Ze zijn buttugly,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:28 schreef zarGon het volgende:
Ze zijn buttugly, er zijn duizenden smiley sites, je kunt ze niet gebruiken voor MSN en het zijn geen FOK!smileys.
Dood.
Het was een tvp.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
zG, kap eens. Ik vind ze wel grappig [afbeelding]
Daar heb ik ooit meer van gemaakt, is wel 30 frames veranderenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
zG, kap eens. Ik vind ze wel grappig [afbeelding]
schijnheiligequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was een tvp..
Ik ga even de andere uitvoeringen van vork.gif hier plaatsen:
[..]
vetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit meer van gemaakt, is wel 30 frames veranderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omfg die dr philquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
you go girlquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yvonne en Maikuuls gifjes?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:43 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je mag ze opslaan en gebruiken (de urls dus, is wel zo makkelijk, ik heb ook een textbestandje met urls van smilies op mn desktopquote:
dwc smileyquote:
Plaats dan een smiley gare belg, zal wel te moeilijk wezen en daarom maar semi-huilie gedrag vertonenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:50 schreef Aufruhr het volgende:
wat een lelijke smiley's hiero
ja met zo'n snufferd als jij kan ik me voorstellen dat je alles negatief bekijktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:50 schreef Aufruhr het volgende:
wat een lelijke smiley's hiero
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:51 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Plaats dan een smiley gare belg, zal wel te moeilijk wezen en daarom maar semi-huilie gedrag vertonen![]()
quote:
vrede op aardequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:59 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik heb er toch 1 geplaatst, en ik loop geen emo gedrag te vertonen negatieve druiloor
![]()
Belg...
Fight fire with firequote:
Nu mag jij mij eens vertellen waar jij je nieuwe emoticon hebt geplaatst. Als je de foto van die oude man bedoeld heb je dit topic toch niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:59 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik heb er toch 1 geplaatst, en ik loop geen emo gedrag te vertonen negatieve druiloor
![]()
Belg...
Ik zou willen dat ik het konquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:40 schreef stefan1187 het volgende:
wil iemand voor mij deze maken --->+
![]()
Dankjewel![]()
printscreen? Hoe bedoel je..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:08 schreef doka het volgende:
[..]
Printscreen?
Edit:
nou ja, een beetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |