Dit kan inderdaad niets worden waar wij op hopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er een filmpje komt om over te stemmen
Mag ik al juichen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Als Natasia eruit moet is dat hetzelfde gevoel als in 1988 toen NL kampioen werd
Jaaaa! 7 jaar was ik toen, met vlaggetjes in mn haarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Als Natasia eruit moet is dat hetzelfde gevoel als in 1988 toen NL kampioen werd
Hope Soquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:12 schreef GlamourGirl het volgende:
Natasia, u hebt de regels te vaak overtreden. De sanctie die daaraan gekoppeld is onherroepbaar. U moet de Gouden Kooi NU verlaten. Wilgo staat je op te wachten bij de ingang.
Ik kan niet wachten op die kop van Brian, als hij de strijd alleen moet aangaan tegen Huub. Want zonder bodyguard Natasia wordt het heeeeeeeel moeilijk voor em.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga morgen op vakantie, en ik wil niet in een gat vallen als ik terugkom. Straks zijn jullie allemaal weg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak jij een topic aan voor de afkickers?![]()
OMGquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Nou, begin maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:13 schreef OudFruit het volgende:
Ik ren in me onderbroek een rondje door het forum heen als Natasia er niet uit gaat vanavond!
Ik ren in m'n blote gat, met kleren en al een rondje door het forum als ze er WEL uitgaat!?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:13 schreef OudFruit het volgende:
Ik ren in me onderbroek een rondje door het forum heen als Natasia er niet uit gaat vanavond!
Ehmz...kutquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:13 schreef OudFruit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |