Dingen op dezelfde toon zeggen, maakt ze inhoudelijk nog niet gelijk Scan!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt iets mis met jou.... Brian trok de deken weg en reageerde al meteen totaal geflipt.
"Lig je haar te neuken?", op hetzelfde toontje als 'ik ben nu klaar om zelfmoord te plegen'. Maar ja, jij post ook alleen maar om te jennen, dus beter reageer ik gewoon niet meer.
Als ze echt de agressie weg willen hebben kan de redaktie nu een statement maken... het is nu of nooit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal wel weer niets aan worden gedaan.
Als de redactie dit programma nog willen redden delen ze een stuk of 3 boetes uit (Brian, Amanda en Nadia) en een onmiddellijke exit voor Natasia.
En een oerlelijke kop.quote:
heb aangepast!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker? Vind jij die mislukte botox trien lekker?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal wel weer niets aan worden gedaan.
Als de redactie dit programma nog willen redden delen ze een stuk of 3 boetes uit (Brian, Amanda en Nadia) en een onmiddellijke exit voor Natasia.
Behalve dat de regels weer worden versoepeld zodat ze dan ook met thee over Huub en Lieke kunnen gaan gooien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen weer helemaal niets
ze is altijd nog een fijnere vertoning dan natasia...nietwaar??? ik bedoel en zeg nou zelf..hypocryte mannen als zij de enige vrouw over was...quote:
De beelden waren donker en niet te scherp, maar ik heb haar met van alles zien gooien, ook grotere dingen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef MissSomebody het volgende:
Ik heb gemist wat Natasia heeft gedaan, kan/wil iemand mij uit de "droom" helpen..?
Hij bleef vrij rustig voor iemand die zijn vriendin bij een ander in bed vondquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, Brian was al helemaal para aan het schreeuwen, over de rooie betekent niet perse slaan. Als een randdebieletje gaan staan gillen en dekens van mensen aftrekken vind ik ook al over de rooie.
lekker? een stoephoer in optima forma zal je bedoelen en nee ik ben niet jaloersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef PumaStreamer het volgende:
als je dan toch moet kiezen:
[afbeelding]
Maar dat jij alleen hier komt om te jennen is wel waar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dingen op dezelfde toon zeggen, maakt ze inhoudelijk nog niet gelijk Scan!
Jij bent zelf de meester van de onopgeloste superlatieven. 'Als het zo door gaat verlies ik mijn interesse', Als dit waar is kijk ik niet meer', 'de streams gaan nu uit', 'lager kan niet, ik begrijp niet dat er nog iemand kijkt', 'walgelijk, ik hoop dat dit programma nu stopt; ik kijk niet meer'
en dan...
ben je er als altijd
Post je weer als vanouds. Een cyclus van jaren inmiddels. Hetzelfde doe je met je gevallen favo's. 'Hij zakt toch wel hoor', 'dieper kan hij niet meer zinken', 'walgelijk', 'ik hoop nu dat ze hem zo pesten dat hij huilend de kooi verlaat.
en dan...
ben je iemands grootse fan weer en begint het circus opnieuw
Thnxx;-)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
De beelden waren donker en niet te scherp, maar ik heb haar met van alles zien gooien, ook grotere dingen.
Volgens mij is er iets mis met jou, maar ik zeg tenminste dat dit mijn mening isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt iets mis met jou.... Brian trok de deken weg en reageerde al meteen totaal geflipt.
"Lig je haar te neuken?", op hetzelfde toontje als 'ik ben nu klaar om zelfmoord te plegen'. Maar ja, jij post ook alleen maar om te jennen, dus beter reageer ik gewoon niet meer.
Cos comments zijn gevoelens op het moment.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dingen op dezelfde toon zeggen, maakt ze inhoudelijk nog niet gelijk Scan!
Jij bent zelf de meester van de onopgeloste superlatieven. 'Als het zo door gaat verlies ik mijn interesse', Als dit waar is kijk ik niet meer', 'de streams gaan nu uit', 'lager kan niet, ik begrijp niet dat er nog iemand kijkt', 'walgelijk, ik hoop dat dit programma nu stopt; ik kijk niet meer'
en dan...
ben je er als altijd
Post je weer als vanouds. Een cyclus van jaren inmiddels. Hetzelfde doe je met je gevallen favo's. 'Hij zakt toch wel hoor', 'dieper kan hij niet meer zinken', 'walgelijk', 'ik hoop nu dat ze hem zo pesten dat hij huilend de kooi verlaat.
en dan...
ben je iemands grootse fan weer en begint het circus opnieuw
Aan die kant heb jij een dikkequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ze is altijd nog een fijnere vertoning dan natasia...nietwaar??? ik bedoel en zeg nou zelf..hypocryte mannen als zij de enige vrouw over was...
Dat zeg ik ook niet, ik denk alleen dat hij zich niet fijn voelt hoe de stand van zaken nu is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Huub is zich heel goed bewust van wat er gaande is, hoor.
Na die boete had ze nog die confrontatie met Nadia in de kapsalon waarbij ze Nadia in het gezicht gekrast heeft. Tel daar de gebeurtenissen van vanavond bij op en dan kan je maar 1 conclusie trekken, en dat is een exit. Maar dat gaat toch niet gebeuren, dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Natasia kan geen boete meer krijgen trouwens. Dan is het exit. Die OW blijft haar boven het hoofd hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |