Hangt af van het koersen, misschien dat hij in de slotklim wat tijd verliest maar de trui houdt.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:04 schreef Almighty het volgende:
Zou Gerdeman in de gele trui mee kunnen?
Zou zo maar kunnen. Hij maakt een frisse indruk.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:11 schreef Almighty het volgende:
en kan Moreau mee? Was goed in de Dauphiné, maar goed genoeg voor zo'n etappe?
In de Rondemaster heb ik ze in ieder geval beidenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad, was me ook opgevallen. Maar ik zou dan Parra eerder iets zien doen morgen dan Beltran
Dan denk ik dat Rasmussen zelf niet meer wil bijtekenen als de Rabo hem toch besluit een nieuw aanbod te te doen, lijkt me niet bepaald een jongen die het hele jaar afstemt op de tour om daar vervolgens alleen maar te knechten.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:57 schreef N.i.c.k het volgende:
Rabo heeft trouwens wel gezegd dat ze liever voor een etappe overwinning gaan dan de bolletjestrui. Dus misschien toch een meer terughoudende Rasmussen ...
Al ik Rabo was zou ik Rasmussen ook geen contract meer aanbieden, je betaald hem 12 maanden voor 3 weken fietsen en een bolletjestrui. Nu is dat allemaal leuk en aardig maar zoveel heeft die bolletjestrui nu ook weer niet omhanden.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Rasmussen zelf niet meer wil bijtekenen, lijkt me niet bepaald een jongen die het hele jaar afstemt op de tour om daar vervolgens alleen maar te knechten.
Ach, dat is het manco van de tour. Elke ploeg rijd berekend en niemand heeft de ballen om aan te vallen.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:53 schreef Gitanki het volgende:
Het zou inderdaad dom zijn van Valverde, Menchov, Leipo en consorten om niet eens flink aan de boom te schudden, kijken of Vino het bij kan houden, gisteren hadden ze dat al moeten doen, maar ze zijn veel te veel aan het afwachten.
Wellicht gaat Vino dan gewoon zelf in de aanval.
Rabo stemt daar toch zelf mee in? Dan kan je Rasmussen niets verwijten, hij doet immers wat er van hem gevraagd wordt. Ze moeten hem sowieso gewoon meer laten rijden en als hij dat niet wil dan kan je hem inderdaad geen nieuw contract aanbieden.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Al ik Rabo was zou ik Rasmussen ook geen contract meer aanbieden, je betaald hem 12 maanden voor 3 weken fietsen en een bolletjestrui. Nu is dat allemaal leuk en aardig maar zoveel heeft die bolletjestrui nu ook weer niet omhanden.
Ja maar waar zou Rabo hem nog meer in kunnen zetten, idd inde Giro, de Vuelta en de Dauphne.... maar daar heeft hij het nou nog nooit bepaald echt laten zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Rabo stemt daar toch zelf mee in? Dan kan je Rasmussen niets verwijten, hij doet immers wat er van hem gevraagd wordt. Ze moeten hem sowieso gewoon meer laten rijden en als hij dat niet wil dan kan je hem inderdaad geen nieuw contract aanbieden.
Maar dat was vooral als voorbereiding voor de Tour.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:34 schreef Gitanki het volgende:
Dit jaar reed rasmussen ook de giro en heeft daar ook een rit gekozen om in de aanval te gaan.
Ja zeker, ik kan me hem vorig jaar nog herinneren met bijna de hele Euskatel ploeg om hem heen alsnog als een van de eerste lossen.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:49 schreef Venga het volgende:
Beniewd naar Mayo vandaag. Reed gisteren keurig in de groep van zo'n 40 man met alle favorieten. Zijn kop zag er niet echt 'fris' uit maar hij mag me verrassen vandaag met een mooie prestatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |