Ze zijn buttugly,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:28 schreef zarGon het volgende:
Ze zijn buttugly, er zijn duizenden smiley sites, je kunt ze niet gebruiken voor MSN en het zijn geen FOK!smileys.
Dood.
Het was een tvp.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
zG, kap eens. Ik vind ze wel grappig [afbeelding]
Daar heb ik ooit meer van gemaakt, is wel 30 frames veranderenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
zG, kap eens. Ik vind ze wel grappig [afbeelding]
schijnheiligequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was een tvp..
Ik ga even de andere uitvoeringen van vork.gif hier plaatsen:
[..]
vetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit meer van gemaakt, is wel 30 frames veranderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omfg die dr philquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
you go girlquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yvonne en Maikuuls gifjes?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:43 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je mag ze opslaan en gebruiken (de urls dus, is wel zo makkelijk, ik heb ook een textbestandje met urls van smilies op mn desktopquote:
dwc smileyquote:
Plaats dan een smiley gare belg, zal wel te moeilijk wezen en daarom maar semi-huilie gedrag vertonenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:50 schreef Aufruhr het volgende:
wat een lelijke smiley's hiero
ja met zo'n snufferd als jij kan ik me voorstellen dat je alles negatief bekijktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:50 schreef Aufruhr het volgende:
wat een lelijke smiley's hiero
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:51 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Plaats dan een smiley gare belg, zal wel te moeilijk wezen en daarom maar semi-huilie gedrag vertonen![]()
quote:
vrede op aardequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:59 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik heb er toch 1 geplaatst, en ik loop geen emo gedrag te vertonen negatieve druiloor
![]()
Belg...
Fight fire with firequote:
Nu mag jij mij eens vertellen waar jij je nieuwe emoticon hebt geplaatst. Als je de foto van die oude man bedoeld heb je dit topic toch niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:59 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik heb er toch 1 geplaatst, en ik loop geen emo gedrag te vertonen negatieve druiloor
![]()
Belg...
Ik zou willen dat ik het konquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:40 schreef stefan1187 het volgende:
wil iemand voor mij deze maken --->+
![]()
Dankjewel![]()
printscreen? Hoe bedoel je..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:08 schreef doka het volgende:
[..]
Printscreen?
Edit:
nou ja, een beetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:40 schreef stefan1187 het volgende:
![]()
Dankjewel![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:40 schreef stefan1187 het volgende:
![]()
Dankjewel![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil een smilie van deze:maar dan met ipv een hand naar voren, een vuist (zoals dat je verveeld kijkt zeg maar.)
Ja die was indd wel matig en de achtergrond is wit ipv het beige van fok.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef murp het volgende:
[..]
dat is een smilie met een afgerotte hand
TT is: "maak hier nieuwe emoticons"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil trouwens ook een combinatie tussen deze:met een politiepet op, en deze:
met ook politiepet op.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja die was indd wel matig en de achtergrond is wit ipv het beige van fok.
Dus graag ff beter.
Gaat moeilijk zonder Flash, en daarnaast heb ik al 3 smilies die ik zelf heb gemaakt in het topic gezet blinde blowdoosquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:45 schreef murp het volgende:
[..]
TT is: "maak hier nieuwe emoticons"
probeer ze eens zelf te maken
wowquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gaat moeilijk zonder Flash, en daarnaast heb ik al 3 smilies die ik zelf heb gemaakt in het topic gezet blinde blowdoos
zonder flash?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gaat moeilijk zonder Flash, en daarnaast heb ik al 3 smilies die ik zelf heb gemaakt in het topic gezet blinde blowdoos
de achtergrond was al wit!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja die was indd wel matig en de achtergrond is wit ipv het beige van fok.
Dus graag ff beter.
quote:
ik copy paste het in psp en dan krijg je idem precies het plaatje zoals het er al stond..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat dacht je van printscreen...
Die is tof.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef Sanderrrr het volgende:
[afbeelding] mijn versie
[afbeelding] origineel
ff vlug gemaakt, daar heb ik altijd al een FOK! versie van willen hebben.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef grizegrijn het volgende:
tvp ik heb nog een paar varianten vanergens
Hijs tofquote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef Sanderrrr het volgende:
[afbeelding] mijn versie
[afbeelding] origineel
ff vlug gemaakt, daar heb ik altijd al een FOK! versie van willen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |