Binnenkort iedereen hier?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:10 schreef VDL018 het volgende:
Ik ben Huub en Lieke kwijt.
Dat dacht ik wel, gelukkig dat jij dit nu schrijftquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:13 schreef petraa het volgende:
Ze denken dat als ze Eric uitnodigen dat Eric mee gaat doen met terror op Huub, jammer he dat Sil al heeft gezegd dat Eric gewoon nog vriendjes is met Huub.
Ik heb niet gezien dat hij het ingetrokken heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:15 schreef ricofromrio het volgende:
is jaap vergeten dat hij 24 heeft aangevraagd?
ik heb niet gezien dat hij het heeft ingetrokken
Dat hoop ik dan weer wel. Ik hoop iig dat Lieke de eer aan zichzelf gaat houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Binnenkort iedereen hier?
en dus..dat maakt het minder erg??? of beter???omdat er een regeltje gemaakt is??? Alsof ze de regels nog niet veranderd hebben vanaf dag één???de regels zijn geen regels...alles is los van elkaar te beoordelen..en als ik die balans opmaak, kom ik toch anders uit....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Psychisch pesten is dus gewoon onderdeel van het spel. Fysiek geweld zoals iemand in een vijver gooien of emmers water over haar/zijn hoofd gooien is dat niet (wat mij betreft).
huub zei het ook al meteen en die is vandaag ook al paar x achter geweestquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:14 schreef Sabine16 het volgende:
“Lijkt me een leuke stemming, twee Miljonairs mogen naar de bioscoop”, zegt Jaap. “Dus, een tip van de dag!”, vervolgt hij. Brian ziet het ook helemaal zitten. “Maar dan zijn we voor Transformers”, zegt Jaap die alweer eisen begint te stellen. Heeft Jaap dus een uitstekende intuïtie? Krijgen de Miljonairs vanavond inderdaad een stemming voor de kiezen? Wie weet, wie weet…
Waarschijnlijk uitje...
Allemachtig... Zal het daarover gaan en niet eens een zooitje boetes voor vannacht?????quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:14 schreef Sabine16 het volgende:
“Lijkt me een leuke stemming, twee Miljonairs mogen naar de bioscoop”, zegt Jaap. “Dus, een tip van de dag!”, vervolgt hij. Brian ziet het ook helemaal zitten. “Maar dan zijn we voor Transformers”, zegt Jaap die alweer eisen begint te stellen. Heeft Jaap dus een uitstekende intuïtie? Krijgen de Miljonairs vanavond inderdaad een stemming voor de kiezen? Wie weet, wie weet…
Waarschijnlijk uitje...
Of een extra motivatie? Het script zal het uitmakenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:15 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Zal een klap geven in hun plannen tegen Huub en Lieke
Laat ze Eric uitnodigen en dat hij dan hele avond gezellig bij Huub gaat zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:13 schreef petraa het volgende:
Ze denken dat als ze Eric uitnodigen dat Eric mee gaat doen met terror op Huub, jammer he dat Sil al heeft gezegd dat Eric gewoon nog vriendjes is met Huub.
Weer zo'n kudt videoboodschapquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:04 schreef noekje het volgende:
Ze moeten om 20.00 uur zitten op de bank!
Primaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef klarelucht het volgende:
[..]
en dus..dat maakt het minder erg??? of beter???omdat er een regeltje gemaakt is??? Alsof ze de regels nog niet veranderd hebben vanaf dag één???de regels zijn geen regels...alles is los van elkaar te beoordelen..en als ik die balans opmaak, kom ik toch anders uit....
Dat zou ik prachtig vinden ..... echt wat zou ik dan genieten zegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Laat ze Eric uitnodigen en dat hij dan hele avond gezellig bij Huub gaat zitten
dat zou ik ook niet normaal vinden...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Laat ze Eric uitnodigen en dat hij dan hele avond gezellig bij Huub gaat zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |