Deze was eerderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:15 schreef Prospera het volgende:
Tsjonge jonge
Ik dacht dat ik wel weer te laat zou zijn![]()
Dit keer lijkt hij toch redelijk actief mee te werken. Hmmmmm frambozen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:16 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Nadia doet weer het werk nix doet verder nix
Weet waar je aan begint... als je de afgelopen nachtCOSsen hebt gelezen, dan weet je dat het met die twee wel tegen zessen kan wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt veel, maar let vooral op haar been, het steekt buiten het bed.
[afbeelding]
Nou je kan ook overdrijven hoor! Hij kan heus wel wat! Al dat negatieve over Dnx! Zijn handen stopt hij wel steeds weer in zn zakken en hij kan ook het woordje Huub 1 miljoen x per dag zeggen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:20 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Dit gaat weer heel lang duren nix kan namelijk nix
En die tieten wat ondersteunen zodat het nog wat lijkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:21 schreef Vandaag... het volgende:
zou ze nu ook steeds een handoekje over haar buik leggen? Lijkt me wel zo sociaal.
Hier echt wel !!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Smsen naar 1010 werkt nog niet hoor!
Poesiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou je kan ook overdrijven hoor! Hij kan heus wel wat! Al dat negatieve over Dnx! Zijn handen stopt hij wel steeds weer in zn zakken en hij kan ook het woordje Huub 1 miljoen x per dag zeggen!
Ik vertik het! Ik doe niet meer mee!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint... als je de afgelopen nachtCOSsen hebt gelezen, dan weet je dat het met die twee wel tegen zessen kan worden![]()
Bij mij lukt het wel, mot ik er een voor jou sturenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Smsen naar 1010 werkt nog niet hoor!
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft vanavond nog Thais gegeten met veel knoflook. Zal ze morgen weer tegen Amanda vertellen dat het frambozen-smaak was ?
Als ik jou was zou ik de smsjes die je terugkrijgt maar even controleren..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier echt wel !!
Huub 10 - Lieke 30 keer nu![]()
Zou het helpen ???
hahaha, ik ook! hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:29 schreef Vandaag... het volgende:
Dennis kijkt nog even in de camera
[afbeelding]
Ik schaam me er een beetje voor dat ik er naar zit te kijken![]()
geluid hier helemaal maar uit. Liekes sportschoenen geneuzel is ook niks.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
hahaha, ik ook! haha
Geluid heb ik gelukkig wel op Lieke en Huub
Het zou niet geweldig zijn, maar verbazingwekkend. Waar ik bij Kellly minuten na haar entree al fotos postte van haar jongens optreden in een jeugd programma, heeft nog niemand dat opgehoest voor Nadia.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt me toch helemaal geweldig als straks blijkt dat Nadia echt een jongen is geweest. Ik denk dat Dennis zelfmoord pleegt
Zojuist gedaan, ziet er toch officieel uit ... "Bedankt voor je stem ...etc"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de smsjes die je terugkrijgt maar even controleren..
Klopt. Hij deed dat ook heel goed toen hij terugkwam van de dokter en merkte dat iedereen tegen Lieke bezig was geweest. Het is alsof hij afrondt met 'alle gekheid op een stokje...'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:39 schreef Day het volgende:
Wat me opvalt van Huub. Hij probeert nu wel heel duidelijk de spelmomenten (waar hij en lieke nu dus het slachtoffer zijn) en de gewone momenten te scheiden. Viel me op bij Natasia gisternacht en vandaag weer bij Amanda, Brian en Jaap.
Er zit niet, zoals bij vele belspelletjes, een limiet op het aantal stemmen die je uitbrengt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zojuist gedaan, ziet er toch officieel uit ... "Bedankt voor je stem ...etc"
Ik geloof echt dat de PoPoll weer is begonnen, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |