Alweer wegtrekken? Ben net terug!quote:
Bedoel je het punt waarop ik als een jankende bruid in de spiegel stond te staren of dat het gewoon wel mooi stond?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:53 schreef teigan het volgende:
wij(freecell, Isa en ik) hebben allemaal freecells trouwjurk nog eens aangepast... en dat gaf best leuke resultaten...
Nu ga ik lekker richting bedje..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je het punt waarop ik als een jankende bruid in de spiegel stond te staren of dat het gewoon wel mooi stond?
(kan niet slapen)
Het stond mooi.. Dat jij daar als huilende bruid stond brak mjin hart zo ongeveer...quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je het punt waarop ik als een jankende bruid in de spiegel stond te staren of dat het gewoon wel mooi stond?
(kan niet slapen)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil niet flauw doen, maar ik ben helemaal niet in de mood voorsorry. Ik zit iemand anders' toetsenbord onder t ejanken en zou eigenlijk gewoon moeten gaan slapen. Maar aan mijn typen te zien heb ik daar nog lang niet genoeg voor gedronken
![]()
dat zal nog wel meevallen denk ik, voor ons gevoel zijn we al getrouwd, dus dat hele feest en gedoe zien wij nog niet zoveel heil in...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:58 schreef octopussy het volgende:
straks heb jij ook de trouwkoorts Teigan![]()
Vrienden van ons zijn stiekem in de VS getrouwd een paar weken terug. Toen ze thuiskwamen en het vertelden heeft de moeder van de bruidegom een paar dagen gehuild![]()
Ik vond het wel lekker cynisch, een mooie trouwjurk aantrekken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:27 schreef teigan het volgende:
Het stond mooi.. Dat jij daar als huilende bruid stond brak mjin hart zo ongeveer...
dat was het misschien ook wel ja... Maar so what?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker cynisch, een mooie trouwjurk aantrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |