Natasia vraagt er gewoon om!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan.
Voor alle duidelijkheid: telefoonnummers op FOK! plaatsen van mensen die daar niet om gevraagd hebben, is niet toegestaan.
Dan ben je er dus wel 1 vergeten.... want in die post die ik aanhaalde staat ie nogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan.
Voor alle duidelijkheid: telefoonnummers op FOK! plaatsen van mensen die daar niet om gevraagd hebben, is niet toegestaan.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou die krijgt vandaag of morgen te horen dat der kindjes berdreigt worden.![]()
Lieke en huppeltje zijn totaal niet geinteresseerd in zo'n lullig avondje. Waarom je dan druk maken?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat kan wat mij betreft ook niet. Weer een slag die gewonnen is door het tuig. Er komt geen einde aan.
Natasia zei dat ze haar stem sowieso niet aan Lieke zou geven en Lieke geeft haar stem dan wel aan Natasia?? Wat klopt hier niet???
Hier klopt alles. Natasia is werkelijk waar DOM. Had zij haar stem aan Lieke gegeven, was Lieke waarschijnlijk naar die disco avond gegaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat kan wat mij betreft ook niet. Weer een slag die gewonnen is door het tuig. Er komt geen einde aan.
Natasia zei dat ze haar stem sowieso niet aan Lieke zou geven en Lieke geeft haar stem dan wel aan Natasia?? Wat klopt hier niet???
We worden (wederom) zwaar in de maling genomen en zolang er mensen blijven kijken gaat dat gewoon door. Dat heet TV maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je op je rug ligt? Juist, alles geven omdat je van je rug af wil. Ik begrijp dat echt wel. En ze hebben daarnaast weer even contact met elkaar op een normale manier. Ieder normaal momentje geeft even rust, zeker als de belaagden toegeven. Maar ik ben bang dat het voor korte tijd zal zijn....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thx.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben je er dus wel 1 vergeten.... want in die post die ik aanhaalde staat ie nog
[..]
Krijg je Natasia aan de lijn als je 1 van die nummers belt?? Nee, het is dus (momenteel) niet haar nummer.quote:
Dat is natuurlijk ook belachelijk maar er moet toch op één of andere manier aan d'r duidelijk worden gemaakt dat haar gedrag door veel mensen niet geaccepteerd wordt en dat ze een keer echt de verkeerde tegen 't lijf loopt.quote:
YEP!quote:
hee, dank je!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Prik0 het volgende:
Waarom al die drukte om een telefoonnummer?
Stuur gewoon een mailtje!
natasiablank_429@hotmail.com
Normaal?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je op je rug ligt? Juist, alles geven omdat je van je rug af wil. Ik begrijp dat echt wel. En ze hebben daarnaast weer even contact met elkaar op een normale manier. Ieder normaal momentje geeft even rust, zeker als de belaagden toegeven. Maar ik ben bang dat het voor korte tijd zal zijn....
Helaas is dat nodig door zg DGK hooligans... triestquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit gewoon in een openbaar register een naam opgezocht? Dat is wel erg........ klep voor je ogen? Maak ik een telefoongids? Wikipedia? Beslissingen? Roep ik hier de meest vreselijke bedreigingen? Over het leven van iemand? Die ik ook met een metalen pot in zijn gezicht gooi? Omdat ik een spelletje wil winnen?
Deze mevrouw zal zichzelf moeten beschermen, ik ben namelijk niet deborah Flens en bij mij is deze vrouw absoluut niet onschendbaar!
Je instelling en gedrag maken je onschendbaar. Als pesten een spelletje was zou ze al af zijn. Als dit spel regels had en die regels werden nageleefd zou ze er al een hele tijd niet meer zijn ( en veilig bij haar kinderen zitten in plaats van mensen tye schoppen, slaan, bijten, metalen voorwerpen als een grote pan in hun gezicht te gooien of ze scheel te schreeuwen met de mest grove schuttingtaal.
Als deze mevrouw ooit dit programma verlaat.... krijgt ze dan Hans mee als haar persoonlijke begeleider?
Hey, nou niet zo bijdehand doen héquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg je Natasia aan de lijn als je 1 van die nummers belt?? Nee, het is dus (momenteel) niet haar nummer.
Schandalig. (wat houdt ik me in)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:44 schreef Dark het volgende:
[..]
YEP!
Wat ik werkelijk niet begrijp, is dat Natasia elke keer weer, de redactie kompleet voor lul zet met de opmerking; "Ik ben onschendbaar, probeer mij maar eens naar huis te krijgen".
Wat zullen die lulletjes aqua rosa's bij de Febo veel van Natas houden, echte liefde maakt vergevingsgezind!
Natasia zet de redactie gewoon elke keer zwaar te kakken en ze rollen op hun rug met de pootjes omhoog! Marco Polo durft nog NET te vragen aan Natas of zij zich van haar goede kant wil laten zien!
Maar Natas luistert gewoon lekker niet, want zij is toch onschendbaar?!
En Madam de Onschendbare, krijgt alles wat ze wil!![]()
KUTREDACTIE![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |