abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51511786
Mogguh motorbloempje..

Ik werd net wakker van zo'n grasmaaier, die was hier een half uur geleden al bezig.
Ik voel me eigenlijk best fit na de wijn van gisteravond, maar soms ben ik nog een beetje onevenwichtig..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 16 juli 2007 @ 07:54:53 #102
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51511822
Goedemorgen allemaal

Zometeen wegen, maar ik ben wat aan het dralen en hoop dat ik nog even naar de wc moet
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:04 schreef Liejannuh het volgende:
Hi Faat!
Op dieet-web is er een apart subforum voor aangemaakt. Teigan heeft daar ook foto's gepost.
Haihai

Euhm...ik ben meteen gaan zoeken, maar voel me meteen een kneus, ik kan het dus echt niet vinden
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_51511851
quote:
Op maandag 16 juli 2007 07:54 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen allemaal

Zometeen wegen, maar ik ben wat aan het dralen en hoop dat ik nog even naar de wc moet
[..]

Haihai

Euhm...ik ben meteen gaan zoeken, maar voel me meteen een kneus, ik kan het dus echt niet vinden
zie pm
Ja doei.
  maandag 16 juli 2007 @ 08:00:57 #104
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51511861
Teigan hellup...jij bent wakker

Pass me eens het linkje voor tweedehands kledingzooi
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_51511866

Ja doei.
  maandag 16 juli 2007 @ 08:02:56 #106
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51511870
quote:
Op maandag 16 juli 2007 07:59 schreef motorbloempje het volgende:
zie pm
Haa, motorbloempje to the rescue. Gaaf en dankjewel voor de link

Euh...alhoewel dit het resultaat is als ik erop klik

Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken.....
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 16 juli 2007 @ 08:05:30 #107
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51511887
Ik voel me buitengesloten, stelletje rotmeiden zijn jullie toch ook
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_51511933
Faat, je hebt een pm met het linkje.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 16 juli 2007 @ 08:15:17 #109
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51511967
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:10 schreef teigan het volgende:
Faat, je hebt een pm met het linkje.
Oe lief, ik meende dat net niet echt hoor
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_51512016
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:15 schreef Faat het volgende:

[..]

Ja, en daar komt mevrouw nu nog mee aan zeg...
pi_51512179
ja maar, ja maar..

en op 't werk aangekomen...
Ja doei.
  maandag 16 juli 2007 @ 08:54:24 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_51512373
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:15 schreef Faat het volgende:

[..]

Ow, dan haal ik de je net gegeven rechten wel weer weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51512421
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:05 schreef Faat het volgende:
Ik voel me buitengesloten, stelletje rotmeiden zijn jullie toch ook
Ja doei.
pi_51512723
quote:
Op maandag 16 juli 2007 07:47 schreef teigan het volgende:
Mogguh motorbloempje..

Ik werd net wakker van zo'n grasmaaier, die was hier een half uur geleden al bezig.
Ik voel me eigenlijk best fit na de wijn van gisteravond, maar soms ben ik nog een beetje onevenwichtig..
Grasmaaiers zijn 's morgens vervelend

Onevenwixhtig, als in wiebelig, of als in labiel?
pi_51512891
wiebelig...
Ik heb echt teveel wijn gehad gisteravond...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juli 2007 @ 09:47:54 #116
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51513290
Wij hebben gisteravond het zwembad gevuld. En weer leeg laten lopen Omdat ie niet goed stond. Vandaag nieuwe poging. Alleen heb ik daar niks aan omdat ik na de keuring van mijn auto straks weer naar Haarlem rijd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51513686
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben gisteravond het zwembad gevuld. En weer leeg laten lopen Omdat ie niet goed stond. Vandaag nieuwe poging. Alleen heb ik daar niks aan omdat ik na de keuring van mijn auto straks weer naar Haarlem rijd
Duur grapje
Hoeveel water gaat er in?
pi_51513706
Ik was enorm druk! Maar uhm ter grote verbzing was ik weer afgevallen. heb wel lekker normaal gesport en normaal gegeten. Dus niet extreem slank gegeten maar absoluut niet teveel! Dus ben ik erg blij mee! Eetpatroon wat ik kan volhouden gevonden en waarmee ik dus ook afval Ben laatste paar weken enorm aan het uitproberen wat wel en wat niet werkt en heb nu gewon patroon gevonden waarmee ik het echt kan vinden

sorry mar ben wat blij
  maandag 16 juli 2007 @ 10:08:11 #119
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51513717
Het regent hier in Haarlem alleen wel heel hard Rewimo dus vergeet deze niet

Ik vind mezelf trouwens wel weer komisch vanochtend, ik meldde hier net dat ik "even" mijn kleding
ging fotograferen die wel weg kon. Heb er net pas 8 gehad en nu al geen zin meer/beetje tijdnood

Ik had er dus geen idee van dat daar zoveel tijd in ging zitten, maar het wordt gewoon een plan in
meerdere delen dan. Even uploaden wat ik nu heb en dan zet ik het op het chocoforum van Troel
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 16 juli 2007 @ 10:09:04 #120
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51513743
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef BlueCurl het volgende:
.....Dus niet extreem slank gegeten.......
Dat wil ik ook!!! Mezelf extreem slank eten
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_51513745
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:47 schreef Rewimo het volgende:
vandaag is het hier iig toch geen lekker weer voor een zembad
  maandag 16 juli 2007 @ 10:09:48 #122
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51513765
quote:
Op maandag 16 juli 2007 08:54 schreef Troel het volgende:
Ow, dan haal ik de je net gegeven rechten wel weer weg
Neenee!! Ikke wil wel
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_51513770
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Faat het volgende:

[..]

Dat wil ik ook!!! Mezelf extreem slank eten
ik bedoel qua eten inhoud niet enkel magere producten.. en nee dan niet producten die mager van vorm zijn
pi_51515379
hmm... wellicht een stomme vraag...

Ik ben het afgelopen half jaar best veel afgevallen (zo'n 16kg), en nu merk ik dat ik wat huid 'over' heb... Trekt dat uit zichzelf weg?
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_51515806
ik ben terug van vakantie morgenvroeg zal ik de stand van zaken wel eens doorgeven ik ben nu nog bij mijn vriend.

Het eten was echt heerlijk
pi_51516002
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:06 schreef Tangarine het volgende:

Ik ben het afgelopen half jaar best veel afgevallen (zo'n 16kg), en nu merk ik dat ik wat huid 'over' heb... Trekt dat uit zichzelf weg?
Ik ben dan weliswaar 1 kg minder afgevallen in iets meer dan een half jaar en heb geen velletjes over (nog wel vetjes ) maar als je nog jong bent en je beweegt zou ik denken van wel. Als het erg extreem is moet er vaak wel een operatie gebeuren geloof ik, maar ik hoorde ook wel van anderen dat het vanzelf wegtrok.
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:10:08 #127
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51521066
Ik ben weer terug van de tandarts mét gerenoveerde kies

En ook op de weegschaal geweest en weer een pondje minder

Zelfs de zon is gaan schijnen, wat kan er nog misgaan vandaag. Volgens mij niets!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_51521189
dat de zon nog kan schijnen na zulk weer

tandarts. zou ik ook weer eens naartoe moeten geloof ik
  maandag 16 juli 2007 @ 14:38:20 #129
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51522004
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:06 schreef Tangarine het volgende:

Hangt er maar helemaal vanaf waar en hoeveel "rek" er nog in je vel zit, sommige plekken zakken
een stuk erger weg dan anderen. Borsten zijn bijvoorbeeld een hekel punt, maar daar zul jij geloof
ik minder last van hebben dan wij

Toen ik 85 kilo was afgevallen had ik trouwens nog een heel mooi glad en strak nekje
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 15:10:13 #130
43556 miss_dynastie
pi_51523111
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef Faat het volgende:
Toen ik 85 kilo was afgevallen had ik trouwens nog een heel mooi glad en strak nekje
Heb je voor bijv. je buik wel correcties (moeten) ondergaan?

O jongens ik vind dit weer zo heerlijk he Iedereen moppert maar, maar ik vind het heerlijk. Enige minpuntje is het gebrek aan zon, maar de gevoelstemperatuur is heerlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juli 2007 @ 17:07:06 #131
13151 crew  Rewimo
pi_51527047
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:06 schreef freecell het volgende:
Duur grapje
Hoeveel water gaat er in?
4 kuub, maar het is gratis, we hebben een grondwaterpomp. De tuin heeft ook meteen water gekregen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51527422
Nieuwsdump:
quote:
Jojo-dieet verhoogt kans op nierkanker

We waarschuwden eerder al dat orale seks de kans op kanker verhoogt, nu moeten we ook al waarschuwen voor de zogenaamde jojo-diëten. Deze verhogen namelijk de kans op nierkanker. Deze vorm van kanker komt vooral voor onder oudere vrouwen en staat er om bekend dat het extreem moeilijk te behandelen is.

Zweedse en Amerikaanse onderzoekers hebben acht jaar lang meer dan 140.000 vrouwen tussen de 50 en 79 jaar oud gevolgd. De conclusie liegt er niet om: het herhaaldelijk aankomen en weer afvallen geeft een grotere kans op nierkanker. Ook vrouwen met brede heupen zouden meer kans lopen op de ziekte.

Volgens het onderzoek lopen vrouwen van wie het gewicht meer dan tien keer in hun leven 4,5 kilo schommelt twee en een half keer zoveel kans op de terminale nierziekte. De onderzoekers beweren dat nierkanker het beste voorkomen kan worden als de vrouw het zichzelf permitteert om gedurende haar leven heel geleidelijk een beetje aan te komen.

Eerder onderzoek duidde ook al op de gevaren van diëten. Zo komt tweederde van de afvallers binnen een korte tijd weer aan. Mensen die een jojo-dieet volgen, lopen naast de verhoogde kans op nierkanker ook een verhoogd risico op hartaanvallen, beroertes en suikerziekte. Het jojo-dieet is een belangrijkere oorzaak van de nieraandoening dan roken en zwaarlijvigheid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juli 2007 @ 17:20:42 #133
13151 crew  Rewimo
pi_51527448
O fijn
pi_51527579
Het gevaar van een kilo per jaar!
Wat zou het mechanisme erachter zijn, want dat staat er niet precies bij...

Edit: voor wat ik gevonden heb lijkt het te gaan om lage waarden van een insulinegevoeligheidshormoon dat zich bevindt in de vetcellen. In het abstract staat niet dat ze ook gekeken hebben naar het aantal DMII patiënten in de groep. Nierkanker komt toch niet erg veel voor maar het schijnt wel stijgend te zijn lees ik zo.

[ Bericht 59% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 16-07-2007 17:35:26 ]
Het mooi kotsende meisje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juli 2007 @ 19:13:58 #135
13151 crew  Rewimo
pi_51531068
Ik zit hier met licht aan, het is in een paar minuten aardedonker geworden hier
pi_51531297
Hier trok ook net een ENORME bui door de stad, niet normaal meer. Zelfs poes ging naar binnen. En dat terwijl die normaal gek is op de regen!
It is your friends who make your world!
  maandag 16 juli 2007 @ 19:28:05 #137
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51531606
Hier ook, ook R'dam zeker
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51531671
Nope, Leiden
It is your friends who make your world!
pi_51532220
Hier is 't nu! (Amsterdam)
pi_51532243
hier wel rotterdam, was ff behoorlijk donker, en veel regen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_51532280
Hm, hopen dat Groningen later vanavond ook wat krijgt..
  maandag 16 juli 2007 @ 20:03:19 #142
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51532692
hoi
Ben er weer... KLM was ons vandaag goed gezind.
Anyway... ik heb mijn vakantie overleefd en ga morgen eens op de weegschaal. Ik vermoed dat er wat kg af zijn. Ik moet vaker op chinees-dieet.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_51532743
Heej Levitation

Heb je een mooie vakantie gehad??
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juli 2007 @ 20:11:36 #144
13151 crew  Rewimo
pi_51532959
Hoi Levi, welkom terug! Lekker hoor, Chinees Hoe heb je het gehad?
  maandag 16 juli 2007 @ 20:15:21 #145
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51533097
Even een korte samenvatting (meer verhaal zal ik op 't chocoforum zetten):
- de reis zelf was geweldig
- de groep was erg leuk(!!)
- China is een smerig land
- de steden zijn druk, smokkig en gigantisch groot
- 's paspoort werd dag 3 gejat
- en dat was echt heeeeel erg vervelend en heeft veel tijd gekost
- werd vervolgens in de 2de week behoorlijk ziek
- onze terugvlucht van HongKong naar Schiphol had 22 uur vertraging.
- ben dus nu pas thuis ipv gisteravond
***Levi was here***
  maandag 16 juli 2007 @ 20:17:47 #146
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51533204
En dan nu de belangrijkste vraag:
rochelen ze daar nog steeds zo veel op straat of kan ik China op mijn lijstje potentiele bestemmingen zetten?
Antwoord gevonden. China van lijst afstreept.

Welkom thuis trouwens!
pi_51533286
Welkom terug levi
  maandag 16 juli 2007 @ 20:21:31 #148
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51533353
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef Liejannuh het volgende:
En dan nu de belangrijkste vraag:
rochelen ze daar nog steeds zo veel op straat of kan ik China op mijn lijstje potentiele bestemmingen zetten?
Antwoord gevonden. China van lijst afstreept.

Welkom thuis trouwens!
Ik zou me wat China betreft meer zorgen maken over de kwaliteit van de toiletten dan de rochelende Chinees.

Dank allemaal voor het welkom heten. Ben best blij weer thuis te zijn.
***Levi was here***
  maandag 16 juli 2007 @ 20:23:51 #149
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51533449
Een gat in de grond is toch best te doen?

Lekker is dat he?! Zo na je vakantie weer op je blote voeten rond kunnen lopen en gewoon naar de wc gaan zonder bang te hoeven zijn voor wat je aantreft.
  maandag 16 juli 2007 @ 20:29:50 #150
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51533731
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:23 schreef Liejannuh het volgende:
Een gat in de grond is toch best te doen?

Lekker is dat he?! Zo na je vakantie weer op je blote voeten rond kunnen lopen en gewoon naar de wc gaan zonder bang te hoeven zijn voor wat je aantreft.
Een gat in de grond dat zo smerig is dat zelfs een varken er voor om zou lopen? Ik krijg nog kippenvel als is aan sommige toiletten terugdenk.

Thuis zijn is inderdaad geweldig. Ik zat net even op mijn bed en was verrast dat het zo ontzettend zacht was! In China houden ze van "stevige" matrassen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')