De rest had gedronken en H&L niet,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hele zootje is op hol geslagen. Alleen H en L zijn nog vrij rustig
Dit kan toch geen RTL4 niveau zijn wel?? Lijkt er meer op dat RTL erop uit is dat dit progje zo snel mogelijk eindigt en dan mag ook alles...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:16 schreef MissSomebody het volgende:
quote]Op vrijdag 13 juli 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
Ze zijn alweer terug en worden de hoek in gedreven. Er wordt gescandeerd en gegooid.
[afbeelding]
Die van Melis zijn wel mooier dan die van amoebe,beide zien ze er niet uit, dat dan weer wel.quote:
Klopt, behalve dan dat jaap dingen van voren gooide, maar amanda ze van achteren besloop en iets gooide. Huub rende achter amanda aan waarop brian hem pakte.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
Wat er volgens mij gebeurde. Jaap zat met dingen te gooien naar Huub. Huub bleef vragen of hij gekwetst was en Jaap bleef gooien. Volgens mij rende Huub opeens achter Jaap en gooide iets terug. Brian pakte vervolgens Huub.
Zei ik net ook in het gesloten topic.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit kan toch geen RTL4 niveau zijn wel?? Lijkt er meer op dat RTL erop uit is dat dit progje zo snel mogelijk eindigt en dan mag ook alles...
Ja Huub wreef zand in Natasia's gezicht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij wreef wel iets Natasia haar gezicht. Wier was dat volgens mij.
Omdat volgens Jaap... Huub op het punt stond te meppen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef riri het volgende:
klaar voor vanavond...ze mogen niet meer verder
voor mij ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ongeacht mijn persoonlijke afkeur over hun misstappen in het verleden ziijn dit voor mij de winnaars:
[afbeelding]
Daar heeft ze al ingestaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef mspoez het volgende:
Melitsa wil ook ontdekt worden door playboy?
Lieke en misstappen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ongeacht mijn persoonlijke afkeur over hun misstappen in het verleden ziijn dit voor mij de winnaars:
[afbeelding]
Snap dat dan, Huub moet weg voor het naar RTL gaat, hij is de meest agressieve en heeft het taggen uitgevonden, dat wil ome Fons nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit kan toch geen RTL4 niveau zijn wel?? Lijkt er meer op dat RTL erop uit is dat dit progje zo snel mogelijk eindigt en dan mag ook alles...
Klopt nadat zij hem met een blikken iets in zijn gezicht had gegooidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja Huub wreef zand in Natasia's gezicht.
Maar zodra je je mening hier geeft en het niet de mening van Scanman is, word hij vaak persoonlijk. Jammer is dat.![]()
Brian begon eerst met planten te slaan naar Huub en naar Lieke.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef bosb het volgende:
[..]
Klopt, behalve dan dat jaap dingen van voren gooide, maar amanda ze van achteren besloop en iets gooide. Huub rende achter amanda aan waarop brian hem pakte.
Sukkel met IQ. Hoe mooier wil je het hebben. ( De rest is te stom om voor de duvel te dansen.)quote:
Ome Fons kijkt dus ook alleen de uitzendingen....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:23 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Snap dat dan, Huub moet weg voor het naar RTL gaat, hij is de meest agressieve en heeft het taggen uitgevonden, dat wil ome Fons niet![]()
Leuk dat je dat zegt , ze heeft namelijk al 2 keer erin gestaan en is inmiddels een van Playboy's gezichtenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef mspoez het volgende:
Melitsa wil ook ontdekt worden door playboy?
ja ze heeft veel streamuren zitten zeurenquote:
Het gaat om het effect....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:23 schreef ericahysterica het volgende:
al met al een heel wel sneue vertoning, infantiel en flauw
Ja, dan zie je weer wat voor een griezel het is: ze loopt voorop in dit soort zaken; ze heeft nog net geen hooivork en een fakkel in haar handen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:23 schreef noekje het volgende:
Wel erg hoor. Degene die je het meest hoort schreeuwen is gewoon moeder van 2 kinderen.
Wat jij wil schatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ome Fons kijkt dus ook alleen de uitzendingen....
anders had hij Ban er wel uitgeflikkerd..![]()
![]()
![]()
Mag niet, flens heeft de leiding, stijn is op vakantiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef robbiedekok het volgende:
wat een kutprogramma! Een kleuterklas is er niks bij. Huuppie vanacht als iedereen slaapt gewoon ff een emmertje vijverwater over die kids een voor een. Kijken of ze dat kunnen waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |