Ik geloof in het goede van achter,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Dream on.
Vast een of ander kutfilmpje.
Het zal wel niet maar ik fantaseer even hoe geschokt de rest van dat groepje zal zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
exit blablasia, ik hoop dat ze niets vermoedt
Als ik zijn naam moet geloven zou dat heel goed kunnen en nu moet ik echt weg, tot laterzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:03 schreef schatje het volgende:
Neemmijnietserieus is toch een Brian fanboy?
Het zal me benieuwen. Als het goed is een exit voor Natasia.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
Ze moeten 20.00u op de bank gaan zitten.... Scan er is nog hoop voor je...
De miljonairs denken dat ze niets verkeerds hebben gedaan gisteren, dus wie weet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
[..]
zal wel een stemming zijn of zo.
Gaan de miljonairs ook vanuit.
Zonder terror haak ik mischien weer af, BB vondt ik ook nooit zo erg boeiend.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het erover lezen of het zien gebeuren is net even een klein verschil.
Plus het feit dat ik hoop dat meer mensen kappen, want als iedereen gewoon blijft kijken heeft de redactie dus toch gelijk...
mensen hier op het forum hebben allen en eigen mening en een eigen visie..die komen nu eenmaal niet allemaal overeen...sommige begrijpen elkaar beter dan anderen....maar dat schijnt hier niet zo gewaardeerd te worden...zielig... laat ieder in zijn waarde a.u.b.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep, met zijn berichten waar er nog niet één van juist bleek te zijn
Je naam is echt goed gekozenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eric moest eruit van achteren. Vogelvrij verklaard doordat hij geen tv maakte. De opdracht is dan "Pest hem er maar uit als hij niet zelf gaat, zoals Sylvia" Huub pleegt dan wel hoogverraad. Daar had jij overigens wel een beetje last van, zoals Jaap het nu in ergere mate dwars zit. Hij vindt het als vriend van Huub moeilijk om Lieke, die hij niet mag, toch weg te pesten. Dat Huub hem laat vallen, zegt dat hij Jaap nooit als vriend gezien heeft, terwijl Jaap er schijnbaar nogal mee zat is een knal tegen het hoofd van Jaap. Afijn, het zijn ook maar hersenspinsels......Ooit weten we hoe het precies zit.
klopt dat idee had ik ook.... Volgens Syl. waren ze nog steeds vrienden, zij had Eric gesproken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:01 schreef Varen het volgende:
[..]
Vond ik ook een rot gezicht, maar ik heb nog altijd het idee, dat Eric er gewoon uit wou en Huub voor het "pestkarretje" is gespannen, anders dan zet Eric toch niet deze foto's op zijn site:
http://www.gay.nl/mythe
Niet capabel is bewezen, maar corrupt??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:06 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Ik geloof in het goede van achter,
mochten er geen boetes worden gegeven
Is achter zo corrupt als wat.![]()
nee hoor erik was gewoon een valse speler die verloor en de consequenties hiervan moest aanvaarden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:56 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ze zijn nog altijd samen...samen sta je sterk Erik stond gewoon alleen en dat is veel erger...Erik was geen heilige maar het was wel erger wat er toen gebeurde...
En vanwege dat laatste kijk ik niet meer. Als het wel positief is zie ik even later het filmpje wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Kijk daarom kijk ik nou ook, maar we zullen wel weer terleurgesteld worden![]()
Als ik straks kijk doe ik het wel, maar ik weet niet me kids hebben logeetjes dus......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:07 schreef kleinzusje het volgende:
Dank allen, heb de updates geupdate
Peet, heb jouw aanpassing er bijgezet.
Weet niet of ik meer updates ga maken over straks, kijk namelijk niet![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |