Dat doe ik soms ook wel, maar ik kan niet altijd de verleiding weerstaan om hem even te pakken en erop te staan..quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:44 schreef Troel het volgende:
Als je er bij kan, kan je er ook bij om hem nog een zetje te geven zodat je er niet meer bijkan
Gefeliciteerd octo!
ben je gevraagd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef octopussy het volgende:
Dank jullie wel![]()
geen taart voor mij haha, maar ik krijg iets veel leukers ...moet nog een paar weken wachten tot de juwelier belt...![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:49 schreef Fannetje het volgende:
Om maar even in de feestvreugde te delen: Wij gaan ook trouwen
Gerbert heeft me net voor de vakantie gevraagd, netjes op één knie
Datum staat nog niet helemaal vast, maar het wordt in ieder geval april 2008. En nu heb ik iig een écht goede reden om af te vallen, ik moet natuurlijk wel een leuke trouwjurk passen
Ja, gingen jullie niet dit jaar trouwen? Tempo maken dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Denk dat ik ook maar weer eens wat moet gaan plannen... met het tempo dat wij hebben zijn we dood voor we getrouwd zijn.![]()
![]()
Tnx allemaalquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:15 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, wat een feest hierFannetje en meneerFannetje: gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:09 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, gingen jullie niet dit jaar trouwen? Tempo maken dus
Ik moet zeggen dat dat ook best lastig is, knopen doorhakken. Met name wat betreft het aantal gasten....quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vlak voor we op vakantie gingen hebben we besloten het maar weer een half jaartje door te schuiven.
![]()
Het komt wel... een keer...![]()
Het is meer dat we allebei moeite hebben knopen door te hakken, wie nodigen we uit, waar vieren we het, wanneer doen we het, enz enz.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:49 schreef Fannetje het volgende:
Om maar even in de feestvreugde te delen: Wij gaan ook trouwen
Gerbert heeft me net voor de vakantie gevraagd, netjes op één knie
Datum staat nog niet helemaal vast, maar het wordt in ieder geval april 2008. En nu heb ik iig een écht goede reden om af te vallen, ik moet natuurlijk wel een leuke trouwjurk passen
Dank je welquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:15 schreef YPPY het volgende:
FannetjeWat kei en keigaaf is dat.
Gefeliciteerd.
En Gerbert ook natuurlijk.
zo haal je de 100ste niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |