ik zal wat toevoegen danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat ik in een discussie liever mensen zie die wat toevoegen.
wtf raar geitewollensokken wijf!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Fijn, ga dan nu maar weer aan de sherry.
En in het Christendom zijn man en vrouw zeker wel gelijk hè?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Om zo maar even 2 absurde zaken te noemen van hun domme cultuurtje: enorme ongelijkheid van man en vrouw en ernstige beperkingen op de vrijheid van meningsuiting.
ik laat wel de baas over me spelen, maar niet door een moslimquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Jaren terug in kanaal eiland utrecht waren er kindertjes die al zeiden:
Wacht maar over een paar jaar zijn wij hier allemaal de baas in jullie land!
Daarom verafschuw ik de vrouwe die dit ook zomaar gaat promoten terwijl ze in de politiek zit!
Die kids hadden dus al gelijk..![]()
Moslims mogen homo's inelkaar slaan ? Potenrammen was trouwens al een traditie voor de komst van moslims.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik zal wat toevoegen dan
als ik me aanpas aan de moslims, mag ik dan homo's in elkaar slaan? ik ben zelf geen moslims dus zal ik onderdrukt worden, maarja, dat is de christen-joods-moslims tradie hier. top
!
Misschien moet je eens wat minder denigrerend doen tegenover mensen die een andere mening hebben dan de jouwe? Iemand die anti-moslim is heeft net zo veel recht van spreken als jij. Sterker nog: je maakt je schuldig aan hetzelfde soort 'negeren' dat ook Vogelaar doet: voor de ene bevolkingsgroep WEL oog en erkenning hebben, voor de ander niet. Dat is precies het kwalijke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:35 schreef gelly het volgende:
Fijn, ga dan nu maar weer aan de sherry.
Sja, bedenk eens wat. Suikerfeest. Wat is er zoal uit het christen- of jodendom ingeburgerd ? Voornamelijk feestdagen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is typisch islamitisch dat aan de nederlandse traditie gaat worden toegevoegd?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Is dat een speciale gave, dingen lezen die nergens staan ?
homo zijn is verboden volgens de islam (ook volgens het christendom, maar die tolereren homo's nu) en je hoort steeds vaker dat homo's in elkaar worden geslagen door allochtonen. en btw; mijn opa en oma (en die van jullie waarschijnlijk ook!!) hebben NL na de Tweede Wereldoorlog opgebouwd, en dat kan Ali/Hassan/Mohammed/Allah niet zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Moslims mogen homo's inelkaar slaan ? Potenrammen was trouwens al een traditie voor de komst van moslims.
En dat is typisch voor de nederlandse traditie?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:42 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Je ziet me hier toch normaal antwoorden tegen mensen met een andere mening ? Als je die op een normale manier brengt heb ik daar geen enkel probleem mee. Het is immers een discussieforum en niet een prikbord waar je je loze mening kan neerplempen. Dan kan je beter op de frontpage gaan posten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat minder denigrerend doen tegenover mensen die een andere mening hebben dan de jouwe? Iemand die anti-moslim is heeft net zo veel recht van spreken als jij. Sterker nog: je maakt je schuldig aan hetzelfde soort 'negeren' dat ook Vogelaar doet: voor de ene bevolkingsgroep WEL oog en erkenning hebben, voor de ander niet. Dat is precies het kwalijke.
De invloed van de islam zal ook triviaal zijn. Dus het is zeker relevant.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
Gelly je zoekt naar triviale zaken. Leuk maar amper relevant.
Afbreken is ook een kunst.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
homo zijn is verboden volgens de islam (ook volgens het christendom, maar die tolereren homo's nu) en je hoort steeds vaker dat homo's in elkaar worden geslagen door allochtonen. en btw; mijn opa en oma (en die van jullie waarschijnlijk ook!!) hebben NL na de Tweede Wereldoorlog opgebouwd, en dat kan Ali/Hassan/Mohammed/Allah niet zeggen
ik heb m'n mening uitgelegd, anderen ook, en als je gedist wordt dan make je sneue opmerkingen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Je ziet me hier toch normaal antwoorden tegen mensen met een andere mening ? Als je die op een normale manier brengt heb ik daar geen enkel probleem mee. Het is immers een discussieforum en niet een prikbord waar je je loze mening kan neerplempen. Dan kan je beter op de frontpage gaan posten.
Nou ik vind het niet normaal zoals je reageerde en dan krijg je dito reactie terug.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Je ziet me hier toch normaal antwoorden tegen mensen met een andere mening ? Als je die op een normale manier brengt heb ik daar geen enkel probleem mee. Het is immers een discussieforum en niet een prikbord waar je je loze mening kan neerplempen. Dan kan je beter op de frontpage gaan posten.
Dat lijkt me een puik plan nummer 1.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik stel voor dat we om elke religie maar gelijk te behandelen, elke religieuze invloed maar eens de kop in gaan drukken.
"Ga jij maar weer aan de sherry" vind ik geen normaal antwoord. Als jij zo reageert op mensen, kun je zelf ook beter verkassen naar de frontpage, in plaats van anderen verwijten te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:42 schreef gelly het volgende:
Het is maar net op welke tradities de minister doelt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:44 schreef gelly het volgende:
[..]
De invloed van de islam zal ook triviaal zijn. Dus het is zeker relevant.
Denk je zelf dat ze de sharia of andere ongewenste elementen bedoelt ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is maar net op welke tradities de minister doelt.
Lijkt me ook nogal onrealistisch aangezien meer dan de helft wel een geloof aanhangt. Toch blijf ik me afvragen waar die joodse invloed nu uit blijkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Elke religieuze traditie de kop indrukken? Hoe wilde je dat in de praktijk gaan vormgeven, Jernau.Morat.Gurgeh? Onze cultuur is zó verwrongen met de joods-chr traditie. Gaat niet lukken, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |