Nou die krijgt vandaag of morgen te horen dat der kindjes berdreigt worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Lieve het volgende:
-edit-
Woont Natasja in Almere? Blank zei iemand toch?
Verstandig, ze zijn even on speaking terms en geven Huub en Lieke de kans om even in het stof te bijten. Een slag laten winnen geeft misschien even rust. Huub en Lieke grijpen die kans en gaan op de knieën en ook dat is verstandig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef al dat het als een tang op een varken slaat en niet meer is te volgen. Er heerst een wantoestand in dat huis en dan ga je een uitje aanbieden?
Zo koud heb ik nog nooit gedoucht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit echt te koken, wat een kutredactie, zo ongeloofwaardig.![]()
![]()
![]()
Het is geen spel meer, met een spel heeft iedereen gelijke kansen. Hier wordt gestuurd en gemanipuleerd, oneerlijk als de spelregels steeds veranderen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Relax.... 't is maar een spelletje/tv-programma....
Is het al rond? OMG ... Huub en Lieke mogen wat mij betreft nu ook verliezen. Wat een klootzakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Natas en Jaap gaan. En Jaap zegt nu gewoon ff dat hij een hekel heeft aan Huub en Lieke.
Dezelfde Natasia die dezelfde Jaap 2 weken terug nog 5 keer in zijn ballen schopte?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit vind ik een zwakte van Lieke, ze staat erop dat de stemmign eruit gaat en inmiddels is deze eruit, Jaap en Natasia gaan discodansen.
De ellende gaat gewoon door. Een uitje aanbieden i.p.v. een oplossing of 'straf' is bijna een beloning.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verstandig, ze zijn even on speaking terms en geven Huub en Lieke de kans om even in het stof te bijten. Een slag laten winnen geeft misschien even rust. Huub en Lieke grijpen die kans en gaan op de knieën en ook dat is verstandig.
Ongelooflijk. Hier houdt het echt helemaal op. Hebben ze een kans om een slag te winnen, krijg je ditquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
En SCAN had ik me daar toch ff gelijk
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:28 schreef SiRojK het volgende:
Jaap moet oprotten met zijn emo gedoe.. Ga je problemen thuis niet de hele tijd over de streams gooien, rot op emo fatso!
Nooit gedacht dat ik zo'n hekel aan Jaap zou hebben op dit moment
Vriendelijk verzoek om je enigszins in te houden.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is het al rond? OMG ... Huub en Lieke mogen wat mij betreft nu ook verliezen. Wat een klootzakken.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe ff normaal hee...... dit is hetzelfde als een telefoonnummer plaatsen![]()
Eigen schuld. Het wordt is tijd dat ze aan den lijve ondervindt dat haar gedrag niet ongestraft kan blijven. En dat mensen zich door ergeren aan haar.quote:
Je zou haast denken dat die ruzie's ook allemaal nep zijn. Zo getreiterd worden en dan toch nog een uitje weg geven aan de "vijand"?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef OudFruit het volgende:
Lieke doet 'lief'....gadver een kutwijf is het toch..even een wit voetje halen bij de rest.
Echt, ik trek die chick echt niet :s
Vette film!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:36 schreef Borga het volgende:
Over 10 minuten gaan er doden vallen.
http://www.bbc.co.uk/bbcone/listings/programme.shtml?day=today&service_id=4223&filename=20070714/20070714_2245_4223_16506_135
LATER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |