Pesten in DGK is niet erg. In de vijver gooien ook niet. Niets is daar erg omdat het op basis van vrijwilligheid gaat. Sterker nog, bewoners willen het heel erg graag, ze hebben er immers 10.000 euro voor over. De worst, in de vorm van de hoofdprijs, wie zal hem krijgen? Misschien hij wel die de meeste boetes heeft gekregen, dat is immers het goedkoopst voor Tien?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef klarelucht het volgende:
[..]
en dus..dat maakt het minder erg??? of beter???omdat er een regeltje gemaakt is??? Alsof ze de regels nog niet veranderd hebben vanaf dag één???de regels zijn geen regels...alles is los van elkaar te beoordelen..en als ik die balans opmaak, kom ik toch anders uit....
Exit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi ! Boete voor Tas ?
Ja scan bereid je daar maar op voor, anders valt het zo tegen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig... Zal het daarover gaan en niet eens een zooitje boetes voor vannacht?????
Nou nee, een exit toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi ! Boete voor Tas ?
Een boete niet meer. Dat wordt dan een exitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi ! Boete voor Tas ?
Ik gok er ook op dat er vanavond weer een stemming voor een leuk (...) uitje wordt. Zal me zelfs niets verbazen als het een meerderheid van stemmen telt stemming wordt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
Ja scan bereid je daar maar op voor, anders valt het zo tegen.![]()
stiekum heb ik nog wel hoop![]()
dat zou een feest zijn ! betaal ik gelijk voor een maand.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een boete niet meer. Dat wordt dan een exit
Pesten is ook niet erg maar warom mag de een niet worden gepest en de andere wel????quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pesten in DGK is niet erg. In de vijver gooien ook niet. Niets is daar erg omdat het op basis van vrijwilligheid gaat. Sterker nog, bewoners willen het heel erg graag, ze hebben er immers 10.000 euro voor over. De worst, in de vorm van de hoofdprijs, wie zal hem krijgen? Misschien hij wel die de meeste boetes heeft gekregen, dat is immers het goedkoopst voor Tien?
Maar er komt geen stemming. Er komt en brief met 2 of 3 boetes en een exit. Dat kán toch niet anders?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Huub is wel zo stom om de anderen een uitje of iets dergelijks te gunnen. Ik voorspel nu ook al dat hij Lieke zal overhalen om niet dwars te gaan doen.
en net schreef je nog dat je ook zeker niet geloofde dat er iets gedaan zou worden door achter tegen BANNJDquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig... Zal het daarover gaan en niet eens een zooitje boetes voor vannacht?????
Jaap denkt dat het om een stemming gaat voor een bezoek naar de bioscoop!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi ! Boete voor Tas ?
nee maar we mogen toch wel hopenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef neehe het volgende:
Een exit daar geloof ik al helemaal niet meer in.
Ik kan me nog herinneren dat ene Jaap 5 dagen ultieme terror 24/7 heeft aangegeven ri. Brian...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Pesten is ook niet erg maar warom mag de een niet worden gepest en de andere wel????
Huub en Lieke kunnen wel tegen een stootje.
Dan ga ik toch van harte hopen, dat Tas vanavond tegen een zware koekepan aanlooptquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef schatje het volgende:
Een exit of een boet voor Natasia gaat 'm niet worden mensen.
Niks boete Kan Niemand Zich herrineren dat Natasia een Waarschuwing heeft en niks meer fysieks mag doen..een STALEN pan gooien is mooi fysiek...dus OPKUTTEN NATASIAquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi ! Boete voor Tas ?
Als die 6 het op de normale manier proberen, lukt het ze nooit. Maar als die 6 met dingen mogen gaan gooien en mensen ongevraagd mogen vasthouden, kunnen Huub en Lieke niets meer beginnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Pesten is ook niet erg maar warom mag de een niet worden gepest en de andere wel????
Huub en Lieke kunnen wel tegen een stootje.
Dus let maar op. Iemand van BANNDJ krijgt iets unaniem en een uur later krijgen ze als stank voor dank emmers rioolwater over zich heen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar er komt geen stemming. Er komt en brief met 2 of 3 boetes en een exit. Dat kán toch niet anders?
Iets anders is niet mogelijk. Dat wijf heeft toch de vorige keer een waarschuwing gehad: Nog een keer zoiets en je ligt eruit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar er komt geen stemming. Er komt en brief met 2 of 3 boetes en een exit. Dat kán toch niet anders?
Ik hoop het maar ik denk toch dat je je DRM map kan leegmaken opschonen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nope, ze hebben er niet voor gekozen om onderwerp van fysiek geweld te worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pesten in DGK is niet erg. In de vijver gooien ook niet. Niets is daar erg omdat het op basis van vrijwilligheid gaat. Sterker nog, bewoners willen het heel erg graag, ze hebben er immers 10.000 euro voor over. De worst, in de vorm van de hoofdprijs, wie zal hem krijgen? Misschien hij wel die de meeste boetes heeft gekregen, dat is immers het goedkoopst voor Tien?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
Wat heeft de AH gelijk dat ze niet meer rond dit programma willen zitten.
Ik blijf voorlopig nog even lekker plakken!
En iedereen blijft dan gewoon kijken? Wachtend op de volgende vernedering???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef schatje het volgende:
Een exit of een boet voor Natasia gaat 'm niet worden mensen.
hij probeert dan natuurlijk een goede beurt te maken, of sympathie te winnen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Huub is wel zo stom om de anderen een uitje of iets dergelijks te gunnen. Ik voorspel nu ook al dat hij Lieke zal overhalen om niet dwars te gaan doen.
Er is, zo heb ik uit de updates begrepen, gisteravond na het gebash met modder toch door achter aangegeven dat het afgelopen moest zijn met de "terror"?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die 6 het op de normale manier proberen, lukt het ze nooit. Maar als die 6 met dingen mogen gaan gooien en mensen ongevraagd mogen vasthouden, kunnen Huub en Lieke niets meer beginnen.
Ja, maar er is ook kans dat Amanda direkt roept van Huub en Lieke krijgen niets, en dan kan Huub ook dwars zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat de redaktie m'n halve meter afstand bewaren hebben opgepikt...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die 6 het op de normale manier proberen, lukt het ze nooit. Maar als die 6 met dingen mogen gaan gooien en mensen ongevraagd mogen vasthouden, kunnen Huub en Lieke niets meer beginnen.
Ja dat zou lachen zijn, Natasia wegens herhaalde non-verbale acties tegen je medebweoners zijn wij nu genoodzaakt om jou een exit te geven. Je hebt 5 minuten om afscheid te nemen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:07 schreef blomst het volgende:
Jaap die vergeten is zijn 24.00uur in te trekken en dat hij te horen krijgt dat hij mag vertrekken.
En daarna heeft ze al de nagels in iemand gezet, zonder sanctie, dus je zou zeggen dat ze nu echt op moet bokken met haar agressieve gedrag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iets anders is niet mogelijk. Dat wijf heeft toch de vorige keer een waarschuwing gehad: Nog een keer zoiets en je ligt eruit.![]()
Ja, ik hoop het ook, hoop doet leven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
nee maar we mogen toch wel hopen
ff dat lekkere gevoel
wel een domper dalijk weer![]()
Sympathie van die 6 kampers? Die weten niet eens hoe ze dat moeten spelen, op Jaap na.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef klarelucht het volgende:
[..]
hij probeert dan natuurlijk een goede beurt te maken, of sympathie te winnen...
Ik geloof ook dat er niets wordt gedaan, maar ik weiger het te accepteren. Er moet dus wel een boete en een exit komen om het programma te redden (wat mij betreft).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:24 schreef itsme het volgende:
[..]
en net schreef je nog dat je ook zeker niet geloofde dat er iets gedaan zou worden door achter tegen BANNJD![]()
Dat wordt het gooien he.....maakt niets uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat de redaktie m'n halve meter afstand bewaren hebben opgepikt...
Nee hoor, hij heeft wel vaker iemand iets gegund, terwijl hij in zijn recht had gestaan als hij het geblokt had.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Ik zou het niet sterk vinden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Het is Amanda of Brian nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |