babi pangangquote:
voorkeur voor het vreemde dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef tulpstekker het volgende:
Exotisme is het hebben van een voorkeur voor het vreemde. Dit verschijnsel komt voor in de kunst maar onder andere ook bij vakantiegangers die naar de meest exotische oorden willen en na terugkomst opeens alles uit dat vakantieland geweldig vinden.
Qwwwww
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef HassieBassie het volgende:
Dus je wilt geen relatie met een Nederlandse jongen,
Net terug van het stappen ?quote:[b]Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef FaTaaL het volgende:
Ik heb vanaf mijn 16e tot mijn 19e een relatie gehad met een Nederlandse jongen,
Toevallig kwam die 5 jaar terug op mijn pad. Maar dat is nu voorbij. Echter, het gaat niet om het gedoe eromheen maar het idee dat je "voorzichtig" moet benaderen. Of juist helemaal niet, terwijl er niks achter hoeft te zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef darky13 het volgende:
ben zelf nl, en gedate met een turks meisje. En ik snap best waarom ze terug schrikken. meeste hebben geen zin in gedoe eromheen. kan het wel begrijpen maar wel sneu, w8 gewoon tot je lekker iemand tegenkomt die niet zo kortzichtig is?
Waarom zou ik een meisje benaderen als ik er verder niks mee wil?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Toevallig kwam die 5 jaar terug op mijn pad. Maar dat is nu voorbij. Echter, het gaat niet om het gedoe eromheen maar het idee dat je "voorzichtig" moet benaderen. Of juist helemaal niet, terwijl er niks achter hoeft te zitten.
Omdat ze er vaak lekker uitzienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je iets willen met een turk/moslim/aggressieve familieleden hebber, als je ook gewoon met een normale nederlandse meid wat kan hebben ?
Vaak lekker uitzien.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat ze er vaak lekker uitzienMaar goed, liever iets Zuid-Europees uiteraard
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik val op donkere meisjes, maar Turkse en Marokaanse meisjes hebben vaak broers e.d. die nogal agressief reageren. Daar ben ik dus ook voorzichtig mee met stappen. Ik kom ze liever ergens anders tegen dan in de kroeg, de supermarkt of zo. Dan lok ik ze makkelijker mee mn bed in zonder risico van boze broers.
Maar eigenlijk val ik meer op halfbloedjes.
Zou dat niet per familie verschillen? Denk je dat mijn broer en ouders niets wisten van mijn vorige relatie? Oke in het begin waren ze niet echt vrolijk en dat hielden ze ook wel een tijdje vol. Maar niet zo agressief van aard, dat mijn broer en vader wekenlang op het dak van mijn partner bivakkeerden om hem een lesje te leren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef Saviour het volgende:
Je cultuur en te fanatieke broertjes die denken hun zusje te moeten verdedigen. Begrijpelijke reactie daarop van die Nederlandse jongens.
Lol als ik naar huis ga met een turkse..... kom ik niet binnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
[..]
Zou dat niet per familie verschillen? Denk je dat mijn broer en ouders niets wisten van mijn vorige relatie? Oke in het begin waren ze niet echt vrolijk en dat hielden ze ook wel een tijdje vol. Maar niet zo agressief van aard, dat mijn broer en vader wekenlang op het dak van mijn partner bivakkeerden om hem een lesje te leren.
Toch moet ik de vraag stellen, zou de reactie van een Nederlandse vader of moeder heel anders zijn vergeleken met Turkse ouders? Ik denk dat zij ook wel hele andere verwachtingen hadden m.b.t. de partner van hun Nederlandse zoon of dochter.
Precies, dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lol als ik naar huis ga met een turkse..... kom ik niet binnen
Ja tuurlijk maar dit gebeurt dus gewoon niet bij nederlands families... bij turkse bij sommige/veel wel...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
[..]
Zou dat niet per familie verschillen?
En helaas kan je dat in een discotheek niet zienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dit gebeurt dus gewoon niet bij nederlands families... bij turkse bij sommige/veel wel...
Dat is dus onzin he ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dit gebeurt dus gewoon niet bij nederlands families... bij turkse bij sommige/veel wel...
ja klopt ik zie elke dag in de krant "nederlandse vrouw vermoord door nederlands familielid" het motief is waarschijnlijk eerwraak ...quote:
Ten eerste denk ik dat een eventuele negatieve reactie van nederlandse ouders niet in geweld uitgedrukt word.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
[..]
Zou dat niet per familie verschillen? Denk je dat mijn broer en ouders niets wisten van mijn vorige relatie? Oke in het begin waren ze niet echt vrolijk en dat hielden ze ook wel een tijdje vol. Maar niet zo agressief van aard, dat mijn broer en vader wekenlang op het dak van mijn partner bivakkeerden om hem een lesje te leren.
Toch moet ik de vraag stellen, zou de reactie van een Nederlandse vader of moeder heel anders zijn vergeleken met Turkse ouders? Ik denk dat zij ook wel hele andere verwachtingen hadden m.b.t. de partner van hun Nederlandse zoon of dochter.
Het zegt wel heel wat over de gang van zaken in een familie als een Turks meisje zonder "beschermer" uit gaat. Tenzij ze stiekem gaat, maar daar hebben ze vaal het lef niet voor. Misschien een hint voor de volgende keerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En helaas kan je dat in een discotheek niet zien![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik dat een eventuele negatieve reactie van nederlandse ouders niet in geweld uitgedrukt word.
Ten tweede kan ik aan de buitenkant niet zien uit wat voor familie iemand komt. Het zijn natuurlijk allemaal vooroordelen, maar de verhalen over Turkse en Marokkaanse vaders en broers die op geweldadige wijze de familie-eer komen verdedigen maken mij voorzichtig.
Hmm, zal het onthoudenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Het zegt wel heel wat over de gang van zaken in een familie als een Turks meisje zonder "beschermer" uit gaat. Tenzij ze stiekem gaat, maar daar hebben ze vaal het lef niet voor. Misschien een hint voor de volgende keer![]()
Genoeg Nederlandse broers of vaders die even verhaal komen halen bij de ex van het belazerde zusje/dochter hoor...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja klopt ik zie elke dag in de krant "nederlandse vrouw vermoord door nederlands familielid" het motief is waarschijnlijk eerwraak ...![]()
![]()
Het staat in de eerste regelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:42 schreef dennisw het volgende:
Je bent turks(e), dat had je er wel bij mogen zeggen..
Jup, of de nederlanders doen het achter gesloten deuren, meer psychische dwang dan wraak. Blijft lekker binnen de deurtjes.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Genoeg Nederlandse broers of vaders die even verhaal komen halen bij de ex van het belazerde zusje/dochter hoor...
hij heeft wel gelijk hoor:quote:
Ze wil niet meer (zo snel) een relatie met een Nederlandse jongen, maar vindt het toch jammer dat ze haar niet aanspreken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef FaTaaL het volgende:
Ik heb uit die relatie ook wel geleerd dat ik niet zo snel een relatie zou beginnen met een Nederlander of gewoon een ander uit een andere cultuur. Ondanks dat ik erg veel Nederlandse normen en waarden heb overgenomen, hecht ik ook wel veel waarde aan bepaalde Turkse normen en waarden. Dus verwijt mij niks maar kom op, waarom is het zo moeilijk om andere meisjes dan Nederlandse meisjes te benaderen?
Turkse ~vrouwelijke inwoner/afstammeling van Turkijequote:
Helemaal gelijk. Zo'n reactie is ook wel begrijpelijk. Maar om zoveel te moeten weten, moet je het desbetreffende meisje wel eerst veel beter leren kennen natuurlijk, voordat je uberhaupt aan iets serieus begint. Toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik dat een eventuele negatieve reactie van nederlandse ouders niet in geweld uitgedrukt word.
Ten tweede kan ik aan de buitenkant niet zien uit wat voor familie iemand komt. Het zijn natuurlijk allemaal vooroordelen, maar de verhalen over Turkse en Marokkaanse vaders en broers die op geweldadige wijze de familie-eer komen verdedigen maken mij voorzichtig.
Je dacht dat het een homo was ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:45 schreef dennisw het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens, ik bedoel dat ik niet wist dat ze een girl was
mannen zijn oppervlakkigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:45 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Zo'n reactie is ook wel begrijpelijk. Maar om zoveel te moeten weten, moet je het desbetreffende meisje wel eerst veel beter leren kennen natuurlijk, voordat je uberhaupt aan iets serieus begint. Toch?
Dan ben je kennelijk niet verder dan de eerste alinea gekomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:48 schreef dennisw het volgende:
nee dat ook niet, maar gewoon ik dacht een soort van player (met NL vriendinnen) en dat die NL jongens hem wilden benaderen voor zijn vriendinnen oid
Tot de eerste regel van de laatste alineaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan ben je kennelijk niet verder dan de eerste alinea gekomen.
Ik ga over het algemeen eerst met een meisje naar bed voor het serieus word.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:45 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Zo'n reactie is ook wel begrijpelijk. Maar om zoveel te moeten weten, moet je het desbetreffende meisje wel eerst veel beter leren kennen natuurlijk, voordat je uberhaupt aan iets serieus begint. Toch?
Daar ben ik wel zo benieuwd naar, wat zijn nou precies de Nederlandse en de Turkse normen en waarden, want ik kan bij beide bevolkingsgroepen in praktijk bar weinig van mijn eigen normen en waarden terugvinden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef FaTaaL het volgende:
Ondanks dat ik erg veel Nederlandse normen en waarden heb overgenomen, hecht ik ook wel veel waarde aan bepaalde Turkse normen en waarden.
en hoeveel kinderen heb jij?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef Neuralnet het volgende:
Puur een kwestie van evolutie. Als man wil je de beste genen voor het nageslacht.
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, je mag best uit de kast komen. Wij Fokkertjes accepteren je zoals je bent.quote:
Ja, maar de enige Chinees hier in de buurt die me geen hond voorschotelt, zit toch echt wel dik 30km hiervandaan.quote:
wel cameltoes in gekrompen burka's.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
geen camelspiders
omfg..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
wel cameltoes in gekrompen burka's.
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omfg..ik word nu echt misselijk....
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:29 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
[afbeelding]
bring on the goodies!!
![]()
Daarom zei ik ook, daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef Empedocles het volgende:
als je zegt dat je grieks bent vinden ze het niet erg.
Die is goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, je mag best uit de kast komen. Wij Fokkertjes accepteren je zoals je bent.
Ze zijn huiverig om je te groeten of naar je te lachen jah. Ik heb het niet over een relatie. Verre van dat, want daar gaat de topic niet over. Ik bedoel, er staat toch niet op het voorhoofd van zo'n Islamitisch meisje (om het makkelijk te maken) "Als je mij wil benaderen, moet je serieus zijn"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:17 schreef Roquefort het volgende:
Wat een rare OP.
Je bent huiverig voor een relatie met een hollandsche jongen, maar je verbaast je erover dat ze omgekeerd ook huiverig zijn?
Tsja...
Ik ken veel mooie turkse dames, verbazingwekkend mooi, maar het is echt enger om met een moslima aan te pappen dan met een blanke westerling, negerin, indiaanse, chinese, papoea nieuw guinese, en whateverse.
Jammer als de verkeerde heren/dames daar de dupe van worden, maar ik het is gewoon enger om op een vrouw uit de islamitische cultuur af te stappen, dan op enige andere vrouw van de wereld. En ik geloof niet dat dat aan de rest van de wereld ligt, maar aan hoe de islam en de moslims zichzelf opstellen in de wereld.
Oftewel, net zoals jij huiverig bent voor een nederlandsche jongen, zijn ook nederlandse jongens huiverig voor mogelijk gevolgen....
Je zei toch niet "Ze is best wel lekker" of " Je zusje heeft wel grote memmen zeg"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb ook een turks meisje leren kennen op de sportschool, maar haar broer ken ik dus ook.. op een gegeven moment vertelde ik tegen hem wat over zn zusje en hij ging door het lint (ik gaf haar een complimentje).. ik snapte er echt even niks van.. elke keer als we elkaar zien (die broer en ik) schudden we gewoon de hand, trainen we samen, gewoon aardig.. maar zodra ik over zn zusje begin is het "blijf er vanaf" "ik maak je af"... is ook de reden dat ik dat zusje een beetje op afstand hou
Ben je niet gewoon lelijk?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Ze zijn huiverig om je te groeten of naar je te lachen jah. Ik heb het niet over een relatie. Verre van dat, want daar gaat de topic niet over. Ik bedoel, er staat toch niet op het voorhoofd van zo'n Islamitisch meisje (om het makkelijk te maken) "Als je mij wil benaderen, moet je serieus zijn"Dat merk je vanzelf wel.
Ja maar zoiets maakt een relatie echt niet onmogelijk. Om terug te komen op het verhaal van Thriller. Natuurlijk reageert die broer zo. Maar dat is altijd zo in het begin, later draaien ze echt wel bij. Net zoals bij mij, mijn broer kom hem wel waarderen en gingen ze soms samen ook op stapquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef Roquefort het volgende:
Dus dat verhaal van Thrilled boven jouw post is statistisch gezien een ongelooflijke toevalligheid volgens jou? In mijn buurt weet ik nooit of een vriendje van het neefje van het broertje van het leuke zusje drie meter verder staat hoor, het is voor beide partijen veiliger om ueberhaupt geen oogcontact/moeilijkheden te zoeken. Dat heeft inderdaad niks met jou te maken, maar het is evengoed veel te makkelijk om het op de media af te schuiven.
Foto's !quote:
Dat is weer het rare. Voor een eenmalig avontuurtje kun je als het meisje (Islamitische of Turkse) in kwestie dat geen probleem vindt, de volgende dag weer doen alsof je elkaar niet kentquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Foto's !
Ik pik Turkse dames er vaak wel uit, ik val meer op halfbloedjes dus zou ik eerder op een Marrokaanse afstappen.
Maar als ik kan kiezen tussen een lekkere moslima en een lekkere niet-moslima dan is de niet-moslima (qua relatie) toch makkelijker. Voor alleen maar een keertje neuken maakt het niet uit want dan heb je toch niet met familie te maken.
Maar oogcontact zoeken is iets heel anders dan verliefd zijn. In alle vrijblijvendheid is het domweg simpeler om een andere kant op te kijken. Ik heb helemaal geen zin om broers te ontmoeten die later bijdraaien, juist in dat vroege stadium is een andere kant opkijken veel makkelijker.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:00 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Ja maar zoiets maakt een relatie echt niet onmogelijk. Om terug te komen op het verhaal van Thriller. Natuurlijk reageert die broer zo. Maar dat is altijd zo in het begin, later draaien ze echt wel bij. Net zoals bij mij, mijn broer kom hem wel waarderen en gingen ze soms samen ook op stap![]()
Op enkele uitzonderingen na dan. Ik ken ook veel Turkse en tevens Marokkaanse meisjes, die een Nederlandse vriend (later vaak echtgenoot) hebben zonder dat die zich hoeften te bekeren. Maar de angst van Nederlanders, daar schrik ik wel ff van hoor. Maar idd je moet wel veel energie steken in zulke situaties.![]()
Heel mooi gezegdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:15 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Maar waarom zou je in de bijenkorf kijken, als je weet dat daar de bijen wonen? Dan neem ik wel suiker in plaats van honing, al is de exotische honing misschien juist wel lekkerder.
Het zou een stuk makkelijker zijn als de buitenlandse families er niet zo een drama van maakten, dan kan je gewoon normaal doen. Maar veel families vinden cultuur en afkomst (en religie) zo belangrijk dat ze liever een bruid(egom) uit het land van herkomst halen. Wat dat betreft zijn Turken/Marrokanen gemiddeld racistischer dan nederlanders. En de familie-eer is zo belangrijk dat iedereen op tilt springt als iemand naar de zus/dochter kijkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:12 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Dat is weer het rare. Voor een eenmalig avontuurtje kun je als het meisje (Islamitische of Turkse) in kwestie dat geen probleem vindt, de volgende dag weer doen alsof je elkaar niet kentIk ken wel veel van zulke Turkse meiden. Een relatie vinden ze dan veel te veel energie, dan houden ze het maar op een "seksrelatie". Later zeggen ze tegen hun aanstaande Turkse man " Schat, ik heb vroeger een hele grote fout gemaakt. Ik had een relatie van 10 jaar met een Nederlandse man en ja we zijn natuurlijk ook naar bed geweest. Ik heb echt heel veel spijt maar het is maar bij 1 man gebleven, hoor!" Yeah right
![]()
Oh maar ik wil best een keer naar je zwaaien als ik je tegen kom in een club/cafe maar dan moet ik er absoluut zeker van zijn dat er niet toevallig broertjes/neefjes/ooms van je in een stil donker hoekje jou nauwlettend in de gaten staan te houdenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:43 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Ze zijn huiverig om je te groeten of naar je te lachen jah. Ik heb het niet over een relatie. Verre van dat, want daar gaat de topic niet over. Ik bedoel, er staat toch niet op het voorhoofd van zo'n Islamitisch meisje (om het makkelijk te maken) "Als je mij wil benaderen, moet je serieus zijn"Dat merk je vanzelf wel.
Ik denk dat Nederlandse jongens en in mindere mate Nederlandse meisjes, te snel aan de gevolgen denken. Dan denken gelijk aan een woeste vader met een pistool in de hand die ff verhaal komt halenHoe vaak komt dat nou voor. Nou heel weinig, zal ik je vertellen. Behalve als je de media wilt geloven
![]()
En mijn complimenten voor je hele topic, dit soort discussies wordt zelden op een prettige toonhoogte gevoerd.quote:
Precies. Hoeren zijn het.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vind je het gek TS dat wij mannen afstandelijk zijn van Turkse en Marokkaanse vrouwen ? Als je er een naait heb je een schoonfamilie vol Fatima's en Mustapha's en daar heeft niemand trek in.
Nederlandse vrouwen zijn gewoon naief. Die laten zich "playen" door zo'n petjesdragende Turk. Om zich vervolgens vol te laten blaffen en zielig te gaan doen dat ze verkracht zijn.
Jij zei zeker tegen zoeen turkse gast zo van:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb ook een turks meisje leren kennen op de sportschool, maar haar broer ken ik dus ook.. op een gegeven moment vertelde ik tegen hem wat over zn zusje en hij ging door het lint (ik gaf haar een complimentje).. ik snapte er echt even niks van.. elke keer als we elkaar zien (die broer en ik) schudden we gewoon de hand, trainen we samen, gewoon aardig.. maar zodra ik over zn zusje begin is het "blijf er vanaf" "ik maak je af"... is ook de reden dat ik dat zusje een beetje op afstand hou
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vind je het gek TS dat wij mannen afstandelijk zijn van Turkse en Marokkaanse vrouwen ? Als je er een naait heb je een schoonfamilie vol Fatima's en Mustapha's en daar heeft niemand trek in.
Nederlandse vrouwen zijn gewoon naief. Die laten zich "playen" door zo'n petjesdragende Turk. Om zich vervolgens vol te laten blaffen en zielig te gaan doen dat ze verkracht zijn.
Ik ken er zat. Ze zijn over het algemeen stukken moeilijker dan Nederlandse vrouwenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef T1M het volgende:
Ik heb nog nooit een aantrekkelijk turks meisje gezien eigenlijk. Het is niet dat ik een hekel heb aan ze ofzo, maar ik val er gewoon niet op.
Kan ik er wat aan doen.![]()
Eerwraak blijft toch onder de meeste mensen hangen als een groot gevaar bij "exotische" vriendinnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef FaTaaL het volgende:
Het zit zo: Ik ben zelf Turks (21) en als ik uitga ga ik meestal met Nederlandse vriendinnen. Heel soms met Turkse vriendinnen maar dan vaak naar Turkse feesten. Afgelopen zaterdag ben ik weer uitgeweest met een aantal Nederlandse vriendinnen naar een tent waar veel Nederlanders komen. Ik werd een aantal keer benaderd door Nederlandse jongens/en mannen. Ik beschrijf een situatie. Ik sta te dansen en te springen, voel ik ineens iemand tegen me aan rijden. Ik draai me verbaasd om en zie een vrolijke Nederlandse jongen naar me lachen en vervolgens keihard; “Wat gezellig he!”.Ik moest vreselijk lachen om de situatie en ineens raakten we aan de praat. Hij vroeg hoe ik heette en ik zei mijn naam. Hij keek me aan en zei; Ik had ook geen oer-Hollandse naam verwacht. Waar kom je vandaan? Ik zeg Turkije en hij kijkt mij met een verbaasd gezicht aan
“Oh dat had ik ook niet verwacht!”. Ik vraag wat hij dan had verwacht. Hij weer “Ik dacht zuid-Europees ofzo”. Voordat ik kon reageren kwam de vraag die vrijwel meteen gesteld wordt als mijn naam bekend is.“ Heb je broers?”. Nou, ja ik heb een broer.. Het weerhield hem er in ieder geval niet van om te zeggen dat ik een mooie leuke meid ben met prachtige ogen. Tja we praatten verder over school, werk etc. Maar het contact bleef “vriendschappelijk” en we wensten elkaar nog veel plezier. Ik denk dat hij een beetje voorzichtig wilde doen nu hij wist dat ik Turks ben.Dit is mij al zovaak overkomen dat ik al kan voorspellen wat er gaat gebeuren als ik weer uit ga met mijn Nederlandse vriendinnen, zij inmiddels ook.
Ik merk dat Nederlandse jongens moeite hebben met het benaderen van mij op zulke gelegenheden. Mijn donkere uiterlijk weerhoudt ze denk ik. Ik geef ook wel toe dat ik onbewust een streng gezicht trek. Heb alleen een zachte uitstraling als ik lach, meestal word ik dan op die momenten aangesproken.Anders blijven ze op een afstand. Heel vaak is er oogcontact, soms echt een hele poos, dat ik me op een gegeven moment er aan ga irriteren. Zo lang word ik aangekeken maar een glimlach kan er niet eens vanaf, alsof ik ga bijten of dat mijn broer ergens uit de lucht komt opduiken.
![]()
Ik heb vanaf mijn 16e tot mijn 19e een relatie gehad met een Nederlandse jongen, dus zo onbekend ben ik niet in dat wereldje. Ik heb uit die relatie ook wel geleerd dat ik niet zo snel een relatie zou beginnen met een Nederlander of gewoon een ander uit een andere cultuur. Ondanks dat ik erg veel Nederlandse normen en waarden heb overgenomen, hecht ik ook wel veel waarde aan bepaalde Turkse normen en waarden. Dus verwijt mij niks maar kom op, waarom is het zo moeilijk om andere meisjes dan Nederlandse meisjes te benaderen? Wij zijn echt niet bedreigend als men denkt, hoor...Behalve dat alle mediterranen temperamentvol zijn![]()
Wat je van ver haalt is lekker!!![]()
Correct. Plat gezegd: Een lekker wijf is een lekker wijf. Of die nou uit Nederland, Duitsland, Kroatië of Marokko komt zal me echt een rotzorg zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:04 schreef jogy het volgende:
Dus Nederlandse mannen hebben geen problemen met exotische dames alleen eventuele broertjes van sommige exotische dames.
Dat kun jij helemaal niet weten, of heb je de speeltuin afgestruind?quote:
Word het niet weer eens tijd dat je gebanned word?quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word het niet weer eens tijd dat je gebanned word?![]()
het vertellen van feiten = ban ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word het niet weer eens tijd dat je gebanned word?![]()
De marocmeisjes die ik in bed heb gehad stonken niet, dus dat was geen feit maar een mening.quote:
Dan zou ik eens naar de dokter met je reukorgaan, het kan dat er een ophoping van moslimitus zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De marocmeisjes die ik in bed heb gehad stonken niet, dus dat was geen feit maar een mening.
Ik denk dat het tijd voor je pilletje wordt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan zou ik eens naar de dokter met je reukorgaan, het kan dat er een ophoping van moslimitus zit.
Tsja OUST hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De marocmeisjes die ik in bed heb gehad stonken niet, dus dat was geen feit maar een mening.
Jij woont in urk he?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd voor je pilletje wordt.
Ik ben immuun voor religie. Ik neuk ze allemaal. Dat is pas integratie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan zou ik eens naar de dokter met je reukorgaan, het kan dat er een ophoping van moslimitus zit.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef Little_Meanie het volgende:
Turks is niet exotisch, exotisch is meestal iets positief
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor religie. Ik neuk ze allemaal. Dat is pas integratie. [afbeelding]
Ik hou alleen niet van kinderenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:11 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
De oplossing! samen kindjes maken![]()
Zeg, waarom steek je dat hoofd van je niet in je moeders anus? Je probeert op een zielige manier de aandacht naar je toe te trekken. Waarom is het nou nodig om te beledigen? Moet er perse gescholden worden tegen je, zodat je oprot?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jaja, veel moslimmeiden doen het, zodat ze nog wel maagd kunnen blijven maar hun vriendje nog wel kunnen plezieren. Walgelijk, doe het dan vaginaal. Die 'zonde' heb je al eenmaal begaan.quote:
Woont dat meisje toevallig bij Rotterdam in de buurt en studeert ze aan de universiteit in Rotterdam?!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:58 schreef dennisw het volgende:
Oei, eigenlijk ik heb best geluk als ik sommige comments lees..
Al een tijdje heb ik al een zwak voor een afghaans meisje, waarmee ik veel praat en op en buiten school veel mee om ga. Ze heeft wel zo haar eigen principes, tenminste zo interpreteer ik het. Ze is erg aardig, sociaal intelligent en kleed zich zoals een normale nederlandse.
Het probleem is echter dat ze best wel streng religius is en een grote familie heeft waar zij de jongste van is. Haar broer is een gevaarlijke kerel, die ik niet zo goed ken. Ik zou niet weten wat hij doet als hij zag dat we samen op de bank zaten oid..
Laatst belde ik haar op om met wat vrienden naar de bios te gaan. Ik kreeg haar moeder aan de lijn en ze gaf me het meisje aan de lijn. Ze vertelde me dat ze niet kon omdat ze naar een feest zou gaan. Toen dacht ik al riight, maar achteraf bleek dus dat ze niet mocht gaan en haar ouders haar erop aanspraken dat dit eenmalig was. We weten nu wel beter en spreken alleen op msn af.
Dit jaar is ze blijven zitten en naar een andere school gegaan, ik zal haar op school heel erg missen natuurlijk, samen met veel vrienden.
Mijn punt: verkering aangaan met zulke meisjes is zeer onwaarschijnlijk..
bedoel je hiermee dat je ervan overtuigd bent dat er maar een handvol moslima's zijn in de buurt van Rotterdam die voldoen aan de omschrijvingquote:Op zondag 15 juli 2007 21:36 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Woont dat meisje toevallig bij Rotterdam in de buurt en studeert ze aan de universiteit in Rotterdam?!!![]()
quote:Ze is erg aardig, sociaal intelligent en kleed zich zoals een normale nederlandse.
Als het een Turks of Marokkaans meisje zou zijn, zou ik niet zo'n reactie geven. Omdat er maar een handjevol Afghanen zijn en daarnaast de situatie mij erg bekend in de oren klinkt (bios, broer, de voorzichtigheid). Jah weet ik veel, al is de kans niet zo groot. Maar de overeenkomsten zijn er wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
bedoel je hiermee dat je ervan overtuigd bent dat er maar een handvol moslima's zijn in de buurt van Rotterdam die voldoen aan de omschrijving
[..]
![]()
ik bedoel, what are the odds dat jij zijn date kent?
en dat afgaande op een omschrijving die zo cliche is dat je zou denken dat het op elke moderne moslim-chick van toepassing is.
wow.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |