abonnement Unibet Coolblue
pi_51470573
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef jpjedi het volgende:
Menchov zie ik het wel doen morgen samen met Leipheimer. Die rijdt zijn laatste maar sterkste seizoen ooit met de eindzege in de Ronde van Californië. Hij pakte ook 2 ritzeges in de Ronde van Georgia.
Leip valt elk jaar weer tegen in de tour. Ik verwacht morgen niet anders...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:52:52 #52
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51470617
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Leip valt elk jaar weer tegen in de tour. Ik verwacht morgen niet anders...
Hij heeft altijd wel een slechte dag ergens. Zo niet morgen dan wel volgende week
I hate it here
pi_51470867
Als Rasmussen gaat, wanneer zou die dan gaan, gelijk in het begin met een groepje en dan bij de hogere bergen op het eind ze uit het wiel rijden en voor de punten gaan, of meebollen in de groep van de favorieten en dan op de cormet de roseland in de achtervolging op een vluchter/groepje dat er waarschijnlijk al wel vandoor is dan? Tweede geval heeft ie meer kans op een ritoverwinning denk ik, wat denken jullie? Of gaat ie helemaal niet, kan natuurlijk ook
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:04:05 #54
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51471034
Hij zal toch vrij vroeg willen gaan. In ieder geval punten pakken op die eerste twee cols van 1ste en dan kijken waar het schip strand. Tis de vraag of hij wegkomt, maar tis hem de voorbije jaren ook gelukt. Plus iedereen weet dat je die kerel toch wel weer 5 minuten verspilt per tijdrit. Er zal wel weer een redelijke kopgroep ontstaan waardoor er weinig punten overblijven voor het peleton of de groep favorieten
I hate it here
pi_51471350
Het blijft toch wel bijzonder, zoals het dit jaar gaat. Omdat de eerste tijdrit pas ná de Alpen komt, staat iedereen nog heel dicht op elkaar in het klassement. Dat is wel bijzonder, er zit nog eigenlijk niemand op rozen, en er heeft nog niemand echt tijd verloren. In eerdere jaren was het klassement al redelijk gevormd na de tijdrit en hoefde Landis vorig jaar bijvoorbeeld eigenlijk alleen maar mee bergop te rijden om zijn klassement veilig te stellen.
Klöden staat er wat dat betreft het beste voor als de 'echte klassementrenners' samen bovenkomen, maar die zit momenteel letterlijk niet echt op rozen.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51471970
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Leip valt elk jaar weer tegen in de tour. Ik verwacht morgen niet anders...
Ik verwacht eigenlijk ook wel veel van Evans alhoewel ik het niet echt hoop, totaal niet mijn favoriete soort renner.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:43:49 #57
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_51472316
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:13 schreef ronvgarderen het volgende:

[..]

Hee jij ook hier ,nog de complimenten voor de reportage over de trainingen op Spa
heb ik niet alleen gedaan hoor.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_51472469
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:31 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk ook wel veel van Evans alhoewel ik het niet echt hoop, totaal niet mijn favoriete soort renner.
Evans dat die maar snel door het ijs zakt
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:51:00 #59
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51472524
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Evans dat die maar snel door het ijs zakt
Evans is al jaren heel stabiel helaas
I hate it here
pi_51472526
Zou Voeckler zich op achterstand hebben laten rijden om morgen te ontsnappen?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:52:27 #61
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51472575
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef jpjedi het volgende:
Zou Voeckler zich op achterstand hebben laten rijden om morgen te ontsnappen?
Misschien is hij gewoon niet zo goed. Er zullen vast wel wat Fransen meespringen morgen. Die waren vandaag toch wel onzichtbaar
I hate it here
pi_51472759
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef jpjedi het volgende:
Zou Voeckler zich op achterstand hebben laten rijden om morgen te ontsnappen?
zie voeckler eerder iets proberen in die overgangsetappes na de alpen
pi_51472984
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef Bartoli het volgende:

[..]

zie voeckler eerder iets proberen in die overgangsetappes na de alpen
hij kwam een eind vorig jaar in die pyreneen etappe maar werd toen alsnog opgeraapt dus ik verwacht niet veel winst meer van hem.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_51474424
Wat mankeert Voigt eigenlijk dit jaar?

Vandaag alweer op 13 minuten.
pi_51474639
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef jpjedi het volgende:
Wat mankeert Voigt eigenlijk dit jaar?

Vandaag alweer op 13 minuten.
arbeiten voor Sastre en Schleck
  zondag 15 juli 2007 @ 00:27:28 #66
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51477842
Ik verwacht iets vn Beltran. Geen overwinning hoor, maar zie hem wel erg lang meegaan met de favorieten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_51477870
Rasmussen zal dnek ik het liefst in een grote groep ontsnappen. De eerste puntjes opstrijken. En op 40 km voor de finish het tempo erop gooien. Ik verwacht dan ook geen groep meer die de achtervolging in kan zetten. Of het moet CDE zijn met een klein treintje.
pi_51478266
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:27 schreef BVO het volgende:
Ik verwacht iets vn Beltran. Geen overwinning hoor, maar zie hem wel erg lang meegaan met de favorieten.
Inderdaad, was me ook opgevallen. Maar ik zou dan Parra eerder iets zien doen morgen dan Beltran
pi_51481677
Rasmussen in een groepje met wat onbekende en wat controleurs van de grote o.a., karpets ,popo,kirchen,valjavec ,contador ,cuesta zoiets denk ik .
En op de laatste klim gaat Rasputin alleen weg niemand kan hem volgen,en wint de rit!!!!
pi_51481870
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Rasmussen zal dnek ik het liefst in een grote groep ontsnappen. De eerste puntjes opstrijken. En op 40 km voor de finish het tempo erop gooien. Ik verwacht dan ook geen groep meer die de achtervolging in kan zetten. Of het moet CDE zijn met een klein treintje.
Ik weet alleen niet of Rasmussen mag gaan. Ten eerste staat hij nog niet minuten achter in het klassement, dus zullen de toppers zo'n klimmer zo makkelijk laten wegrijden? Daarnaast moet je niert vergeten dat Rabo ook op geel wil spelen met Menchov, laten ze die dan in de eerste bergrit alleen omringt door Boogerd en Dekker(waarvan je van Dekker niet precies kan vertellen waar die staat in dit veld).
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_51481999
Medizinisches Kommuniqué:
Gerrans (AUS): Leichte Magenprobleme
Sprick (FRA): Leichte Magenprobleme
Delage (FRA): Insektenstich
Flecha (ESP): Halsschmerzen
Sastre (ESP): Schmerzen am rechten Knie
Augé (FRA): Schmerzen im linken Fuß
pi_51482055
Als Valverde of Menchov vandaag niet gaan weet ik het ook niet meer... Vino en Kloden niet top en Sastre gekwetst.

Dit is DE etappe om een gaatje te forceren!
pi_51482099
Het zou inderdaad dom zijn van Valverde, Menchov, Leipo en consorten om niet eens flink aan de boom te schudden, kijken of Vino het bij kan houden, gisteren hadden ze dat al moeten doen, maar ze zijn veel te veel aan het afwachten.

Wellicht gaat Vino dan gewoon zelf in de aanval.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zondag 15 juli 2007 @ 10:04:24 #74
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_51482212
Zou Gerdeman in de gele trui mee kunnen?
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_51482233
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:04 schreef Almighty het volgende:
Zou Gerdeman in de gele trui mee kunnen?
Nee zeker niet!
pi_51482257
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:04 schreef Almighty het volgende:
Zou Gerdeman in de gele trui mee kunnen?
Hangt af van het koersen, misschien dat hij in de slotklim wat tijd verliest maar de trui houdt.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zondag 15 juli 2007 @ 10:11:49 #77
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_51482303
en kan Moreau mee? Was goed in de Dauphiné, maar goed genoeg voor zo'n etappe?
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_51482326
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:11 schreef Almighty het volgende:
en kan Moreau mee? Was goed in de Dauphiné, maar goed genoeg voor zo'n etappe?
Zou zo maar kunnen. Hij maakt een frisse indruk.
pi_51482440
Mooi middagje tour
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 15 juli 2007 @ 10:24:51 #80
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51482478
quote:
Op zondag 15 juli 2007 00:42 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Inderdaad, was me ook opgevallen. Maar ik zou dan Parra eerder iets zien doen morgen dan Beltran
In de Rondemaster heb ik ze in ieder geval beiden .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 15 juli 2007 @ 10:34:26 #81
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51482632
Wordt wel eens tijd dat de klassementsrenners laten zien wat ze waard zijn.
Yeasayer - Wait for the Summer
  zondag 15 juli 2007 @ 10:38:29 #82
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51482689
Kut kut kut en vanmiddag moet ik verplicht bij visite (schoonfamilie) van mijn vriendin zijn.. damm... ik zou deze rit zo graag willen kijken.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 15 juli 2007 @ 10:39:50 #83
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51482709
'De Tour wacht op niemand.'
Yeasayer - Wait for the Summer
  zondag 15 juli 2007 @ 10:40:59 #84
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51482734
Trouwens ik lees in de OP dat deze de zwaarste is.. maar die van Dinsdag mag er anders ook wezen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_51483041
Rabo heeft trouwens wel gezegd dat ze liever voor een etappe overwinning gaan dan de bolletjestrui. Dus misschien toch een meer terughoudende Rasmussen ...
pi_51483153
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:57 schreef N.i.c.k het volgende:
Rabo heeft trouwens wel gezegd dat ze liever voor een etappe overwinning gaan dan de bolletjestrui. Dus misschien toch een meer terughoudende Rasmussen ...
Dan denk ik dat Rasmussen zelf niet meer wil bijtekenen als de Rabo hem toch besluit een nieuw aanbod te te doen, lijkt me niet bepaald een jongen die het hele jaar afstemt op de tour om daar vervolgens alleen maar te knechten.
pi_51483154
Beetje oneenigheid in de Raboploeg las ik, gisteren zou aan Menchov gevraagt zijn of ze voor hem moesten gaan rijden en of hij goed zat, daar kregen ze geen echt antwoord op door Menchov.

Ook heeft Rasmussen gezegt dat als ze het groepje hadden terug gehaalt hij makkelijk in het geel had kunnen starten.
pi_51483181
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:02 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan denk ik dat Rasmussen zelf niet meer wil bijtekenen, lijkt me niet bepaald een jongen die het hele jaar afstemt op de tour om daar vervolgens alleen maar te knechten.
Al ik Rabo was zou ik Rasmussen ook geen contract meer aanbieden, je betaald hem 12 maanden voor 3 weken fietsen en een bolletjestrui. Nu is dat allemaal leuk en aardig maar zoveel heeft die bolletjestrui nu ook weer niet omhanden.
  zondag 15 juli 2007 @ 11:12:21 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_51483358
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:53 schreef Gitanki het volgende:
Het zou inderdaad dom zijn van Valverde, Menchov, Leipo en consorten om niet eens flink aan de boom te schudden, kijken of Vino het bij kan houden, gisteren hadden ze dat al moeten doen, maar ze zijn veel te veel aan het afwachten.

Wellicht gaat Vino dan gewoon zelf in de aanval.
Ach, dat is het manco van de tour. Elke ploeg rijd berekend en niemand heeft de ballen om aan te vallen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_51483501
Wat wordt de koninginnerit deze tour?
Wanneer is het op TV?
pi_51483620
Het lijkt mij rit 16


Die laatste col waar niets bij staat is ook HC, deze etappe is woensdga 25 juli.
pi_51483742
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:03 schreef Remzz het volgende:

[..]

Al ik Rabo was zou ik Rasmussen ook geen contract meer aanbieden, je betaald hem 12 maanden voor 3 weken fietsen en een bolletjestrui. Nu is dat allemaal leuk en aardig maar zoveel heeft die bolletjestrui nu ook weer niet omhanden.
Rabo stemt daar toch zelf mee in? Dan kan je Rasmussen niets verwijten, hij doet immers wat er van hem gevraagd wordt. Ze moeten hem sowieso gewoon meer laten rijden en als hij dat niet wil dan kan je hem inderdaad geen nieuw contract aanbieden.
pi_51483939
Dit jaar reed rasmussen ook de giro en heeft daar ook een rit gekozen om in de aanval te gaan.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51484005
Rasmussen gaat vandaag rijden!

valverde , moreau en rasmussen tip ik vandaag
pi_51484047
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:26 schreef Blawh het volgende:

[..]

Rabo stemt daar toch zelf mee in? Dan kan je Rasmussen niets verwijten, hij doet immers wat er van hem gevraagd wordt. Ze moeten hem sowieso gewoon meer laten rijden en als hij dat niet wil dan kan je hem inderdaad geen nieuw contract aanbieden.
Ja maar waar zou Rabo hem nog meer in kunnen zetten, idd inde Giro, de Vuelta en de Dauphne.... maar daar heeft hij het nou nog nooit bepaald echt laten zien.

Ik vind het trouwens niet zo slim dat nu nog steeds niet duidelijk is wat de bedoeling van de Rabo is, ze zeggen wel Menchov, maar ik denk niet dat Rasmussen zich in de rol van knecht kan gaan schikken.

Er is nog geen een tour geweest waar er wel een duidelijke kopman is geweest bij Rabo(ja misschien met Leipheimer), als ze dat nu gewoon vaststellen en Boogerd, Dekker, Niermann en Rasmussen voor Menchov gaan rijden is het duidelijk en weet iedereen waar die aan toe is.
pi_51484165
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef Gitanki het volgende:
Dit jaar reed rasmussen ook de giro en heeft daar ook een rit gekozen om in de aanval te gaan.
Maar dat was vooral als voorbereiding voor de Tour.
pi_51484174
Rasmussen heeft nog geen contract voor volgend jaar. Tuurlijk gaat hij zich niet kapot rijden voor een 6e plaatsje voor Menchov. Als Menchov een reele kans op geel heeft kan je de ploeg wel voor hem laten werken, maar tot die tijd zou ik het iniatief gewoon bij anderen leggen.
  zondag 15 juli 2007 @ 11:49:00 #98
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_51484291
Ik neem aan dat Kloden, Vinokourov en Sastre? het moelijk krijgen vandaag. Als de andere ploegen slim zijn slaan ze in deze rit het gat met die 3 zodat ze de grootste kanshebbers voor deze tour hebben geelimineerd.

Ik gok daarom dat rasmussen niet wordt losgelaten vandaag, ik denk dat ie zich in dienst moet stellen van Menchov om het gat te slaan met de concurrentie. Rasmussen zal het dan in de pyreneeen moeten doen, al weet ik niet of dat wel zijn favoriete terrein is.
pi_51484304
Beniewd naar Mayo vandaag. Reed gisteren keurig in de groep van zo'n 40 man met alle favorieten. Zijn kop zag er niet echt 'fris' uit maar hij mag me verrassen vandaag met een mooie prestatie
pi_51484366
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:49 schreef Venga het volgende:
Beniewd naar Mayo vandaag. Reed gisteren keurig in de groep van zo'n 40 man met alle favorieten. Zijn kop zag er niet echt 'fris' uit maar hij mag me verrassen vandaag met een mooie prestatie
Ja zeker, ik kan me hem vorig jaar nog herinneren met bijna de hele Euskatel ploeg om hem heen alsnog als een van de eerste lossen.

En toen was hij van te voren eigenlijk de topfavouriet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')