Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
De bank wordt een uurtje uitgesteld...
Ik hoop nog steeds dat Huub en Lieke samen de poort uitlopen en aankondigen een rechtzaak te zullen beginnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Stiekem hoop ik ergens dat straks wordt meegedeeld dat het over en sluiten is.
Geeft misschien een nog fijner vakantie gevoel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Stiekem hoop ik ergens dat straks wordt meegedeeld dat het over en sluiten is.
Oh, daar had hij om gevraagd? Dat heb ik hem inderdaad niet horen zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wel opletten..het gaat over de 6-2 verhouding![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
Brian werd hier toch al door een groot deel uitgekotst? Voor Huub in de kooi was?
mitch wordt nu afgebrand door nadaniksnietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:31 schreef ricofromrio het volgende:
Mitch is een top kerel
kut.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
De bank wordt een uurtje uitgesteld...
Allemachtig. De enorme plaat voor hun kop wordt echt steeds groter. Zij zijn zelf de godganse dan Huub en Lieke aan het afkraken en dat verwijten ze dan Huub en Lieke?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:48 schreef Desii het volgende:
Huub manipulieert ons streamers..... volgens Jaap, Brian en Nix..... want hij praat heel slecht over hun.
Jaap is zielig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:49 schreef petraa het volgende:
Nowlive die eigenaar kent Huub persoonlijk, het is gewoon onmogelijk Huub te verslaan. aldus Jaap
En wel 10.000user die voor Huub zijn per forumquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
Jaap denkt werkelijk dat het aan de topics die wij openen voor Huub ligt dat Huub zo populair blijft?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |