Plaats dan een smiley gare belg, zal wel te moeilijk wezen en daarom maar semi-huilie gedrag vertonenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:50 schreef Aufruhr het volgende:
wat een lelijke smiley's hiero
ja met zo'n snufferd als jij kan ik me voorstellen dat je alles negatief bekijktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:50 schreef Aufruhr het volgende:
wat een lelijke smiley's hiero
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:51 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Plaats dan een smiley gare belg, zal wel te moeilijk wezen en daarom maar semi-huilie gedrag vertonen![]()
quote:
vrede op aardequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:59 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik heb er toch 1 geplaatst, en ik loop geen emo gedrag te vertonen negatieve druiloor
![]()
Belg...
Fight fire with firequote:
Nu mag jij mij eens vertellen waar jij je nieuwe emoticon hebt geplaatst. Als je de foto van die oude man bedoeld heb je dit topic toch niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:59 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik heb er toch 1 geplaatst, en ik loop geen emo gedrag te vertonen negatieve druiloor
![]()
Belg...
Ik zou willen dat ik het konquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:40 schreef stefan1187 het volgende:
wil iemand voor mij deze maken --->+
![]()
Dankjewel![]()
printscreen? Hoe bedoel je..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:08 schreef doka het volgende:
[..]
Printscreen?
Edit:
nou ja, een beetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |