abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51448655
Beste blauwe plekken heeft Huub weer.Heeft Brian gedaan onder het motto je moet naar achter en dan gauw knijpen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:00:21 #27
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51448660
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er is echt iets mis met jou.... Brian trok de deken weg en reageerde al meteen totaal geflipt.
"Lig je haar te neuken?", op hetzelfde toontje als 'ik ben nu klaar om zelfmoord te plegen'. Maar ja, jij post ook alleen maar om te jennen, dus beter reageer ik gewoon niet meer.
Dingen op dezelfde toon zeggen, maakt ze inhoudelijk nog niet gelijk Scan!

Jij bent zelf de meester van de onopgeloste superlatieven. 'Als het zo door gaat verlies ik mijn interesse', Als dit waar is kijk ik niet meer', 'de streams gaan nu uit', 'lager kan niet, ik begrijp niet dat er nog iemand kijkt', 'walgelijk, ik hoop dat dit programma nu stopt; ik kijk niet meer'

en dan...

ben je er als altijd

Post je weer als vanouds. Een cyclus van jaren inmiddels. Hetzelfde doe je met je gevallen favo's. 'Hij zakt toch wel hoor', 'dieper kan hij niet meer zinken', 'walgelijk', 'ik hoop nu dat ze hem zo pesten dat hij huilend de kooi verlaat.

en dan...

ben je iemands grootse fan weer en begint het circus opnieuw
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:00:21 #28
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51448661
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zal wel weer niets aan worden gedaan.
Als de redactie dit programma nog willen redden delen ze een stuk of 3 boetes uit (Brian, Amanda en Nadia) en een onmiddellijke exit voor Natasia.
Als ze echt de agressie weg willen hebben kan de redaktie nu een statement maken... het is nu of nooit.
Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef Starlie het volgende:

[..]

Melissa heeft een hangkontje....
En een oerlelijke kop.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51448667
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Lekker? Vind jij die mislukte botox trien lekker?
heb aangepast!
pi_51448670
quote:

[..]

Zal wel weer niets aan worden gedaan.
Als de redactie dit programma nog willen redden delen ze een stuk of 3 boetes uit (Brian, Amanda en Nadia) en een onmiddellijke exit voor Natasia.
Jaap ook een graag die begon volgens mij met stenen gooien.
pi_51448683
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef Starlie het volgende:

[..]

Melissa heeft een hangkontje....
hang m erin
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_51448693
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Is Natasia zwanger?

[afbeelding]
Nee gergroeid en dan komt dit witte badpak weer boven.

ik heb je op gestolen
Goedemorgen :W
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:01:13 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51448695
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik verwacht morgen weer helemaal niets
Behalve dat de regels weer worden versoepeld zodat ze dan ook met thee over Huub en Lieke kunnen gaan gooien.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51448710
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef FdW het volgende:

[..]

En een oerlelijke kop.
ze is altijd nog een fijnere vertoning dan natasia...nietwaar??? ik bedoel en zeg nou zelf..hypocryte mannen als zij de enige vrouw over was...
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 00:01:33 #36
137949 Disana
pi_51448711
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef MissSomebody het volgende:
Ik heb gemist wat Natasia heeft gedaan, kan/wil iemand mij uit de "droom" helpen..?
De beelden waren donker en niet te scherp, maar ik heb haar met van alles zien gooien, ook grotere dingen.
pi_51448712
Lees ik het nou goed en is Jaap nu aan het proberen om %jes te scoren met terror-jaap?
Hij probeert de schade te beperken maar het wordt steeds zieliger en hij zakt steeds verder weg ...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:01:44 #38
2018 PC eend
relativist
pi_51448715
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee hoor, Brian was al helemaal para aan het schreeuwen, over de rooie betekent niet perse slaan. Als een randdebieletje gaan staan gillen en dekens van mensen aftrekken vind ik ook al over de rooie.
Hij bleef vrij rustig voor iemand die zijn vriendin bij een ander in bed vond
Hij begon na die klap pas te schreeuwen, kijk het filmpje nog eens

Trouwens wel frappant ik hoor verschillende mensen zeggen dat Nadia echt tever ging omdat ze een relatie probeerde te verstoren door huub te zoenen en dat huub dus gerechtigd was om nadia als een idioot te belagen.....

Tsja, beffen vind ik erger vreemdgaan dan zoenen,....
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_51448723
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef PumaStreamer het volgende:

als je dan toch moet kiezen:

[afbeelding]
lekker? een stoephoer in optima forma zal je bedoelen en nee ik ben niet jaloers
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_51448732
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:

[..]

Jij bent zelf de meester van de onopgeloste superlatieven. 'Als het zo door gaat verlies ik mijn interesse', Als dit waar is kijk ik niet meer', 'de streams gaan nu uit', 'lager kan niet, ik begrijp niet dat er nog iemand kijkt', 'walgelijk, ik hoop dat dit programma nu stopt; ik kijk niet meer'

en dan...

ben je er als altijd

Post je weer als vanouds. Een cyclus van jaren inmiddels. Hetzelfde doe je met je gevallen favo's. 'Hij zakt toch wel hoor', 'dieper kan hij niet meer zinken', 'walgelijk', 'ik hoop nu dat ze hem zo pesten dat hij huilend de kooi verlaat.

en dan...

Maar dat jij alleen hier komt om te jennen is wel waar.
Goedemorgen :W
pi_51448733
irritante kut wasmachine...dat die lui daar zelf niet helemaal gestoord van worden..
Er gaat niets boven Groningen
pi_51448746
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:

[..]

De beelden waren donker en niet te scherp, maar ik heb haar met van alles zien gooien, ook grotere dingen.
Thnxx;-)
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:02:56 #43
169181 Sammy-S
Geen ondertiteling
pi_51448755
UPDATE Sintair:

Brain 53%
Jaap 45%
Nadia 36%
Amanda 12%
Natas 7%
Huub 5%
Dennis 2%
Lieke 1%
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:02:58 #44
2018 PC eend
relativist
pi_51448757
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er is echt iets mis met jou.... Brian trok de deken weg en reageerde al meteen totaal geflipt.
"Lig je haar te neuken?", op hetzelfde toontje als 'ik ben nu klaar om zelfmoord te plegen'. Maar ja, jij post ook alleen maar om te jennen, dus beter reageer ik gewoon niet meer.
Volgens mij is er iets mis met jou, maar ik zeg tenminste dat dit mijn mening is
jij zei zelf dat toen nadia met huub ging zoenen dat het echt niet kon en dat Huub zijn reactie nog mild was en dat jij veel verder zou gaan (terwijl hij als een idioot tekeer ging).
Maar wat Brian deed kon dan weer niet, terwijl die eigenlijk niet meer deed als een beetje schreeuwen.

Ik ben wel benieuwd hoe jij dan gereageerd zou hebben als je huub te mild vond, maar ja jij gaat niet meer reageren
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_51448761
Huub: ik ga weer contactpunten opverbellen.

Die was wel grappig ja. Ging die zijn broer bellen!
Go hard or go home
pi_51448762
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:

[..]

en dan...

ben je er als altijd

en dan...

Cos comments zijn gevoelens op het moment.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_51448771
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

ze is altijd nog een fijnere vertoning dan natasia...nietwaar??? ik bedoel en zeg nou zelf..hypocryte mannen als zij de enige vrouw over was...
Aan die kant heb jij een dikke .. ( gezegde )
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51448777
Mega maandverbandje??? of heeft ze toch stiekem een PIK..en is Wilgo gewoon een dikke flikker.

pi_51448785
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:

[..]

Huub is zich heel goed bewust van wat er gaande is, hoor.
Dat zeg ik ook niet, ik denk alleen dat hij zich niet fijn voelt hoe de stand van zaken nu is.
pi_51448789
quote:
Natasia kan geen boete meer krijgen trouwens. Dan is het exit. Die OW blijft haar boven het hoofd hangen.
Na die boete had ze nog die confrontatie met Nadia in de kapsalon waarbij ze Nadia in het gezicht gekrast heeft. Tel daar de gebeurtenissen van vanavond bij op en dan kan je maar 1 conclusie trekken, en dat is een exit. Maar dat gaat toch niet gebeuren, dat weet ik wel zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')