Haihaiquote:Op zondag 15 juli 2007 23:04 schreef Liejannuh het volgende:
Hi Faat!
Op dieet-web is er een apart subforum voor aangemaakt.Teigan heeft daar ook foto's gepost.
zie pmquote:Op maandag 16 juli 2007 07:54 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zometeen wegen, maar ik ben wat aan het dralen en hoop dat ik nog even naar de wc moet![]()
[..]
Haihai
Euhm...ik ben meteen gaan zoeken, maar voel me meteen een kneus, ik kan het dus echt niet vinden![]()
Haa, motorbloempje to the rescue. Gaaf en dankjewel voor de linkquote:
Oe lief, ik meende dat net niet echt hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 08:10 schreef teigan het volgende:
Faat, je hebt een pm met het linkje.
Ja, en daar komt mevrouw nu nog mee aan zeg...quote:Op maandag 16 juli 2007 08:15 schreef Faat het volgende:
[..]
Oe lief, ik meende dat net niet echt hoor![]()
Ow, dan haal ik de je net gegeven rechten wel weer wegquote:Op maandag 16 juli 2007 08:15 schreef Faat het volgende:
[..]
Oe lief, ik meende dat net niet echt hoor![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:05 schreef Faat het volgende:
Ik voel me buitengesloten, stelletje rotmeiden zijn jullie toch ook
Grasmaaiers zijn 's morgens vervelendquote:Op maandag 16 juli 2007 07:47 schreef teigan het volgende:
Mogguh motorbloempje..
Ik werd net wakker van zo'n grasmaaier, die was hier een half uur geleden al bezig.
Ik voel me eigenlijk best fit na de wijn van gisteravond, maar soms ben ik nog een beetje onevenwichtig..
Duur grapjequote:Op maandag 16 juli 2007 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben gisteravond het zwembad gevuld. En weer leeg laten lopenOmdat ie niet goed stond. Vandaag nieuwe poging. Alleen heb ik daar niks aan omdat ik na de keuring van mijn auto straks weer naar Haarlem rijd
Dat wil ik ook!!! Mezelf extreem slank etenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef BlueCurl het volgende:
.....Dus niet extreem slank gegeten.......
vandaag is het hier iig toch geen lekker weer voor een zembadquote:Op maandag 16 juli 2007 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben gisteravond het zwembad gevuld. En weer leeg laten lopenOmdat ie niet goed stond. Vandaag nieuwe poging. Alleen heb ik daar niks aan omdat ik na de keuring van mijn auto straks weer naar Haarlem rijd
Neenee!! Ikke wil welquote:Op maandag 16 juli 2007 08:54 schreef Troel het volgende:
Ow, dan haal ik de je net gegeven rechten wel weer weg
ik bedoel qua eten inhoudquote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!!! Mezelf extreem slank eten![]()
Ik ben dan weliswaar 1 kg minder afgevallen in iets meer dan een half jaar en heb geen velletjes over (nog wel vetjesquote:Op maandag 16 juli 2007 11:06 schreef Tangarine het volgende:
hmm... wellicht een stomme vraag...
Ik ben het afgelopen half jaar best veel afgevallen (zo'n 16kg), en nu merk ik dat ik wat huid 'over' heb... Trekt dat uit zichzelf weg?
Hangt er maar helemaal vanaf waar en hoeveel "rek" er nog in je vel zit, sommige plekken zakkenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:06 schreef Tangarine het volgende:
hmm... wellicht een stomme vraag...
Ik ben het afgelopen half jaar best veel afgevallen (zo'n 16kg), en nu merk ik dat ik wat huid 'over' heb... Trekt dat uit zichzelf weg?
Heb je voor bijv. je buik wel correcties (moeten) ondergaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef Faat het volgende:
Toen ik 85 kilo was afgevallen had ik trouwens nog een heel mooi glad en strak nekje![]()
4 kuub, maar het is gratis, we hebben een grondwaterpomp. De tuin heeft ook meteen water gekregenquote:
quote:Jojo-dieet verhoogt kans op nierkanker
We waarschuwden eerder al dat orale seks de kans op kanker verhoogt, nu moeten we ook al waarschuwen voor de zogenaamde jojo-diëten. Deze verhogen namelijk de kans op nierkanker. Deze vorm van kanker komt vooral voor onder oudere vrouwen en staat er om bekend dat het extreem moeilijk te behandelen is.
Zweedse en Amerikaanse onderzoekers hebben acht jaar lang meer dan 140.000 vrouwen tussen de 50 en 79 jaar oud gevolgd. De conclusie liegt er niet om: het herhaaldelijk aankomen en weer afvallen geeft een grotere kans op nierkanker. Ook vrouwen met brede heupen zouden meer kans lopen op de ziekte.
Volgens het onderzoek lopen vrouwen van wie het gewicht meer dan tien keer in hun leven 4,5 kilo schommelt twee en een half keer zoveel kans op de terminale nierziekte. De onderzoekers beweren dat nierkanker het beste voorkomen kan worden als de vrouw het zichzelf permitteert om gedurende haar leven heel geleidelijk een beetje aan te komen.
Eerder onderzoek duidde ook al op de gevaren van diëten. Zo komt tweederde van de afvallers binnen een korte tijd weer aan. Mensen die een jojo-dieet volgen, lopen naast de verhoogde kans op nierkanker ook een verhoogd risico op hartaanvallen, beroertes en suikerziekte. Het jojo-dieet is een belangrijkere oorzaak van de nieraandoening dan roken en zwaarlijvigheid.
Ik zou me wat China betreft meer zorgen maken over de kwaliteit van de toiletten dan de rochelende Chinees.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef Liejannuh het volgende:
En dan nu de belangrijkste vraag:
rochelen ze daar nog steeds zo veel op straat of kan ik China op mijn lijstje potentiele bestemmingen zetten?Antwoord gevonden. China van lijst afstreept.
Welkom thuis trouwens!
Een gat in de grond dat zo smerig is dat zelfs een varken er voor om zou lopen? Ik krijg nog kippenvel als is aan sommige toiletten terugdenk.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:23 schreef Liejannuh het volgende:
Een gat in de grond is toch best te doen?
Lekker is dat he?! Zo na je vakantie weer op je blote voeten rond kunnen lopen en gewoon naar de wc gaan zonder bang te hoeven zijn voor wat je aantreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |