Ik it nu te hopen dat er weer terror komt en dat Huub Brian of Dennix een blauw oog slaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik streams kijk begin ik juist te rillen. Ik snap niet dat jullie blijven kijken. ECHT NIET.
Je weet niet wat je mist... je kijkt niet....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik streams kijk begin ik juist te rillen. Ik snap niet dat jullie blijven kijken. ECHT NIET.
Nee dat gaat niet gebeuren. Daar zorgen bepaalde mensen wel voor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:29 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik denk dat Lieke en Huub het heel goed spelen. Als ze namelijk 2 personen van de vijand even weg kunnen krijgen, dan kan Huub weer zijn slag slaan. En dat is waar het hem om te doen is. Stel je voor dat Natasia mag gaan samen met nog iemand, dan is er al een sterke vijand weg en dat maakt Brian kwetsbaar. Huub kan zic h dan tijdens die uren van afwezigheid van natasia op Brian storten met zijn terror.
Lijkt me een uitstekend plan. Kijken of Brainless dan nog zo'n grote mond heeft.
Dit is geen spel meer, het is geen Weekend Miljonairs.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Relax.... 't is maar een spelletje/tv-programma....
Natasja en Jaap naar de discoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan, ff serieus
Kan ik je nog even naar de SC lokken voor een gesprekje ?
Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Lieve het volgende:
Woont Natasja in Almere? Blank zei iemand toch?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Lieve het volgende:
What's newquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Zitten we dus uren te wachten op die "oh zo belangrijke mededeling" waarvoor dat tuig op de bank moet, wordt het een unanieme stemming om te gaan discodansen??
Wel gvd, ik dacht dat er de afgelopen 24 uur genoeg dingen waren gebeurd om een heel bos aan vertrekbrieven te schrijven, maar nee hoor, die paupers worden weer beloond
Jij zit normaal in elkaar. Daar zit niets normaal in elkaar. Het is een spel. En...........Huub gaat door de knieën. Die slag is gewonnen door Jaap. Huub houdt een lijntje open met Jaapquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef 2live het volgende:
Ben ik nou zo haatdragend of Huub en Lieke zo lief, ik snap het niet! Van mij kregen ze niets, nooit!![]()
Idd... en ik had vorig weekend nog in de planning weer streams te nemen als ze vaker zouden trivianten, ben blij dat ik het niet gedaan hebquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, alsof ze lekker zitten te monopolien.
NIET DOEN....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Lieve het volgende:
Ik schreef al dat het als een tang op een varken slaat en niet meer is te volgen. Er heerst een wantoestand in dat huis en dan ga je een uitje aanbieden?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Zitten we dus uren te wachten op die "oh zo belangrijke mededeling" waarvoor dat tuig op de bank moet, wordt het een unanieme stemming om te gaan discodansen??
Wel gvd, ik dacht dat er de afgelopen 24 uur genoeg dingen waren gebeurd om een heel bos aan vertrekbrieven te schrijven, maar nee hoor, die paupers worden weer beloond
Gaan ze mee stemmen dan? Ik geloof er niets van. Als ze dat wel doen zijn ze niet lief, maar zwaar gestoord.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef 2live het volgende:
Ben ik nou zo haatdragend of Huub en Lieke zo lief, ik snap het niet! Van mij kregen ze niets, nooit!![]()
Ik zit echt te koken, wat een kutredactie, zo ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Lieve het volgende:
-edit-
Haal de link dan ff wegquote:
Natas en Jaap gaan. En Jaap zegt nu gewoon ff dat hij een hekel heeft aan Huub en Lieke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan ze mee stemmen dan? Ik geloof er niets van. Als ze dat wel doen zijn ze niet lief, maar zwaar gestoord.
Dan moet het haast wel opdracht van 'achter' zijn. Ik had niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar als Huub en Lieke nu de anderen een uitje gunnen is er iets niet in de haak. En zeker Natasia niet. Als beloning voor het gooien van een bloempot krijgt ze een uitje?? Ik sprong nog liever zelf van het hilton af.
Doe ff normaal hee...... dit is hetzelfde als een telefoonnummer plaatsenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Lieve het volgende:
Zwakzinnig linkje
Dit vind ik een zwakte van Lieke, ze staat erop dat de stemmign eruit gaat en inmiddels is deze eruit, Jaap en Natasia gaan discodansen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan ze mee stemmen dan? Ik geloof er niets van. Als ze dat wel doen zijn ze niet lief, maar zwaar gestoord.
Dan moet het haast wel opdracht van 'achter' zijn. Ik had niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar als Huub en Lieke nu de anderen een uitje gunnen is er iets niet in de haak. En zeker Natasia niet. Als beloning voor het gooien van een bloempot krijgt ze een uitje?? Ik sprong nog liever zelf van het hilton af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |