abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51462130
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat ik in een discussie liever mensen zie die wat toevoegen.
ik zal wat toevoegen dan

als ik me aanpas aan de moslims, mag ik dan homo's in elkaar slaan? ik ben zelf geen moslims dus zal ik onderdrukt worden, maarja, dat is de christen-joods-moslims tradie hier . top !
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51462163
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Fijn, ga dan nu maar weer aan de sherry.
wtf raar geitewollensokken wijf!
Welke sherry idioot! Je hebt zelf zeker een fles naast je staan, met je stupide opmerkingen!
pffffffff
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 15:37:27 #153
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51462169
Wat is typisch islamitisch dat aan de nederlandse traditie gaat worden toegevoegd?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_51462181
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Om zo maar even 2 absurde zaken te noemen van hun domme cultuurtje: enorme ongelijkheid van man en vrouw en ernstige beperkingen op de vrijheid van meningsuiting.
En in het Christendom zijn man en vrouw zeker wel gelijk hè?

Nee, voor mij is het belangrijkste aspect van de Nederlandse cultuur dat het Christelijke geloof steeds minder serieus wordt genomen.
pi_51462185
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Jaren terug in kanaal eiland utrecht waren er kindertjes die al zeiden:
Wacht maar over een paar jaar zijn wij hier allemaal de baas in jullie land!
Daarom verafschuw ik de vrouwe die dit ook zomaar gaat promoten terwijl ze in de politiek zit!
Die kids hadden dus al gelijk..
ik laat wel de baas over me spelen, maar niet door een moslim
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51462193
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

ik zal wat toevoegen dan

als ik me aanpas aan de moslims, mag ik dan homo's in elkaar slaan? ik ben zelf geen moslims dus zal ik onderdrukt worden, maarja, dat is de christen-joods-moslims tradie hier . top !
Moslims mogen homo's inelkaar slaan ? Potenrammen was trouwens al een traditie voor de komst van moslims.
pi_51462229
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:35 schreef gelly het volgende:
Fijn, ga dan nu maar weer aan de sherry.
Misschien moet je eens wat minder denigrerend doen tegenover mensen die een andere mening hebben dan de jouwe? Iemand die anti-moslim is heeft net zo veel recht van spreken als jij. Sterker nog: je maakt je schuldig aan hetzelfde soort 'negeren' dat ook Vogelaar doet: voor de ene bevolkingsgroep WEL oog en erkenning hebben, voor de ander niet. Dat is precies het kwalijke.
pi_51462234
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is typisch islamitisch dat aan de nederlandse traditie gaat worden toegevoegd?
Sja, bedenk eens wat. Suikerfeest. Wat is er zoal uit het christen- of jodendom ingeburgerd ? Voornamelijk feestdagen.
pi_51462263
Gelly je zoekt naar triviale zaken. Leuk maar amper relevant.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:42:24 #160
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_51462280
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Is dat een speciale gave, dingen lezen die nergens staan ?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_51462281
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Moslims mogen homo's inelkaar slaan ? Potenrammen was trouwens al een traditie voor de komst van moslims.
homo zijn is verboden volgens de islam (ook volgens het christendom, maar die tolereren homo's nu) en je hoort steeds vaker dat homo's in elkaar worden geslagen door allochtonen. en btw; mijn opa en oma (en die van jullie waarschijnlijk ook!!) hebben NL na de Tweede Wereldoorlog opgebouwd, en dat kan Ali/Hassan/Mohammed/Allah niet zeggen
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 15:42:27 #162
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51462283
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, bedenk eens wat. Suikerfeest.
En dat is typisch voor de nederlandse traditie?

Zoals ik al zei, Vogelaar blaat wat over het deel van de "traditie" dat door religie wordt bepaald.
Ze gaat volledig voorbij aan de niet-religieuze traditie.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_51462293
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:42 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
pi_51462295
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Misschien moet je eens wat minder denigrerend doen tegenover mensen die een andere mening hebben dan de jouwe? Iemand die anti-moslim is heeft net zo veel recht van spreken als jij. Sterker nog: je maakt je schuldig aan hetzelfde soort 'negeren' dat ook Vogelaar doet: voor de ene bevolkingsgroep WEL oog en erkenning hebben, voor de ander niet. Dat is precies het kwalijke.
Je ziet me hier toch normaal antwoorden tegen mensen met een andere mening ? Als je die op een normale manier brengt heb ik daar geen enkel probleem mee. Het is immers een discussieforum en niet een prikbord waar je je loze mening kan neerplempen. Dan kan je beter op de frontpage gaan posten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2007 15:43:15 ]
pi_51462322
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
Gelly je zoekt naar triviale zaken. Leuk maar amper relevant.
De invloed van de islam zal ook triviaal zijn. Dus het is zeker relevant.
pi_51462324
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

homo zijn is verboden volgens de islam (ook volgens het christendom, maar die tolereren homo's nu) en je hoort steeds vaker dat homo's in elkaar worden geslagen door allochtonen. en btw; mijn opa en oma (en die van jullie waarschijnlijk ook!!) hebben NL na de Tweede Wereldoorlog opgebouwd, en dat kan Ali/Hassan/Mohammed/Allah niet zeggen
Afbreken is ook een kunst.
pi_51462345
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:42 schreef gelly het volgende:

[..]

Je ziet me hier toch normaal antwoorden tegen mensen met een andere mening ? Als je die op een normale manier brengt heb ik daar geen enkel probleem mee. Het is immers een discussieforum en niet een prikbord waar je je loze mening kan neerplempen. Dan kan je beter op de frontpage gaan posten.
ik heb m'n mening uitgelegd, anderen ook, en als je gedist wordt dan make je sneue opmerkingen...
pi_51462350
quote:

[..]

Nou ik vind het niet normaal zoals je reageerde en dan krijg je dito reactie terug.
Trouwens zuipen overdag en door de week is zo not done!
Neem aan dat je dat wel weet, of toch niet?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:46:06 #169
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_51462369
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik stel voor dat we om elke religie maar gelijk te behandelen, elke religieuze invloed maar eens de kop in gaan drukken.
Dat lijkt me een puik plan nummer 1.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_51462373
quote:
"Ga jij maar weer aan de sherry" vind ik geen normaal antwoord. Als jij zo reageert op mensen, kun je zelf ook beter verkassen naar de frontpage, in plaats van anderen verwijten te maken.
pi_51462374
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:44 schreef gelly het volgende:

[..]

De invloed van de islam zal ook triviaal zijn. Dus het is zeker relevant.
Het is maar net op welke tradities de minister doelt.
pi_51462397
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is maar net op welke tradities de minister doelt.
Denk je zelf dat ze de sharia of andere ongewenste elementen bedoelt ?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:47:16 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51462402
Elke religieuze traditie de kop indrukken? Hoe wilde je dat in de praktijk gaan vormgeven, Jernau.Morat.Gurgeh? Onze cultuur is zó verwrongen met de joods-chr traditie. Gaat niet lukken, lijkt me.
Niet meer actief op Fok!
pi_51462444
Welke elementen in onze cultuur komen dan voort uit de joods-christelijke traditie?
pi_51462445
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Elke religieuze traditie de kop indrukken? Hoe wilde je dat in de praktijk gaan vormgeven, Jernau.Morat.Gurgeh? Onze cultuur is zó verwrongen met de joods-chr traditie. Gaat niet lukken, lijkt me.
Lijkt me ook nogal onrealistisch aangezien meer dan de helft wel een geloof aanhangt. Toch blijf ik me afvragen waar die joodse invloed nu uit blijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')