quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Lann555 het volgende:
Ralf Bert Grabsch vandaag 24ste 30e op slechts 7 seconden van Hunter! Zeer goed gekoerst vandaag!
Ik wil deze vuigerd wel onder mijn hoede nemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:52 schreef existenz het volgende:
Alexandre zoekt vanaf zaterdag overigens een opvang adoptie ouder aangezien ik op vakantie ga.
Hoera, hoera. Francisco Perez kwam vandaag in dezelfde tijd als Vinokourov over de streep! Held, wat een klasbak!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:18 schreef Cootz het volgende:
14:16 - Francisco Perez: 29 Today
One of the riders in the Caisse d’Epargne squad’s Tour line-up is celebrating a birthday today. Francisco Perez is 29.
Joepie!Gefeliciteerd!
Hoera, hoera, hoera!
Ook weer op het verkeerde paard gewed. Dat is wel een trekje van adoptierennersquote:Op zondag 22 juli 2007 19:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hoera, hoera. Francisco Perez kwam vandaag in dezelfde tijd als Vinokourov over de streep! Held, wat een klasbak!![]()
Oh, kut, dat was 28 minuten na Contador...![]()
1 dagje nog maarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En in dezelfde bus zat ook mijn grote held Corioni. Even de komende 2 dagen overleven en Parijs moet binnen handbereik liggen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |