abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51533747
Hey Levi, welkom terug (je hebt een lekker weertje gekozen )
  maandag 16 juli 2007 @ 20:31:21 #152
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51533796
Ieuw!!! Yuk! Getsie!
* Liejannuh streept China nog iets vetter door van het lijstje bestemmingen die dringend bezocht moeten worden!
Alhoewel.... misschien is dan de plastuit toch handig!

Jij gaat zo lekker slapen straks!
  maandag 16 juli 2007 @ 20:32:16 #153
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51533829
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef octopussy het volgende:
Hey Levi, welkom terug (je hebt een lekker weertje gekozen )
Hoi! Hoe is het met jou???

Het weer is hier heerlijk, zo lekker koel! We hebben 3,5 week temperaturen tussen de 32 en 38 graden gehad, met een luchtvochtigheid van rond de 95%. Hier is het dus heeeeerlijk weer!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 16 juli 2007 @ 20:34:02 #154
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51533915
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ieuw!!! Yuk! Getsie!
* Liejannuh streept China nog iets vetter door van het lijstje bestemmingen die dringend bezocht moeten worden!
Alhoewel.... misschien is dan de plastuit toch handig!

Jij gaat zo lekker slapen straks!
Denk dat ik het wel red tot een uur of 10, heb in het vliegtuig wat dutjes gedaan. Ben wel al sinds 22.00 uur (NL-tijd) uit mijn bed. (De wekker in HongKong liep om 04.00 af...)
***Levi was here***
  dinsdag 17 juli 2007 @ 07:57:30 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51547996
Welkom terug Levi.

En een plastuit was in Thailand al ideaal.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:12:18 #156
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51548084
Di-eetclubmeeting XX
Voor de liefhebbers. Zondag gaan we naar Leiden. Iets met een museum, eten en appeltaart.

Ik heb toen ik de 4daagse liep een plastuit gekregen, maar heb het ding nooit durven gebruiken. Was bang dat ik zo ontzettend moest lachen, dat ik alsnog in mijn broek stond te piesen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juli 2007 @ 09:20:39 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51548949
Mogge Ik ga eens even wat ontbijterigs scoren en dan maar weer inpakken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51548978
Huh? Hoor ik Leiden? Aangezien ik daar woon is het natuurlijk wel leuk om mee te gaan Ik zal zo even het di-eetclubmeetingtopic uitspitten
It is your friends who make your world!
pi_51549012
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:12 schreef Liejannuh het volgende:
Di-eetclubmeeting XX
Voor de liefhebbers. Zondag gaan we naar Leiden. Iets met een museum, eten en appeltaart.

Ik heb toen ik de 4daagse liep een plastuit gekregen, maar heb het ding nooit durven gebruiken. Was bang dat ik zo ontzettend moest lachen, dat ik alsnog in mijn broek stond te piesen!
ah Leiden, zondag moet lukken kom ik lekker met de broem

Ja doei.
pi_51549862
vanmorgen 90,9kg afvallen gaat best lekker de laatste tijd
pi_51549926
* motorbloempje zat nog/weer op 85,7

hopen dat ik vandaag of morgen ongesteld word
Ja doei.
pi_51552445
kreeg net smsje van Rene

"Grens gevonden: een trap op 2800m. "lekker" staan grienen. Dus na met moeite de trap af weer gaan we zo even wat simpels lopen. Nu mis ik je toch wel heel erg... "

zit ik hier te janken op mn werk niet normaal
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juli 2007 @ 11:52:46 #163
13151 crew  Rewimo
pi_51552859
Dat missen is dus wederzijds. Volgende keer samen op vakantie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51553004
uh huh.. waren al 3 keer samen op vakantie geweest dit jaar dus een zonder elkaar kon wel...

nou niet dus
Ja doei.
pi_51555614
Ah, dat is wel vervelend zo motorbloempje...

ik ben net wezen zwemmen met de medefokkers, eerst baantjes getrokken, daarna ons uitgeleeft in het kindergedeelte, maar het was errug lekker dus..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51555735
vooral dat kindergedeelte was tof
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_51556010
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje zat nog/weer op 85,7

hopen dat ik vandaag of morgen ongesteld word
Hier ook! Ben gewoon 1,2 kilo aangekomen. Heb wel een bbq en een verjaardag gehad met vorige week een etentje bij Las Palmas van Den Blijker maar damn 1,2 kilo.....! Ik baal!
Ik hoop ook dat de menstruatie mijn lichaam (lees afvalstatus) weer goed in gang zet.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:25:02 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_51556078
He Tanga, wist jij al dat jij mijn favoriete Fokker was? Ik hoorde dat pas van iemand
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51556128
jaaaa ik kreeg zoiets mee... ik zeg maar zo, ik zeg maar niets
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:26:25 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51556136
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:25 schreef Troel het volgende:
He Tanga, wist jij al dat jij mijn favoriete Fokker was? Ik hoorde dat pas van iemand
. In je fobo staat geen favo fokker aangegeven.
Hij is ook één van mijn favo fokkers .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:27:17 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_51556164
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Tangarine het volgende:
ik ben de e x t i n c e
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51556174
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef botterfly het volgende:

[..]

Hier ook! Ben gewoon 1,2 kilo aangekomen. Heb wel een bbq en een verjaardag gehad met vorige week een etentje bij Las Palmas van Den Blijker maar damn 1,2 kilo.....! Ik baal!
Ik hoop ook dat de menstruatie mijn lichaam (lees afvalstatus) weer goed in gang zet.
probleem met mij is: ik heb niet gezondigd, gezond gegeten, genoeg gegeten...

nah.. eerst maar 's ongesteld worden anders is de thuiskomst van Rene een stuk minder leuk
Ja doei.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:27:49 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51556183
Goed, ik mis weer iets, geloof ik .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:27:57 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_51556188
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. In je fobo staat geen favo fokker aangegeven.
Hij is ook één van mijn favo fokkers .
Nee, klopt Maar er staat er eentje wel eerder in het rijtje genoemd hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51556355
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Tangarine het volgende:
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51561300
3 hele kilo's aangekomen van turkije maar ja wel een heerlijke week gehad
pi_51561680
Dat is jammer Riann, maar hard aan het sporten/beter eten dus nu weer..
pi_51561761
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef teigan het volgende:
Dat is jammer Riann, maar hard aan het sporten/beter eten dus nu weer..
yupz maar komende week is het wel weer tilburg kermis haha dat word misschien nogal wat alcohol en van de maandag op de dinsdag lanparty en de rest dus kermis vieren
pi_51561895
Tja, misschien moet je daar dan toch keuzes gaan maken, het tikt er zo wel redelijk snel weer aan bij jou heb ik het idee..
pi_51562080
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:04 schreef teigan het volgende:
Tja, misschien moet je daar dan toch keuzes gaan maken, het tikt er zo wel redelijk snel weer aan bij jou heb ik het idee..
yupz... de knop is de laatste tijd erg moeilijk te vinden dan heb ik hem eindelijk weer en dan heb ik weer vakantie kom ik weer aan best ook wel erg snel en dan maar weer is opnieuw die knop vinden. Dat is zo moeilijk maar daar weten de meeste van jullie alles van....
pi_51562134
Tja, vakanties zijn lastig, maar ik ben zelf zover dat ik daar ook let op wat ik neem... en nu ik zomervakantie heb heb ik ook meer tijd om lekker ontspannen te gaan zwemmen of dergelijke activiteiten, en ik heb er eigenlijk niet echt last van dat ik meer eet ofzo.. Eerder wat minder denk ik..

Des te sneller je nu bij bv. een kermis al gaat letten op wat je eet/drinkt, dan wordt het ook makkelijker om de rest aan te pakken. Juist omdat je anders toch gaat doemdenken(zoiets van: ik heb het toch al verprutst met de kermis)..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:12:27 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51562217
Hoe letten jullie op dan? Ik durf bijna niet met vakantie, omdat ik bang ben (veel) aan te zullen komen. Vorig jaar in Rome ben ik niet aangekomen. Toen at ik veel fruit overdag, bijna elke dag een Magnum ( ) en we gingen dus elke dag bij een restaurant eten. Dus hoe kun je op vakantie op de lijn letten behalve de Magnums weglaten? .
Niet meer actief op Fok!
pi_51562299
ik ga niet op een all in vakantie om nou is super gezond gaan te doen ik wel wel redelijk goed gegeten maar ik heb me niet vol zitten proppen dat dus echt niet. En veel gezwommen tja wat doe je anders in turkije
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juli 2007 @ 16:17:39 #184
13151 crew  Rewimo
pi_51562425
Ik eet in de vakantie over het algemeen minder en minder vaak, gewoon omdat je meestal druk bezig bent met van alles (al is het maar op het strand of in het zwembad liggen). En als je eet is het toch een kwestie van keuzes maken. Niet elke dag een ijsje, of wel elke dag maar dan meestal een waterijsje. Geen of weinig alcohol, maar veel water (of thee of koffie). Veel fruit is ook een goeie optie De afleiding zorgt vaak voor minder eetmomenten (dat merk ik nu al met het verhuizen - ik heb vandaag alleen maar twee keer cornflakes gegeten - ik kom er gewoon niet aan toe).
pi_51562468
Ik zeg niet dat je supergezond hoeft te doen, maar een beetje opletten kan geen kwaad toch?
Maar hopelijk voor jou verdwijnen er weer een paar kilo omdat je in je normale ritme komt

Viking, ik let vooral op wat ik neem... dus ipv patat liever een broodje, proberen veel fruit te blijven eten, en als we uit eten gaan neem ik liever iets van kip ofzo.. En als je toch veel loopt en doet, wat ik me in Rome voor kan stellen, dan kan een ijsje ook heus nog wel eens. Ik merk gewoon dat ik op vakantie sowieso anders eet, en meestal werkt dat ook wel goed. De laatste keer dat ik echt twee weken op vakantie ging ben ik zelfs afgevallen, ondanks de warme chocolademelk die toen vaak nodig was..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juli 2007 @ 17:20:25 #186
13151 crew  Rewimo
pi_51564505
Ik was net iets te haastig met de fles mineraalwater, nu heb ik een soort onweer in mijn buik
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:28:07 #187
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51566452
Ik val juist af op vakantie. Maarja, ik lig dan ook niet op het strand. Ik loop over de Chineze muur, klim door stijle kloven, fiets bij 37C over een stadsmuur en loop ontzettend veel.
En daarnaast zat ik dit jaar in China en ik hou niet zo van de aziatische keuken, dat maakt 't ook wat makkelijker om minder te eten. Heb vooral veel groente en wat vlees/vis gegeten, vrij weinig koolhydraten.
***Levi was here***
pi_51566821
ik heb net mijn eerste e-bay aankoop gedaan: een flesje stevia

aangezien ik geen suiker meer mag/kan eten (voorlopig iig), wilde ik toch eens kijken of dit een goed alternatief is voor de zoetstof die ik thuis heb. Een zoetje in de thee smaakt me niet meer (te zoet, met een vieze nasmaak), maar helemaal zonder iets vind ik niet zo lekker.

Ben benieuwd!
pi_51566823
Ik val ook altijd af tijdens een vakantie. Dat komt bij mij ook door het vele lopen, actief bezig zijn en 'geen tijd hebben' om te eten

Oh, en woensdag wordt mn nieuwe keuken geplaatst
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juli 2007 @ 18:47:12 #190
13151 crew  Rewimo
pi_51566896
Ik ben ook erg benieuwd naar die Stevia. Het mag hier officieel niet verkocht worden. Ben wel benieuwd hoe het je bevalt
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:15:57 #191
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51567780
Hier nog eentje die afvalt tijdens de vakantie!
En dat komt ook in mijn geval door heel veel bewegen en minder eten (vooral minder snoepen). Zeker als ik alleen op vakantie ben, dan neem ik niet echt de tijd om uitgebreid ergens te eten en dat scheelt nogal in de calorieen. In 5 weken Thailand en Cambodja ben ik een kilo of 5 afgevallen.
pi_51569341
delftwaarts!!

even kijken hoe het met onze octo is
Ja doei.
pi_51571555
Stevia komt uit een plant, wist je dat?

Als het goed is krijg ik binennkort nog een stekje ervan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 juli 2007 @ 21:40:36 #194
13151 crew  Rewimo
pi_51573247
Ik zit naar Jamie Oliver te kijken. Hij was op een Italiaanse school waar alle driejarigen al weten wat venkel en artisjokken zijn Hij was helemaal lyrisch toen hij het vergeleek met de Engelse school dinners
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:43:49 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51573363
Jamie . Waar? Ik kijk naar een discussie over plastische chirurgie op ned 2 .
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 21:53:26 #196
43556 miss_dynastie
pi_51573726
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit naar Jamie Oliver te kijken. Hij was op een Italiaanse school waar alle driejarigen al weten wat venkel en artisjokken zijn Hij was helemaal lyrisch toen hij het vergeleek met de Engelse school dinners
Ja, gaaf he! Echt erg dat ze in een arme Italiaanse school een bijna drie keer zo hoog budget hebben voor voedsel als in het welvarende Engeland, dat zou toch anders moeten kunnen. En dan die kokkinnen die het Engelse voer niet eens in hun keuken wilden zien .
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:03:02 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51574134
Deze aflevering heb ik al eens gezien .
Niet meer actief op Fok!
pi_51574320
ik kijk lekker naar medical investigations, vind het op sommige punten zelfs nog beter dan house
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_51577833
Octo bedankt voor de gezelligheid

enneh, alvast gefeliciteerd voor over 25 minuten

had trouwens hier onwijs geregend, alles was helemaal nat, gigantische plassen blij dat ik een tijdje ben blijven hangen
Ja doei.
  woensdag 18 juli 2007 @ 06:31:57 #200
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51582273
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, gaaf he! Echt erg dat ze in een arme Italiaanse school een bijna drie keer zo hoog budget hebben voor voedsel als in het welvarende Engeland........
Wat dan alleen wel weer een beetje jammer is, is dat er blijkbaar geen geld meer over is om
ze de Engelse taal te leren. Ik word gek van de niet-Engels sprekende Italianen op mijn werk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')