quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is waar. Binnenkort nadere mededelingen.
Maak jij een topic aan voor de afkickers?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:05 schreef 2live het volgende:
[..]
maar je hoeft toch niet met FOK te stoppen.![]()
Ook Huub heeft vaker naast het potje gepiest, maar nu is hij TOP ( en Lieke ook)quote:
quote:
Ik vind het vooral jammer omdat ik nu dus geen captures meer maak. Maar ja, niets aan te doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik COS zo graag.Het probleem is dat ik die bagger niet uit miijn toetsenbord krijg.
Voor iemand met 2 hersencellen is dat niet echt een vreemde eigenschapquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:07 schreef blomst het volgende:
Brian brengt nooit een gesprek goed over.
Vreemde eigenschap.
Heb het idee dat het een cruciale week gaat worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik vind het eerlijk gezegd best leuk nu, ik ben erg benieuwd hoe deze week gaat verlopen.
wel gelijk langs martin gaus ermee danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow wat heeft die Dennis toch een zielig koppie met die scheve oogjes...als het een hond zou zijn zou je geneigd zijn om hem uit een asiel mee te nemen omdat ie anders misschien als enige over zal blijven
Geloof mij, er valt niks te cappen behalve dezefde vreselijke koppen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer omdat ik nu dus geen captures meer maak. Maar ja, niets aan te doen.
Ik blijf nieuwsgierig F5'enquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een paar minuten en dan : de laaste BANK voor BLANK.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een paar minuten en dan : de laaste BANK voor BLANK.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
nou kutjaap, schiet op
Edit:wacht, hij zit er al - hoe kon ik die nou missen![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Als Natasia eruit moet is dat hetzelfde gevoel als in 1988 toen NL kampioen werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |