.
Het interesseert ze geen zak wat wij vinden![]()
Of Stijn is nog steeds op vakantiequote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze lezen alles zonder in te loggen
Lieke moet het bed sowieso niet opmaken. Ze moesten alles toch terug geven, dus ook haar punten. Daar hoeft ze dus geen bed voor op te maken. Gewoon de telefoon pakken en melden dat ze nog niet alles terug heeft. Als daar geen reactie op komt, Amanda oppakken en in de vijver flikkeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef BarryK het volgende:
[..]
Lieke gaf aan Amanda niet te vertrouwen, ze wil alleen het bed schoonmaken als Amanda de punten gelijk geeft... Amanda begrijpt het niet helemaal en brabbelt maar, ze bedoelt (maar dat komt er niet uit) dat Lieke eerst het bed moet opmaken en ze daarna (misschien , of misschien helemaal niet) d'r punten krijgt.
Lieke houdt nu wel voet bij stuken Amanda zegt haar eigen bed te gaan schoonmaken en Lieke zal d'r punten nooit meer zien
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Je ouders zaten toen krap bij kas.![]()
Ja en jaap amanda bij jensen, zie maar hoe snel dit weer draait.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:42 schreef nueffeniet het volgende:
tis wel weer lachuh als jaapieo weer uit zn naad gaat en alles onderkotst dat braindead hem weer wegstemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |