Hoi!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef octopussy het volgende:
Hey Levi, welkom terug (je hebt een lekker weertje gekozen)
![]()
Denk dat ik het wel red tot een uur of 10, heb in het vliegtuig wat dutjes gedaan. Ben wel al sinds 22.00 uur (NL-tijd) uit mijn bed.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ieuw!!! Yuk! Getsie!
* Liejannuh streept China nog iets vetter door van het lijstje bestemmingen die dringend bezocht moeten worden!
Alhoewel.... misschien is dan de plastuit toch handig!
Jij gaat zo lekker slapen straks!
ahquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:12 schreef Liejannuh het volgende:
Di-eetclubmeeting XX
Voor de liefhebbers. Zondag gaan we naar Leiden.Iets met een museum, eten en appeltaart.
Ik heb toen ik de 4daagse liep een plastuit gekregen, maar heb het ding nooit durven gebruiken. Was bang dat ik zo ontzettend moest lachen, dat ik alsnog in mijn broek stond te piesen!
Hier ook! Ben gewoon 1,2 kilo aangekomen. Heb wel een bbq en een verjaardag gehad met vorige week een etentje bij Las Palmas van Den Blijker maar damn 1,2 kilo.....! Ik baal!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje zat nog/weer op 85,7![]()
hopen dat ik vandaag of morgen ongesteld word![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:25 schreef Troel het volgende:
He Tanga, wist jij al dat jij mijn favoriete Fokker was? Ik hoorde dat pas van iemand
ik ben de e x t i n c equote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Tangarine het volgende:
jaaaa ik kreeg zoiets mee... ik zeg maar zo, ik zeg maar niets
probleem met mij is: ik heb niet gezondigd, gezond gegeten, genoeg gegeten...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef botterfly het volgende:
[..]
Hier ook! Ben gewoon 1,2 kilo aangekomen. Heb wel een bbq en een verjaardag gehad met vorige week een etentje bij Las Palmas van Den Blijker maar damn 1,2 kilo.....! Ik baal!
Ik hoop ook dat de menstruatie mijn lichaam (lees afvalstatus) weer goed in gang zet.
Nee, kloptquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]. In je fobo staat geen favo fokker aangegeven.
Hij is ook één van mijn favo fokkers.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef Tangarine het volgende:
jaaaa ik kreeg zoiets mee... ik zeg maar zo, ik zeg maar niets
yupz maar komende week is het wel weer tilburg kermis haha dat word misschien nogal wat alcohol en van de maandag op de dinsdag lanparty en de rest dus kermis vierenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef teigan het volgende:
Dat is jammer Riann, maar hard aan het sporten/beter eten dus nu weer..
yupz... de knop is de laatste tijd erg moeilijk te vinden dan heb ik hem eindelijk weer en dan heb ik weer vakantie kom ik weer aan best ook wel erg snel en dan maar weer is opnieuw die knop vinden. Dat is zo moeilijk maar daar weten de meeste van jullie alles van....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:04 schreef teigan het volgende:
Tja, misschien moet je daar dan toch keuzes gaan maken, het tikt er zo wel redelijk snel weer aan bij jou heb ik het idee..
Ja, gaaf he! Echt erg dat ze in een arme Italiaanse school een bijna drie keer zo hoog budget hebben voor voedsel als in het welvarende Engeland, dat zou toch anders moeten kunnen. En dan die kokkinnen die het Engelse voer niet eens in hun keuken wilden zienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit naar Jamie Oliver te kijken. Hij was op een Italiaanse school waar alle driejarigen al weten wat venkel en artisjokken zijnHij was helemaal lyrisch toen hij het vergeleek met de Engelse school dinners
Wat dan alleen wel weer een beetje jammer is, is dat er blijkbaar geen geld meer over is omquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, gaaf he! Echt erg dat ze in een arme Italiaanse school een bijna drie keer zo hoog budget hebben voor voedsel als in het welvarende Engeland........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |