not someone but 2 someone's!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
Someone is in luuhuuuv.
Toen kwam ze met haar arm vast te zitten tussen de deuren?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:56 schreef Frazz het volgende:
Hmm. dunno.
Het afscheid was mooi. Ik kuste haar, toen wreef ze liefdevol over mn rug en ik over de hare, en toen pakte ze mn hand vast en die hield ik vast totdat ik in de trein stapte![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Toen kwam ze met haar arm vast te zitten tussen de deuren?![]()
Jij moet het ook altijd weer verpesten hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Toen kwam ze met haar arm vast te zitten tussen de deuren?![]()
Watje. Tong achter in d'r strot. Niet zeiken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:58 schreef Frazz het volgende:
Niet echt gespeekseld. Alleen op de mond. Verder durfde ik niet
En ter hoogte van Lage Zwaluwe liet je los?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:56 schreef Frazz het volgende:
Hmm. dunno.
Het afscheid was mooi. Ik kuste haar, toen wreef ze liefdevol over mn rug en ik over de hare, en toen pakte ze mn hand vast en die hield ik vast totdat ik in de trein stapte![]()
Vrouwen met ervaringquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watje. Tong achter in d'r strot. Niet zeiken.
Ik wilde helemaal niet meer loslatenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:02 schreef Dalamar het volgende:
[..]
En ter hoogte van Lage Zwaluwe liet je los?
Dan heb je een Gene Simmons-tongquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was meer een grapjequote:
Néé joh!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:. Jullie hebben gespeekseld. Getsiederrie. Dat zou ik nou nooit doen.
Lichaamssappen. Bah.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:09 schreef JDude het volgende:
Néé joh!
Jan Diderick, smelt niet in de hand, wel in de mondquote:
Nee ik ben ook niet zo van de plassex.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:14 schreef Frazz het volgende:
ze zei dat elke keer als ze guus meeuwis muziek hoorde dat ze aan mij moest denken, dus heb ik voor haar een cd gemaakt voor in de auto zodat ze in de auto altijd aan mij kan denken. Nu gaat ze elk moment van de dag die cd luisteren zei ze. Zelfs op bed met hoofdtelefoon![]()
Zie je dat als compliment?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:14 schreef Frazz het volgende:
ze zei dat elke keer als ze guus meeuwis muziek hoorde dat ze aan mij moest denken
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:20 schreef veldmuis het volgende:
In bed guus meeuwis luisteren is ook best erg trouwens. Ben je zoeen groot fan, frats?
Dat wordt een nacht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef JDude het volgende:
Dat wordt 'kedeng kedeng' op de muziek van Guus!
Dat heb ik serieus nog gezegd, het liedje "het is een nacht" past niet bij onsquote:
Schijnt inderdaad een goeie tip te zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:27 schreef Frazz het volgende:
Zoek oude jeugdvriendjes op op hyves!
Bestel een übergrote dildo voor d'rquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:06 schreef Frazz het volgende:
Dinnetje. Tof woord.
Voor de rest tof hoor. Ik weet nog steeds niet wat ik je moet geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |