Zaten ze Jaap te sarren?? Volgens mij haalde Jaap juist dingen uit die niet konden. Hij ging de doorgang blokkeren en raakte ze constant aan. Allemaal dingen die volgens de regels niet mochten. Wel vond ik de acties van Jaap en Huub richting Eric te ver gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ik heb die beelden nog zo paraat van Eric en Huub die Jaap zo enorm laag bij de gronds zaten te sarren. Een niveau waar menig concentratiekamp nog wat van zou kunnen leren. Ik vind het dus heerlijk om te zien dat wat je geeft je uiteindelijk ook krijgt. Er is schijnbaar toch een soort van rechtvaardigheid in DGK.
Zijn naam is dan ook perfect gekozen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, daar zal Lieke ook enorm blij mee zijn.![]()
Vergeet je die steeds bewust? Of is het je toch niet te doen om de concentratiekamppraktijken aangezien zij maar een saaie hooghartige trut is. Is ook geen rechtvaardigingiets maar je bent gewoon blij dat jouw minst favorieten aangepakt worden maar dat bedek je met een laagje rechtvaardigheidsgevoel.
Jaap heeft Huub nooit laten vallen omdat Jaap nooit een vriend is geweest. Jaap wilde maar één ding en dat was boven Huub komen en dat is hem niet gelukt. Daarom ging hij heulen maar ook dat werkte niet. Nu is de volgende strategie, Huub moet eruit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja jaap liet huub gelijk vallen en ging dubbelspel plegen (probeerde) toener in kwam.
Okay, en Lieke dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ik heb die beelden nog zo paraat van Eric en Huub die Jaap zo enorm laag bij de gronds zaten te sarren. Een niveau waar menig concentratiekamp nog wat van zou kunnen leren. Ik vind het dus heerlijk om te zien dat wat je geeft je uiteindelijk ook krijgt. Er is schijnbaar toch een soort van rechtvaardigheid in DGK.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
De bank wordt een uurtje uitgesteld...
Ik hoop nog steeds dat Huub en Lieke samen de poort uitlopen en aankondigen een rechtzaak te zullen beginnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Stiekem hoop ik ergens dat straks wordt meegedeeld dat het over en sluiten is.
Geeft misschien een nog fijner vakantie gevoel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef Copycat het volgende:
Stiekem hoop ik ergens dat straks wordt meegedeeld dat het over en sluiten is.
Oh, daar had hij om gevraagd? Dat heb ik hem inderdaad niet horen zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wel opletten..het gaat over de 6-2 verhouding![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
Brian werd hier toch al door een groot deel uitgekotst? Voor Huub in de kooi was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |