Mooie echo! Ik heb zo een vaag vermoeden dat je het zelf ook stiekem wel een beetje leuk vindt
![]()
Vandaag weer ff geshopt met een vriendinnetje. Ging echt superslecht. Guus zakt steeds omlaag (pijn in schaambeen) en weer terug (last van bovenbeen). Loopt echt bagger, en dan toch gezellig doorwaggelen en geïnteresseerd naar haar verhalen luisteren, was best ingewikkeld
![]()
maar toch wel gezellig. Ik heb nu wel besloten om niet meer winkelafspraken te maken met vriendinnen, want het valt me gewoon echt te zwaar. Zet mij maar achter een kop koffie en een vruchtensapje op het terras, dan ben ik veel gezelliger. Werd op een gegeven moment echt bloedchagrijnig, wat ook niet aardig is voor de ander...
En hier beginnen we ook te zwellen... krijg mn trouwring niet meer af... Ff onder de koude kraan houden, kijken hoe het dan gaat
![]()
Maar dit heb ik altijd als het zo heet is, dus niet superbijzonder.
En ik heb Crocs gekocht!!!
![]()
Bagger, wat zijn die dingen lelijk, maar ze zitten lekker ruim, en vooral luchtig.
![]()
Zeker aan te raden. En de rest van de wereld vind je dan ook nog hip
![]()
Een mevrouw in een babywinkel zei dat je de reiswieg van de kinderwagen in principe niet als wieg mag gebruiken. Klopt dit, of wilde ze gewoon een wieg verkopen?
Waar hebben jullie je wiegen gekocht? We hebben dus een reiswieg en een ledikant, en willen toch een wiegje. Maar ik ben de perfecte nog niet tegengekomen... (We willen wel een moderne, niet zo'n semi-antieken zeg maar.) Tips iemand?