Haha, maar ik had dat lage cijfer nog niet ingevuld op dieet-web, dus ik ga toch vooruitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:18 schreef soylent het volgende:
Zo mede-vetkleppen, da's lang geleden, ik ben weer een kilo aangekomen
Zit je op wow?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
was ik net een halfuurtje lekker bezig met quests doen, scheidt mijn laptop er mee uit omdat ie het te warm heeft![]()
ik moest toch eerst even kijken of het het allemaal deedquote:
quote:
Je bent al de derde die dat zegt en die andere twee zijn er ook gewoon op gekomenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:43 schreef octopussy het volgende:
zoals ik al schreef: ik kan geen burning crusades realm zien...
Sorry sorry sorryquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:58 schreef octopussy het volgende:
Denk het wel, want ik kan kiezen uit engelse, franse, spaanse of duitse realms. Maar nog steeds geen burning crusades ertussen. Wel burning steppes, burning blade en burning legion.
edit:ok burning legion it is...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:01 schreef freecell het volgende:
[..]
STOP!
Niet nu, je kunt ook best over anderhalf uur een ijsje eten!
Mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Ja eh, ik bedoelde ook met jullie
dat bedoel ik ook. In jullie realm begin ik weer met 0.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ga maar inloggen op de nieuwe realm, het heeft weinig nut al die quests weer overnieuw te gaan doen en tijd en energie in een char te steken waar je mee stopt. Want je komt toch bij ons?Ik kan je nu komen helpen en dan Anna en zo op je afsturen als Freecell er is
hey ouwe rukkerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:18 schreef soylent het volgende:
Zo mede-vetkleppen, da's lang geleden, ik ben weer een kilo aangekomen
sorry, we gaan weer ontopicquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:59 schreef teigan het volgende:
* teigan krijgt het idee dat ze in een computerforum is belandt..
Ex!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Troel het volgende:
[..]
hey ouwe rukker
Die kilo, is dat in of exclusief dat wormvormig aanhangsel?
Ow sorryquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik snap er helemaal niets van Soylent!
Wat voor operatie? En waarom kun je niet bewegen?
Aquajoggen deden ze ook direct na het aquaspinnen bij ons in het zwembad. Maar ik heb alleen maar vrouwen gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:33 schreef soylent het volgende:
TnxIk zal wel melden hoe het aquajoggen ging, ik ben erg benieuwd wat voor volk ik er ga tegenkomen. 't Is voor alle leeftijden... Als er maar mensen zijn die zwaarder zijn dan ik
Goh, verrassingquote:Op zondag 15 juli 2007 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Wandelen in de bergen is heul niet gevaarlijk joh! Tenzij hij heel hoge bergen gaat beklimmenOver 2 weken voelt het des te fijner hem weer in je armen te sluiten
![]()
* Isabeau is inmiddels knap beroerd wakker geworden.
Ik ben me toch een boel beroerd sinds ik uit bed ben. Geen hoofdpijn of zo, maar wel heel misselijk en mijn darmen gaan tekeer haha. En het ruikt naar bier in de woonkamer, blech. Dat verbetert het ook niet echt.
Freecell: ben snel gaan slapen nadat jullie weg waren, dat was wel nodigDen heeft me lief ingestopt.
Leeg!quote:Op zondag 15 juli 2007 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is wel een goed idee, ramen open doen. Ik ga zo eerst de troep maar opruimen, de woonkamertafel ziet eruit als een bar na een avondje stappen. Incl. overleden zonnebril
Ik heb trouwens de fles port nog leeg gedronken
GlaasJES, weet je nog? Glaasjes! Niet glazen. En het was een vólle fles port!quote:Op zondag 15 juli 2007 09:22 schreef Isabeau het volgende:
k geloof je direct, maar vertel dat de zonnebril maar eens! Die is er heel ongelukkig onder.
Oh, Dennis heeft ook meegeholpen met drinken hoor. Heb het niet allemaal alleen op. Hij heeft toch zéker 2 glazen gehad.
Ik ben het er niet mee eens dat dat kloten is geloof ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik voel me ook niet helemaal jofelHet enige klote eraan is is dat de port nu op is, de merlot half en sherry lust ik niet.
![]()
Welnee, zie jij Maarten al cranberrywijn delen?quote:Op zondag 15 juli 2007 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Je zoekt alleen maar manieren om me naar Groningen naar de cranberrywijn te lokken.![]()
Hoho, ik heb 2 glaasjes rode wijn gehad, ik ben onschuldigquote:Op zondag 15 juli 2007 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Wat lees ik hier nu weer voor drankmisbruikverhalen?![]()
Jaja, maar ondertussen Isa dronken voeren en haar zonnebril slopenquote:Op zondag 15 juli 2007 09:47 schreef freecell het volgende:
Hoho, ik heb 2 glaasjes rode wijn gehad, ik ben onschuldig
Kijk, iemand die het snaptquote:Op zondag 15 juli 2007 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Jaja, maar ondertussen Isa dronken voeren en haar zonnebril slopen
Jij slaapt vast ook lekker zonder drank opquote:
En dan zit jij te miepen over een wandelingetje in de bergen???quote:Op zondag 15 juli 2007 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
@Isa.. vind t engen en en en moet m nu 15 nachtjes missen
en das 't langst tot nu toe.. nooit langer dan 6 nachtjes sinds een half jaar
![]()
![]()
![]()
nah... hij is net de grens met Zwitserland over smste hij, dus ze schieten op.. en nu ben ik weer wakker want de foon lag naast mn oorals die huisgenote hier opgezout is maar s douchen en de afwas doen, zijn kleertjes van beneden opvouwen enzo.. *huisvrouwtje* en dan 's kijken of ik nog een motorritje ga maken
'miepen', pardon?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:16 schreef conleche het volgende:
[..]
En dan zit jij te miepen over een wandelingetje in de bergen???
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:17 schreef Rewimo het volgende:
motorbloempje, sterkte hoor, heb je je dagen wel een beetje volgepland? Dat scheelt allicht in het missen
Ik bedoelde te zeggen dat ik persoonlijk motorrijden veel gevaarlijker vind dan wandelen. En "miepen" is een lief woord voor "zeuren".quote:
niet doenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:32 schreef octopussy het volgende:
* octopussy heeft best zin om motor te rijden...
maar ik kan mijn broek nog niet goed aan over mijn buik. Misschien maar goed ook, het is wel erg snel.
nah, we rijden beide motor, en hem kennende (rijdend) vind k dat niet zo engquote:Op zondag 15 juli 2007 10:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik persoonlijk motorrijden veel gevaarlijker vind dan wandelen. En "miepen" is een lief woord voor "zeuren".
Misschien moeten jullie de volgende keer gewoon sámen op vakantie??quote:Op zondag 15 juli 2007 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah, we rijden beide motor, en hem kennende (rijdend) vind k dat niet zo eng
tuurlijk, toen we allebei in de Eifel zaten (50km van elkaar vandaan met elk andere groep) moest hij ook elke dag 3 keer smsen (ochtend, middag, avond) om te laten zien dat hij nog in leven was ) dus dan ben ik ook bezorgd, maar nu is hij zover weg als er iets misgaat...
is alleen in het westen zo te zienquote:Op zondag 15 juli 2007 10:20 schreef octopussy het volgende:
Goedemorgen![]()
Motorbloempje, er komt slecht weer aan (zie buienradar radarbeeld.nl), dus als je wil rijden in de zon dan zou ik dat nu gaan doen.
edit: te laat, zon is weg
oja, je bent nog in Nijmegen. Het wordt hier echt akelig donker en het gaat rommelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is alleen in het westen zo te zien![]()
das rustgevend
![]()
zit dus nog in het oosten
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook wel eens het gevoel in het kattenforum te zitten hoor![]()
Eeej, ik heb van de week een gave jas gekocht in maat 46. Ik helemaal blij, want tis lang terug dat ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:34 schreef teigan het volgende:
Btw, voor de kleinere dames hier..
Ik heb een hele hoop broeken en nog wat andere kleding over.. Raak ik het niet kwijt, dan gaat het weg.. Het gaat om broeken in maat 46. Heb je belangstelling, pm me dan ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |