abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51462980
Fok! Dieetclub deel 177 (Hoe is het met Octopussy? :) )

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51463037
HOI!

Fipo

En de ontopic: ik drink water
pi_51463053
tvt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:18:37 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51463201
Zo mede-vetkleppen, da's lang geleden, ik ben weer een kilo aangekomen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51463259
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Isabeau het volgende:
tvt
Terug vind Tekst?
pi_51463308
Terug Vind Topic
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51463366
was ik net een halfuurtje lekker bezig met quests doen, scheidt mijn laptop er mee uit omdat ie het te warm heeft
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:26:14 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51463416
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:18 schreef soylent het volgende:
Haha, maar ik had dat lage cijfer nog niet ingevuld op dieet-web, dus ik ga toch vooruit
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51463519
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
was ik net een halfuurtje lekker bezig met quests doen, scheidt mijn laptop er mee uit omdat ie het te warm heeft
Zit je op wow? En dat zeg je niet!
pi_51463660

tvp
It is your friends who make your world!
pi_51463742
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zit je op wow? En dat zeg je niet!
ik moest toch eerst even kijken of het het allemaal deed ik heb dus de tien-dagen trail gedownload. Ik kan Burning Crusades niet zien, maar ik heb natuurlijk de add-on ook niet. Mijn character heet Syrenya en ik zit in de realm Auchindoun (pvp)...
Verder vreet windows Vista zoveel virtual memory dat ik geen andere programma's kan blijven draaien

maar ehm. dit is wel echt offtopic.
quote:
pi_51463836
Ja, wat heb ik er nou aan dat je in een ander realm gaat zitten
pi_51463859
Wow is hartstikke ontopic, ik ren daar de hele tijd. Voelt heel sportief.
pi_51463897
zoals ik al schreef: ik kan geen burning crusades realm zien...
pi_51463965
Ik heb trouwens goed spierpijn in mn arm van de Wii
pi_51464127
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:43 schreef octopussy het volgende:
zoals ik al schreef: ik kan geen burning crusades realm zien...
Je bent al de derde die dat zegt en die andere twee zijn er ook gewoon op gekomen Ik begrijp het echt niet,

Vraag Phileine anders eens wat ze verkeerd deed, die zei eerst ook dat ze het niet zag en ineens was ze er ook. Je kan sorteren op pvp hè en dan een Engelse server en dan die met FULL erachter. Burning Crusade.
pi_51464146
(heb je wel een Europees account dat zal toch wel?)
pi_51464216
Dennis mompelt iets over "heb je daar nou Burning Crusade staan? Zo heet de uitbreiding, ons Realm heet Burning Legion
pi_51464324
Denk het wel, want ik kan kiezen uit engelse, franse, spaanse of duitse realms. Maar nog steeds geen burning crusades ertussen. Wel burning steppes, burning blade en burning legion.

edit: ok burning legion it is...
pi_51464340
De treinen rijden weer
Hoogeveen, here we come
pi_51464360

We gaan een ijsje eten
pi_51464371
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:58 schreef octopussy het volgende:
Denk het wel, want ik kan kiezen uit engelse, franse, spaanse of duitse realms. Maar nog steeds geen burning crusades ertussen. Wel burning steppes, burning blade en burning legion.

edit: ok burning legion it is...
Sorry sorry sorry Zelfde naam?
pi_51464373
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:00 schreef Isabeau het volgende:

We gaan een ijsje eten
STOP!
Niet nu, je kunt ook best over anderhalf uur een ijsje eten!
pi_51464408
Ja eh, ik bedoelde ook met jullie
pi_51464442
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:01 schreef freecell het volgende:

[..]

STOP!
Niet nu, je kunt ook best over anderhalf uur een ijsje eten!

Isa, ik doe wel even weer wat quests want ik was net level 5 bij die andere realm (zelfde naam weer)...
Geef maar een seintje als je kan komen.
pi_51464479
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Ja eh, ik bedoelde ook met jullie
Mooi
We komen er nu aan

* freecell sluit laptop af
pi_51464494
Nee, ga maar inloggen op de nieuwe realm, het heeft weinig nut al die quests weer overnieuw te gaan doen en tijd en energie in een char te steken waar je mee stopt. Want je komt toch bij ons? Ik kan je nu komen helpen en dan Anna en zo op je afsturen als Freecell er is
pi_51464750
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ga maar inloggen op de nieuwe realm, het heeft weinig nut al die quests weer overnieuw te gaan doen en tijd en energie in een char te steken waar je mee stopt. Want je komt toch bij ons? Ik kan je nu komen helpen en dan Anna en zo op je afsturen als Freecell er is
dat bedoel ik ook. In jullie realm begin ik weer met 0.

Is Anna Malacasta toevallig?

Ik kom wel even naar het wow topic
pi_51466093
* teigan krijgt het idee dat ze in een computerforum is belandt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 14 juli 2007 @ 18:05:22 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_51466225
Ah, eindelijk weer gewoon een korte topictitel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 14 juli 2007 @ 18:07:17 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_51466276
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:18 schreef soylent het volgende:
hey ouwe rukker

Die kilo, is dat in of exclusief dat wormvormig aanhangsel?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51466493
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef teigan het volgende:
* teigan krijgt het idee dat ze in een computerforum is belandt..
sorry, we gaan weer ontopic
pi_51466730
Ik heb ook wel eens het gevoel in het kattenforum te zitten hoor
pi_51467100
bla

ontopic: Ik heb vandaag een spijkerbroek gekocht!

Echt in zo'n merkwinkel met tich spijkerbroeken.. En ze gingen maar tot maximaal maat 44, maar ik heb er gelukkig nog wel een mooie broek kunnen vinden.. Spijkerbroek maat 32 (weet niet wat dat voor gewone confectiemaat is..), ik moet hem alleen nog een 20 cm ofzo korter laten maken..

[ Bericht 98% gewijzigd door teigan op 14-07-2007 18:50:15 ]
pi_51467258
ik heb een kopje (theekopje) soep gegeten. Dat gaat volgens mij echt dwars door mijn maagje heen. Straks nog maar een cracker voor de vulling
  zaterdag 14 juli 2007 @ 18:48:47 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51467273
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Troel het volgende:

[..]

hey ouwe rukker

Die kilo, is dat in of exclusief dat wormvormig aanhangsel?
Ex! Ik moet zeggen, die operatie heeft wel geholpen. Ik kan minder eten tegelijk aan; als ik mezelf volblaf met een volledige zak chips krijg ik buikpijn Vroeger kon dat wel, dus dat deed ik regelmatig! Nu houd ik 't bij een klein bakje light chips. Al had de operatie ook negatieve effecten; want ik moet nog steeds voorzichtig zijn met bewegen, dus dat doe ik dan ook totaaaal niet

xjes,
pi_51467484
Ik snap er helemaal niets van Soylent!
Wat voor operatie? En waarom kun je niet bewegen?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:24:52 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51468151
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik snap er helemaal niets van Soylent!
Wat voor operatie? En waarom kun je niet bewegen?
Ow sorry Een blindedarmontsteking die uitliep op een blindedarmperforatie wegens niet snel genoeg erbij, waardoor een open operatie nodig was; en vanwege het ontstekingsrisico kon de wond helaas niet gesloten worden dus ik liep twee maanden met een gapend gat rond. Ik kon daarna nog niet zo goed bewegen, omdat telkens als ik dat deed, de wond weer openging <-- offtopic

MAAR toch ben ik afgevallen! Nou ben ik trouwens weer fit hoor. Dinsdag ga ik aquajoggen
pi_51468197
Dat klinkt eng soylent..

Gelukkig dat het dan allemaal weer goed hersteld is zeg
pi_51468236
Ah, kijk, nu snap ik het! Dat klnkt behoorlijk rot Soylent!
Maar fijn dat je weer fit bent en kunt gaan aquajoggen!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:33:41 #41
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51468351
Tnx Ik zal wel melden hoe het aquajoggen ging, ik ben erg benieuwd wat voor volk ik er ga tegenkomen. 't Is voor alle leeftijden... Als er maar mensen zijn die zwaarder zijn dan ik
pi_51470768
ik wil ook zo graag 's WOW proberen...

maar nooit geschikte (snelle) pc gehad enzo

maar, straks als ik met allemaal nerdjes op school zit maar 's poging wagen

goedenavond, tevens tvp
Ja doei.
pi_51471912
Ik heb de gewone warcraft hier wel liggen, ik vond het eerder ook wel leuk om te spelen, maar nu voel ik me zo schuldig als ik er uren achter zou zitten, het is wel leuk, maar ergens ook zo'n tijdverspilling...
pi_51472058
net al zitten janken omdat mn vannacht om 3 uur weggaat op vakantie voor 2 weken vind 't helemaal nix..

kan ook nu zo weer in huilen uitbarsten.. Rene vond 't schattig, maar wou dat ik wat makkelijker kon zijn.. vind 't gewoon eng, dat wandelen in de bergen enzo.. alsie nou gewoon ging vissen aan het ijsselmeer ofzo... of motorrijden

blah.. voel me echt klote straks maar dicht tegen m aankruipen in bed en even inbeelden dattie niet weggaat straks
Ja doei.
pi_51472060
Btw, voor de kleinere dames hier..

Ik heb een hele hoop broeken en nog wat andere kleding over.. Raak ik het niet kwijt, dan gaat het weg.. Het gaat om broeken in maat 46. Heb je belangstelling, pm me dan ff.
pi_51472406
motorbloempje, vervelend is dat ja, ik ken het gevoel wel een beetje..

Ik vond het altijd erg moeilijk als een weekje weg was.. Maar hij zal vast wel goed op zichzelf passen, en zijn vakantie is ook een stuk leuker als hij weet dat jij je ook vermaakt denk ik..

Sterkte ermee iig..
  zaterdag 14 juli 2007 @ 23:19:35 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_51475571
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:33 schreef soylent het volgende:
Tnx Ik zal wel melden hoe het aquajoggen ging, ik ben erg benieuwd wat voor volk ik er ga tegenkomen. 't Is voor alle leeftijden... Als er maar mensen zijn die zwaarder zijn dan ik
Aquajoggen deden ze ook direct na het aquaspinnen bij ons in het zwembad. Maar ik heb alleen maar vrouwen gezien

Maar een soylent in zwembroek is niet verkeerd hoor
't Is dat ik je vriendin ken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51477292
Sterkte MB
pi_51480860
hij 's net weg

heb de laptop maar ff gepakt, want slapen gaat even nie meer lukken

mis 'm nu al

Ja doei.
pi_51481690
Wandelen in de bergen is heul niet gevaarlijk joh! Tenzij hij heel hoge bergen gaat beklimmen Over 2 weken voelt het des te fijner hem weer in je armen te sluiten

* Isabeau is inmiddels knap beroerd wakker geworden.
Ik ben me toch een boel beroerd sinds ik uit bed ben. Geen hoofdpijn of zo, maar wel heel misselijk en mijn darmen gaan tekeer haha. En het ruikt naar bier in de woonkamer, blech. Dat verbetert het ook niet echt.

Freecell: ben snel gaan slapen nadat jullie weg waren, dat was wel nodig Den heeft me lief ingestopt.
pi_51481860
quote:
Op zondag 15 juli 2007 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Wandelen in de bergen is heul niet gevaarlijk joh! Tenzij hij heel hoge bergen gaat beklimmen Over 2 weken voelt het des te fijner hem weer in je armen te sluiten

* Isabeau is inmiddels knap beroerd wakker geworden.
Ik ben me toch een boel beroerd sinds ik uit bed ben. Geen hoofdpijn of zo, maar wel heel misselijk en mijn darmen gaan tekeer haha. En het ruikt naar bier in de woonkamer, blech. Dat verbetert het ook niet echt.

Freecell: ben snel gaan slapen nadat jullie weg waren, dat was wel nodig Den heeft me lief ingestopt.
Goh, verrassing
Knap maar snel weer op voor je neefje komt
Ramen van de woonkamer open, het is mooi weer Gewoon alles tegen elkaar open gooien.
pi_51481869
Ja, dat is wel een goed idee, ramen open doen. Ik ga zo eerst de troep maar opruimen, de woonkamertafel ziet eruit als een bar na een avondje stappen. Incl. overleden zonnebril

Ik heb trouwens de fles port nog leeg gedronken
pi_51481893
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is wel een goed idee, ramen open doen. Ik ga zo eerst de troep maar opruimen, de woonkamertafel ziet eruit als een bar na een avondje stappen. Incl. overleden zonnebril

Ik heb trouwens de fles port nog leeg gedronken
Leeg! Gisteravond nog?
Dat is wel héél veel hoor Isa!
Niet zo leuk als Den je nu met een alcoholvergiftiging naar Bethestda moet slepen.

En je zonnebril Ik deed echt niets raars er mee
pi_51481901
k geloof je direct, maar vertel dat de zonnebril maar eens! Die is er heel ongelukkig onder.

Oh, Dennis heeft ook meegeholpen met drinken hoor. Heb het niet allemaal alleen op. Hij heeft toch zéker 2 glazen gehad.
pi_51481916
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:22 schreef Isabeau het volgende:
k geloof je direct, maar vertel dat de zonnebril maar eens! Die is er heel ongelukkig onder.

Oh, Dennis heeft ook meegeholpen met drinken hoor. Heb het niet allemaal alleen op. Hij heeft toch zéker 2 glazen gehad.
GlaasJES, weet je nog? Glaasjes! Niet glazen. En het was een vólle fles port!
En je lag na een halve al onder tafel

Dat jij nu niet een mega-kater hebt is een wonder
pi_51481929
Nou ja, ik voel me ook niet helemaal jofel Het enige klote eraan is is dat de port nu op is, de merlot half en sherry lust ik niet.
pi_51481955
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik voel me ook niet helemaal jofel Het enige klote eraan is is dat de port nu op is, de merlot half en sherry lust ik niet.
Ik ben het er niet mee eens dat dat kloten is geloof ik.
Gelukkig zijn slijterijen niet open op zondag.

Ik had met liefde je hele voorraad meegenomen, had ik je elke avond 2 glaasjes gemaild
pi_51482013
Je zoekt alleen maar manieren om me naar Groningen naar de cranberrywijn te lokken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 juli 2007 @ 09:43:14 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51482024
Wat lees ik hier nu weer voor drankmisbruikverhalen?

Naja, Frank en ik waren gisteren bij de bbq geloof ik de enigen die géén alcohol dronken (okee, er waren mensen die nog moesten rijden en zich netjes beperkten ) De gastheer moest op een gegeven moment echt ergens in de spelonken van zijn huis op zoek naar sap en spa rood Maar het was heel erg gezellig, we hebben heerlijk gegeten (en ik heb de "hap te veel" zowaar aan voelen komen en ben dus op tijd gestopt met eten - jammer van de kipspiesjes met ananas die ik toen ein-de-lijk veroverd had; ze waren steeds op). Christan heeft gevoetbald en de beide Kameleonfilms gekeken en toen we naar huis gingen lag ie voor pampus in de auto. Logisch want toen was het al 23 uur
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_51482049
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Je zoekt alleen maar manieren om me naar Groningen naar de cranberrywijn te lokken.
Welnee, zie jij Maarten al cranberrywijn delen?
Je bent hier bijzonder welkom, maar je hoeft helemaal niets en ik probeer je deze keer ook zowaar niet te lokken
pi_51482056
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Wat lees ik hier nu weer voor drankmisbruikverhalen?
Hoho, ik heb 2 glaasjes rode wijn gehad, ik ben onschuldig
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 juli 2007 @ 09:48:30 #62
13151 crew  Rewimo
pi_51482063
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:47 schreef freecell het volgende:
Hoho, ik heb 2 glaasjes rode wijn gehad, ik ben onschuldig
Jaja, maar ondertussen Isa dronken voeren en haar zonnebril slopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_51482087
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:48 schreef Rewimo het volgende:

Jaja, maar ondertussen Isa dronken voeren en haar zonnebril slopen
Kijk, iemand die het snapt
Maar ik heb wèl heerlijk geslapen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 juli 2007 @ 09:55:01 #64
13151 crew  Rewimo
pi_51482112
Ik ook. Alleen had ik geen drank op
pi_51482171
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook. Alleen had ik geen drank op
Jij slaapt vast ook lekker zonder drank op

Straks eerst maar een ontbijtje scoren.
pi_51482267
goedemorgen

@Isa.. vind t eng en en en en moet m nu 15 nachtjes missen en das 't langst tot nu toe.. nooit langer dan 6 nachtjes sinds een half jaar

nah... hij is net de grens met Zwitserland over smste hij, dus ze schieten op.. en nu ben ik weer wakker want de foon lag naast mn oor

als die huisgenote hier opgezout is maar s douchen en de afwas doen, zijn kleertjes van beneden opvouwen enzo.. *huisvrouwtje* en dan 's kijken of ik nog een motorritje ga maken
Ja doei.
pi_51482360
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen

@Isa.. vind t eng en en en en moet m nu 15 nachtjes missen en das 't langst tot nu toe.. nooit langer dan 6 nachtjes sinds een half jaar

nah... hij is net de grens met Zwitserland over smste hij, dus ze schieten op.. en nu ben ik weer wakker want de foon lag naast mn oor

als die huisgenote hier opgezout is maar s douchen en de afwas doen, zijn kleertjes van beneden opvouwen enzo.. *huisvrouwtje* en dan 's kijken of ik nog een motorritje ga maken
En dan zit jij te miepen over een wandelingetje in de bergen???
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 juli 2007 @ 10:17:08 #68
13151 crew  Rewimo
pi_51482367
motorbloempje, sterkte hoor, heb je je dagen wel een beetje volgepland? Dat scheelt allicht in het missen
pi_51482421
Goedemorgen

Motorbloempje, er komt slecht weer aan (zie buienradar radarbeeld.nl), dus als je wil rijden in de zon dan zou ik dat nu gaan doen.

edit: te laat, zon is weg
pi_51482527
Gewoon een toertochtje naar Drenthe maken, wij hebben (nog) zon!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 juli 2007 @ 10:29:33 #71
13151 crew  Rewimo
pi_51482554
Wij hier in DLD ook Gaan zometeen buiten ontbijten
pi_51482574
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:16 schreef conleche het volgende:

[..]

En dan zit jij te miepen over een wandelingetje in de bergen???
'miepen', pardon?
Ja doei.
pi_51482599
* octopussy heeft best zin om motor te rijden...

maar ik kan mijn broek nog niet goed aan over mijn buik. Misschien maar goed ook, het is wel erg snel.
pi_51482610
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:17 schreef Rewimo het volgende:
motorbloempje, sterkte hoor, heb je je dagen wel een beetje volgepland? Dat scheelt allicht in het missen
ga wel wat leuke dingen doen, moet natuurlijk nog inpakken voor de verhuizing, dingetjes regelen, ga Octo vervelen deze week, met een vriend naar Harry Potter, vast 's avonds nog wel even op de motor weg enzo

moet gewoon werken, dus is vooral komend weekend wat ik ff ook door moet bijten naast het idee dat als er iets mis gaat hij zo ver weg is
Ja doei.
pi_51482613
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'miepen', pardon?
Ik bedoelde te zeggen dat ik persoonlijk motorrijden veel gevaarlijker vind dan wandelen. En "miepen" is een lief woord voor "zeuren".
pi_51482630
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:32 schreef octopussy het volgende:
* octopussy heeft best zin om motor te rijden...

maar ik kan mijn broek nog niet goed aan over mijn buik. Misschien maar goed ook, het is wel erg snel.
niet doen

zou persoonlijk NU het gas opentrekken om dat te voorkomen (zit nog in Nijmegen)

eerst lekker rustig aan doen, er komen nog genoeg motorritjes aan met een kleinere maat broek, straks in het leer nog ff wachten
Ja doei.
pi_51482657
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik bedoelde te zeggen dat ik persoonlijk motorrijden veel gevaarlijker vind dan wandelen. En "miepen" is een lief woord voor "zeuren".
nah, we rijden beide motor, en hem kennende (rijdend) vind k dat niet zo eng
tuurlijk, toen we allebei in de Eifel zaten (50km van elkaar vandaan met elk andere groep ) moest hij ook elke dag 3 keer smsen (ochtend, middag, avond) om te laten zien dat hij nog in leven was ) dus dan ben ik ook bezorgd, maar nu is hij zover weg als er iets misgaat...
Ja doei.
pi_51482691
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nah, we rijden beide motor, en hem kennende (rijdend) vind k dat niet zo eng
tuurlijk, toen we allebei in de Eifel zaten (50km van elkaar vandaan met elk andere groep ) moest hij ook elke dag 3 keer smsen (ochtend, middag, avond) om te laten zien dat hij nog in leven was ) dus dan ben ik ook bezorgd, maar nu is hij zover weg als er iets misgaat...
Misschien moeten jullie de volgende keer gewoon sámen op vakantie??
pi_51482754
misschien moet je even niet doen alsof je mij/ons kent

we zijn namelijk genoeg op vakantie SAMEN geweest dit jaar met de motor (3.5 week bij elkaar )
Ja doei.
pi_51482800
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:20 schreef octopussy het volgende:
Goedemorgen

Motorbloempje, er komt slecht weer aan (zie buienradar radarbeeld.nl), dus als je wil rijden in de zon dan zou ik dat nu gaan doen.

edit: te laat, zon is weg
is alleen in het westen zo te zien das rustgevend zit dus nog in het oosten
Ja doei.
pi_51482976
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

is alleen in het westen zo te zien das rustgevend zit dus nog in het oosten
oja, je bent nog in Nijmegen. Het wordt hier echt akelig donker en het gaat rommelen.
Ik duik nog even mijn nest in bij
pi_51482989
ik lig nog lekker in nest zonder
Ja doei.
pi_51483460
Het is hier gewoon stikbenauwd.. Wij wilden nog een stuk gaan wandelen, maar het is bij een klein rondje gebleven.

Nu moetik snel wat gaan drinken, want ik heb gewoon hoofdpijn..
pi_51483538
aaaaaaaaaaw

Ja doei.
  zondag 15 juli 2007 @ 12:14:49 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_51485040
Ach ja, het elkaar moeten missen.

Ik vond het een crime om elk weekend weer opnieuw afscheid te moeten nemen om elkaar pas na een week weer te kunnen zien en te weten dat je dan weer afscheid moet nemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51485780
uh huh... gelukkig woon ik over een maand dichtbij
Ja doei.
pi_51486333
dat is wel lekker motorbloempje..

Hm, ik was pasta aan het koken, en was die vergeten..
Overgare pasta is niet handig... Dus nog maar een poging wagen zo..
pi_51486370
oh ja, eten voor vanavond goed dat je het zegt

moet nog boodschapjes doen.. toch zo maar aanstalten maken om te vertrekken...
Ja doei.
pi_51486472
ik wilde een pastasalade maken, dus deze keer mag ik de pasta niet laten mislukken eigenlijk..
  zondag 15 juli 2007 @ 13:02:26 #90
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51486473
Ik heb net 4 beschuitjes met aardbeien op.
En nu ga ik nog een cappuccino voor mezelf maken.
En dan iets doen met literatuuronderzoek en een scriptie.
pi_51486530
yay.. sterkte Liejannuh

ik ga zo maar eens pleite tot vanavond
Ja doei.
pi_51496931
jeetje, het is te merken dat het lekker weer is...

kunnen jullie mij helpen?

kiezen tussen: kip madras, tagliatelle met champignon roomsaus, penne met groente, kip en boursin of een afhaalpizza heb enerzijds geen zin om te koken, anderzijds zulke lekkere dingen..
Ja doei.
pi_51497352
penne met groente klinkt redelijk makkelijk en in ieder geval gezond..
pi_51497545
dat is de penne met groente en kip en boursin maar dat lijkt me opzich wel puik ja..

nou ja, eerst even afwachten hoe laat die mensen naar mn kast komen kijken (en hopelijk meteen meenemen) en dan maar 's eten latertje
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 juli 2007 @ 21:48:53 #95
13151 crew  Rewimo
pi_51502511
Wij zijn uit eten geweest met zijn tweetjes, naar de Chinees (we moeten alle restaurants in de omgeving testen natuurlijk ). Na een week met schoonouders en twee kinderen om ons heen erg fijn om weer een avondje voor ons tweeën te hebben.

Ik heb een Tipangerecht met verschillende soorten vlees en groente gegeten, met lijst Erg lekker! Uit eten gaan is hier niet duur
  zondag 15 juli 2007 @ 22:52:35 #96
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_51504649
Hihaaa ronde meisjes en vierkante mannelijke dudes

Alles naar wens in de dieetclub? En hoe is het met iedereen? Ik zie postjes van Octo, alles goed gegaan?
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook wel eens het gevoel in het kattenforum te zitten hoor
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:34 schreef teigan het volgende:
Btw, voor de kleinere dames hier..

Ik heb een hele hoop broeken en nog wat andere kleding over.. Raak ik het niet kwijt, dan gaat het weg.. Het gaat om broeken in maat 46. Heb je belangstelling, pm me dan ff.
Eeej, ik heb van de week een gave jas gekocht in maat 46. Ik helemaal blij, want tis lang terug dat ik
iets in 46 heb gekocht. Nu heb ik wel een beetje het idee dat het ruim viel, maar toch. Broekmaat 46
komt in zicht en ik ben 1.65 lang. Ergens hoop ik dat je nu gaat zeggen, da's wel heel lang hoor Faat.
Ik vind het namelijk niets dat jij een post begint met "voor de kleinere dames" en dat ik dan reageer

Ohw ik kan kijken of ik morgen wat kleding van mezelf kan fotograferen die weg mag en dan op het
net zetten, misschien kunnen we wat ruilen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 15 juli 2007 @ 23:04:34 #97
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51505155
Hi Faat!
Op dieet-web is er een apart subforum voor aangemaakt. Teigan heeft daar ook foto's gepost.
pi_51506525
TVP
pi_51508647
even een onbeschofte tvp
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_51511762
mogge
Ja doei.
pi_51511786
Mogguh motorbloempje..

Ik werd net wakker van zo'n grasmaaier, die was hier een half uur geleden al bezig.
Ik voel me eigenlijk best fit na de wijn van gisteravond, maar soms ben ik nog een beetje onevenwichtig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')