Uiteraard niet, maar ik betaal liever voor nieuwe doppen dan die dingen weg te gooien als ze in principe nog prima zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
Dit valt overigens niet meer onder de garantie natuurlijk...
wie gaat dan ook in Friesland wonenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:
[..]
Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...
Nou...met alle respectquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch wel een stuk groter dan Sliedrecht.
Noop. Waarom klopt het met alle andere dekbedovertrekken in normale winkels wel???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij heb jij je dekbed verkeerd om liggen
Wat doe je toch moeilijk zegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Noop. Waarom klopt het met alle andere dekbedovertrekken in normale winkels wel???
Deze informatie was naar mijn weten toch best wel nog geheim enzo.. en trouwens, Zwolle/Meppel en Den Bosch zijn nog niet eens officieel toegezegd enzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, Friesland staat nog steeds niet op de planning voor komende jaren:
FY09 Leiderdorp
FY10 Zwolle/Meppel
FY11 Den Bosch
tip: zoek een andere zwager
Nee, Sliedrecht moest dicht omdat er geen ruimte voor uitbreiding van het pand was, en ze daardoor te weinig assortiment konden showenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
te klein marktgebied, daarom moest Sliedrecht ook dicht helaas...
ik had het dan ook over "planning", IKEA's planning kennende zal het wel 2014 wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze informatie was naar mijn weten toch best wel nog geheim enzo.. en trouwens, Zwolle/Meppel en Den Bosch zijn nog niet eens officieel toegezegd enzo.
uhm... Sliedrecht moest de laatste jaren geld bij hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, Sliedrecht moest dicht omdat er geen ruimte voor uitbreiding van het pand was, en ze daardoor te weinig assortiment konden showen. Sliedrecht draaide voor sluiting nog steeds winst enzo
.
Zou ik niet doenquote:Op zondag 22 juli 2007 09:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn Karlanda is bekleed met de stof Ultuna.
Dit een een grijze, wollige stof.
In de stoflabels staat niet precies wat voor soort stof het is, maar er staat wel: ' dry clean only. Do not wash warm. No tumble dry' .
Ik zou de stof dus alleen bij de stomerij kunnen laten reinigen.
Zou het niet toch mogelijk zijn de stof met een zacht wolwasprogramma in de wasmachine te wassen?
Als de klachten niet te herstellen zijn, zul je vast en zeker een nieuwe bank krijgen. Expertise service komt altijd langs om o.a. ook te checken of de schade niet is ontstaan door de klant zelf.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:19 schreef janeway het volgende:
Mijn vraag
We hebben een hamra hoekbank besteld en ondertussen ook bezorgd gekregen, direct met uitpakken zat er een beschadiging in de hoek aan de achterkant van de bank (dit werd overigens niet gedaan door de lui van de bezorgdienst ik vond dat zo vreemd), een dag later schoot er ook een draad uit een naad los, dezelfde dag viel op dat een stuk wel erg ruim in het leer zat en dat het behoorlijk kreukelt. (fotos van gemaakt trouwens) Dit alles netjes gemeld bij de klantenservice, ik zou worden terug gebeld en inderdaad dat werd ik, via een slecht te verstaan ingesproken boodschap kwam ik er achter dat een expertise bedrijf bij mij komt kijken naar de schade.. Toch maar bellen met de klantenservice om dit bevestigd te krijgen ivm met die slecht te horen boodschap.
Nu ben ik benieuwd wat ik kan verwachten van de service van ikea, deze bank heeft ons dus wel wat geld gekost en zijn dingen die dus niet verbeterd kunnen worden, eigenlijk vind ik dat er een nieuwe bank moet komen, wordt dat ook gedaan bij ikea? Is dat expertise bedrijf altijd bij dit soort klachten?
Ik ben benieuwd wat ikea medewerkers hier van vinden. Oja de bank is besteld via ikea delft.
groeten Janeway
Bedankt voor je antwoord, nu nog afwachten hoe dat gaat met dat expertise bedrijf. Ga er van uit dat het dus een nieuwe bank wordt. Enig idee hoe lang het gemiddeld duurt voordat ik een afspraak heb met het expertise bedrijf?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als de klachten niet te herstellen zijn, zul je vast en zeker een nieuwe bank krijgen. Expertise service komt altijd langs om o.a. ook te checken of de schade niet is ontstaan door de klant zelf.
De kussenslopen zijn zo klein vind ik. Ik heb geen IKEA kussen dus die moet ik er altijd in proppen en dan wordt het zo'n stijf kussen. Alleen heb ik laatst de TANJA BRODYR gekocht en die slopen zijn wel ruim genoeg. Apart vind ik dat. Maargoed, vind het niet erg want ik vind het een mooie overtrekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat doe je toch moeilijk zeg. Je kunt het dekbed toch zo bijdraaien? Dan ben je toch overal vanaf... volgens mij heeft een dekbed namelijk normaal niet specifieke kanten...
En verder gaat IKEA uit van internationaal meest geldende maten... daarom hebben wij ook dekbedden van 150x200 ipv 140x210 of zo en zijn onze kussens 50x60 ipv groter
Wie gaat er dan ook in Darfur wonen? Je wordt er gewoon geboren.quote:
Wat zeggen ze via de mail over garantie dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:58 schreef Pruk het volgende:
Nou, mailtje terug van de klantenservice. Het zit niet meer in het assortiment en het is ook niet meer leverbaar. Ik moet maar met een voorbeeld naar de klantenservice van een dichtsbijzijnde IKEA of ze ze daar nog los verkopen omdat er misschien ooit iets teruggebracht is wat nu los verkocht wordt. Zo ver de 10 jaar garantie op spullen
Nu ik op de site zelf kijk, blijkt dat er wel degelijk nog "air" artikelen verkocht worden.
Welke lieve IKEA medewerker zou voor mij willen kijken welke doppen er gebruikt worden in Sagosten (een opblaasbaar egelkussen)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09809115
Mijn moeder mailt net dat de doppen gevonden zijn
Euh nee volgens mij blijft die gewoon in het assortiment... Er zijn meende ik alleen wat leverproblemen op de zwartbruine versies van BESTAquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef Tsurany het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20103766
Vraagje over dit product, hij is bij Utrecht en Amersfoort niet aanwezig dus moet ik hem uit Amsterdam ophalen. Komt dit omdat het model eruit gaat of gewoon omdat ze hem daar nu eenmaal niet verkopen? Anders moet ik er denk ik snel bij zijn?
check 't anders ook even via het 0900-nummer, internet zit altijd met een kleine marge, dus als utrecht er 4 heeft en amsterdam er 6 geeft de voorraadchecker amsterdam wel weer, maar utrecht niet. telefonisch kunnen ze werkelijke voorraad checkenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:23 schreef Tsurany het volgende:
Oke bedankt, wil namelijk wel perse de zwartbruine versie. Maar zal dan eens langs amsterdam gaan.
je moet altijd een aanbetaling doen (minimaal 110 euro) om te voorkomen dat je de order cancelled en IKEA voor niks alles al verstuurd, het restbedrag kun je vooraf betalen aan de kassa of achteraf bij levering. Betaling met IKEA card is ook mogelijk, waardoor je de betaling kunt spreiden over meerdere maanden (wel met rente)quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef Nanook24 het volgende:
Mag ik de super behulpzame medewerkers van Ikea hier nog even een vraag stellen?
Als ik een keuken bestel bij Ikea hoe gaat dit dan in zijn werk qua financiering? Moet ik dan een deel aanbetalen of moet dan meteen het hele bedrag betalen?
Ik vraag dit omdat het geld dat we hebben uitgetrokken voor de keuken in onze hypotheek in depot staat en ik er pas bij kan als ik bonnen of een factuur kan overleggen.
of gebruik het 10-planquote:Op maandag 23 juli 2007 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
je moet altijd een aanbetaling doen (minimaal 110 euro) om te voorkomen dat je de order cancelled en IKEA voor niks alles al verstuurd, het restbedrag kun je vooraf betalen aan de kassa of achteraf bij levering. Betaling met IKEA card is ook mogelijk, waardoor je de betaling kunt spreiden over meerdere maanden (wel met rente)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |