Ja, als je het zo op een rij zet klinkt het aannemelijk en minder als vaststaande feiten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is voor mij meer een optelling van zaken :
- Japio zegt zelf veel (alle) credits 'achter' verloren te hebben
- Japio heeft meermaals gezegd dat alle afspraken die hij 'achter' had zijn weggevallen
- We vermoeden allemaal dat Pannekoek minder steun geeft aan Huub
- Japio liet doorschemeren dat Stijn snel terug is
- Japio zag gisteren binnen 1 uur na de actie al het zinloze in
- De groep van Japio (de zes) vormen geen eenheid, hij weet dat dat ook nooit zal gebeuren
- De vaste contactpersoon van Japio (zijn steun en vertrouwen) was Stephan en is vandaag voor het laatst
Als je dat combineert kom je tot mijn conclusie.
Ja die butler is ook van Huub en Lieke.... maar ze doen geen beroep op haar...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom Melissa in het zwembad blijft hangen. Ze hoort drankjes rond te brengen en hapjes klaar te maken. Het enige wat ze doet is roddelen en zich gedragen als een sloerie.
Ze heeft zelfs erg actief geholpen met de acties vanavondquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom Melissa in het zwembad blijft hangen. Ze hoort drankjes rond te brengen en hapjes klaar te maken. Het enige wat ze doet is roddelen en zich gedragen als een sloerie.
Zal wel weer niets aan worden gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Er kwam ook nog een bak stegen Lieke haar hoofd,wie gooide die??
Ik hoor nu net dat Amanda en Natasia ook nog stenen hebben gegooid.
Ik verwacht morgen weer helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal wel weer niets aan worden gedaan.
Als de redactie dit programma nog willen redden delen ze een stuk of 3 boetes uit (Brian, Amanda en Nadia) en een onmiddellijke exit voor Natasia.
Huub is zich heel goed bewust van wat er gaande is, hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef Sug4r het volgende:
Huub zegt "arme Eric, ik moet steeds denken aan Eric, die moet zich wel.....", zie je wel dat hij er aan denkt, dat dacht ik al wel!!!
Huub voelt zich echt niet fijn hoor...
Lekker? Vind jij die mislukte botox trien lekker?quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de redactie dit programma nog willen redden delen ze een stuk of 3 boetes uit (Brian, Amanda en Nadia) en een onmiddellijke exit voor Natasia.
Dingen op dezelfde toon zeggen, maakt ze inhoudelijk nog niet gelijk Scan!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt iets mis met jou.... Brian trok de deken weg en reageerde al meteen totaal geflipt.
"Lig je haar te neuken?", op hetzelfde toontje als 'ik ben nu klaar om zelfmoord te plegen'. Maar ja, jij post ook alleen maar om te jennen, dus beter reageer ik gewoon niet meer.
Als ze echt de agressie weg willen hebben kan de redaktie nu een statement maken... het is nu of nooit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En een oerlelijke kop.quote:
heb aangepast!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker? Vind jij die mislukte botox trien lekker?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat de regels weer worden versoepeld zodat ze dan ook met thee over Huub en Lieke kunnen gaan gooien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen weer helemaal niets
ze is altijd nog een fijnere vertoning dan natasia...nietwaar??? ik bedoel en zeg nou zelf..hypocryte mannen als zij de enige vrouw over was...quote:
De beelden waren donker en niet te scherp, maar ik heb haar met van alles zien gooien, ook grotere dingen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef MissSomebody het volgende:
Ik heb gemist wat Natasia heeft gedaan, kan/wil iemand mij uit de "droom" helpen..?
Hij bleef vrij rustig voor iemand die zijn vriendin bij een ander in bed vondquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, Brian was al helemaal para aan het schreeuwen, over de rooie betekent niet perse slaan. Als een randdebieletje gaan staan gillen en dekens van mensen aftrekken vind ik ook al over de rooie.
lekker? een stoephoer in optima forma zal je bedoelen en nee ik ben niet jaloersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef PumaStreamer het volgende:
als je dan toch moet kiezen:
[afbeelding]
Maar dat jij alleen hier komt om te jennen is wel waar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dingen op dezelfde toon zeggen, maakt ze inhoudelijk nog niet gelijk Scan!
Jij bent zelf de meester van de onopgeloste superlatieven. 'Als het zo door gaat verlies ik mijn interesse', Als dit waar is kijk ik niet meer', 'de streams gaan nu uit', 'lager kan niet, ik begrijp niet dat er nog iemand kijkt', 'walgelijk, ik hoop dat dit programma nu stopt; ik kijk niet meer'
en dan...
ben je er als altijd
Post je weer als vanouds. Een cyclus van jaren inmiddels. Hetzelfde doe je met je gevallen favo's. 'Hij zakt toch wel hoor', 'dieper kan hij niet meer zinken', 'walgelijk', 'ik hoop nu dat ze hem zo pesten dat hij huilend de kooi verlaat.
en dan...
ben je iemands grootse fan weer en begint het circus opnieuw
Thnxx;-)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
De beelden waren donker en niet te scherp, maar ik heb haar met van alles zien gooien, ook grotere dingen.
Volgens mij is er iets mis met jou, maar ik zeg tenminste dat dit mijn mening isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt iets mis met jou.... Brian trok de deken weg en reageerde al meteen totaal geflipt.
"Lig je haar te neuken?", op hetzelfde toontje als 'ik ben nu klaar om zelfmoord te plegen'. Maar ja, jij post ook alleen maar om te jennen, dus beter reageer ik gewoon niet meer.
Cos comments zijn gevoelens op het moment.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jij bent zelf de meester van de onopgeloste superlatieven. 'Als het zo door gaat verlies ik mijn interesse', Als dit waar is kijk ik niet meer', 'de streams gaan nu uit', 'lager kan niet, ik begrijp niet dat er nog iemand kijkt', 'walgelijk, ik hoop dat dit programma nu stopt; ik kijk niet meer'
en dan...
ben je er als altijd
Post je weer als vanouds. Een cyclus van jaren inmiddels. Hetzelfde doe je met je gevallen favo's. 'Hij zakt toch wel hoor', 'dieper kan hij niet meer zinken', 'walgelijk', 'ik hoop nu dat ze hem zo pesten dat hij huilend de kooi verlaat.
en dan...
Aan die kant heb jij een dikkequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ze is altijd nog een fijnere vertoning dan natasia...nietwaar??? ik bedoel en zeg nou zelf..hypocryte mannen als zij de enige vrouw over was...
Dat zeg ik ook niet, ik denk alleen dat hij zich niet fijn voelt hoe de stand van zaken nu is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Huub is zich heel goed bewust van wat er gaande is, hoor.
Na die boete had ze nog die confrontatie met Nadia in de kapsalon waarbij ze Nadia in het gezicht gekrast heeft. Tel daar de gebeurtenissen van vanavond bij op en dan kan je maar 1 conclusie trekken, en dat is een exit. Maar dat gaat toch niet gebeuren, dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Natasia kan geen boete meer krijgen trouwens. Dan is het exit. Die OW blijft haar boven het hoofd hangen.
gelukkig is de mens niet statisch en kan hij zijn mening bijstellen maar mijn complimenten voor jouw onderzoekquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
en dan...
ben je er als altijd
en dan...
Scherpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
en dan...
ben je er als altijd
en dan...
Wat leuk dat je er zo op let wat ik schrijf. Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
- knip -
Zoals ze ook deed met de actie van Amanda tegen Brian (sierraad voor Tamara). Of toen ze Amanda probeerde te koppelen aan Mitch (ze moest hem meteen bellen in de private). Melissa is, vanwege haar deelname aan xxxxxx (wat was het ook al weer ?), speciaal gevraagd om 'verkleed als butler', te stoken in de villa.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs erg actief geholpen met de acties vanavond
Wit is ook een logische keuze.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee gergroeid en dan komt dit witte badpak weer boven.
ik heb je op gestolen
luister eens goed naar wat hij zegtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik denk alleen dat hij zich niet fijn voelt hoe de stand van zaken nu is.
Sintair?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef Sammy-S het volgende:
popu poll. Sintair
Brain 52%
Jaap 45%
Nadia 36%
Amanda 12%
Natas 7%
Huub 6%
Dennis 2%
Lieke 1%
Wie zou zich wel lekker voelen als je het ook moet nemen tegen de redactie (die meten met twee maten).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik denk alleen dat hij zich niet fijn voelt hoe de stand van zaken nu is.
Maar Amanda vond het maar wat lekkerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef PC eend het volgende:
Tsja, beffen vind ik erger vreemdgaan dan zoenen,....![]()
dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
Een hello and goodbye, hoe komt Huub aan deze blauwe plekken?
[afbeelding]
Brian heeft hem geknepen tijdens het vastpakken, dat valt minder op dan slaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Schreef ik net.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Dat is een subjectieve mening mevrouwtjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar dat jij alleen hier komt om te jennen is wel waar.![]()
Het lijken op vingertoppen ..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ach ja , iedereen heeft zo zijn truukjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Beste blauwe plekken heeft Huub weer.Heeft Brian gedaan onder het motto je moet naar achter en dan gauw knijpen.
en de hiel bloede????quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ach ja , iedereen heeft zo zijn truukjesHuub bijvoorbeeld tenen trappen
Die hoef je hier niet te posten, dat is off topic. Ik zal een melding maken aan een moderator.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:02 schreef Sammy-S het volgende:
UPDATE Sintair:
Brain 53%
Jaap 45%
Nadia 36%
Amanda 12%
Natas 7%
Huub 5%
Dennis 2%
Lieke 1%
ze kreunde en vond een condoom niet nodigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Amanda vond het maar wat lekker
En het gaat weer over een user ipv de streamsquote:
Ik luister goed naar wat hij zegt. Hij doet alsof het hem allemaal niks doet maar het feit dat hij al aan Eric denkt zegt mij genoeg.quote:
Brian! Huub zei het al.quote:
Een echte voyeur hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er zo op let wat ik schrijf. Ik voel me vereerd![]()
Nee, maar hij is zich er dus van bewust dat dit gewoon weer een onderdeel van het spel is. Hij is nu (voor even?) het slachtoffer. Lieke heeft dat minder door, heb ik het gevoel, maar ze staat wel weer sterker in haar schoenen dan Huub.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je bent niet te missen Scan. Een vaste kracht in elke real life met alas ook een vast repertoire. Het zal de prijs zijnj voor de genre stukkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub doet het met z'n nagels. Natasia niet. Daar lopen mensen altijd per ongeluk in.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
klopt... dat zegt tie zelf ook... en hij maakt er ook helemaal geen punt van.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
scherp!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het gaat weer over een user ipv de streams![]()
Overdag gaat het vaak beter. Waar zou dat toch aan liggen.
Omdat er overdag meer Huub en Lieke fans op de COS zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef Desii het volgende:
Huub zegt tegen Lieke.... als we het spel op deze manier gaan spelen, ben ik blij dat GI Jane naast me staat![]()
Hij sloeg Huub en Lieke in hun gezicht met die planten.Het ging allemaal zo snel maar dat heb ik goed kunnen zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian! Huub zei het al.
Brian had het dus op Lieke gemunt met die planten. Wat heeft Lieke hem ooit aangedaan?
Vind het wel logisch Scan, je bent ons paradepaardjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, maar hij is zich er dus van bewust dat dit gewoon weer een onderdeel van het spel is. Hij is nu (voor even?) het slachtoffer. Lieke heeft dat minder door, heb ik het gevoel, maar ze staat wel weer sterker in haar schoenen dan Huub.
Meer een bemoeial die iedereen loopt te verbeteren en probeert slim over te komen.quote:
Hoevaak ga je dit nog herhalen, meestal ben jij degene die over mij begintquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh gossie, eindelijk. Zit nog steeds in de dark room?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die hoef je hier niet te posten, dat is off topic. Ik zal een melding maken aan een moderator.
Ik zou haar buikje wel eens willen zien, of het werkelijk zo erg is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
Nadia zit met een handdoek voor haar buikje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |