gohquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Is ze al, ik heb hier een hele rits naakt plaatjes van haar.
Ze is playmate geweest.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:28 schreef robbiedekok het volgende:
Ja de normaalste staan onder de douche. De rest is maar een zooitje. Een moeder van 2 kids die zelf nog kid is, een mislukte homo keeper, een antilliaanse para, een uitgerangeerde paaldanseres, een mislukte naveloperatie en een wijf dat na de playboyfoto's onder der tram is gelopen en oja een ontsnapte walvis
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef robbiedekok het volgende:
wat een kutprogramma! Een kleuterklas is er niks bij. Huuppie vanacht als iedereen slaapt gewoon ff een emmertje vijverwater over die kids een voor een. Kijken of ze dat kunnen waarderen.
Denk je dat dit op een kaartje aan zou komen bij natasia?quote:
Dat heeft ze volgens mij al een poos niet gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
En morgen leest ze weer voor aan de streambuiskindertjes hoe slecht pesten wel niet is.
Ja lieve kindertjes. Hebben jullie gezien of van mammie gehoord hoe erg Huub en Lieke gisteren aan het pesten waren?
Oh oh oh wat een slechte mensen zijn dat toch.
Kijk maar goed naar Huub, dat is de duivel.
Maar ik ben goed, ik ben een kindje van god, ik zal nooit pesten, pesten is slecht
Die kinderen beseffen de schade waarschijnlijk als ze jong-volwassen zijn. Dit lijkt mij iets waar je moeilijk vanaf komt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zal ook goddomme je moeder maar zijn. Ik vind dat sneu voor haar kinderen. Daar zou ze best eens aan kunnen denken. Voorbeeldgedrag of ik noem eens iets geks...het zou überhaupt al fijn zijn als ze aan die kinderen zou denken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dacht zelf dat ik het niet goed hoorde, ik zit verdorie tot elf uur met mijn kop in de emmer verf, omdat dochterlief haar kamer niet meer roze wil. Kleine moeite, dan maken we die muren gewoon zilver. En die stomme Natas loopt daar te brullen als een.......(woord mag je hier niet zeggen) terwijl die schapen er waarschijnlijk weer de dupe van zijn. Ben blij dat die kinderen niet op onze school zitten, wat zou ik ze hier laten logeren om te laten zien hoe leuk het wel kan zijn.
Truttekut Natasia, je bent het moederschap niet waard. (Zo, dat zat me dwars)
Kom maar lieffie!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk...het oude liedje...en Huub krijgt zeker een boete...![]()
![]()
ik heb mij aardig ingehouden vanavond![]()
Ja vast, huub en lieke trekken vast de kar alleen welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef ericahysterica het volgende:
ome krabt nu achter zijn oren en denkt die 6 gestoorden moeten eruit![]()
Dat is net zo natuurlijk als "met een rat in haar anus."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef ericahysterica het volgende:
dellie met een sigaret in het zwembad![]()
En wie heeft hem erin gehouden? En wat is z'n dank?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:28 schreef ericahysterica het volgende:
jammer dat Jaap zich zo heeft ontwikkelt in dit programma.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |