Erg gaaf! maar hij doet het er om. Net die ene dag dat ik moet werken en de tour niet kan kijken, valt-ie aan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:20 schreef Cootz het volgende:
Vork: Michael Albasini Liquigas
oxylus11: Staf Scheirlinx Cofidis
Die gaat nog wel aanvallen vandaag denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een 24e plaats voor Claudio Corioni gisteren. Beste prestatie tot nu toe in de Tour van dit jaar
Vandaag keurig 7e gewordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:32 schreef JelleS het volgende:
[..]
Die gaat nog wel aanvallen vandaag denk ik.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef Lann555 het volgende:
Ralf Bert Grabsch vandaag 24ste 30e op slechts 7 seconden van Hunter! Zeer goed gekoerst vandaag!
Ik wil deze vuigerd wel onder mijn hoede nemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:52 schreef existenz het volgende:
Alexandre zoekt vanaf zaterdag overigens een opvang adoptie ouder aangezien ik op vakantie ga.
Hoera, hoera. Francisco Perez kwam vandaag in dezelfde tijd als Vinokourov over de streep! Held, wat een klasbak!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:18 schreef Cootz het volgende:
14:16 - Francisco Perez: 29 Today
One of the riders in the Caisse d’Epargne squad’s Tour line-up is celebrating a birthday today. Francisco Perez is 29.
Joepie!Gefeliciteerd!
Hoera, hoera, hoera!
Ook weer op het verkeerde paard gewed. Dat is wel een trekje van adoptierennersquote:Op zondag 22 juli 2007 19:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hoera, hoera. Francisco Perez kwam vandaag in dezelfde tijd als Vinokourov over de streep! Held, wat een klasbak!![]()
Oh, kut, dat was 28 minuten na Contador...![]()
1 dagje nog maarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En in dezelfde bus zat ook mijn grote held Corioni. Even de komende 2 dagen overleven en Parijs moet binnen handbereik liggen![]()
ik ga hem morgen opzoeken, maar eerst effe bij alle adopteerders geld inzamelen voor een leuk kadoquote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef Gitanki het volgende:
Veel sterkte voor Le Mevel, zal ie nodig hebben.
Lijkt van welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |