quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:47 schreef Gillingham het volgende:
In het puntenklassement staat hij stevig onderaan met -15 punten
.quote:Lobato pulls out
In this edition of the Tour de France, SAUNIER DUVAL-PRODIR have lost one rider. Spaniard Rubén Lobato did not start today because his maternal grandfather, who he was very close with, passed away yesterday night. Today at noon, Lobato took a plane from Lyon to Madrid, where his family live
Ja verdomme...niet dat hij (Cavendish) anders op tijd binnen was gekomen maar toch.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef Bayswater het volgende:
De adoptierenners van Wackyduck en Horloge hebben vandaag helaas moeten opgeven.![]()
hij heeft het helaas niet vol kunnen houden en is een dikke 14 minuten later aangekomen als Rasmussenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:17 schreef AirRaid het volgende:
Le Mevel rijdt momenteel mooi mee in de kopgroepn
Dan bevind Righi zich in goed gezelschap. Ralf Grabsch stuurt nog steeds aan op een plekje in de top 100 en Bert word vrij snel kopman van T-mobile als ze in dit tempo blijven uitvallenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef Roynaldinho het volgende:
Righi had gisteren even zijn minute of fame, hij werd zelfs genoemd door Herbert. Righi weet zelf ook dat hij geen echte klimmer is maar kwam toch netjes als 104e binnen op een half uurtje van Rasmussen.
In het algemeen klassement bezet hij nu de 138e positie, ingesloten door de Grabsch mannen.![]()
En vandaag gaat hij even rustig bijkomen van de inspanningen van de afgelopen week.
Ja, die zag ik veel te snel lossen. Zat achter een renner waarvan ik dacht: "hoe is het mogelijk?" Even was nummer 72 in beeld.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:03 schreef Bartoli het volgende:
over Anton gaan we het maar niet hebben. de beste man voelt zich al dagen niet lekker en eindigt ver van achteren. Hopelijk laat hij in zijn pyreneen nog wat zien
Geen idee, maar hij staat in in ieder geval immers strak onderaan!quote:
Dit is dan ook zijn negende seizoen bij Rabo. Maar het moet gezegd: wielrenners zijn geweldenaars met vreemde talen.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:53 schreef Remzz het volgende:
Niermann leuk in beeld geweest net in de avondetappe, hij spreekt bijna accentloos Nederlands
Als je geen gevoel hebt voor talen, volgens mij werkt dat dan behoorlijk tegen je als je Wielrenner bent. Want je hebt naast de moedertaal nog te maken met de taal (of talen) die binnen je ploeg wordt gesproken en sowieso moet je toch wat Frans en Engels kunnen. Voor je het weet, heb je gewoon 5 talen nodig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:57 schreef UtrechtSlim het volgende:
Dit is dan ook zijn negende seizoen bij Rabo. Maar het moet gezegd: wielrenners zijn geweldenaars met vreemde talen.
Ik heb altijd al een zwak gehad voor Isasi. Ik zal hem in ieder geval aanmoedigen als hij wat onderneemt!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef 4-elements het volgende:
Isasi vergeet te stempelen
BRIANCON - Het zal je maar gebeuren, wil je met de bus mee, ben je je strippenkaart vergeten! Dat overkwam de Inaki Isasi vandaag. Kilometers lang ging hij in discussie met buschauffeurs Zabel, Bennati en Pozzato. Uiteindelijk kwamen ze overeen dat hij achteraf zijn busritje moest betalen. En aangezien Isasi een man van zijn woord is, heeft hij vanavond zijn schuld al vereffend. Vanaf morgen hoopt hij niet meer in de bus te zitten, maar mee te gaan met een ontsnapping. In de sprint legt hij immers de meeste potentiele vluchtgenoten er op. En dat zal dan ook spoedig gebeuren!
Isasi
![]()
ps. willen jullie een beetje goed zorgen voor mijn held? vanaf morgen ben ik op vakantie, dus hij zal het zonder mij moeten doen.![]()
Erg gaaf! maar hij doet het er om. Net die ene dag dat ik moet werken en de tour niet kan kijken, valt-ie aan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:20 schreef Cootz het volgende:
Vork: Michael Albasini Liquigas
oxylus11: Staf Scheirlinx Cofidis
Die gaat nog wel aanvallen vandaag denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een 24e plaats voor Claudio Corioni gisteren. Beste prestatie tot nu toe in de Tour van dit jaar
Vandaag keurig 7e gewordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:32 schreef JelleS het volgende:
[..]
Die gaat nog wel aanvallen vandaag denk ik.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Lann555 het volgende:
Ralf Bert Grabsch vandaag 24ste 30e op slechts 7 seconden van Hunter! Zeer goed gekoerst vandaag!
Ik wil deze vuigerd wel onder mijn hoede nemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:52 schreef existenz het volgende:
Alexandre zoekt vanaf zaterdag overigens een opvang adoptie ouder aangezien ik op vakantie ga.
Hoera, hoera. Francisco Perez kwam vandaag in dezelfde tijd als Vinokourov over de streep! Held, wat een klasbak!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:18 schreef Cootz het volgende:
14:16 - Francisco Perez: 29 Today
One of the riders in the Caisse d’Epargne squad’s Tour line-up is celebrating a birthday today. Francisco Perez is 29.
Joepie!Gefeliciteerd!
Hoera, hoera, hoera!
Ook weer op het verkeerde paard gewed. Dat is wel een trekje van adoptierennersquote:Op zondag 22 juli 2007 19:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hoera, hoera. Francisco Perez kwam vandaag in dezelfde tijd als Vinokourov over de streep! Held, wat een klasbak!![]()
Oh, kut, dat was 28 minuten na Contador...![]()
1 dagje nog maarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En in dezelfde bus zat ook mijn grote held Corioni. Even de komende 2 dagen overleven en Parijs moet binnen handbereik liggen![]()
ik ga hem morgen opzoeken, maar eerst effe bij alle adopteerders geld inzamelen voor een leuk kadoquote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef Gitanki het volgende:
Veel sterkte voor Le Mevel, zal ie nodig hebben.
Lijkt van welquote:
Doping!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef Bayswater het volgende:
Moreau was toch gelost uit de bus? Puike prestatie dat hij dan weer teruggekomen is.![]()
Toen ze door Lunel reden deed hij expres even rustig aan, zodat ik 'm even rustig kon fotograferenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool, zag hij je als adoptieouder nog staan?
Dat is vrij stoer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:07 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Amets staat morgen met de witte lui om zijn lenden aan het vertrek. De twee renners die boven hem staan in het jongerenklassement hebben immers al hun eigen trui: Contador (geel) en Soler (bollen).
Inderdaad. Dat leverde gelijk een mooie kiekje op voor het familiealbum:quote:
Vrij vertaald: Het treurigst zijn nog de kleine kinderen langs de kant die van hun ouders te horen hebben gekregen dat ze bij iedereen met een Rabo shirt 'Buh' moeten roepen.....quote:...am traurigsten macht es mich, wenn ich kleine Kinder an Streckenrand sehe, deren Eltern ihnen gesagt haben: Da kommt gleich ein Rabobank-Fahrer, da mußt du ganz laut "Buh" rufen.
Bennie Zalm fanclub in die titelbalkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:26 schreef JelleS het volgende:
Ik heb trouwens maar even een site aangemaakt voor Benoit, zo trots ben ik dat hij 2 keer is genoemd en voor de rest totaal niets noemenswaardig heeft gedaan. Zo hoort het bij een adoptierenner: Meldt je aan als fan!
http://www.benoitsalmon.nl/
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef Falco het volgende:
edit: ohja leuk detail is dat Botcharov gisteren tijdens de rit even uit het peloton glipte om naar speciaal gekomen fans te zwaaien. Zat hier Existenz bij?
Daar kan Corioni over mee pratenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:15 schreef Roynaldinho het volgende:
Daniele Righi heeft deze tour met een grote grijns afgesloten door de winst van zijn teamgenoot Bennati in de laatste etappe.
Dan vind ik Soler ook de grootste verrassing op zich. Astarloza was bekend dat ie wel top 20 kon rijden, nu doet ie het nog wel een stukje beter natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef Fides het volgende:
De meest succesvolle adoptierenner is toch wel Soler (BVO), Astarloza (Borisz) en Gerdemann (PAA-053) hebben ook een mooie prestatie geleverd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |