quote:Op zondag 15 juli 2007 00:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lieke heeft volgens mij een mega lief karakter, wow wat zou ik graag willen dat die drie heksen in het huis ook maar een stukje van Lieke's karakter hadden. Wat zou het dan kleuriger, fleuriger en leuker aan toe gaan.
quote:
Een typisch geval van een enkele FOKker, die een loze kreet lanceert.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik las ergens in de COS dat Jaap z'n harde schijf thuis op z'n computer heeft laten "shredden" of iets? wat was dat, enig idee?
je bent prima te volgenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik nog te volgen ?
ps. Ik heb een normale bloeddruk
Ik ook niet. Toen Lieke haar stem ook gaf aan Natasia en Jaap heeft ze bij mij heel veel punten verloren.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp er zelfs niets van. Ook niet dat Huub er geen enorme heibel over trapt dat ze dit doet.
je bedoelt dat denniks gaat rocken? lol echt niet ga jiju maar de hele nacht opblijven om naar streamlocks te kijken en naar denniks die overal achteraan loopt en zn tong laat zienquote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Er wordt vanacht NIET GESLAPEN in de villa !!!
Kon dat beest dan nu maar ergens binnen die villa zijn...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik meen het
Mn bloeddruk is normaal
alles zal me een worst zijn
maar oneerlijkheid maakt het beest in me los
![]()
Dat hoorde ik dat jochie met zn handjes in zn zakjes ook heel de dag zeggen. Ben benieuwd!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Bij huub is het ikke ikke ikke ,en er maar mooi omheen lullen als hij er wordt op aangesrpoken, het is jammer dat er geen verbaal sterke mensen in de kooi zitten die hem terecht zouden kunnen wijzen, deze terror nu is te vervelend en voedt hem alleen maar, hij begrijpt ook wel dat zn populariteit hierdoor stijgt en daar geyldt ie op.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia maakte een broodje voor Lieke en vroeg Huub het naar haar te brengen. Het broodje staat gewoon koud te worden. Huub heeft niet eens het fatsoen het broodje naar haar te brengen. Past wel in het beeld, wat ik van Huub heb.
Hij stond even iets te lezen, inmiddels heeft Huub het broodje aan Lieke gegevenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia maakte een broodje voor Lieke en vroeg Huub het naar haar te brengen. Het broodje staat gewoon koud te worden. Huub heeft niet eens het fatsoen het broodje naar haar te brengen. Past wel in het beeld, wat ik van Huub heb.
Speciaal voor jou dan: zie avatarquote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik herken je telkens niet je avatar lijkt teveel op die van die dennis fan,
Nee amanda geeft t niet terug totdat ze gebeld wordt door de redactie dat het moet, wat ik betwijfel.
Het valt me op dat natasia en brian steed worden ontzien van terror elke keer als er op hun terro wordt uitgeoefend word het afgekapt, daarom denk ik dat Jaap verplicht naar de andere kant moest.
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zie hetquote:
Jij moet wel familie zijn van die eunuch. Ten eerste omdat je zo zeker weet dat dit gaat plaatsvinden. En omdat het onmogelijk is dat een normaal mens sympathie heeft voor zo'n leeghoofdig slijmerig meelopertje.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik doe meequote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
DAAR zou ik nou voor naar de kooi rijden: een protestactie tegen het onvrijwillige leven van Fries in de kooi...
yeah, rightquote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lijkt me levensgevaarlijk om een broodje van Natasja te eten. Huub heeft groot gelijk dat hij haar het broodje bespaart.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |