Ja Scanman, jij slaat gelukkig wel iedere keer de spijker op de kopquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep, met zijn berichten waar er nog niet één van juist bleek te zijn
Ik laat juist iedereen in zijn/haar waarde. Maar je hebt het hier niet over meningen, maar over feiten. Er worden berichten geplaatst die feitelijk onjuist zijn. Gelul dus!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:07 schreef klarelucht het volgende:
[..]
mensen hier op het forum hebben allen en eigen mening en een eigen visie..die komen nu eenmaal niet allemaal overeen...sommige begrijpen elkaar beter dan anderen....maar dat schijnt hier niet zo gewaardeerd te worden...zielig... laat ieder in zijn waarde a.u.b.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor erik was gewoon een valse speler die verloor en de consequenties hiervan moest aanvaarden.
Vergeet niet dat Erik toen hij nog met huub samen speelde ook hij verschrikkelijk tekeer ging later ook met bashen tegen Lieke.wat er toen gebeurde was echt niet erger
Maar je leest en schrijft wel...? Dan kom je er toch niet los van?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vanwege dat laatste kijk ik niet meer. Als het wel positief is zie ik even later het filmpje wel.
Dat laatste roep ik ook al tijden hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja Scanman, jij slaat gelukkig wel iedere keer de spijker op de kopDat maakt dat ik rustig kan gaan slapen. Joh...iedereeen zit hier te speculeren en niemand heeft door dat dat nu juist de bedoeling is van Tien. Zogenaamd onrecht, zogenaamd meten met twee maten. Good guys-bad guys...spraakmakende tv. En Tien lacht in z'n vuistje.
Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:11 schreef burtbeej het volgende:
Staat de 24-uurs nogsteeds?
ik vind dus van wel...psychisch pesten e.d. in vergelijking.met een paar emmers op iemand legen....lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor erik was gewoon een valse speler die verloor en de consequenties hiervan moest aanvaarden.
Vergeet niet dat Erik toen hij nog met huub samen speelde ook hij verschrikkelijk tekeer ging later ook met bashen tegen Lieke.wat er toen gebeurde was echt niet erger
Ik hoop het ook echt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:12 schreef farceman het volgende:
Mooi de klap van exit Natasia zal hard aankomen!
Ze vermoeden helemaal niks
Psychisch pesten is dus gewoon onderdeel van het spel. Fysiek geweld zoals iemand in een vijver gooien of emmers water over haar/zijn hoofd gooien is dat niet (wat mij betreft).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:12 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ik vind dus van wel...psychisch pesten e.d. in vergelijking.met een paar emmers op iemand legen....lijkt me duidelijk
Volgens mij vertel ik regematig dat het ook maar hersenspinsels zijn toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik laat juist iedereen in zijn/haar waarde. Maar je hebt het hier niet over meningen, maar over feiten. Er worden berichten geplaatst die feitelijk onjuist zijn. Gelul dus!
Lieke is der haar aan het doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:12 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Ik hoop erop laat ik het zo zeggen,
Maar waar zijn Lieke en huub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |