Doping!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef Bayswater het volgende:
Moreau was toch gelost uit de bus? Puike prestatie dat hij dan weer teruggekomen is.![]()
Toen ze door Lunel reden deed hij expres even rustig aan, zodat ik 'm even rustig kon fotograferenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool, zag hij je als adoptieouder nog staan?
Dat is vrij stoer.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:07 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Amets staat morgen met de witte lui om zijn lenden aan het vertrek. De twee renners die boven hem staan in het jongerenklassement hebben immers al hun eigen trui: Contador (geel) en Soler (bollen).
Inderdaad. Dat leverde gelijk een mooie kiekje op voor het familiealbum:quote:
Vrij vertaald: Het treurigst zijn nog de kleine kinderen langs de kant die van hun ouders te horen hebben gekregen dat ze bij iedereen met een Rabo shirt 'Buh' moeten roepen.....quote:...am traurigsten macht es mich, wenn ich kleine Kinder an Streckenrand sehe, deren Eltern ihnen gesagt haben: Da kommt gleich ein Rabobank-Fahrer, da mußt du ganz laut "Buh" rufen.
Bennie Zalm fanclub in die titelbalkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:26 schreef JelleS het volgende:
Ik heb trouwens maar even een site aangemaakt voor Benoit, zo trots ben ik dat hij 2 keer is genoemd en voor de rest totaal niets noemenswaardig heeft gedaan. Zo hoort het bij een adoptierenner: Meldt je aan als fan!
http://www.benoitsalmon.nl/
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef Falco het volgende:
edit: ohja leuk detail is dat Botcharov gisteren tijdens de rit even uit het peloton glipte om naar speciaal gekomen fans te zwaaien. Zat hier Existenz bij?
Daar kan Corioni over mee pratenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:15 schreef Roynaldinho het volgende:
Daniele Righi heeft deze tour met een grote grijns afgesloten door de winst van zijn teamgenoot Bennati in de laatste etappe.
Dan vind ik Soler ook de grootste verrassing op zich. Astarloza was bekend dat ie wel top 20 kon rijden, nu doet ie het nog wel een stukje beter natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef Fides het volgende:
De meest succesvolle adoptierenner is toch wel Soler (BVO), Astarloza (Borisz) en Gerdemann (PAA-053) hebben ook een mooie prestatie geleverd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |