Echt geen idee, hoop het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Er zit niet, zoals bij vele belspelletjes, een limiet op het aantal stemmen die je uitbrengt?
Ik heb nog nooit gebeld of ge-smst nl.
Tnx dearquote:
De onderschriften zijn ook uitermate vermakelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tnx dear, zo 's nachts doe ik wat meer plaatjes dan tekst; dat scheelt weer hersenactiviteit
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, uiterst kek![]()
*voelt zich soort van up-to-date
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef Vandaag... het volgende:
Haha, Huub en Lieke lopen het kantoor in en vertellen Jaap dat nix en Nada liggen te vozen.
Huub: het begint er steeds meer op te lijken dat het niet zo´n verstandige keuze is die je gemaakt hebt.
En terwijl ze weg lopen: hier is hij gevoelig voor..... of niet (zegt hij een paar seconden later)
oh, dat kreeg ik niet mee. Maar hij is er hopelijk wel gevoelig voor. Tenzij hij al besloten heeft naar huis te gaanquote:
Hij gaat morgen toch naar huis.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef Vandaag... het volgende:
Haha, Huub en Lieke lopen het kantoor in en vertellen Jaap dat nix en Nada liggen te vozen.
Huub: het begint er steeds meer op te lijken dat het niet zo´n verstandige keuze is die je gemaakt hebt.
En terwijl ze weg lopen: hier is hij gevoelig voor.
Dat zal toch wel nog boetes op gaan leveren?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Net de filmpjes gezien. Die Melissa die mag echt een keer in elkaar geslagen worden.
Afijn geweldig hoe Lieke het aanpakt door gewoon te lachen toen ze de sloot werd ingegooid en dan die mislukte terror van heel de groep.
Natasia gooit een ijzeren emmer maar Brian slaat haar met een plant of wat anders in d'r gezicht..echt bizar dat dat wordt toegelaten
Dus als ik het goed begrijp heb je ook naar een geestelijk gehandicapt stelletje gekeken wat de seks bedreefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef noltje het volgende:
Zonder gein, ik ben werkzaam in een huis met geestelijk gehandicapten.
Deze mensen neuken 10x beter dan Nadia en Dennix.![]()
En ze komen ook nog meerdere malen klaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |