Noem het maar gewoon fantaseren, of, beter nog, wishful thinkingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef riri het volgende:
[..]
ze zijn helemaal niet boos...wat weet hij het weer mooi te verdraaien
Waarom kijk jij de gouden kooi dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jij bent best stoer en ook zielig, iemand zien lijden is nooit heerlijk, maakt niet uit wie loser![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ik ook niet, maar zoiets zou toch niet kunnen? ik kan er met mijn pet niet bij dat heel nederland onder de knoet zou zitten van tien. Er gebeuren te veel dingen waar ik me over verbaas dat dit allemaal kan. Werkelijk, ik vind Nederland aardig betuttulend, en dit kan allemaal maar? Die kinderen hebben toch nooit meer een normaal leven, waar is iedereen om die kinderen te beschermen?quote:
De terror word toch al maanden verboden ? Ze lieten het vanavond juist ineens toequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef Day het volgende:
Huub en Lieke worden toch wel beschermd door 'achter'. De terror moet dus stoppen, bij Eric mocht het gewoon doorgaan.
Naar RTL!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap het niet meer. Die emmers water enzo over iemand gooien mag opeens?
Waar gaat het programma heen?
Gisteren sprak Japio al over Stijn. Zijn verhaal was dat bij een fusie vaak bestuurders wegmoeten en sommigen mogen blijven. Stijn mocht blijven volgens hem en komt daarom snel terug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor de goede orde: dit zijn jouw speculaties, naar ik aanneem.
cp's jatten mag ook, eten jatten mag ook, alles mag, zolang bepaalde mensen het maar doen, lijkt het.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Richting afgrondquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Hij was ook niet aan het afluisteren, hij zat te p**pen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef riri het volgende:
[..]
ze zijn helemaal niet boos...wat weet hij het weer mooi te verdraaien
Wie is ooit wel eens zo aangepakt daar .quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Rotterdammert het volgende:
Zelfs in het begin is Huub niet zo aangepakt. Heerlijk om hem eens te zien lijden.
Wie zaait zal oogstenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Rotterdammert het volgende:
Zelfs in het begin is Huub niet zo aangepakt. Heerlijk om hem eens te zien lijden.
Hou daar nou 'ns mee op!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jij bent best stoer en ook zielig, iemand zien lijden is nooit heerlijk, maakt niet uit wie loser![]()
![]()
![]()
![]()
Niet om mensen te zien lijden....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Waarom kijk jij de gouden kooi dan?
Ik denk dat hij het zelfs aflegt tegen Lieke die homokeeperquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik kan niet wachten op de dag dat Dennis een keer tot op het bot zal worden afgebrand door dat trieste zooitje
Of werd Brian beschermd.... die werd ook al behoorllijk para, toen Huub iets teruggooide naar Amandaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef Day het volgende:
Huub en Lieke worden toch wel beschermd door 'achter'. De terror moet dus stoppen, bij Eric mocht het gewoon doorgaan.
Ja, maar ik bedoel het verhaal als geheel. Je stelt alles alsof het feiten zijn, maar veel ervan is wat we misschien hopen/vermoeden/vrezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren sprak Japio al over Stijn. Zijn verhaal was dat bij een fusie vaak bestuurders wegmoeten en sommigen mogen blijven. Stijn mocht blijven volgens hem en komt daarom snel terug.
En dat je opeens emmers water over iemand mag gooien begriojp ik al helemaal niet. Maar hopelijk zijn er wat zenders kapot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
De terror word toch al maanden verboden ? Ze lieten het vanavond juist ineens toe
Touchequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Waarom kijk jij de gouden kooi dan?
1 vinger naar Brian of Amanda uitsteken en meneer gaat compleet over de rooie......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Of werd Brian beschermd.... die werd ook al behoorllijk para, toen Huub iets teruggooide naar Amanda
Eendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie zaait zal oogsten![]()
![]()
Jammer genoeg is het genoeg voor vandaag geloof ik, want hij werd zelfs zonder drank weer te agressief
Morgen weer een dag![]()
Ik heb begrepen dat "achter" een bruiloftsfeest heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef Day het volgende:
Ze zijn niet 1x onverstaanbaar geweest, dus het lijkt me niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat je opeens emmers water over iemand mag gooien begriojp ik al helemaal niet. Maar hopelijk zijn er wat zenders kapot.
Tuurlijk niet, met Huub was het veel intellectueler en op een hoger niveau, kijk hoe triest dit stelletje is. Leuk voor 2 minuten, daarna kan je ze allemaal wel opknopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:43 schreef Starlie het volgende:
Zou Jaap het nu ECHT leuk vinden bij dit groepje???! Volgens mij niet....
Haar hart en ziel welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:42 schreef bosb het volgende:
zou haar bloed ook zwart zijn??
Jammer dat ze niet alle kleding van Amanda op een brandstapel leggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
cp's jatten mag ook, eten jatten mag ook, alles mag, zolang bepaalde mensen het maar doen, lijkt het.![]()
Toen huub amanda lag te beffen, was het huub die als eerste over de rooie ging en begon te slaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
1 vinger naar Brian of Amanda uitsteken en meneer gaat compleet over de rooie......
ja voor wat hoort wat, wij hebben al zoveel uren lol om die streams dat mag best gehonoreerd worden toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Stijn is op vakantie van het geld van de streamers![]()
Gaat ook wel gebeuren. Als Huub en Lieke eruit zijn of de storm is gaan liggen is hij de eerstvolgende. Nadia heeft gisteren al enorm haar best gedaan. Ze zeiden toen ook, eerst Huub en Lieke en dan hij. Dat zeiden Amanda en Nadia.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik kan niet wachten op de dag dat Dennis een keer tot op het bot zal worden afgebrand door dat trieste zooitje
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Rotterdammert het volgende:
Die vindt het niet leuk maar hij kan niet meer anders. Die 24 uur trekt hij wel in morgen vermoed ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:43 schreef Starlie het volgende:
Zou Jaap het nu ECHT leuk vinden bij dit groepje???! Volgens mij niet....
Ze waren niet onverstaanbaar, maar het klonk wel dof.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze zijn niet 1x onverstaanbaar geweest, dus het lijkt me niet.
Te weinig.... Doe maar hoogspannig, iets van 380 kV. Moet je wel uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:45 schreef robbiedekok het volgende:
Nu ff 220volt op die jacuzzie!...LOL
Nee hoor, Brian was al helemaal para aan het schreeuwen, over de rooie betekent niet perse slaan. Als een randdebieletje gaan staan gillen en dekens van mensen aftrekken vind ik ook al over de rooie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen huub amanda lag te beffen, was het huub die als eerste over de rooie ging en begon te slaan
Volgens mij was het niet eens water maar kroos.En de zenders zijn inderdaad kapot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat je opeens emmers water over iemand mag gooien begriojp ik al helemaal niet. Maar hopelijk zijn er wat zenders kapot.
BSOL, jij weet toch ook wel dat Deborah gewoon de baas is van Stijn? Die hoeft dan toch niet te wachten tot haar ondergeschikte op vakantie is om wat dan ook te doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft sinds de huwelijks-affaire wel enige problemen 'achter'. Ze vertrouwen hem niet meer zo. En hij presteerde de laatste tijd weinig. Een toneelhaak dreigde. Daarom was hij min of meer gedwongen de actie tegen Huub te starten, Pannekoek zag haar kans schoon. Japio heeft inmiddels gehoord dat Stijn mag blijven en snel terug komt. Z'n steun is een handjevol kneuzen, de meesten staan niet hoog in het boekje van Stijn. Daarom weet hij dat z'n spel uit is en dus heeft hij 24-uur aangevraagd.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:45 schreef FdW het volgende:
Day(Moderator / PR) - vrijdag 13 juli 2007 @ 23:42
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jij bent best stoer en ook zielig, iemand zien lijden is nooit heerlijk, maakt niet uit wie loser
=======================
Hou daar nou 'ns mee op!
==================
Wat is er mis met deze opmerking??????????????????????????????????????![]()
Jaap geloof ik nergens meer over. Die jongen lult echt een en al onzin. Vandaag over dat hij zich door Huub verraden voelt..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren sprak Japio al over Stijn. Zijn verhaal was dat bij een fusie vaak bestuurders wegmoeten en sommigen mogen blijven. Stijn mocht blijven volgens hem en komt daarom snel terug.
Hij trok huub helemaal naar beneden aan zn haar? toen gaf die gewoon een tikje en flipte brian heeelemaal doorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen huub amanda lag te beffen, was het huub die als eerste over de rooie ging en begon te slaan
een vermoeiende bezigheid al met al als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij heeft Naatje vannacht belachelijk gemaakt met urenlang gestuntel..![]()
En zichzelf daarbij..![]()
![]()
Waarom was er een streamlock denk jequote:
Een mede user voor loser uitmaken.... dat is not donequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:47 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook af maar het zal wel...![]()
Nu beschrijf je Palma, maar die kreeg daar nooit boetes voor. Ik denk dat het slaan door Huub toch een andere categorie is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, Brian was al helemaal para aan het schreeuwen, over de rooie betekent niet perse slaan. Als een randdebieletje gaan staan gillen en dekens van mensen aftrekken vind ik ook al over de rooie.
Ik genietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
De enigen die lijden zijn de streamers.![]()
Gelukkig, ik dacht dat hij pas over twee weken terugkwam.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stijn is een van de producenten die mag blijven. Japio heeft dat gisteren te horen gekregen en maakte dat ook duidelijk aan Brian. Begin volgende week is hij terug.
Het kan ook iemand anders zijn geweest die over de schreef ging dom eendjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom was er een streamlock denk je![]()
Hij vond het allemaal zo leuk dat hij weer agressief werd![]()
Er is echt iets mis met jou.... Brian trok de deken weg en reageerde al meteen totaal geflipt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is voor mij meer een optelling van zaken :quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel het verhaal als geheel. Je stelt alles alsof het feiten zijn, maar veel ervan is wat we misschien hopen/vermoeden/vrezen.
Ik had gisteravond trouwens van Jaap sterk de indruk dat het zijn eigen concoctie was. Hij was ook enorm teleurgesteld dat zijn 'grote daad' Huub te verlaten niet meer impact had.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:40 schreef mazaru het volgende:
popu poll. Nowlive
Huub 46%
Lieke 32%
Jaap 12%
Brain 4%
Amanda 2%
Nadia 1%
Natas 1%
Dennis 1%
Ik heb Jaap gisteren de naam van Stijn of 'favoriet' niet horen noemen. Wel maakte hij een analogie naar het bedrijfsleven i.v.m. zijn overstap naar Dennis en Nadia. Huub zou geen leider meer zijn als iedereen aan de andere kant stond; het is het 'leiderschap' van Huub dat Jaap erg dwars zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap geloof ik nergens meer over. Die jongen lult echt een en al onzin. Vandaag over dat hij zich door Huub verraden voelt..Ik bedoel, dan spoor je echt niet
Hahaha.. weer zo'n reactie.. Die streamlock was omdat hij kwaad werd en de redctie hem beschermd. Maar Huub is wel vaker kwaad. Dat betekent echt niet dat hij aan het lijden is hoor...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom was er een streamlock denk je![]()
Hij vond het allemaal zo leuk dat hij weer agressief werd![]()
ik zeg EXIT !!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:49 schreef ericahysterica het volgende:
Huub :tas heeft een steen tegen mijn hoofd gegooid en een ijzeren bak en ik krijg geen boete
ik word heel defensief omdat ik door 6 mensen fysiek aangevallen wordt ik stond te trillen op mijn benen
Er kwam ook nog een bak stegen Lieke haar hoofd,wie gooide die??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
Natasia heeft een ijzeren bak tegen Huub's hoofd gegooid en wat stenen....
Ik heb het niet gezien. Als dat echt zo is, is het exit Natasia.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
Jee de melding dat Natasia een ijzeren bak naar Huub gooide maakt geen eens indruk meer hier....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef robbiedekok het volgende:
HMMMMMMMM...vraagje...zochten ze nog een kok?
oké, thnxx. Rotterdammert excuus dan voor het woord! Maar ja in het spel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een mede user voor loser uitmaken.... dat is not done![]()
Je vergeet een paar plastic buikrimpels..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
4 paar tieten in de jaccuzzi waarvan 3 paar opgeblazen.....![]()
Ik ook, verse streams, net betaald, flesje wit, wie maakt me gek?quote:
Syl vertelde tegen Huub, dat Eric nog steeds zijn vriend is... (hij zou alleen een tik teruggeven)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de akties tegen Eric niet uit Huub hemzelf kwamen, ik keek vanmiddag hier op:
http://www.gay.nl/mythe
Als Eric nu een grote hekel aan Huub zou hebben, zou hij de foto's van Huub er toch wel afgehaald hebben?
Als je arsenicum in je gerechten gebruikt geef ik je persoonlijk opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef robbiedekok het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
oké, thnxx. Rotterdammert excuus dan voor het woord! Maar ja in het spel...![]()
Klopt en toen ging Huub zand in haar gezicht smeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
Natasia heeft een ijzeren bak tegen Huub's hoofd gegooid en wat stenen....
down the drainquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Huub zei het tegen Lieke.... voor wat het waard is ...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Als dat echt zo is, is het exit Natasia.
Netjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
oké, thnxx. Rotterdammert excuus dan voor het woord! Maar ja in het spel...![]()
Toch heeft PC Eend gelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is echt iets mis met jou.... Brian trok de deken weg en reageerde al meteen totaal geflipt.
"Lig je haar te neuken?", op hetzelfde toontje als 'ik ben nu klaar om zelfmoord te plegen'. Maar ja, jij post ook alleen maar om te jennen, dus beter reageer ik gewoon niet meer.
Ik dacht dat natasia eruit moest bij een volgend incident....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
Jee de melding dat Natasia een ijzeren bak naar Huub gooide maakt geen eens indruk meer hier....
Een klein schietgebedje vanavond dat dat echt de uitslag gaat worden.quote:
Misschien als Natasia vertrokken isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef robbiedekok het volgende:
Daar begon Jaap mee. Huub wilde nog gewoon praten. Toen deed Jaap iets en rende weg en Huub gooide wat achter hem aan. Toen flipte Brian weer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef Marrije het volgende:
met stenen gooien???
vast wel, geef je op!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef robbiedekok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |