Ze is dus inderdaad onschendbaar. Als ik pa van Ballengooy was ging ik al wat voorbereidingen treffen voor een rechtzaak. Die gaat TIEN ten alle tijde verliezen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:15 schreef farceman het volgende:
Ze is onschendbaar
Klopt, simpele stap...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
Blokkeren is meer terror op H en L.... meer?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik pa van Ballengooy was ging ik al wat voorbereidingen treffen voor een rechtzaak. Die gaat TIEN ten alle tijde verliezen.
Dat vind ik dan weer zwak van Lieke. Natuurlijk moeten ze ALLES blokkeren vanaf nu. Ze zijn echt stapelgek als ze nog hun stem aan iemand gaan geven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:16 schreef Sebi het volgende:
Wat een losers. Ze gaan er al vanuit dat ze geen unanieme beslissing kunnen nemen over de stemming en beginnen te klieren, terwijl Lieke zegt dat ze stemming niet gaat blocken. Over in je eigen vingers snijden gesproken...
Vloerkleed is groot van de die kutredactie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:16 schreef FdW het volgende:
Wat een stelletje absolute retards die scripteasers achter,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed plan!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
bedankt voor de heerlijke COS avond
Ik ga even de hond uitlaten![]()
En me zo waanzinnig bezatten dat ik morgen niet meer weet hoe je DGK spelt![]()
![]()
Goed planquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
En nu wegwezen Scan....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is dus inderdaad onschendbaar. Als ik pa van Ballengooy was ging ik al wat voorbereidingen treffen voor een rechtzaak. Die gaat TIEN ten alle tijde verliezen.
Dag Kleinzusje fijne avond nogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ja dat begrijp ik ook niet...... Maar streams gaan hier uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zwak van Lieke. Natuurlijk moeten ze ALLES blokkeren vanaf nu. Ze zijn echt stapelgek als ze nog hun stem aan iemand gaan geven.
Hebben ze met haar zus al geflikt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef Borga het volgende:
Je zou die Amanda toch een hersenbloeding slaan zeg............Sorry
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Eens... Ik hoop ook op BB7.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef farscapevr6 het volgende:
![]()
![]()
![]()
t WAS een leuke hobby
misschien kom ik weer eens gleuren bij bb7
Ik ben al bezigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Idd, je snapt toch niet waar ze mee bezig zijn. De hele dag terror op Huub en Lieke , en nu dit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
Wat me vooral verbaast is dat dit als een tang op een varken slaat. Iets leuks aanbieden temidden van de meest minderwaardige rotzooi. Waar zijn ze mee bezig, en, hebben ze nog wel grip op de gang van zaken.
Je zou toch kappuh met DGK als er geen recht gedaan werd....?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het wel flauw dat het geen stemming is voor een tripje voor 1 persoon naar Suriname
enkeltje toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het wel flauw dat het geen stemming is voor een tripje voor 1 persoon naar Suriname
Waarschijnlijk heeft ze die al een keer opgelopen...ook zij lijkt vaak last te hebben van afasiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef Borga het volgende:
Je zou die Amanda toch een hersenbloeding slaan zeg............Sorry
Zal dit jaar wel niet van komen, anders waren de inschrijvingen allang van start geweestquote:
Ik heb mijn hond al uitgelaten en een gezellig gesprek gehad onderweg.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Met de streams ja. Ook met de tv uitzendingen. Niet met fok. Dat heb ik ook wel gezegd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou toch kappuh met DGK als er geen recht gedaan werd....?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |