Deze was eerderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:15 schreef Prospera het volgende:
Tsjonge jonge
Ik dacht dat ik wel weer te laat zou zijn![]()
Dit keer lijkt hij toch redelijk actief mee te werken. Hmmmmm frambozen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:16 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Nadia doet weer het werk nix doet verder nix
Weet waar je aan begint... als je de afgelopen nachtCOSsen hebt gelezen, dan weet je dat het met die twee wel tegen zessen kan wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt veel, maar let vooral op haar been, het steekt buiten het bed.
[afbeelding]
Nou je kan ook overdrijven hoor! Hij kan heus wel wat! Al dat negatieve over Dnx! Zijn handen stopt hij wel steeds weer in zn zakken en hij kan ook het woordje Huub 1 miljoen x per dag zeggen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:20 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Dit gaat weer heel lang duren nix kan namelijk nix
En die tieten wat ondersteunen zodat het nog wat lijkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:21 schreef Vandaag... het volgende:
zou ze nu ook steeds een handoekje over haar buik leggen? Lijkt me wel zo sociaal.
Hier echt wel !!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Smsen naar 1010 werkt nog niet hoor!
Poesiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou je kan ook overdrijven hoor! Hij kan heus wel wat! Al dat negatieve over Dnx! Zijn handen stopt hij wel steeds weer in zn zakken en hij kan ook het woordje Huub 1 miljoen x per dag zeggen!
Ik vertik het! Ik doe niet meer mee!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint... als je de afgelopen nachtCOSsen hebt gelezen, dan weet je dat het met die twee wel tegen zessen kan worden![]()
Bij mij lukt het wel, mot ik er een voor jou sturenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Smsen naar 1010 werkt nog niet hoor!
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft vanavond nog Thais gegeten met veel knoflook. Zal ze morgen weer tegen Amanda vertellen dat het frambozen-smaak was ?
Als ik jou was zou ik de smsjes die je terugkrijgt maar even controleren..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier echt wel !!
Huub 10 - Lieke 30 keer nu![]()
Zou het helpen ???
hahaha, ik ook! hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:29 schreef Vandaag... het volgende:
Dennis kijkt nog even in de camera
[afbeelding]
Ik schaam me er een beetje voor dat ik er naar zit te kijken![]()
geluid hier helemaal maar uit. Liekes sportschoenen geneuzel is ook niks.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
hahaha, ik ook! haha
Geluid heb ik gelukkig wel op Lieke en Huub
Het zou niet geweldig zijn, maar verbazingwekkend. Waar ik bij Kellly minuten na haar entree al fotos postte van haar jongens optreden in een jeugd programma, heeft nog niemand dat opgehoest voor Nadia.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt me toch helemaal geweldig als straks blijkt dat Nadia echt een jongen is geweest. Ik denk dat Dennis zelfmoord pleegt
Zojuist gedaan, ziet er toch officieel uit ... "Bedankt voor je stem ...etc"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de smsjes die je terugkrijgt maar even controleren..
Klopt. Hij deed dat ook heel goed toen hij terugkwam van de dokter en merkte dat iedereen tegen Lieke bezig was geweest. Het is alsof hij afrondt met 'alle gekheid op een stokje...'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:39 schreef Day het volgende:
Wat me opvalt van Huub. Hij probeert nu wel heel duidelijk de spelmomenten (waar hij en lieke nu dus het slachtoffer zijn) en de gewone momenten te scheiden. Viel me op bij Natasia gisternacht en vandaag weer bij Amanda, Brian en Jaap.
Er zit niet, zoals bij vele belspelletjes, een limiet op het aantal stemmen die je uitbrengt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zojuist gedaan, ziet er toch officieel uit ... "Bedankt voor je stem ...etc"
Ik geloof echt dat de PoPoll weer is begonnen, gelukkig.
Echt geen idee, hoop het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Er zit niet, zoals bij vele belspelletjes, een limiet op het aantal stemmen die je uitbrengt?
Ik heb nog nooit gebeld of ge-smst nl.
Tnx dearquote:
De onderschriften zijn ook uitermate vermakelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tnx dear, zo 's nachts doe ik wat meer plaatjes dan tekst; dat scheelt weer hersenactiviteit
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, uiterst kek![]()
*voelt zich soort van up-to-date
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef Vandaag... het volgende:
Haha, Huub en Lieke lopen het kantoor in en vertellen Jaap dat nix en Nada liggen te vozen.
Huub: het begint er steeds meer op te lijken dat het niet zo´n verstandige keuze is die je gemaakt hebt.
En terwijl ze weg lopen: hier is hij gevoelig voor..... of niet (zegt hij een paar seconden later)
oh, dat kreeg ik niet mee. Maar hij is er hopelijk wel gevoelig voor. Tenzij hij al besloten heeft naar huis te gaanquote:
Hij gaat morgen toch naar huis.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef Vandaag... het volgende:
Haha, Huub en Lieke lopen het kantoor in en vertellen Jaap dat nix en Nada liggen te vozen.
Huub: het begint er steeds meer op te lijken dat het niet zo´n verstandige keuze is die je gemaakt hebt.
En terwijl ze weg lopen: hier is hij gevoelig voor.
Dat zal toch wel nog boetes op gaan leveren?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Net de filmpjes gezien. Die Melissa die mag echt een keer in elkaar geslagen worden.
Afijn geweldig hoe Lieke het aanpakt door gewoon te lachen toen ze de sloot werd ingegooid en dan die mislukte terror van heel de groep.
Natasia gooit een ijzeren emmer maar Brian slaat haar met een plant of wat anders in d'r gezicht..echt bizar dat dat wordt toegelaten
Dus als ik het goed begrijp heb je ook naar een geestelijk gehandicapt stelletje gekeken wat de seks bedreefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef noltje het volgende:
Zonder gein, ik ben werkzaam in een huis met geestelijk gehandicapten.
Deze mensen neuken 10x beter dan Nadia en Dennix.![]()
En ze komen ook nog meerdere malen klaar.![]()
Geen slapende mensen ajbquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
beelden op japio graag
dus ook op dit terrein scoren ze lager dan de gemiddelde geestelijk gehandicaptequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef noltje het volgende:
Huh? Er zit volgens mij nooit een limiet op en dat is gelijk hert probleem. Een klein aantal adepten raakt veel geld kwijt, maar wint ook de slag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Er zit niet, zoals bij vele belspelletjes, een limiet op het aantal stemmen die je uitbrengt?
Ik heb nog nooit gebeld of ge-smst nl.
volgens mij ben jij een geestelijk gehandicapte! Idioot!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef noltje het volgende:
Klopt, hij is onzeker. Dat zag je gisteren al, een uur na z'n grote actie sloeg de twijfel al toe. En die is vandaag alleen maar groter geworden. Daarom is het heerlijk dat Nadia met Dennix ligt te klooien, weer een bewijs voor Japio dat hij zich in mensen vergist. Na Jelte, Cora, Nicolaas, Brian (na de eerste weken), Huub nu ook Dennix en Nadia. Hoeveel meer heb je nog nodig ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
Ik kan me niet goed voorstellen dat Jaap werkelijk naar huis wil. Hij heeft te vaak gezegd dat hij in de buitenwereld helemaal niets heeft. Anderzijds is het opmerkelijk dat hij, in tegenstelling tot Natasia of Eric, niemand vertelt dat hij zijn 24-uurs heeft aangevraagd. Misschien wil hij gewoon horen dat achter hem weer aardig vindt - hij is onzeker.
Ik ben zelf niet zo'n beller, maar ik kan me wel herinneren dat het bij 1van die zangwedstrijden (Idols, geloof ik) wel een limiet was van maximaal 2 stemmen per telefoonnummer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Huh? Er zit volgens mij nooit een limiet op en dat is gelijk hert probleem. Een klein aantal adepten raakt veel geld kwijt, maar wint ook de slag.
Ja, was dat maar waar ... jij en ik weten inmiddels als geen ander hoe partijdig deze DGK redactie is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zal toch wel nog boetes op gaan leveren?
Jaap? Heel veel, vermoed ik. Hij begreep Huubs verhaal over vriendschap en geven niet eens, terwijl Huub er toch twee keer heel open en eerlijk over was... echt woorden waaraan Jaap iets had kunnen hebben. Vooralsnog denkt Jaap zwart-wit, alles of niets: Huub heeft hem verraden, want in Jaaps ogen accepteerde Huub hem niet zoals hij is: iemand die slecht vertrouwt en dus weinig blootgeeft/deelt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, hij is onzeker. Dat zag je gisteren al, een uur na z'n grote actie sloeg de twijfel al toe. En die is vandaag alleen maar groter geworden. Daarom is het heerlijk dat Nadia met Dennix ligt te klooien, weer een bewijs voor Japio dat hij zich in mensen vergist. Na Jelte, Cora, Nicolaas, Brian (na de eerste weken), Huub nu ook Dennix en Nadia. Hoeveel meer heb je nog nodig ?
Zou kunnen, of misschien hebben ze hem een aanbod gedaan dat hij bijna niet kan weigeren...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
Ik kan me niet goed voorstellen dat Jaap werkelijk naar huis wil. Hij heeft te vaak gezegd dat hij in de buitenwereld helemaal niets heeft. Anderzijds is het opmerkelijk dat hij, in tegenstelling tot Natasia of Eric, niemand vertelt dat hij zijn 24-uurs heeft aangevraagd. Misschien wil hij gewoon horen dat achter hem weer aardig vindt - hij is onzeker.
Denk je dat ze hem graag weg willen hebben?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Zou kunnen, of misschien hebben ze hem een aabod gedaan dat hij bijna niet kan weigeren...
Dan denk ik dat ze een echte Huub/Lieke aanhanger in de kooi gaan zetten. De redactie heeft denk ik door dat de 6 - 2 verhouding niet gaat werken en dat Huub te veel risico gaat lopen om eruit te vliegen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Zou kunnen, of misschien hebben ze hem een aabod gedaan dat hij bijna niet kan weigeren...
Een 'aanbod' in de zin van : We verdenken je nog steeds van enige betrokkenheid bij de chantage en we bieden je aan zelf de exit aan te vragen. Dan mag je voor de nationale TV zelf een mooie smoes ophangen - Zoniet regelen wij het en vertellen wij wel waarom je het toneel hebt verlaten .......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
LOL. dat is een goeie. Als je het zo bekijkt is het dus al zeker dat Jaap NIET weggaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
Maarre.. als ik het goed begrijp dan is de PoPoll vannacht om middernacht begonnen, en dan worden de TV-kijkers de hele week opgeroepen om te stemmen.... onder andere op Jaap die morgen wellicht weggaat??
Niet veel meer. Maar ik hoop echt dat hij niet weggaat. Ik begrijp Jaap's keuze wel. Hij had een pact met Huub en toen kwam Lieke erin en leek het (voor hem) erop dat Huub hem totaal was vergeten en hem alleen gebruikte vanwege zijn terrorhandelingen. Tel daarbij het ego-gedrag en de -ik bepaal wat er geebeurd-houding van Huub en ik snap waarom hij het zat was. Datzelfde is er ook bij Eric gebeurd, die wou Huub heel graag steunen, maar was precies hetzelfde zat en gaf het ook meerdere malen aan Huub.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, hij is onzeker. Dat zag je gisteren al, een uur na z'n grote actie sloeg de twijfel al toe. En die is vandaag alleen maar groter geworden. Daarom is het heerlijk dat Nadia met Dennix ligt te klooien, weer een bewijs voor Japio dat hij zich in mensen vergist. Na Jelte, Cora, Nicolaas, Brian (na de eerste weken), Huub nu ook Dennix en Nadia. Hoeveel meer heb je nog nodig ?
Ja precies, de kijkers denken dus dat Jaap nog in het huis zit omdat de uitzending een week achter loopt. Terwijl hij lang en breed een week thuis kan zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
Maarre.. als ik het goed begrijp dan is de PoPoll vannacht om middernacht begonnen, en dan worden de TV-kijkers de hele week opgeroepen om te stemmen.... onder andere op Jaap die morgen wellicht weggaat??
Mwah, vooral in combinatie met de post van APK boven de mijne is het op z'n minst vreemd... Jaap een aanbod doen dat hij niet kan weigeren en binnen een paar uur een nieuwe popoll starten??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL. dat is een goeie. Als je het zo bekijkt is het dus al zeker dat Jaap NIET weggaat.
De voorbereiding voor de SMS-stemming loopt al een tijdje natuurlijk. En ze KUNNEN hem nu nog niet weghalen van de SMS-lijst. Dat zou te opvallend zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
Wacht even... Correct me if I'm wrong, maar volgens mij begon het pact tussen Huub en Jaap pas toen Lieke er al lang in zat. Jaap koos in het begin voor Brian en dat heeft vrij lang geduurd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Niet veel meer. Maar ik hoop echt dat hij niet weggaat. Ik begrijp Jaap's keuze wel. Hij had een pact met Huub en toen kwam Lieke erin en leek het (voor hem) erop dat Huub hem totaal was vergeten en hem alleen gebruikte vanwege zijn terrorhandelingen.
In dat geval hadden ze ook kunnen zeggen: Jaap, jongen, wacht ff af wat de popoll doet...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De voorbereiding voor de SMS-stemming loopt al een tijdje natuurlijk. En ze KUNNEN hem nu nog niet weghalen van de SMS-lijst. Dat zou te opvallend zijn.
Dat denk ik eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
Denk je dat ze hem graag weg willen hebben?
Dan lijkt het me waarschijnlijker dat ze duffe Dennis eruit tievenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel ja.
Dat verhaal met Cora werkte niet en hij staat toch model voor het goorste dat in DGK heeft plaatsgevonden.
Verdere verhaallijnen zie ik niet echt voor hem.
Het programma moet geRTLd worden, dus voor hem staat waarschijnlijk al een ander klaar met een nieuwe invalshoek.
We nemen nog steeds aan dat Natasia gewoon exit is morgen. Lijkt me duidelijk. Ze kunnen natuurlijk wéér metem met twee maten, maar dat komt echt een keer een einde aan. Hoeveel gaan de kijkers pikken? Dit is wel de grens hoop ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia gooit een ijzeren emmer maar Brian slaat haar met een plant of wat anders in d'r gezicht..echt bizar dat dat wordt toegelaten
Misschien heb je gelijk. Misschien ook niet, want Jaap blijft ook zonder 'terror' toch een vrij markante figuur: zijn gewicht, zijn humor, zijn intelligentie. Wel is het zo dat hij daar iets mee moet doen... dus straks niet weer hele dagen achter de computer zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat verhaal met Cora werkte niet en hij staat toch model voor het goorste dat in DGK heeft plaatsgevonden.
Het programma moet geRTLd worden, dus voor hem staat waarschijnlijk al een ander klaar met een nieuwe invalshoek.
Huub liep tegen die emmer op ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We nemen nog steeds aan dat Natasia gewoon exit is morgen. Lijkt me duidelijk. Ze kunnen natuurlijk wéér metem met twee maten, maar dat komt echt een keer een einde aan. Hoeveel gaan de kijkers pikken? Dit is wel de grens hoop ik.
Dan moet ik je toch corrigeren, ja. De pact tussen Huub en Jaap begon kort nadat Huub hem erin hield en werd steviger aangehaald toen Syl het huis verliet. Toen kwam Lieke in het huis en in het begin had Huub nog wel op regelmatge basis strategie-besprekingen met Jaap, maar dat werd steeds minder en minder, want Huub ging zich steeds meer vastklampen/concentreren op Lieke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wacht even... Correct me if I'm wrong, maar volgens mij begon het pact tussen Huub en Jaap pas toen Lieke er al lang in zat. Jaap koos in het begin voor Brian en dat heeft vrij lang geduurd.
Mwah... ik heb die overtuiging niet zo hoor (hoewel de grens voor mij persoonlijk al maanden geleden overschreden is) volgens mij wordt ze er (weer) niet uitgezet...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We nemen nog steeds aan dat Natasia gewoon exit is morgen. Lijkt me duidelijk. Ze kunnen natuurlijk wéér metem met twee maten, maar dat komt echt een keer een einde aan. Hoeveel gaan de kijkers pikken? Dit is wel de grens hoop ik.
Dat werkt dus niet voor de tv kijkers. Die kunnen vanaf maandag ook bellen en daar is Jaap nog lang niet wegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, vooral in combinatie met de post van APK boven de mijne is het op z'n minst vreemd... Jaap een aanbod doen dat hij niet kan weigeren en binnen een paar uur een nieuwe popoll starten??
Japio vragen te wachten op de poll, na alle eerdere scores van hem ? Zelfs Japio trapt daar niet in.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval hadden ze ook kunnen zeggen: Jaap, jongen, wacht ff af wat de popoll doet...
Hmmz, ik geloof niet zo in betrokkenheid van Jaap bij dat verhaal, daar is hij toch een beetje te slaafs voor geworden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een 'aanbod' in de zin van : We verdenken je nog steeds van enige betrokkenheid bij de chantage en we bieden je aan zelf de exit aan te vragen. Dan mag je voor de nationale TV zelf een mooie smoes ophangen - Zoniet regelen wij het en vertellen wij wel waarom je het toneel hebt verlaten .......
programma geRTLd? hoe past de "terror" van vandaag op Lieke en Huub in het RTL plaatje dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:13 schreef Day het volgende:
Maar laten we nou even eerlijk zijn. Behalve Lieke is toch geen enkele DGK-bewoner RTL-materiaal?
Niet! Maar dat hebben de bewoners gedaan. Er kwam niet voor niets vrij snel de mededeling dat Huub naar achter moest.... en later een paar streamlocks.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
programma geRTLd? hoe past de "terror" van vandaag op Lieke en Huub in het RTL plaatje dan?
Als dat echt zo is:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje dom, zal hem wel weer een boete opleveren![]()
Stand SMS: Huub 20 - Lieke 40
huh? wat bedoel je?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet! Maar dat hebben de bewoners gedaan. Er kwam niet voor niets vrij snel de mededeling dat Huub naar achter moest.... en later een paar streamlocks.
Dat vind ik niet echt vergelijkbaar met het opeten van je eigen kots en dat soort grappen en grollen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:12 schreef tipsch het volgende:
programma geRTLd? hoe past de "terror" van vandaag op Lieke en Huub in het RTL plaatje dan?
Ik denk echt dat Jaap vanaf begin wist wat het plan was. Ik heb ook nooit enige liefde gezien tussen Jaap en Cora. Hij speelt constant een rol, zelfs toen ze gepakt was door TIEN.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, ik geloof niet zo in betrokkenheid van Jaap bij dat verhaal, daar is hij toch een beetje te slaafs voor geworden.
Ik geloof die hele 'chantage' niet.
Ik denk dat Cora gewoon dacht een ster te zijn en wat geld wilde zien (je kunt het altijd proberen), waarop de redactie even heeft laten zien wie de baas is.
Kan het mis hebben hoor.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:13 schreef Day het volgende:
Maar laten we nou even eerlijk zijn. Behalve Lieke is toch geen enkele DGK-bewoner RTL-materiaal?
Japio is idd een beetje slaafs. Maar staat ook bekend om een verleden met niet altijd even 'eerlijke handel' en 'samenwerken met dubieuze vrienden'. Zijn betrokkenheid bij de chantage is wellicht niet vastgesteld of niet voldoende bewezen, maar hij blijft desondanks 'beschadigd'. Die 'smet' raakt hij niet in 'n paar weken kwijt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, ik geloof niet zo in betrokkenheid van Jaap bij dat verhaal, daar is hij toch een beetje te slaafs voor geworden.
Ik denk dat Cora gewoon dacht een ster te zijn en wat geld wilde zien (je kunt het altijd proberen), waarop de redactie even heeft laten zien wie de baas is.
Kan het mis hebben hoor.
Elke RTL heeft zijn eigen profiel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:13 schreef Day het volgende:
Ik zeg dat de terror van vandaag niet in het RTL plaatje past, maar dat ze nou eenmaal niet in de hand hebben wat de bewoners flikken. Zpdra blijkt dat het niet RTL waardig is, halen ze bewoners naar achter of zetten een streamlock in.quote:
Eigenlijk nog steeds, op 30 minuten per dag na. Jap wist gewoon donders goed wat hij moest doen om meer stemmen te krijgen. En het heeft even nog gewerkt ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:14 schreef Sug4r het volgende:
Jaap was vóór zijn terrorgedoe maar een saaie speler die achter de PC zat de hele dag.
ah, zo - zo is het vandaag ook beëindigd?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg dat de terror van vandaag niet in het RTL plaatje past, maar dat ze nou eenmaal niet in de hand hebben wat de bewoners flikken. Zpdra blijkt dat het niet RTL waardig is, halen ze bewoners naar achter of zetten een streamlock in.
Jep... De BAN groep wilde doorgaan met die trieste spelletjes, maar mochten niet meer. Later ook een paar streamlocks gezien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, zo - zo is het vandaag ook beëindigd?
Ned 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, SBS6, Veronica, Nickelodeon, 10.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:13 schreef Day het volgende:
Ik denk dat Jaap meespeelde met het plan van de redactie om een huwelijk in DGK plaats te laten vinden en niets van Cora's pogingen om er wat geld uit te slepen wist, die liefde tussen hem en Cora is totaal fake.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk echt dat Jaap vanaf begin wist wat het plan was. Ik heb ook nooit enige liefde gezien tussen Jaap en Cora. Hij speelt constant een rol, zelfs toen ze gepakt was door TIEN.
joh, wat een onkunde weer van die kutflensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... De BAN groep wilde doorgaan met die trieste spelletjes, maar mochten niet meer. Later ook een paar streamlocks gezien.
Ik verbaasde mij erover wat opeens scheen te mogen. Amanda, Natasia en Nadia gooiden heel heldhaftig drie emmers vijverwater over Huub en Lieke heen. Er was een tijd dat dat een exit was, maar blijkbaar mag dat weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
joh, wat een onkunde weer van die kutflens![]()
Lieke RTL4, de rest zou nog het best bij SBS kunnen, maar die hebben het programma niet gekocht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ned 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, SBS6, Veronica, Nickelodeon, 10.
Huub
Lieke
Jaap
Nadia
Brian
Natasia
Amanda
Dennis
Wie gaat bij wie horen?
Huub - Veronicaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ned 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, SBS6, Veronica, Nickelodeon, 10.
Huub
Lieke
Jaap
Nadia
Brian
Natasia
Amanda
Dennis
Wie gaat bij wie horen?
Ja dat heeft even gewerkt en dat deed hij ook om boven de populariteit van Huub uit te komen, alleen kon hij dat niet lang vasthouden want het was de ware Jaap niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds, op 30 minuten per dag na. Jap wist gewoon donders goed wat hij moest doen om meer stemmen te krijgen. En het heeft even nog gewerkt ook.
ik heb er wel wat dingetjes over nagelezen en was ook zeer verbaasd. weet je, ik zou heel graag deborah flens keihard willen bashenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij erover wat opeens scheen te mogen. Amanda, Natasia en Nadia gooiden heel heldhaftig drie emmers vijverwater over Huub en Lieke heen. Er was een tijd dat dat een exit was, maar blijkbaar mag dat weer.
Het moet idd niet gekker worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:24 schreef GekGenoeg het volgende:
Huub en Lieke hebben woorden. Lieke wil sex, Huub geeft aan dat hij niet op commando kan presteren.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Huub - Veronica
Lieke - SBS 6
Jaap - RTL 5
Nadia - RTL 4
Brian - Nederland 3
Natasia - Nederland 1
Amanda - Nickelodeon
Dennis - 10
Jaap - RTL 5quote:
Ik denk dat ze hem gewoon een aardig bedragje hebben geboden om weg te gaan nu hij nog enigszins populair is en dat hij zich verder aan zijn contract moet houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denk je van deze theorie :
Japio geilt op wat hij kan verdienen met z'n website (twee jaarsalarissen) en z'n boeken en andere commerciele activiteiten door z'n bekendheid. Hij snapt dat hij nu 'hot' is en dat kan alleen maar minder worden.
Daarom wil hij weg. Hij moet gedurende 1 jaar Talpa eerste recht bieden op commerciele acties, maar als ze een idee van hem niet overnemen mag hij het alsnog, vrij van rechten, zelf uitvoeren. Dus is zijn oplossing : Talpa plat bombarderen met halve plannen en ze accepteren het niet - dus kan Japio zelf gaan uitvoeren. Jelte wil wel helpen en Sjoerd ook !
Ik denk nog het meest dat zijn persoonlijkheidsstoornis hem parten speelt (whichever one it may be) en dat hij oprecht in de war is geraakt na het mislukken van zijn grote ommezwaai van Huub naar Dennis. Zijn laatste grote retorische vraag was 'ben ik wel goed genoeg', dat geeft aan hoeveel hij van zijn relatie tot Huub af liet hangen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem gewoon een aardig bedragje hebben geboden om weg te gaan nu hij nog enigszins populair is en dat hij zich verder aan zijn contract moet houden.
Vanaf het moment dat hij DGK verlaat verdwijnt hij in de vergetelheid, zoals alle ex-bewoners.
Zou kunnen. Voeg daarbij dat hij, door nu te vertrekken, eind augustus zijn afgebroken studie kan hervatten. In DGK blijven is automatisch pas herstarten in augustus 2008, maar dan is hij een deel van z'n oude studiepunten inmiddels kwijt (verlopen).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem gewoon een aardig bedragje hebben geboden om weg te gaan nu hij nog enigszins populair is en dat hij zich verder aan zijn contract moet houden.
Vanaf het moment dat hij DGK verlaat verdwijnt hij in de vergetelheid, zoals alle ex-bewoners.
Jaaps enige verhaallijn was eigenlijk de trouwerij, het leek er op dat hij daarvoor in het huis werd gehouden. Hij had al makkelijk weggestemd kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kan het mis hebben hoor.
Tijdens zijn vrijgezellenfeest had hij het met de 'manager van Cora' wel over een ton, dat geeft toch wel een beetje te denken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kan het mis hebben hoor.
Ik heb die trouwerij nooit serieus genomen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaps enige verhaallijn was eigenlijk de trouwerij, het leek er op dat hij daarvoor in het huis werd gehouden. Hij had al makkelijk weggestemd kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |