fuckeduck, Dany heeft het filmpje gebruit voor de Fokpageheader:quote:
laat de dienstdoende mod dat maar niet lezen. Ads blokken is inkomstenderving en daar staat een straf opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Door AdBlock staat er nu alleen maar de hele tijd "hier staat een banner".
Mijn Fipo stond er anders eerder dan de jouwe.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:28 schreef Napalm het volgende:
De TS heeft altijd FiPo met de OP.
Ik mag doen met de source die mij aangeboden wordt wat ik wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:29 schreef Aoristus het volgende:
laat de dienstdoende mod dat maar niet lezen. Ads blokken is inkomstenderving en daar staat een straf op
Dat zei mijn vrouw vannacht ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik mag doen met de source die mij aangeboden wordt wat ik wel.![]()
Dat heb ik ook, zo te zien Napalm ook...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Door AdBlock staat er nu alleen maar de hele tijd "hier staat een banner".
Surfen is net anders dan Seks.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik mag doen met de source die mij aangeboden wordt wat ik wel.![]()
Was dat niet de force?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:31 schreef Aoristus het volgende:
Dat zei mijn vrouw vannacht ook
jij zoent erMee, dat moet je van te voren uitzoeken voor dat je met kind wordt geschopt.quote:
Nee, dat is het plaatje zoals fok het host. De banner wordt eroverheen geplaktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zo te zien Napalm ook...
Ik gebruik gewoon subscriptions. Ik klik er toch nooit op, kan ik ze net zo goed niet aan mijzelf tonen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:32 schreef Napalm het volgende:
Ik blok geen banners totdat ze:
1) geluid gaan maken
2) weggeklikt moeten worden
3) epelepsie opwekken door te knipperen
Dan gaat de hele banner buisiness op bannerblok
maar reclame werkt ook zonder dat je erop klikt. Op de TV en radio kan je niet klikken, toch reclame. Dat is niet zomaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik klik er toch nooit op, kan ik ze net zo goed niet aan mijzelf tonen.
Ik heb er zoveel gehad, ik ga toch geen namen onthouden?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:35 schreef Napalm het volgende:
jij zoent erMee, dat moet je van te voren uitzoeken voor dat je met kind wordt geschopt.
Ah, dan heb ik alleen het ookquote:Nee, dat is het plaatje zoals fok het host. De banner wordt eroverheen geplakt
Meeste bannersystemen betalen op clickbasis en kosten voor de adverteerder op impressiebasis. Fok! heeft alleen wat aan het eerste. Tenzij ze zelf banners op impressiebasis gaan verkopen aan forummers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:37 schreef Napalm het volgende:
maar reclame werkt ook zonder dat je erop klikt. Op de TV en radio kan je niet klikken, toch reclame. Dat is niet zomaar.
Ik ook. En de laatste keer dat ik een banner zag is lang geleden, op welke website dan ook. Zelfs googletekstrotzooi wordt eruit geknikkert.quote:Verder weet ik neit hoe het met jou zit maar ik besteed 80% van mijn internettijd op een tiental websites.
was nooit een succesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:17 schreef PJORourke het volgende:
Kippen
Ook zijn in het verleden dolfijnen ingezet om zeemijnen op te sporen en in Koeweit gebruikten
deden ze vroeger in de kolenmijnen ook..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:17 schreef PJORourke het volgende:
Amerikaanse mariniers kippen om chemische wapens te signaleren.
je moest eens weten wat ze met honden allemaal doen. Die bijen schijnen een nog fijnere neus te hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:17 schreef PJORourke het volgende:
In Amerika worden experimenten gedaan met bijen die bommen kunnen ruiken
1) Sletquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:40 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb er zoveel gehad, ik ga toch geen namen onthouden?
quote:
Daar zijn andere methoden voorquote:2) Dan moet je ook niet zeuren om geld/ hulp bij het opvoeden
Moet je 'ns uit het plastic halen, dan lijkt het tenminste alsof je 'm gebruiktquote:3) Ik heb een handtekeningen-, foto- recensieplakboek
quote:4) Slet
hierzoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:49 schreef Elseetje het volgende:![]()
Ik dacht dat je juist voor gebruik een jasje om moest doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:49 schreef Elseetje het volgende:
Moet je 'ns uit het plastic halen, dan lijkt het tenminste alsof je 'm gebruikt
Ik weet net zo weinig van jasjes als jij, net zoals jij heb ik er nog nooit één nodig gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
hierzo
[..]
Ik dacht dat je juist voor gebruik een jasje om moest doen?
DIT is wel redelijk safe.
ik heb geen ziektes en kan ook geen kinderen krijgen (kidneren = ook SOA). Jasjes zijn voor mij dus idd overbodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik weet net zo weinig van jasjes als jij, net zoals jij heb ik er nog nooit één nodig gehad
quote:(Novum) - Een 28-jarige Fransman is vrijdagavond in het Amsterdamse centrum gearresteerd omdat hij in zijn auto zijn hond had gedood. De man had paddo's gegeten en geblowd. Volgens de politie verklaarde de man dat hij zijn hond had gedood om zijn geest vrij te maken.
Agenten vonden de man rond 19.30 uur op de Herengracht in een wit busje met een Frans kenteken. De man, die volgens de politie 'verward' was, was helemaal naakt en zat onder het bloed. In de auto lag behalve een geslachte hond ook een bebloede schaar en een mes. De binnenkant van de auto was bedekt met bloedspetters en vegen.
De Fransman is gearresteerd. De politie onderzoekt de zaak.
Moet je aan Napalm vragenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:05 schreef gelly het volgende:
Wat is de oorzaak van deze bitchfight eigenlijk ?
Nee, het is gewoon vakantie. dus meer toeristen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:07 schreef gelly het volgende:
Ligt het aan mij of gaan steeds meer toeristen uit hun plaat op paddo's ? Persoonlijk denk ik dat de media er wat meer bovenop zit. Kom er maar in Geert !
Hij heeft al eerder vragen over paddo's gesteld... twee keer zelfs geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:07 schreef gelly het volgende:
Ligt het aan mij of gaan steeds meer toeristen uit hun plaat op paddo's ? Persoonlijk denk ik dat de media er wat meer bovenop zit. Kom er maar in Geert !
opgejut door Geert's uitspraken noemde ik haar kringloopwinkel een verblijfplaats voor zwervers en andere vlooiendragers. Door haar overgang was ze ietwat gepikkeerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:05 schreef gelly het volgende:
Wat is de oorzaak van deze bitchfight eigenlijk ?
Ah, ik ben in ieder geval van het vrouwelijke geslachtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
opgejut door Geert's uitspraken noemde ik haar kringloopwinkel een verblijfplaats voor zwervers en andere vlooiendragers. Door haar overgang was ze ietwat gepikkeerd.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder vragen over paddo's gesteld... twee keer zelfs geloof ik.
je wordt ook een dagje ouder (/lelijker) daardoor neemt de opwinding af en doe ik er gewoon langer over. Heeft dat ouder worden toch nog een voordeel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah, ik ben in ieder geval van het vrouwelijke geslachtJe gaat vooruit
Maar volgens mij zijn we al langer dan dat bezig hoor
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:16 schreef Elseetje het volgende:
De mensen die op de huisvrouwtjes hebben gewacht totdat ze klaar waren met boodschappen doen zijn klaar met boodschappen doen. Tijd om boodschapjes te doen
Vaag, als je een bericht 100% wijzigt , dan maakt die wel meteen melding hiervan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Benieuwd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Napalm het volgende:
Ik kan het wel. Kijk zo maar
Door de mand gevallenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:30 schreef Napalm het volgende:
Napalm heerscht
maar je twijfelde even! Even dacht je "Napalm = Koning".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vals spelen!
Diit is geen leeg bericht![]()
Dat is dan nog steeds geen leeg bericht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:36 schreef kLowJow het volgende:
De enige oplossing is sowieso "iets" posten dat niet getoond wordt. Je kunt je overigens naar hartelust uitleven in BUG.
Een leeg bericht is geen bericht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is dan nog steeds geen leeg bericht.
Napalm?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:39 schreef Elsneetje het volgende:
Zo, daar zijn we weer met de boodschapjes. Gelukkig waren de uien vandaag in de aanbieding. Ik wist niet dat je een bonuskaart zomaar bij de balie kon halen. Vroeger moest je daar een formulier voor invullen
Als Napalm zegt dat ie koning is, dan wordt ik extra allertquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:37 schreef Napalm het volgende:
[..]
maar je twijfelde even! Even dacht je "Napalm = Koning".
Ik ben er ook voor om alle vrouwen te weren. Ze hebben geen verstand van politiek.quote:Maar nu de vrouwen ff wegzijn moeten we afspreken hoe we ze weghouden. POLitiek is een mannenzaak. Vrouwen hebben daar niets te zoeken. Zelfs bij de SGP begrijpen ze dat.
Als je "iets" post dat niet getoond wordt, kan je niet spreken van een leeg bericht.quote:
Je zo de ascii-code voor een spatie kunnen intoetsen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als Napalm zegt dat ie koning is, dan wordt ik extra allert![]()
Moslims hebben het maar gemakkelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:40 schreef EchtGaaf het volgende:]
ik vind dat we terug moeten naar de situatie van voor 1959. Toen waren vrouwen bij wet handelingsonbekwaam.
Ik herhaal: een leeg bericht is geen bericht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je "iets" post dat niet getoond wordt, kan je niet spreken van een leeg bericht.![]()
Ik vrees dat het niet gaat lukken.![]()
Ja zoiets. Maar ja een spatie opnemen, betekent nog steeds geen leeg bericht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je zo de ascii-code voor een spatie kunnen intoetsen.
Bij tweakers hadden ze zo ooit een blanco usernaam. zeer slim.
een troost. Volgens Ella Vogelaar wordt ons land joods-christelijk-islamitisch.quote:Moslims hebben het maar gemakkelijk.
Maar je post toch ietsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik herhaal: een leeg bericht is geen bericht.
dank jequote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 uitzondering: Elsneetje mag moet blijven.![]()
Nee, dan is het inderdaad niet leeg, zoals ik al zei, een echt leeg bericht kan niet, een echt leeg bericht bestaat niet. Een bericht impliceert informatieoverdracht, geen informatie, geen overdracht, geen bericht!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar je post toch iets
Iets is toch niet niets![]()
Als in een bericht iets zit dan is het toch niet leegAls zie je het niet
![]()
Waarom zou een leeg bericht niet kunnen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, dan is het inderdaad niet leeg, zoals ik al zei, een echt leeg bericht kan niet, een echt leeg bericht bestaat niet. Een bericht impliceert informatieoverdracht, geen informatie, geen overdracht, geen bericht!
Wie hebben een hekel aan Elseetje?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef PJORourke het volgende:
Zal wel een zusje zijn van de "burgemeesterinoorlogstijd". Harry?
comment?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef PJORourke het volgende:
Zal wel een zusje zijn van de "burgemeesterinoorlogstijd". Harry?
Nee!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom zou een leeg bericht niet kunnen?
Een leeg bestand kan bijvoorbeeld wel. Een leeg record in een datbase kan toch ook?
Had er op z'n minst Elsneutje van gemaakt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:39 schreef Elsneetje het volgende:
Zo, daar zijn we weer met de boodschapjes. Gelukkig waren de uien vandaag in de aanbieding. Ik wist niet dat je een bonuskaart zomaar bij de balie kon halen. Vroeger moest je daar een formulier voor invullen.
Zijn jullie zoet geweest?
Je ziet misschien een blanco pagina op je scherm, maar het is allerminst "leeg".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ander voorbeeld: een Word document kan helemaaaaaal leeg zijn.![]()
Waarom zou iemand een hekel aan mij hebben ?quote:
Eerst hier orde op zaken stellen. Ik heb de lijst met permbans al weer af.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:57 schreef Aoristus het volgende:
comment?
Bemoei jij je nou maar met je eigen siteje
Signe is ook vrij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:01 schreef Elsneetje het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een hekel aan mij hebben ?
Ik moet de aardappels schillen, want het mannetje komt zo thuis. Doei, lief zijn![]()
Orde op zaken stellen.. Wat ben je van plan eigenlijk ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eerst hier orde op zaken stellen. Ik heb de lijst met permbans al weer af.
Waar is sigme?
Mozes, Mohammed en Jezus in een boksring, strijdend om de Darwin-award.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
een troost. Volgens Ella Vogelaar wordt ons land joods-christelijk-islamitisch.![]()
Ben je het niet zelf ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:27 schreef Elseetje het volgende:
M'n eigen wannabe naamkloon! Nu ben ik echt tof, hip en happening
Zou me niets verbazen eigenlijkquote:
Ik heb een alibi, ik was boodschappen doenquote:
Wat betreft tekst en schrijven klopt het anders prima.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:32 schreef Elseetje het volgende:
Elsneetje is niet geloofwaardig, 'het' was veel te snel terug om de boodschappen ook nog te hebben opgeruimd
Ik zeg geen doeiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat betreft tekst en schrijven klopt het anders prima.![]()
quote:Fransman slacht hond tijdens paddotrip
Uitgegeven: 14 juli 2007 18:46
Laatst gewijzigd: 14 juli 2007 18:46
AMSTERDAM - Een 28-jarige Fransman heeft vrijdagavond in Amsterdam onder invloed van paddo's en wiet zijn hond vermoord. Het beest moest met een schaar en mes worden bewerkt om zijn geest vrij te maken, zo verklaarde de man tegen de politie.
Agenten troffen de verwarde man naakt en onder het bloed aan in zijn busje aan de Herengracht. In de auto lagen de geslachte hond en een bebloedde schaar en mes.
De binnenzijde van het voertuig was bedekt met bloedspetters en vegen.
Paddo's
De man verklaarde dat hij paddo's en wiet had gebruikt.
Biertje halen uit de koelkast zeker.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:37 schreef Elseetje het volgende:
En mijn 'mannetje' was mee boodschappen doen, die staat nu in de keuken
Ik ga op busvakantie naar Rimini en neem mee ..... 40 frikandellen die ik denk koel te houden in een koeltasje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:41 schreef Fastmatti het volgende:
Mensen die het gek vinden dat je spullen meeneemt op vakanti![]()
Ach die troep bederft toch niet. Kan je desnoods rauw etenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga op busvakantie naar Rimini en neem mee ..... 40 frikandellen die ik denk koel te houden in een koeltasje.![]()
Biertjes staan niet in de keukenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Biertje halen uit de koelkast zeker.![]()
Je hebt de afwas gedelegeerd?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Biertjes staan niet in de keukenGuess again
quote:
Als het net ontdooid is ja, maar niet als het ontdooid ie en vervolgens vele uren in een overhitte laadruimte heeft gezeten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:51 schreef du_ke het volgende:
Ach die troep bederft toch niet. Kan je desnoods rauw eten.
Ik zag bij de kwantumhallen een gaaf koelkastje. Helaas was de inhoud maar 4 liter en lang niet groot genoeg om een sixpack in te koelen, maar frikandellen passen er vast in. De aansluitng was 12v/220 voor 30 euri dacht ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het net ontdooid is ja, maar niet als het ontdooid ie en vervolgens vele uren in een overhitte laadruimte heeft gezeten.
er zijn ook van die dingen die op gas werken. Geweldige koelkasten zijn dat kan je het bier in laten bevriezen bij 30+ buiten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zag bij de kwantumhallen een gaaf koelkastje. Helaas was de inhoud maar 4 liter en lang niet groot genoeg om een sixpack in te koelen, maar frikandellen passen er vast in. De aansluitng was 12v/220 voor 30 euri dacht ik
Ja, fuk. En ik moet nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Eten, eigenlijk wel een goed idee. Eens even kijken wat voor dood stuk dier ik vandaag verorberen.
Het lijkt mij ook geen geweldig plan maar achquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het net ontdooid is ja, maar niet als het ontdooid ie en vervolgens vele uren in een overhitte laadruimte heeft gezeten.
Je weet dat frikandellen in de vriezer liggen en niet in de koelkast?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:57 schreef Aoristus het volgende:
Ik zag bij de kwantumhallen een gaaf koelkastje. Helaas was de inhoud maar 4 liter en lang niet groot genoeg om een sixpack in te koelen, maar frikandellen passen er vast in. De aansluitng was 12v/220 voor 30 euri dacht ik
Twee tosti-ijzers. OMFG!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga op busvakantie naar Rimini en neem mee ..... 40 frikandellen die ik denk koel te houden in een koeltasje.![]()
Ik wed dat als je de inhoud kritisch bekijkt ze in de vuilbak terecht komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Je weet dat frikandellen in de vriezer liggen en niet in de koelkast?
Kom op zeg.quote:(Novum) - Burgemeester van Nijmegen Thom de Graaf heeft vandaag samen met nabestaanden een gedenksteen onthuld ter nagedachtenis aan de twee wandelaars die vorig jaar overleden tijdens de Vierdaagse. Het monument is onthuld op de Wedren, de start- en finishplaats van de Vierdaagse.
De Graaf zei dat 'we niet met de volgende Vierdaagse kunnen beginnen zonder stil te staan bij de tragische gebeurtenis van vorig jaar'...
Als we moeten stilstaan bij elke idioot die door z'n eigen toedoen dood is, valt het openbare leven snel stilquote:
Gaan we moeilijk doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat frikandellen in de vriezer liggen en niet in de koelkast?
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:13 schreef Aoristus het volgende:
Gaan we moeilijk doen?
Volgens mij heeft deze ook een stikstofelementje. Ik heb er geen praktisch nut voor, maar verlokkelijk blijft het natuurlijk wel om een koelkast op je bureau te hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
er zijn ook van die dingen die op gas werken. Geweldige koelkasten zijn dat kan je het bier in laten bevriezen bij 30+ buiten.
Waren die wandelaars dan idioten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als we moeten stilstaan bij elke idioot die door z'n eigen toedoen dood is, valt het openbare leven snel stil
http://www.redferret.net/?p=6969quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij heeft deze ook een stikstofelementje. Ik heb er geen praktisch nut voor, maar verlokkelijk blijft het natuurlijk wel om een koelkast op je bureau te hebben
Niet speciaal idioten, maar...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waren die wandelaars dan idioten?
Was het dan eigen toedoen ?
Ik sta er ook niet bij stil... maar wie dat wilt of niet wilt moet gewoon doen wat ie wilt, toch ?
En al was het de hitte. Als je in die hitte ervoor kiest kilometers te gaan lopen tot je er dood bij neervalt... tja.quote:Vijf artsen stelden vandaag in het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde dat de mannen niet zijn overleden door de hitte. De 65-jarige kreeg thuis na het lopen een hartinfarct, de ander had hartritmestoornissen en overleed onderweg naar het ziekenhuis. Volgens de doktoren zijn er geen aanwijzingen dat de hitte een rol heeft gespeeld in het overlijden van de twee.
Ik vind je vragen wat vreemd. Of het door eigen toedoen is weet ik niet, misschien had die ene sowieso een hartinfarct gekregen? Doet er ook niet zoveel toe, wel, ze mogen leven zoals ze willen. Ik zou ook liever bezig blijven, al is het bewust en met verhoogd risico dan stilletjes op de dood te wachten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:22 schreef Bluesdude het volgende:
Is het dan eigen toedoen?
Is het wel kies om mensen dat te verwijten?
Ik las vorig jaar dat een van de doden een gezond en getraind iemand was.
Ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:22 schreef Bluesdude het volgende:
Is het dan eigen toedoen?
Tuurlijk wel. Stupiditeit is van alle tijden.quote:Is het wel kies om mensen dat te verwijten?
Hoe is het met die opgenaaide pitbul van jou eigenlijk?quote:
Net terug van een vakantie op de hoge veluwe waar ze achter wilde koeien aan kon rennen en kennis heeft kunnen maken met schrikdraad.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is het met die opgenaaide pitbul van jou eigenlijk?
Ik vind het ook overdreven, maar goed ... een groep Nijmegenaren weer niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:28 schreef kLowJow het volgende:
Ik verwijt die mensen dan ook niets, ik vind het vreselijk overdreven om te spreken van een tragisch voorval waar vooral massaal bij stilgestaan dient te worden, compleet met herdenkingssteen en -dienst.
(Schrik)draad is een ramp voor beesten die geen diepte zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Net terug van een vakantie op de hoge veluwe waar ze achter wilde koeien aan kon rennen en kennis heeft kunnen maken met schrikdraad.
Ach, dat van die slotjes blijft een crime.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:16 schreef Elseetje het volgende:
Jongens, help 'r even, sigme kan het juiste topic niet vinden
Er wordt onderzocht of straatverboden kunnen worden uitgevaardigd.quote:Hardere aanpak geweld tegen homo's
14-7-2007
Het Openbaar Ministerie (OM) gaat onderzoeken hoe geweldsdelicten met een discriminerend karakter zwaarder en beter kunnen worden bestraft. Harm Brouwer, de hoogste baas van het OM, heeft dat in een gesprek toegezegd aan homobelangenorganisatie COC.
Voorzitter Frank van Dalen had om een onderhoud gevraagd, nadat het aantal meldingen van geweld tegen homo's in Amsterdam de laatste tijd is gestegen.
Het OM heeft onlangs al besloten dat bewezen geweldsdelicten gepleegd met discriminatie als motief een aanzienlijke strafverzwaring kunnen opleveren.
Ziet jouw MyAT lijst er zo anders uit? Geen aantal posts achter het topic, bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, dat van die slotjes blijft een crime.
Aha, de COC weer die voor gelijkwaardigheid is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:40 schreef Aoristus het volgende:
Er wordt onderzocht of straatverboden kunnen worden uitgevaardigd.
Was er hier niet al een meldpunt discriminatie voor
Nee, die is gelijk, maar ik werk niet altijd vanuit een AT. Ik heb onderaan het topic wel staan dat het gesloten is -als het dat al is op moment dat ik het laadde- maar daar kijk ik vaak overheen. Eigen schuld hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ziet jouw MyAT lijst er zo anders uit? Geen aantal posts achter het topic, bijvoorbeeld?
Geslagen vrouwen hebben het straks zwaarder dan homo's die beweren last te hebben van Marokkaanse ettertjes, en dan? Dan hebben we de dubbele maat van klassejustitie... op basis van sexuele geaardheid. Ik noem dat discriminatie eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, de COC weer die voor gelijkwaardigheid is.![]()
Bestaan er homo blijf van mijn lijf huizen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef Aoristus het volgende:
Geslagen vrouwen hebben het straks zwaarder dan homo's die beweren last te hebben van Marokkaanse ettertjes, en dan? Dan hebben we de dubbele maat van klassejustitie... op basis van sexuele geaardheid. Ik noem dat discriminatie eigenlijk.![]()
In het ergste geval komt er straks een afgezet homo gebied waar je met een pasje doorheen mag lopen, want dat is pro-tolerantiebeleid![]()
Heb je een homo-trauma ofzo ? Ik zie je in andere topics ook zo tegen homo's ageren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geslagen vrouwen hebben het straks zwaarder dan homo's die beweren last te hebben van Marokkaanse ettertjes, en dan? Dan hebben we de dubbele maat van klassejustitie... op basis van sexuele geaardheid. Ik noem dat discriminatie eigenlijk.![]()
In het ergste geval komt er straks een afgezet homo gebied waar je met een pasje doorheen mag lopen, want dat is pro-tolerantiebeleid![]()
Vast welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bestaan er homo blijf van mijn lijf huizen?
In het noorden des lands heb je er nog niet zoveel van denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb je een homo-trauma ofzo ? Ik zie je in andere topics ook zo tegen homo's ageren.
Dat betwijfel ik, maar waar zou ik dan last van moeten hebben ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
In het noorden des lands heb je er nog niet zoveel van denk ik
Moet je even lezen wat ik zojuist schreef, slimmerdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar waar zou ik dan last van moeten hebben ?
Meldpunt discriminatie klinkt stoer, maar juridisch gezien zijn ze niet zo stoer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er wordt onderzocht of straatverboden kunnen worden uitgevaardigd.
Was er hier niet al een meldpunt discriminatie voor
Maar je kan er vast goede thee drinken en dat kan bij de rechter nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Meldpunt discriminatie klinkt stoer, maar juridisch gezien zijn ze niet zo stoer.
Ja, het wordt me nog niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Moet je even lezen wat ik zojuist schreef, slimmerd
Ik heb bij de rechter thee gekregen. Was erg lekkere thee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef Aoristus het volgende:
Maar je kan er vast goede thee drinken en dat kan bij de rechter niet
Je kan daar bijkomen van de schrik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar je kan er vast goede thee drinken en dat kan bij de rechter niet
Waarom neem jij het eigenlijk voor homo's op?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, het wordt me nog niet echt duidelijk.
Vertel eens, dat lijkt me een prachtige anekdotequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb bij de rechter thee gekregen. Was erg lekkere thee.
De meeste homo's denk ik ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef Elseetje het volgende:
Om PJO aan te halen: onbekend maakt onbemind. De grootste homohaters en islamofoben wonen buiten de Randstad.
Valt tegen, was gewoon de kantornrechter wegens herorganisatie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:06 schreef Aoristus het volgende:
Vertel eens, dat lijkt me een prachtige anekdote
Vandaar dat onze Amsterdammer elke gelegenheid te baat neemt om te melden dat homo's met hun gore poten overal tot de ellebogen inzittenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef Elseetje het volgende:
Om PJO aan te halen: onbekend maakt onbemind. De grootste homohaters en islamofoben wonen buiten de Randstad.
O, dat zijn vriendelijke rechters inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Valt tegen, was gewoon de kantornrechter wegens herorganisatie.
onze Amsterdammer? Iets minder amicaal graag, zo sportief ben je nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Vandaar dat onze Amsterdammer elke gelegenheid te baat neemt om te melden dat homo's met hun gore poten overal tot de ellebogen inzitten.
Wat deed jij bij een rechter?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb bij de rechter thee gekregen. Was erg lekkere thee.
Zie een paar posts terugquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:14 schreef PJORourke het volgende:
Wat deed jij bij een rechter?
Behalve in hem. Zou dat het probleem soms zijn?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:12 schreef sigme het volgende:
Vandaar dat onze Amsterdammer elke gelegenheid te baat neemt om te melden dat homo's met hun gore poten overal tot de ellebogen inzitten.
Jouw probleem?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Behalve in hem. Zou dat het probleem soms zijn?
Ah! Het motief is jaloeziequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Behalve in hem. Zou dat het probleem soms zijn?
Staat nu ook op voorbij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
fok is ook tijd en het levert je niets op.
Dit daarentegen is wel weer interessant
het motief is vast een stuk gaas met wat geborduurde bloemetjes bedoel jequote:
I'm so open minded my brain almost falls out.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef Aoristus het volgende:
Jouw probleem?
Ik dacht dat je wat meer openminded was. Jammer is dat.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zijn jullie gek geworden, ben ik even weg, wordt d'r weer 7 pagina's sc ingestampt.
[..]
Staat nu ook op voorbij.![]()
Ik zal Danny nog eens pm'en, want ik heb op zich ook wel interessequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die mag je dus zelf invullen![]()
Stop de versigmisering van pol lijkt me wel een aardige. Kost dat?
Tja, jij was bezig orde op zaken te stellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
I'm so open minded my brain almost falls out.
Interne homofobie is geen nieuw concept hoor.
Daar lijk jij meer verstand van te hebben dan ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het motief is vast een stuk gaas met wat geborduurde bloemetjes bedoel je
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[..]
Ik zal Danny nog eens pm'en, want ik heb op zich ook wel interesse
Keer het tij, lap sigme er bijquote:
Ik maak de planning, sigme doet het werk. Beauty and the brain.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:30 schreef Aoristus het volgende:
Tja, jij was bezig orde op zaken te stellen.
Vertel eensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik maak de planning, sigme doet het werk. Beauty and the brain.
Jij bent de beauty?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Pain and the drain zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tuurlijk. En het brein.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef Elseetje het volgende:
Jij bent de beauty?
Morgen gaat het weer gewoon over koetjes en kalfjes, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
Hé, ik ben de aartsluiaard.
Ik ga slapen, 't is goed met jullie. Maak het niet te dol..
Weltrustequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef sigme het volgende:
Hé, ik ben de aartsluiaard.
Ik ga slapen, 't is goed met jullie. Maak het niet te dol..
Ik ga nog even een schaap kapottrekken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Morgen gaat het weer gewoon over koetjes en kalfjes, maak je geen zorgen.
quote:Komt daar nog een banner te staan waar "hier staat een banner" staat...?
Voor de gelegenheid heb ik lamsbiefstuk bij de slager besteld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ga nog even een schaap kapottrekken.
Wat heb jij?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, je hebt tenminste je humor nog
Annoyancequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef Gabry het volgende:
'Beyoncé gaat vreemd met basketballer'
Wat een hoer. Gelukkig voor haar woont ze niet in een land met een joods-christelijk-islamitische cultuur.
Wereldnieuws.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef Gabry het volgende:
Wat een hoer. Gelukkig voor haar woont ze niet in een land met een joods-christelijk-islamitische cultuur.
Ze mag hier ook wel langskomen hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef Gabry het volgende:
Tenzij dat binnenkort ook verboden wordt natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Meer wereldnieuws dan berichten over Balkenende.
Help me even herinneren, ik kraam zoveel onzin uit dat ik het niet meer weetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Was jij gisteren niet ergens over aan het klagen![]()
Boeiend. Zal ik daar 1 nanoseconde slechter van slapen? Neen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef Gabry het volgende:
Dus.. eerst nadenken en dan pas typen hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Help me even herinneren, ik kraam zoveel onzin uit dat ik het niet meer weet
Jij bent duidelijk niet je eigen raadgeverquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dus.. eerst nadenken en dan pas typen he
Maar ik vraag ook niet om hulpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet je eigen raadgever
Voor mij zijn boodschappen vanzelfsprekend, daar praat je niet over, dat doe jequote:
Nummer 1, nummer 2 of allebei?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Voor mij zijn boodschappen vanzelfsprekend, daar praat je niet over, dat doe je
Kun je er niet meer onthoudenquote:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7C61A9AF1A570.htmlquote:14 Juli 2007
Miljoenen voor binnenvaartproject
Vlaanderen en Frankrijk gaan vele honderden miljoenen euro's investeren in de binnenvaart. Daardoor moeten er in 2016 grote containerschepen van Parijs naar Rotterdam kunnen varen. Nu zijn er op die route nog veel lage bruggen die een obstakel voor grote schepen vormen.
Vlaanderen trekt 300 miljoen euro uit om vaarwegen te verbreden, bruggen te verhogen en twee nieuwe sluizen aan te leggen. Het werk moet in 2009 beginnen. Frankrijk start volgend jaar al met het verbreden van een kanaal naar de Seine.
Vervoerders hebben grote interesse in het project, net als de binnenschippers uit Nederland, die de markt beheersen.
Nu jij nog. Harry "elsneetje" burgemeesterinoorlogstijd is het geloof ik wel met me eens.quote:
Er zich echt niet meer in het vatquote:
Alsof het mij boeit wat Harry vindtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nu jij nog. Harry "elsneetje" burgemeesterinoorlogstijd is het geloof ik wel met me eens.
Ah sorry, ik probeerde me aan te passen aan jouw niveau. Weer jammerlijk gefaaldquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er zich echt niet meer in het vat
Pies en poepgrapjes bewaar je maar voor pjo tot hij zijn zaakjes op orde heeft
Haal eens een koud biertje voor mequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah sorry, ik probeerde me aan te passen aan jouw niveau. Weer jammerlijk gefaald
In de meeste hoestsiroop zit alcohol, zegt genoeg lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:14 schreef Fastmatti het volgende:
Zou de alcohol mijn keelpijn verzachten![]()
Als je maar genoeg drinkt vergeet je in ieder geval dat je keelpijn hebtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:14 schreef Fastmatti het volgende:
Niet te cryptisch worden, Har, dat staat je niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:04 schreef Aoristus het volgende:
Pies en poepgrapjes bewaar je maar voor pjo tot hij zijn zaakjes op orde heeft
begrijp je het niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niet te cryptisch worden, Har, dat staat je niet.
Open een van je dossiersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:58 schreef gelly het volgende:
Ik zou wat nuttigs kunnen gaan doen.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:58 schreef gelly het volgende:
Ik zou wat nuttigs kunnen gaan doen.
het doodschoppen van Joes Kloppenburg in de voetboogsteeg in 1996quote:
Die is gesloten volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het doodschoppen van Joes Kloppenburg in de voetboogsteeg in 1996
themageweld rond de eeuwwisseling danquote:
Dat wil wel 'ns gebeuren dan jaquote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog geen reet gedaan, dan gaat het kriebelen he ...
Maakt wel vieze beestje doodquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:14 schreef Fastmatti het volgende:
Ja, jij?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:37 schreef PJORourke het volgende:
Elseetje, heb jij een leven?
Af en toe.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef Elseetje het volgende:
Ja, jij?
Nu niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef Elseetje het volgende:
Nu wel of nu niet?
Je leven? Ik wil het wel afmaken.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:10 schreef gelly het volgende:
Ik kan verder gaan met 1 van mijn talloze onafgemaakte projecten.
Jij hebt nu vrienden.quote:
de Franken zou je bedoelenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:29 schreef Sidekick het volgende:
Dank je.
Ik ga eens verder met mijn campagne tegen de Fransen.
quote:15 juli 1099
De kruisvaarders veroveren Jeruzalem. Na zes weken slagen de Christenen onder leiding van Godfried van Bouillon erin de Arabieren te verdrijven. Daarmee is de opdracht die paus Urbanus II in 1095 gaf vervuld. Urbanus riep op tot het verjagen van de Turken en Arabieren uit het Heilige Land. Christenen in Europa reageerden massaal op de oproep en in 1096 vertrok een grote stoet in de richting van Jeruzalem. Na een barre tocht van drie jaar arriveert een deel van de kruisvaarders daadwerkelijk in het Heilige Land en vevult de goddelijke opdracht.
Hoe dan ook, ik schop Lodewijk de 14e op een plek waar de zonnekoning niet schijnt. Ofzo.quote:
ach ja, mag die nog verkocht worden? Er zal vast iemand een meldpunt diorcrimnininininblabla oprichten tegen Kuifje. Ook veels te blank dat mannetje. En dat hondje, dat is vast ook niet Hallal. En Janssen &Janssen, dat zijn natuurlijk gewoon homo`s.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kuifje in Afrika.
Prima strip, zo ging dat toen he.
Bluesdude, kom d'r maar in.
quote:
ik heb nagedacht; een leeg bestand is niet leeg, het bevat opmaak informatie. Een leeg bericht bevat niets.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom zou een leeg bericht niet kunnen?
Een leeg bestand kan bijvoorbeeld wel. Een leeg record in een datbase kan toch ook?
En dit lijkt mij het enige goed antwoord.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef Napalm het volgende:
ik heb nagedacht; een leeg bestand is niet leeg, het bevat opmaak informatie. Een leeg bericht bevat niets.
Nu kan niets natuurlijk wel weer een boosdschap zijn maar toch..
lopen? Ik zit..quote:
Waar het hart vol van is...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
hoertjes!
Konden ze dat nog aan, na zolang niks doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
lopen? Ik zit..
Vanmorgen wel gecrosstrainert.
En de TriCeps & borstspiertjens aan het werkgezet.
Bovenstaande bericht is dus ECHT leeg, Napalmquote:Op zondag 15 juli 2007 14:34 schreef EchtGaaf het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Konden ze dat nog aan, na zolang niks doen?
ik zient:quote:Op zondag 15 juli 2007 14:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bovenstaande bericht is dus ECHT leeg, Napalm![]()
En dan zijn er mensen die zeggen dat de Afghaanse bevolking hier zelf voor gekozen heeftquote:As War Enters Classrooms, Fear Grips Afghans
Joao Silva for The New York Times
With their teacher absent, 10 students were allowed to leave school early. These were the girls the gunmen saw first, 10 easy targets walking hand-in-hand through the blue metal gate and on to the winding dirt road.
More than half the schools in the country exist without buildings, and are forced to hold classes in tents or under trees. More Photos »
The staccato of machine-gun fire pelted through the stillness. A 13-year-old named Shukria was hit in the arm and the back, and then teetered into the soft brown of an adjacent wheat field. Zarmina, her 12-year-old sister, ran to her side, listening to the wounded girl’s precious breath and trying to help her stand.
But Shukria was too heavy to lift, and the two gunmen, sitting astride a single motorbike, sped closer.
As Zarmina scurried away, the men took a more studied aim at those they already had shot, killing Shukria with bullets to her stomach and heart. Then the attackers seemed to succumb to the frenzy they had begun, forsaking the motorbike and fleeing on foot in a panic, two bobbing heads — one tucked into a helmet, the other swaddled by a handkerchief — vanishing amid the earthen color of the wheat.
Six students were shot here on the afternoon of June 12, two of them fatally. The Qalai Sayedan School — considered among the very best in the central Afghan province of Logar — reopened only last weekend, but even with Kalashnikov-toting guards at the gate, only a quarter of the 1,600 students have dared to return.
Shootings, beheadings, burnings and bombings: these are all tools of intimidation used by the Taliban and others to shut down hundreds of Afghanistan’s public schools. To take aim at education is to make war on the government.
Stoute meisjes, stout!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die zeggen dat de Afghaanse bevolking hier zelf voor gekozen heeft. Op een of andere manier probeert ieder regime dat gebaseerd is of was op een zwakke theorie haar bevolking van onderwijs af te houden.
Die melding hoort dus niet bij het bericht zelfquote:Op zondag 15 juli 2007 14:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
[..]
ik zient:
[ Bericht 100% gewijzigd door EchtGaaf op 15-07-2007 14:34 ]
Toe maarquote:Op zondag 15 juli 2007 14:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
jongstleden maandag zijn ze nog gebruikt.
Nieuwe hobby nodig?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die melding hoort dus niet bij het bericht zelfHet is slechts een opmerking van een bericht dat er niet (meer) is. Het valt onder zelfde noemer als de verwijzing dat EchtGaaf een bericht heeft geplaatst (maar helaas leeg is).
Dus technisch gesproken het ik dus gelijk(maar ook als ik niet technisch spreek
)
is het mierenneuken of miereneuken![]()
Hij zit toch in Thailand?quote:
Aan het meelezen?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hee pjo, bonje met pjotr?
Pas op de 27ste.quote:
Ik lees dat de labiele pjotr alweer gepikeerd is. Komt wel weer terug.quote:
Het zal mij een zorg wezen.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik lees dat de labiele pjotr alweer gepikeerd is. Komt wel weer terug.
Maand vakantie breekt dan aan.quote:
Sjunnie was aan het editten he? Moehahahaha.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sjunnie was aan het editten he? Moehahahaha.![]()
Ik heb ooit eens overwogen pjotr adminrechten te geven. Hadden we kunnen lachen.quote:
zwangerschapsverlof.quote:
Zeker, het was een zeer nare en griezelige kerel, maar hij heeft wel het ambt van burgemeeste bekleed. Moge hij diep onder de grond in vrede rustenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
R.I.P. Schelto Patijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |