Dat dacht ik ook, maar schijnbaar gold dat alleen voor vannachtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is, zo heb ik uit de updates begrepen, gisteravond na het gebash met modder toch door achter aangegeven dat het afgelopen moest zijn met de "terror"?

Dat gold volgens mij alleen voor die avond. Dat had te maken omdat er fysiek geweld gebruikt werd en werd dit zo aangestipt als een soort van ongeldige poging....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is, zo heb ik uit de updates begrepen, gisteravond na het gebash met modder toch door achter aangegeven dat het afgelopen moest zijn met de "terror"?

zat zelf te denken ipv demonstreren kunnen we beter vanaaf met zijn allen effe schijten in een zak en die over het hek heen flikkeren....200 fokkers ...500 kilo strond...lijkt me leuk..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En iedereen blijft dan gewoon kijken? Wachtend op de volgende vernedering???
Nou, ik niet.

Ik verwacht minimaal boete's.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat er niets wordt gedaan, maar ik weiger het te accepteren. Er moet dus wel een boete en een exit komen om het programma te redden (wat mij betreft).

hehe, ehhh jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:31 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zat zelf te denken ipv demonstreren kunnen we beter vanaaf met zijn allen effe schijten in een zak en die over het hek heen flikkeren....200 fokkers ...500 kilo strond...lijkt me leuk..

Ja het kan wel anders het wordt gewoon een stemming zodat we allemaal snel afgelopen avond/nacht vergeten...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar er komt geen stemming. Er komt en brief met 2 of 3 boetes en een exit. Dat kán toch niet anders?

Zelf veroorzaakt??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou het niet sterk vinden.
Gewoon blokkeren die hap. En zo laten zien dat het je totaal niet bang bent voor de akties van die zes prutsers.
Huub heeft het zelf veroorzaakt, deze 6-2 stelling. Dan moet ie ook maar laten zien dat het 'm geen bal interesseert dat hij alleen Lieke nog maar heeft.

Ik ben benieuwd. Ik vermoed echt dat Huub Lieke moet laten vallen. Waar ligt Huub zijn grens om zijn zogenaamde nobelheid over de schutting te gooien en doeg te zeggen tegen zijn zogenaamde geliefde?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren die hap. En zo laten zien dat het je totaal niet bang bent voor de akties van die zes prutsers.
Huub heeft het zelf veroorzaakt, deze 6-2 stelling. Dan moet ie ook maar laten zien dat het 'm geen bal interesseert dat hij alleen Lieke nog maar heeft.

De zoveelste wassen neus, dus?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:29 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat er meer een brief komt waarin de regels aangescherp worden.... en een halve meter van elkaar moeten blijven als daar om gevraagd wordt.

Vind ik wel.quote:

Dat is de stijl van Brian.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef klarelucht het volgende:
[..]
hij probeert dan natuurlijk een goede beurt te maken, of sympathie te winnen...

Als er geen boete of wat dan ook komt, mag je dus bloempotten tegen iemands hoofd gooien. Daar ging ik wel van profiteren als ik Huub was. Constant een bloempot bij me en zodra iemand van die 6 in de buurt komt... BAM.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal boete's.
En ik hoop maximaal 1 of 2 exit's.
Maargoed, gezien het beeld van de afgelopen 2 weken vrees ik dat groepje BANNDJ er makkelijk onderuit rolt.

quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja dat zou lachen zijn, Natasia wegens herhaalde non-verbale acties tegen je medebweoners zijn wij nu genoodzaakt om jou een exit te geven. Je hebt 5 minuten om afscheid te nemen.
Jaap jij vroeg gisteravond een 24 uur, jij moet ook binnen 5 minuten afscheid nemen.
En dan die kop van Jaap: "Shit ik ben vergeten om die 24 in te trekken, ik was teveel met Huub en Lieke bezig."

Ik herken het schat. Maar denk dat er geen redden aan is. Wanneer was het voor het laatst leuk?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat er niets wordt gedaan, maar ik weiger het te accepteren. Er moet dus wel een boete en een exit komen om het programma te redden (wat mij betreft).

Volgens mij niet, want Denniks was al een Huub hater, en Nadia is flink omgeluld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]

Huub heeft weinig geïnvesteerd in Jaap hoor. Hij ging er te makkelijk vanuit dat die hem altijd zou steunen.quote:

Ik hoorde hem nog vragen, gooi eens een ijzeren bloempot tegen mn hoofd? Brian wil je me alsjeblieft zo hard knijpen dat je vingers blauwe plekken veroorzaken?quote:

Over wij streamers gesproken, ik vond het gisteren heel erg leuk. Eindelijk weer eens wat actie. En dan ook nog tegen arro Huubje, ik kon mijn lol niet op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik herken het schat. Maar denk dat er geen redden aan is. Wanneer was het voor het laatst leuk?
Dat wij streamers het leuk vonden. Heel lang geleden

quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef klarelucht het volgende:
[..]
onzin..hij heeft dat niet nodig....Huub zit in een lastig pakket en he knows it...

het enge is dat hij het ook nog geloofd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian heeft dat niet nodig? Die gozer doet niets anders dan zichzelf goedpraten.

Ik kan me herinneren dat Huub met Jaap ging schaken... Huub liep zg eventjes weg liet Jaap achter en ging met Lieke lullen... Dat was niet zo netjes....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft weinig geïnvesteerd in Jaap hoor. Hij ging er te makkelijk vanuit dat die hem altijd zou steunen.

Ik snap niet hoe je kan genieten van 6 mensen die op het allerlaagste niveau 2 anderen aanpakken. Met stenen gooien, met aarde gooien, met bloempotten gooien, en ondertussen komt er alleen maar vuilnis uit die bekken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over wij streamers gesproken, ik vond het gisteren heel erg leuk. Eindelijk weer eens wat actie. En dan ook nog tegen arro Huubje, ik kon mijn lol niet op.

quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian heeft dat niet nodig? Die gozer doet niets anders dan zichzelf goedpraten.

Hij ging toch vanavond fluitend langs Huub lopen en dan 2x Kwaak Kwaak roepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is je kans op terror Nix, je bent nu dicht bij Huub

Daar ben ik blij om. Was mijn eerste indruk toch goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over wij streamers gesproken, ik vond het gisteren heel erg leuk. Eindelijk weer eens wat actie. En dan ook nog tegen arro Huubje, ik kon mijn lol niet op.

Ik bedoel dat het stijl van Brian in het algemeen is. Als je het over een eventuele stemming van vanavond hebt heb je wel een punt ja. Dan is het een kans om weer toenadering tot de groep te zoeken. Alleen zal dat wel weer worden opgevat als een poging tot slijmen omdat ie bang is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef klarelucht het volgende:
[..]
onzin..hij heeft dat niet nodig....Huub zit in een lastig pakket en he knows it...

Jaap zei gisteren dat hij de alliancie met Huub ophief en verder ging met Dennis en Nadia. Daarna kwam Huub met de opmerking tegen Jaap, over de vriendschap, waar Jaap nu zo van "onderste boven" is. Hij was zooo erg gekwetst dat hij daardoor zijn "24" uur aanvroeg. Dus...quote:

Oke, naar de keel grijpen werd ook genoemd. En Lieke is door Tas ook nog bij haar keel gegrepen gisteravond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb even gezocht bij de buren naar de sancties van de vorige keer.
KIJK EN GENIET BIJ DE UITSPRAKEN OVER TAS.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=27640&sess=664

Soooo...als hij dat doet wordt Huub he-lemaal GEK!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hij ging toch vanavond fluitend langs Huub lopen en dan 2x Kwaak Kwaak roepen.
Dat zei die tegen Brain.![]()

Ik heb zo'n zin om met heel FOK tegen jou stenen te gooien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Als dat keelgrijpen niet de exit is, dan wel de nieuwste sport van natasja: bloempot werpen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:40 schreef absolution het volgende:
[..]
Oke, naar de keel grijpen werd ook genoemd. En Lieke is door Tas ook nog bij haar keel gegrepen gisteravond.Natasia
![]()

quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb even gezocht bij de buren naar de sancties van de vorige keer.
KIJK EN GENIET BIJ DE UITSPRAKEN OVER TAS.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=27640&sess=664

En wij hebben het al over een stemming alsof dat normaal is. Het zou bij de wilde beesten af zijn als er zometeen een stemming komt ipv een exit/boete.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het stijl van Brian in het algemeen is. Als je het over een eventuele stemming van vanavond hebt heb je wel een punt ja. Dan is het een kans om weer toenadering tot de groep te zoeken. Alleen zal dat wel weer worden opgevat als een poging tot slijmen omdat ie bang is.

EXIT dus, daar kunnen ze van daar achter niet meer onder uit. De OW geld tot het EINDE VAN HAAR VERBLIJF.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:40 schreef absolution het volgende:
[..]
Oke, naar de keel grijpen werd ook genoemd. En Lieke is door Tas ook nog bij haar keel gegrepen gisteravond.Natasia
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |