Inderdaad, klimmen naar 2000 meter die geen HC zijn, is niet echt "zwaar" te noemen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ze hadden er wel een HC bij kunnen doen op het laatst ipv eentje van de 1e categorie. Die laatste 3 zijn toch wel ontzettende lopers.
Pas maar op, ik ben ooit een in het donker in volle vaart (35+) tegen een betonnen paal (als blokkade voor auto-verkeer) op gefietst die daar voorheen nog niet stond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Vannacht eerst ff een 200-je fietsen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:58 schreef Blawh het volgende:
Hoop dat ze er een harde koers van maken. Dan kunnen we eindelijk gaan genieten van de bergen.
Wachten, wachten en nog eens wachten lijkt het devies.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:02 schreef jpjedi het volgende:
hmmm.. Gaan de klassementsrijders nu voor het klassement rijden nu ze nog relatief fris zijn of krijgen we weer een ploegje vluchters...
Wat is waarrrrrrrrrrrr.![]()
een Rasmussentje zoals we die van vroeger kendequote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:23 schreef Dennism het volgende:
dan hoop ik dat cardenas vandaag toneel gespeeld heeft....
101. CARDENAS Félix 212 BARLOWORLD 05:11:55 + 00:18:42
We zijn met een groepje randonneurs. Dus vrijwel allemaal SON & dubbel halogeenlicht & helmlamp. En veel nachtervaring.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben ooit een in het donker in volle vaart (35+) tegen een betonnen paal (als blokkade voor auto-verkeer) op gefietst die daar voorheen nog niet stond.![]()
Ik denk dat dat dan eerder gebeurd omdat hij vandaag te diep is gegaan dan dat hij daadwerkelijk veel kopwerk gaat verrichten morgen.quote:
Pla-de-Beret niet spectaculair genoeg vorig jaar?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef Lann555 het volgende:
Vorig jaar waren de eerste bergritten ook verre van spectakulair en kwam het pas in de laatste week echt los.
Mijn geheugen is wat slecht. Wat gebeurde er toen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:33 schreef Cootz het volgende:
[..]
Pla-de-Beret niet spectaculair genoeg vorig jaar?
Dan heb jij vorig jaar een andere tour dan ik gezien. 2e bergetappe, eigenlijk de eerste met echte zware collen, was een explosie van alle toppers, waar Menchov toen won.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:28 schreef Lann555 het volgende:
Rasmussen zal morgen in de aanval moeten. ALs iemand anders alle puntjes wegkaapt dan gaat hij het lastig krijgen voor de bollen.
Ik denk om eerlijk te zijn dat de klassementsrenners zich nog redelijk rustig houden. Vorig jaar waren de eerste bergritten ook verre van spectakulair en kwam het pas in de laatste week echt los. Ook zijn de klimmen van morgen wel lang maar vrij vlak. Het zal redelijk tempo omhoogrijden worden en kijken wie er lost. Mannen als Contador kunnen beter wachten tot de Pyreneen om nog iets te proberen.
Ah, das waar ook. Noem het ouderdom, ik begin Tours door elkaar te halen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:36 schreef JelleS het volgende:
[..]
Dan heb jij vorig jaar een andere tour dan ik gezien. 2e bergetappe, eigenlijk de eerste met echte zware collen, was een explosie van alle toppers, waar Menchov toen won.
Boogerd reed iedereen er af en er bleven er 4 over dacht ik : Menchov,Landis,Leipheimer en Evans(?) Menchov klopte toen Leipheimer in de sprint.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:36 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Mijn geheugen is wat slecht. Wat gebeurde er toen?
Dat zou ik Rabobank nooit vergeven. Nu werd Boogerd vorig jaar alleen maar sterker naarmate de ronde vorderde en het zwaartepunt ligt pas volgende week. Morgen zullen ze Rasmussen wel spelenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ritoverwinning van Rasmussen lijkt me waarschijnlijker dan Menchov, want als het weer zo'n sprintje wordt en Menchov zit er nog bij, dan zal Valverde er ook nog wel aanhangen (die zie ik niet sneller lossen dan Menchov) en die is uiteraard sneller.
Het zal een ontsnapping moeten worden. Boogerd kan ook meegaan, die gaat toch niet zijn hele laatste Tour zomaar opofferen aan het vasthouden van het handje van Menchov.
Tja..Rasmussen staat op 4:42 en Menchov op 4:06... Dan moet Valverde met beiden mee of hij moet vertrouwen erin hebben dat Rasmussen voor de dagzege gaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ritoverwinning van Rasmussen lijkt me waarschijnlijker dan Menchov, want als het weer zo'n sprintje wordt en Menchov zit er nog bij, dan zal Valverde er ook nog wel aanhangen (die zie ik niet sneller lossen dan Menchov) en die is uiteraard sneller.
Het zal een ontsnapping moeten worden. Boogerd kan ook meegaan, die gaat toch niet zijn hele laatste Tour zomaar opofferen aan het vasthouden van het handje van Menchov.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |