babi pangangquote:
voorkeur voor het vreemde dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef tulpstekker het volgende:
Exotisme is het hebben van een voorkeur voor het vreemde. Dit verschijnsel komt voor in de kunst maar onder andere ook bij vakantiegangers die naar de meest exotische oorden willen en na terugkomst opeens alles uit dat vakantieland geweldig vinden.
Qwwwww
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef HassieBassie het volgende:
Dus je wilt geen relatie met een Nederlandse jongen,
Net terug van het stappen ?quote:[b]Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef FaTaaL het volgende:
Ik heb vanaf mijn 16e tot mijn 19e een relatie gehad met een Nederlandse jongen,
Toevallig kwam die 5 jaar terug op mijn pad. Maar dat is nu voorbij. Echter, het gaat niet om het gedoe eromheen maar het idee dat je "voorzichtig" moet benaderen. Of juist helemaal niet, terwijl er niks achter hoeft te zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef darky13 het volgende:
ben zelf nl, en gedate met een turks meisje. En ik snap best waarom ze terug schrikken. meeste hebben geen zin in gedoe eromheen. kan het wel begrijpen maar wel sneu, w8 gewoon tot je lekker iemand tegenkomt die niet zo kortzichtig is?
Waarom zou ik een meisje benaderen als ik er verder niks mee wil?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Toevallig kwam die 5 jaar terug op mijn pad. Maar dat is nu voorbij. Echter, het gaat niet om het gedoe eromheen maar het idee dat je "voorzichtig" moet benaderen. Of juist helemaal niet, terwijl er niks achter hoeft te zitten.
Omdat ze er vaak lekker uitzienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je iets willen met een turk/moslim/aggressieve familieleden hebber, als je ook gewoon met een normale nederlandse meid wat kan hebben ?
Vaak lekker uitzien.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat ze er vaak lekker uitzienMaar goed, liever iets Zuid-Europees uiteraard
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik val op donkere meisjes, maar Turkse en Marokaanse meisjes hebben vaak broers e.d. die nogal agressief reageren. Daar ben ik dus ook voorzichtig mee met stappen. Ik kom ze liever ergens anders tegen dan in de kroeg, de supermarkt of zo. Dan lok ik ze makkelijker mee mn bed in zonder risico van boze broers.
Maar eigenlijk val ik meer op halfbloedjes.
Zou dat niet per familie verschillen? Denk je dat mijn broer en ouders niets wisten van mijn vorige relatie? Oke in het begin waren ze niet echt vrolijk en dat hielden ze ook wel een tijdje vol. Maar niet zo agressief van aard, dat mijn broer en vader wekenlang op het dak van mijn partner bivakkeerden om hem een lesje te leren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef Saviour het volgende:
Je cultuur en te fanatieke broertjes die denken hun zusje te moeten verdedigen. Begrijpelijke reactie daarop van die Nederlandse jongens.
Lol als ik naar huis ga met een turkse..... kom ik niet binnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
[..]
Zou dat niet per familie verschillen? Denk je dat mijn broer en ouders niets wisten van mijn vorige relatie? Oke in het begin waren ze niet echt vrolijk en dat hielden ze ook wel een tijdje vol. Maar niet zo agressief van aard, dat mijn broer en vader wekenlang op het dak van mijn partner bivakkeerden om hem een lesje te leren.
Toch moet ik de vraag stellen, zou de reactie van een Nederlandse vader of moeder heel anders zijn vergeleken met Turkse ouders? Ik denk dat zij ook wel hele andere verwachtingen hadden m.b.t. de partner van hun Nederlandse zoon of dochter.
Precies, dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lol als ik naar huis ga met een turkse..... kom ik niet binnen
Ja tuurlijk maar dit gebeurt dus gewoon niet bij nederlands families... bij turkse bij sommige/veel wel...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
[..]
Zou dat niet per familie verschillen?
En helaas kan je dat in een discotheek niet zienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dit gebeurt dus gewoon niet bij nederlands families... bij turkse bij sommige/veel wel...
Dat is dus onzin he ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dit gebeurt dus gewoon niet bij nederlands families... bij turkse bij sommige/veel wel...
ja klopt ik zie elke dag in de krant "nederlandse vrouw vermoord door nederlands familielid" het motief is waarschijnlijk eerwraak ...quote:
Ten eerste denk ik dat een eventuele negatieve reactie van nederlandse ouders niet in geweld uitgedrukt word.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:26 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
[..]
Zou dat niet per familie verschillen? Denk je dat mijn broer en ouders niets wisten van mijn vorige relatie? Oke in het begin waren ze niet echt vrolijk en dat hielden ze ook wel een tijdje vol. Maar niet zo agressief van aard, dat mijn broer en vader wekenlang op het dak van mijn partner bivakkeerden om hem een lesje te leren.
Toch moet ik de vraag stellen, zou de reactie van een Nederlandse vader of moeder heel anders zijn vergeleken met Turkse ouders? Ik denk dat zij ook wel hele andere verwachtingen hadden m.b.t. de partner van hun Nederlandse zoon of dochter.
Het zegt wel heel wat over de gang van zaken in een familie als een Turks meisje zonder "beschermer" uit gaat. Tenzij ze stiekem gaat, maar daar hebben ze vaal het lef niet voor. Misschien een hint voor de volgende keerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
En helaas kan je dat in een discotheek niet zien![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik dat een eventuele negatieve reactie van nederlandse ouders niet in geweld uitgedrukt word.
Ten tweede kan ik aan de buitenkant niet zien uit wat voor familie iemand komt. Het zijn natuurlijk allemaal vooroordelen, maar de verhalen over Turkse en Marokkaanse vaders en broers die op geweldadige wijze de familie-eer komen verdedigen maken mij voorzichtig.
Hmm, zal het onthoudenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Het zegt wel heel wat over de gang van zaken in een familie als een Turks meisje zonder "beschermer" uit gaat. Tenzij ze stiekem gaat, maar daar hebben ze vaal het lef niet voor. Misschien een hint voor de volgende keer![]()
Genoeg Nederlandse broers of vaders die even verhaal komen halen bij de ex van het belazerde zusje/dochter hoor...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja klopt ik zie elke dag in de krant "nederlandse vrouw vermoord door nederlands familielid" het motief is waarschijnlijk eerwraak ...![]()
![]()
Het staat in de eerste regelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:42 schreef dennisw het volgende:
Je bent turks(e), dat had je er wel bij mogen zeggen..
Jup, of de nederlanders doen het achter gesloten deuren, meer psychische dwang dan wraak. Blijft lekker binnen de deurtjes.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Genoeg Nederlandse broers of vaders die even verhaal komen halen bij de ex van het belazerde zusje/dochter hoor...
hij heeft wel gelijk hoor:quote:
Ze wil niet meer (zo snel) een relatie met een Nederlandse jongen, maar vindt het toch jammer dat ze haar niet aanspreken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef FaTaaL het volgende:
Ik heb uit die relatie ook wel geleerd dat ik niet zo snel een relatie zou beginnen met een Nederlander of gewoon een ander uit een andere cultuur. Ondanks dat ik erg veel Nederlandse normen en waarden heb overgenomen, hecht ik ook wel veel waarde aan bepaalde Turkse normen en waarden. Dus verwijt mij niks maar kom op, waarom is het zo moeilijk om andere meisjes dan Nederlandse meisjes te benaderen?
Turkse ~vrouwelijke inwoner/afstammeling van Turkijequote:
Helemaal gelijk. Zo'n reactie is ook wel begrijpelijk. Maar om zoveel te moeten weten, moet je het desbetreffende meisje wel eerst veel beter leren kennen natuurlijk, voordat je uberhaupt aan iets serieus begint. Toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik dat een eventuele negatieve reactie van nederlandse ouders niet in geweld uitgedrukt word.
Ten tweede kan ik aan de buitenkant niet zien uit wat voor familie iemand komt. Het zijn natuurlijk allemaal vooroordelen, maar de verhalen over Turkse en Marokkaanse vaders en broers die op geweldadige wijze de familie-eer komen verdedigen maken mij voorzichtig.
Je dacht dat het een homo was ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:45 schreef dennisw het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens, ik bedoel dat ik niet wist dat ze een girl was
mannen zijn oppervlakkigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:45 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Zo'n reactie is ook wel begrijpelijk. Maar om zoveel te moeten weten, moet je het desbetreffende meisje wel eerst veel beter leren kennen natuurlijk, voordat je uberhaupt aan iets serieus begint. Toch?
Dan ben je kennelijk niet verder dan de eerste alinea gekomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:48 schreef dennisw het volgende:
nee dat ook niet, maar gewoon ik dacht een soort van player (met NL vriendinnen) en dat die NL jongens hem wilden benaderen voor zijn vriendinnen oid
Tot de eerste regel van de laatste alineaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan ben je kennelijk niet verder dan de eerste alinea gekomen.
Ik ga over het algemeen eerst met een meisje naar bed voor het serieus word.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:45 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Zo'n reactie is ook wel begrijpelijk. Maar om zoveel te moeten weten, moet je het desbetreffende meisje wel eerst veel beter leren kennen natuurlijk, voordat je uberhaupt aan iets serieus begint. Toch?
Daar ben ik wel zo benieuwd naar, wat zijn nou precies de Nederlandse en de Turkse normen en waarden, want ik kan bij beide bevolkingsgroepen in praktijk bar weinig van mijn eigen normen en waarden terugvinden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef FaTaaL het volgende:
Ondanks dat ik erg veel Nederlandse normen en waarden heb overgenomen, hecht ik ook wel veel waarde aan bepaalde Turkse normen en waarden.
en hoeveel kinderen heb jij?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef Neuralnet het volgende:
Puur een kwestie van evolutie. Als man wil je de beste genen voor het nageslacht.
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, je mag best uit de kast komen. Wij Fokkertjes accepteren je zoals je bent.quote:
Ja, maar de enige Chinees hier in de buurt die me geen hond voorschotelt, zit toch echt wel dik 30km hiervandaan.quote:
wel cameltoes in gekrompen burka's.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
geen camelspiders
omfg..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
wel cameltoes in gekrompen burka's.
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omfg..ik word nu echt misselijk....
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:29 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
[afbeelding]
bring on the goodies!!
![]()
Daarom zei ik ook, daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef Empedocles het volgende:
als je zegt dat je grieks bent vinden ze het niet erg.
Die is goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, je mag best uit de kast komen. Wij Fokkertjes accepteren je zoals je bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |