Nee, half uurtje haal ik niet. Verre van, zelfsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Je bent geen goede broodschrijver als je dat soort stukjes niet in een half uurtje intikt, Nadine.
Dan begint het verdorie opeens op echt werk te lijken...
Het komen tot zo´n levenswijsheid vergt een halve mensenleven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:23 schreef bof het volgende:
De illusie meester worden scheelt al het halve werk.
M.a.w. stomheid slaat op degene die zijn werk niet af heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:31 schreef Nadine26 het volgende:
Nee, werk is alleen maar stom zolang het niet af is. Daarna, ja... daarna is het leuk![]()
Mijn wekker gaat vroeg, hè.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:00 schreef broer het volgende:
Je moet het inderdaad niet te laat maken, Lienekien.
Nou Lienekien, zo'n strenge mevrouw met zulk een kapsel had ik nu nooit verwacht!quote:
Is dat zo? Nu ja, het maakt idd niet zo veel uit, ieder van die plaatjes staat ook hier op FOK!, dus...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:39 schreef Gellius het volgende:
Je hele photobucket ligt open, L. Is dat wel de bedoeling?
Nog steeds geen bril.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou Lienekien, zo'n strenge mevrouw met zulk een kapsel had ik nu nooit verwacht!![]()
Club Euro is nou toch Martini Beach?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Ja. En vergeet niet de Pijpstraat en de Wipstraat, haaks op de straat met Club Euro.
Ik ga kijken, dank voor de tipquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je al ontdekt dat de miniserie Jane Eyre wordt uitgezonden, Lienekien?
[afbeelding]
GEGROET, DWERG!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:56 schreef Gellius het volgende:
Ha die Divre, alles goed?
Van Dale zegt: mededogen hebben, tonen met iemand. Maar het lijkt mij gek om te zeggen dat je mededogen voelt met iemand. Ik zeggen: mededogen hebben met of mededogen voelen voor. (De laatste optie vind ik lelijk.)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:16 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ga kijken, dank voor de tip![]()
Ik heb een vraag: weten jullie wat het moet zijn - mededogen voelen met iemand, of voor iemand? Of voel je geen mededogen, maar heb je het?
Jezus...![]()
Oh, bedankt. Ik had gekozen voor die laatste, lelijke optie. Nu ga ik het veranderen in 'hebben met'.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Van Dale zegt: mededogen hebben, tonen met iemand. Maar het lijkt mij gek om te zeggen dat je mededogen voelt met iemand. Ik zeggen: mededogen hebben met of mededogen voelen voor. (De laatste optie vind ik lelijk.)
Op zich een aardig topic, maar er posten een aantal users die meteen duidelijk maken waarom ik ONZ uit m'n AT heb geflikkerd.quote:
Ik vind ONZ altijd wel handig om m'n postaantal op te krikken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
Op zich een aardig topic, maar er posten een aantal users die meteen duidelijk maken waarom ik ONZ uit m'n AT heb geflikkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |