Ja.quote:
Wie zegt dat?? Dat voel je enzoquote:
maar dan weet je dat er een demper in zit en ben je dus bevooroordeeld.quote:
o.k.quote:en als het moet zoek ik nog wel even een bron voor je op.
Als de bal het racket verlaat wel en dan heb je het racket nog steeds in je handenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef TubewayDigital het volgende:
op het moment dat de bal contact maakt met de snaren trilt er in principe niks. Vergelijk het met als je een trampoline in springt. Die gaat pas trillen als jij gelanceerd bent.
De 'echte' talenten spelen al in de drie met 13 jaar oud.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:35 schreef TubewayDigital het volgende:
Op je 13 in de HE5 iedereen wegbeuken? Hoe goed ben je dan ?
ik heb het uiteraard niet over mezelf maar met toernooi.nl kan je heel wat mensen tracken![]()
Dat valt nog wel mee hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef XL het volgende:
[..]
De 'echte' talenten spelen al in de drie met 13 jaar oud.
Ik speel deze week ook een toernooitje, eindelijk weer eens. Heb al weer 2x gespeeld deze week (eerste 2x sinds de competitie is afgelopen). Er kwam al weer een klein beetje ritme aan. De eerste ronde heb ik een walk-over gekregen. Op zich jammer, in de tweede ronde speel je toch tegen iemand die al een keer gewonnen heeft. Ik wil graag rustig in het toernooi groeien![]()
Vorig jaar zag ik zo'n mannetje op een Ranglijsttoernooi in Goirle spelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:46 schreef TubewayDigital het volgende:
13 jaar en dan in de HE3 ?
ik ben er nog nooit getuige van geweest maar dit wil ik wel eens meemaken
Ik heb wel eens prive training gehad ja. Maar niet in die mate wat jij bedoeld denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef TubewayDigital het volgende:
vraagje aan mensen als Chris, XL en Komakie: hebben jullie privetraining gehad? Is privetraining noodzakelijk om een aceptabele rating (5 of beter) te halen ?
Nope. maar dan ook echt net niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:08 schreef TubewayDigital het volgende:
bedankt,
Heb zelf in het verleden ook wel privetraining gehad. Niet bijzonder veel. Af en toe een blok. Denk ook dat het op hoger niveau niet zo heel veel meer uitmaakt omdat je toch staat over te slaan met mede trainingsgenootjes die ondertussen ook aardig een bal kunnen raken.
Maar ben je nou uiteindelijk 3/B1 geweest ?
Ik ben niet goed hoor. Ik heb ook nooit privetraining gehad. Wel wat lessen gevolgd, maar dat was meer van een type gymleraar. Die kon zelf ook niet bijster veel, alleen instructie geven.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef TubewayDigital het volgende:
vraagje aan mensen als Chris, XL en Komakie: hebben jullie privetraining gehad? Is privetraining noodzakelijk om een aceptabele rating (5 of beter) te halen ?
Vanaf me 7de. Ik ben nu 25 dus zo'n 18 jaar....quote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef TubewayDigital het volgende:
jammer komakie, tennis je eigenlijk al lang?
Zelf net kansloos verloren. Baal ik? Nee, als iemand duidelijk beter is kan ik het makkelijk hebben. Baal ik? Ja, want ik jaag zelf ook een goeie rating na en vraag me nu af of ik ooit van zulke gasten kan winnen.
![]()
![]()
Nee niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:15 schreef TubewayDigital het volgende:
Bondstraining gehad ?
Ik zelf niet maar wel selectie van mijn eigen club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |