Snel verpatsen, want het moet een prototype zijn...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef Tarabass het volgende:
Via de zaak hadden we een Porsche Carrera S4 gewonnen
Ja, 4S haha. Mijn fout. Maakt het niet minder vet btwquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Snel verpatsen, want het moet een prototype zijn...
Of bedoel je een 4S?
Dat is mooi, dan leeft de koppeling nog...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:51 schreef Metro2005 het volgende:
dus volgens dat filmpje duurt het 7 seconden voor je op de 100 zit.
Foei 220... Weet je wel dat je levensgevaarlijk bezig bent geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:51 schreef Tarabass het volgende:
Tijdens het optrekken van 0 tot 220
Zou je denken? Of zou het hier gewoon een forum zijn waarbij reacties te verwachten zijn?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef Het_Biertje het volgende:
haha die reacties, iedereen is stik jaloers
Het ging ook om de ervaring en niet om de snelheid. Het zou in 5.1 seconden moeten kunnen naar het schijnt. Met 320PK moet dat ook wel te doen zijn lijkt mij. Ja, inderdaad een erg traag hokquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:51 schreef Metro2005 het volgende:
dus volgens dat filmpje duurt het 7 seconden voor je op de 100 zit.
hier valt mijn mond van open, wat een snelheid......![]()
traag hok
Ja, jammer alleen dat TS niet kan rijdenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef Het_Biertje het volgende:
haha die reacties, iedereen is stik jaloers
of hoeveel manieren zal ik jouw zin kunnen opvattenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zou je denken? Of zou het hier gewoon een forum zijn waarbij reacties te verwachten zijn?
De 996. Ik zit nog na te shaken man. Wat gaaf! Deze dus:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Foei 220... Weet je wel dat je levensgevaarlijk bezig bent geweest.![]()
(Welke elver had je trouwens meer, de 997, 996, 993?)
Het moet wel heel raar lopen wil dat me gaan lukken. Ding is nu nog steeds een dikke ton waard. Heb jij zelf een Porsche?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef Fugie het volgende:
Nu nog even doorsparen tot je er zelf 1 kan kopen
Ik weet het niet. Maar dat ik stikjaloers zou zijn op iemand die een dag een 911 mee krijgt terwijl het voor mij dagelijks vervoer is... lijkt niet logisch, wel?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:57 schreef Het_Biertje het volgende:
of hoeveel manieren zal ik jouw zin kunnen opvatten
Bij de dealers staan ze van een kleine 80K tot en met een kleine 100K (alleen de cabrio is duurder), dus een dikke ton is overdreven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef Tarabass het volgende:
Ding is nu nog steeds een dikke ton waard.
neuh nog niet. Je hoeft hem ook niet nieuw te kopenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Het moet wel heel raar lopen wil dat me gaan lukken. Ding is nu nog steeds een dikke ton waard. Heb jij zelf een Porsche?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar dat ik stikjaloers zou zijn op iemand die een dag een 911 mee krijgt terwijl het voor mij dagelijks vervoer is... lijkt niet logisch, wel?
het is ook niet logisch om je tijd op fok te verspillen als je dagelijks een porsche rijdt en het is zulk weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar dat ik stikjaloers zou zijn op iemand die een dag een 911 mee krijgt terwijl het voor mij dagelijks vervoer is... lijkt niet logisch, wel?
Wat een vreemde conclusie... Als ik een cabrio zou hebben zou ik me er iets bij voor kunnen stellen, maar voor mij maakt het geen donder uit welk weer het is. Als er sneeuw ligt is het iets anders. Het enige weertype waar ik voor uit trek, want dat is lol hebben. Meer dan een zonnetje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:13 schreef Fugie het volgende:
het is ook niet logisch om je tijd op fok te verspillen als je dagelijks een porsche rijdt en het is zulk weer.
Opgevoerd neem ik aan? Of bergafwaards?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:10 schreef menesis het volgende:
Een vriend van me heeft een clio williams die zit ook in 7 sec op de 100![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |