Oow dat soort dingen zijn niks nieuws voor Huub hoor, heeft hij al bij Eric geflikt. Nu weet ook hij hoet het voelt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef robbiedekok het volgende:
wat een kutprogramma! Een kleuterklas is er niks bij. Huuppie vanacht als iedereen slaapt gewoon ff een emmertje vijverwater over die kids een voor een. Kijken of ze dat kunnen waarderen.
En volgens mij deed ze iets bij Lieke waardoor Huub kwaad werd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:23 schreef Desii het volgende:
[..]
Klopt nadat zij hem met een blikken iets in zijn gezicht had gegooid
Dan ga je toch een ander programma kijken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef robbiedekok het volgende:
wat een kutprogramma! Een kleuterklas is er niks bij. Huuppie vanacht als iedereen slaapt gewoon ff een emmertje vijverwater over die kids een voor een. Kijken of ze dat kunnen waarderen.
Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef Latz het volgende:
De verliezers zijn huub lieke en jaap.
Wat jij wil schatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ome Fons kijkt dus ook alleen de uitzendingen....
anders had hij Ban er wel uitgeflikkerd..![]()
![]()
![]()
Tuurlijk...het oude liedje...en Huub krijgt zeker een boete...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
Wat er volgens mij gebeurde. Jaap zat met dingen te gooien naar Huub. Huub bleef vragen of hij gekwetst was en Jaap bleef gooien. Volgens mij rende Huub opeens achter Jaap en gooide iets terug. Brian pakte vervolgens Huub.
Dacht zelf dat ik het niet goed hoorde, ik zit verdorie tot elf uur met mijn kop in de emmer verf, omdat dochterlief haar kamer niet meer roze wil. Kleine moeite, dan maken we die muren gewoon zilver. En die stomme Natas loopt daar te brullen als een.......(woord mag je hier niet zeggen) terwijl die schapen er waarschijnlijk weer de dupe van zijn. Ben blij dat die kinderen niet op onze school zitten, wat zou ik ze hier laten logeren om te laten zien hoe leuk het wel kan zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:23 schreef noekje het volgende:
Wel erg hoor. Degene die je het meest hoort schreeuwen is gewoon moeder van 2 kinderen.
Is ze al, ik heb hier een hele rits naakt plaatjes van haar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef mspoez het volgende:
Melitsa wil ook ontdekt worden door playboy?
Het zwembad is vol dus ik vermoed het wel, vaker dan 1x.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef blomst het volgende:
zou Mevrouw Flens al klaargekomen zijn?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef blomst het volgende:
zou Mevrouw Flens al klaargekomen zijn?
Het zal ook goddomme je moeder maar zijn. Ik vind dat sneu voor haar kinderen. Daar zou ze best eens aan kunnen denken. Voorbeeldgedrag of ik noem eens iets geks...het zou überhaupt al fijn zijn als ze aan die kinderen zou denken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dan zie je weer wat voor een griezel het is: ze loopt voorop in dit soort zaken; ze heeft nog net geen hooivork en een fakkel in haar handen.
En morgen leest ze weer voor aan de streambuiskindertjes hoe slecht pesten wel niet is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:23 schreef noekje het volgende:
Wel erg hoor. Degene die je het meest hoort schreeuwen is gewoon moeder van 2 kinderen.
You go girl!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dacht zelf dat ik het niet goed hoorde, ik zit verdorie tot elf uur met mijn kop in de emmer verf, omdat dochterlief haar kamer niet meer roze wil. Kleine moeite, dan maken we die muren gewoon zilver. En die stomme Natas loopt daar te brullen als een.......(woord mag je hier niet zeggen) terwijl die schapen er waarschijnlijk weer de dupe van zijn. Ben blij dat die kinderen niet op onze school zitten, wat zou ik ze hier laten logeren om te laten zien hoe leuk het wel kan zijn.
Truttekut Natasia, je bent het moederschap niet waard. (Zo, dat zat me dwars)
je bedoelt onderontwikkeld...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:28 schreef ericahysterica het volgende:
jammer dat Jaap zich zo heeft ontwikkelt in dit programma.....
heeft dat mens kinderen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zal ook goddomme je moeder maar zijn. Ik vind dat sneu voor haar kinderen. Daar zou ze best eens aan kunnen denken. Voorbeeldgedrag of ik noem eens iets geks...het zou überhaupt al fijn zijn als ze aan die kinderen zou denken.
had niks te maken met meppen...huub mag zich verdedigenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Omdat volgens Jaap... Huub op het punt stond te meppen...
Nou Japie, volgens mij was hij echt nog niet op het kookpunt, wat ik al eerder van hem gezien heb.... dus huilebak loop niet zo te zwammen.
gohquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Is ze al, ik heb hier een hele rits naakt plaatjes van haar.
Ze is playmate geweest.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:28 schreef robbiedekok het volgende:
Ja de normaalste staan onder de douche. De rest is maar een zooitje. Een moeder van 2 kids die zelf nog kid is, een mislukte homo keeper, een antilliaanse para, een uitgerangeerde paaldanseres, een mislukte naveloperatie en een wijf dat na de playboyfoto's onder der tram is gelopen en oja een ontsnapte walvis
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef robbiedekok het volgende:
Denk je dat dit op een kaartje aan zou komen bij natasia?quote:
Dat heeft ze volgens mij al een poos niet gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
En morgen leest ze weer voor aan de streambuiskindertjes hoe slecht pesten wel niet is.
Ja lieve kindertjes. Hebben jullie gezien of van mammie gehoord hoe erg Huub en Lieke gisteren aan het pesten waren?
Oh oh oh wat een slechte mensen zijn dat toch.
Kijk maar goed naar Huub, dat is de duivel.
Maar ik ben goed, ik ben een kindje van god, ik zal nooit pesten, pesten is slecht
Die kinderen beseffen de schade waarschijnlijk als ze jong-volwassen zijn. Dit lijkt mij iets waar je moeilijk vanaf komt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zal ook goddomme je moeder maar zijn. Ik vind dat sneu voor haar kinderen. Daar zou ze best eens aan kunnen denken. Voorbeeldgedrag of ik noem eens iets geks...het zou überhaupt al fijn zijn als ze aan die kinderen zou denken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dacht zelf dat ik het niet goed hoorde, ik zit verdorie tot elf uur met mijn kop in de emmer verf, omdat dochterlief haar kamer niet meer roze wil. Kleine moeite, dan maken we die muren gewoon zilver. En die stomme Natas loopt daar te brullen als een.......(woord mag je hier niet zeggen) terwijl die schapen er waarschijnlijk weer de dupe van zijn. Ben blij dat die kinderen niet op onze school zitten, wat zou ik ze hier laten logeren om te laten zien hoe leuk het wel kan zijn.
Truttekut Natasia, je bent het moederschap niet waard. (Zo, dat zat me dwars)
Kom maar lieffie!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk...het oude liedje...en Huub krijgt zeker een boete...![]()
![]()
ik heb mij aardig ingehouden vanavond![]()
Ja vast, huub en lieke trekken vast de kar alleen welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef ericahysterica het volgende:
ome krabt nu achter zijn oren en denkt die 6 gestoorden moeten eruit![]()
Dat is net zo natuurlijk als "met een rat in haar anus."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef ericahysterica het volgende:
dellie met een sigaret in het zwembad![]()
En wie heeft hem erin gehouden? En wat is z'n dank?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:28 schreef ericahysterica het volgende:
jammer dat Jaap zich zo heeft ontwikkelt in dit programma.....
Ik hoop opgelost maar ja, zal wel niet, het zal wel zakkenwassen zijnquote:
Nixquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef STAP01 het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Wat heeft Dnix nu eigenlijk gedaan met zn terror?
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Kom maar lieffie!Het is al goed en ik weet zeker dat Huub geen boete krijgt.
in tijden van oorlog noemen ze dit soort mensen een verrader in tijden van vrede noemen ze dit een spion en jaap probeerde dubbelspion te zijn maar was er emotioneel niet intelligent genoeg voorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:29 schreef riri het volgende:
[..]
had niks te maken met meppen...huub mag zich verdedigen
jaap zit zichzelf strker voor te doen als die is....het is een emotioneel/sociaal triest persoon
heeft veel zaken niet op een rijtje en blijkt geen prettige vriend te zijn....draait verhalen naar believen
Hij heeft op een afstandje staan knikken dat die het er mee eens wasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef STAP01 het volgende:
Ze lopen al bij een psycholoog, worden gepest en op school mogen ze het niet over dgk hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die kinderen beseffen de schade waarschijnlijk als ze jong-volwassen zijn. Dit lijkt mij iets waar je moeilijk vanaf komt.
Mocht die Anky willen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:30 schreef goudenzooi het volgende:
[..]
lieke lijkt anky van grunzven wel met die bek![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ongeacht mijn persoonlijke afkeur over hun misstappen in het verleden ziijn dit voor mij de winnaars:
[afbeelding]
En om welke redenen deed Huub dat en wat zei Huub gisteren tegen Jaap? Conclusie: gebruikt voor het spel. Dus dan mag Jaap toch ook gewoon het spel spelen ? En ik ben blij dat de oude Terror Jaap weer terug is , alleen dit keer TEGEN zijn opdrachtgever.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
En wie heeft hem erin gehouden? En wat is z'n dank?
Alleen als hij muziek gaat draaienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:32 schreef PC eend het volgende:
Ze gaan Eric uitnodigen![]()
Ik zou NL erbij doen![]()
alleen stoken en sterke verhalen. Op een concrete actie heb ik NIX nog niet kunnen betrappenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef STAP01 het volgende:
Kom op zeg, we leven in een vrij land, ik geloof niet dat een school kan verbieden om over de Gouden Kooi te praten. Sterker, ik zou persoonlijk mijn kinderen opnaaien. Maar ja, ik ben ook geen leuke moeder zoals natas, ik vind mijn kinderen gewoon leuk(soms)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze lopen al bij een psycholoog, worden gepest en op school mogen ze het niet over dgk hebben.
Wat zullen ze over zich heenkrijgen als ze de hekken uit zijn?
Gekkenhuis als ik erover nadenk.
Stijn is op vakantie van het geld van de streamersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:34 schreef neehe het volgende:
Stijn ziet dit ook wel op internet, wie weet komt hij wel eerder terug.
Ik denk dat ze eerst een heel lange tijd Natasia zelf over zich heen krijgen. Of denk je dat die zonder morren haar leven weer oppakt... ik niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze lopen al bij een psycholoog, worden gepest en op school mogen ze het niet over dgk hebben.
Wat zullen ze over zich heenkrijgen als ze de hekken uit zijn?
Gekkenhuis als ik erover nadenk.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kom op zeg, we leven in een vrij land, ik geloof niet dat een school kan verbieden om over de Gouden Kooi te praten. Sterker, ik zou persoonlijk mijn kinderen opnaaien. Maar ja, ik ben ook geen leuke moeder zoals natas, ik vind mijn kinderen gewoon leuk(soms)![]()
Het zijn niet mijn woorden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kom op zeg, we leven in een vrij land, ik geloof niet dat een school kan verbieden om over de Gouden Kooi te praten. Sterker, ik zou persoonlijk mijn kinderen opnaaien. Maar ja, ik ben ook geen leuke moeder zoals natas, ik vind mijn kinderen gewoon leuk(soms)![]()
Ik denk nog steeds dat de akties tegen Eric niet uit Huub hemzelf kwamen, ik keek vanmiddag hier op:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:30 schreef ericahysterica het volgende:
ze willen Erik uitnodigen........ze zijn vergeten dat ze hem allemaal hebben laten vallen!
nasty b : eric ik mis jou!
Hij heeft Naatje vannacht belachelijk gemaakt met urenlang gestuntel..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alleen stoken en sterke verhalen. Op een concrete actie heb ik NIX nog niet kunnen betrappen
Ik hoop het zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft sinds de huwelijks-affaire wel enige problemen 'achter'. Ze vertrouwen hem niet meer zo. En hij presteerde de laatste tijd weinig. Een toneelhaak dreigde. Daarom was hij min of meer gedwongen de actie tegen Huub te starten, Pannekoek zag haar kans schoon. Japio heeft inmiddels gehoord dat Stijn mag blijven en snel terug komt. Z'n steun is een handjevol kneuzen, de meesten staan niet hoog in het boekje van Stijn. Daarom weet hij dat z'n spel uit is en dus heeft hij 24-uur aangevraagd.
Kregen ze al direct, sinds ze met zn 3'en waren zullen er wel geen boetes vallen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Kimberleyy het volgende:
Hebben ze trouwens nieuwe zenders moeten krijgen of doen ze het nog?
dat kan niet vaak genoeg zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij heeft Naatje vannacht belachelijk gemaakt met urenlang gestuntel..![]()
En zichzelf daarbij..![]()
![]()
Stukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Kimberleyy het volgende:
Hebben ze trouwens nieuwe zenders moeten krijgen of doen ze het nog?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:33 schreef tutjehola het volgende:
Is Natasia verkleedt als een paasei, pure chocola met een strik op haar pens?
Voor de goede orde: dit zijn jouw speculaties, naar ik aanneem.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft sinds de huwelijks-affaire wel enige problemen 'achter'. Ze vertrouwen hem niet meer zo. En hij presteerde de laatste tijd weinig. Een toneelhaak dreigde. Daarom was hij min of meer gedwongen de actie tegen Huub te starten, Pannekoek zag haar kans schoon. Japio heeft inmiddels gehoord dat Stijn mag blijven en snel terug komt. Z'n steun is een handjevol kneuzen, de meesten staan niet hoog in het boekje van Stijn. Daarom weet hij dat z'n spel uit is en dus heeft hij 24-uur aangevraagd.
Dat is tegen de felle lampen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef Houtspeer het volgende:
Een zonnebril voor in de jacuzzi, s'nachts..
Stijn is een van de producenten die mag blijven. Japio heeft dat gisteren te horen gekregen en maakte dat ook duidelijk aan Brian. Begin volgende week is hij terug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:34 schreef neehe het volgende:
Stijn ziet dit ook wel op internet, wie weet komt hij wel eerder terug.
ze zijn helemaal niet boos...wat weet hij het weer mooi te verdraaienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Dennis 'was even aan het afluisteren'. Hij zegt dat Huub en Lieke boos zijn.
Jij bent best stoer en ook zielig, iemand zien lijden is nooit heerlijk, maakt niet uit wie loserquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Rotterdammert het volgende:
Zelfs in het begin is Huub niet zo aangepakt. Heerlijk om hem eens te zien lijden.
Ieder zijn lolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Rotterdammert het volgende:
Zelfs in het begin is Huub niet zo aangepakt. Heerlijk om hem eens te zien lijden.
Sterker nog, zn allerliefste vriendin Natasja staat er niet bij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de akties tegen Eric niet uit Huub hemzelf kwamen, ik keek vanmiddag hier op:
http://www.gay.nl/mythe
Als Eric nu een grote hekel aan Huub zou hebben, zou hij de foto's van Huub er toch wel afgehaald hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |