abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51471273
dit klinkt herkenbaar
pi_51471325
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Al een hele tijd met Babolat Pure Drive Team, maar daar ben ik toch wel een beetje op uitgekeken en ik wil na de toernooien kijken of de Head Flexpoint Prestige iets voor me is.
ik zag dat Head een microgel extreme pro had. Een soort Prestige lite. 315 gram, 645 cm2 blad. Leek mij fijn racket. Ga zelf binnenkrot met yonex in de weer.
pi_51471486
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:11 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

ik zag dat Head een microgel extreme pro had. Een soort Prestige lite. 315 gram, 645 cm2 blad. Leek mij fijn racket. Ga zelf binnenkrot met yonex in de weer.
Ik zal me er over een paar maanden eens in verdiepen, er is zoveel aanbod en verschillende specificaties .
pi_51475718
oke oke, 3tjes van de baan meppen, dat moet ik in slikken. Maar ik was zeker wel 3 geworden.
pi_51476390
We moeten volgend jaar eens met het hele topic aan hetzelfde toernooi meedoen.
pi_51476480
dan ga ik mijn john Mcenroe imitatie doen.

op de baan he

slechte grap eigenlijk. Ik ga een betere bedenken

[ Bericht 35% gewijzigd door TubewayDigital op 14-07-2007 23:53:02 ]
pi_51478353
Ok, ik speel met een Dunlop M-Fil 300, en ik wilde graag zsm een tweede aanschaffen.
Nu is er een opvolger van de M-Fil, de Aerogel.
Zal er veel verschil zijn tussen de M-Fil 300 en de Aerogel 300?
Overigens, ik kan de M-Fil wel bestellen, maar niet in mijn gripmaat.
  zondag 15 juli 2007 @ 01:47:24 #58
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51479651
In een nieuw racket zijn altijd wat aanpassingen gedaan natuurlijk, anders brengen ze geen nieuwe collectie op de markt .

Maar ik raad je aan om als 2e racket gewoon dezelfde aan te schaffen. Zo ondervind je zo weinig mogelijk verschil als je plotseling van racket moet wisselen. Het is nog niet zo'n oud racket, dus ik denk het nog wel ergens anders verkrijgbaar is met jouw gripmaat dan op het adres waar je nu gekeken hebt.
Weisst
pi_51480044
quote:
Op zondag 15 juli 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
In een nieuw racket zijn altijd wat aanpassingen gedaan natuurlijk, anders brengen ze geen nieuwe collectie op de markt .

Maar ik raad je aan om als 2e racket gewoon dezelfde aan te schaffen. Zo ondervind je zo weinig mogelijk verschil als je plotseling van racket moet wisselen. Het is nog niet zo'n oud racket, dus ik denk het nog wel ergens anders verkrijgbaar is met jouw gripmaat dan op het adres waar je nu gekeken hebt.
Na enig zoeken toch een gripje 3 gevonden, voor een redelijke prijs.
Morgen bestellen
pi_51489129
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Skic. het volgende:
Ik wil ook gaan tennissen. Volgende week bij wat tennisclubs rond. Nog een aanrader voor een club in Leeuwarden?
Ik heb zeker wel wat aanraders.

Je hebt in Leeuwarden drie tennisverenigingen.
* TC 't Nylan, deze zit op de hoek van de Van Loonstraat/ Julianalaan. 6 kunstgrasbanen (met ballon voor in de winter) en 5 gravelbanen.
Gezellige vereniging, zijn mensen lid van van alle denkbare leeftijden. heeft een ledenstop, tenzij je voldoet aan een bepaalde speelsterkte (maar denk niet dat jij die speelsterkte hebt)
* TV. de Molen, deze is gevestigd aan het Kalverdijkje. 10 gravelbanen buiten, 4 tapijtbanen binnen. Persoonlijk vind ik die vereniging niet één en al 'gemoedelijk', zoals Erkel hierboven zei. Heb er onlangs nog een toernooitje gespeeld, vond 't nou niet beeeeregezellig. Maar dat is uiteraard ook persoonlijk. Ieder z'n ding natuurlijk.
* LTV de Bontekoe, deze zit aan de Magere Weide. 11 gravelbanen en 4 tapijtbanen binnen.
Verder kent de Bontekoe als subvereniging FUST. Is als student, in mijn ogen, toch wel het leukst om te spelen. Andere clubs hebben in verhouding minder leeftijdsgenoten, en dat zijn (vind ik) toch wel de leukste mensen om mee/tegen te tennissen.
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:18 schreef Skic. het volgende:
Ik wil juist wat aan mijn conditie doen en wat 'gezonder leven'. Niet nóg meer bier drinken!
Jammer dat je de indruk hebt gekregen, mede via de website van FUST, dat er meer bier gedronken wordt, dan er getennist wordt. Dit is namelijk niet het geval. Er wordt wel degelijk fanatiek getennist, elke dinsdag is het FUSTavond (kun je zonder 'afspraak' met een tennismaatje naar de vereniging komen, zijn altijd voldoende mensen om mee te tennissen), en ook in wedstrijdvorm wordt er fanatiek gespeeld (competitie, toernooien, Friesland Cup, ed).. Natuurlijk hebben we, net als elke andere vereniging, ook de recreatieve spelers... of spelers die vooral in de kantine actief zijn. Maargoed, als jij lid wilt worden en er voor wilt gaan vooral op de baan actief te zijn... enjoy the club! Niemand zal jou verplichten je biertje te drinken.
Naast tennis worden er wel veel andere dingen georganiseerd vanuit FUST, en ik kan me voorstellen dat het op de website lijkt alsof dit wat veel is.. (weekendjes weg, uitwisselingen met andere studententennisverenigingen, davis cup weekenden, en natuurlijk de gebruikelijke borrels en feestjes).. Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook wel logisch. Want ik zie nog niet zo snel iemand iets op de site zetten als: weer lekker getennist vanavond. Het was spannend en het was lekker weer... Dat zou ook een beetje nietszeggend bericht zijn.

Momenteel is het wel wat minder druk bij FUST, omdat veel studenten de gehele zomer bij hun ouders verblijven.. Maar dat duurt vermoedelijk nog maar 'n maandje. Kom anders gewoon eens langs, dan kun je 't zelf zien. En ga ook bij de andere clubs langs (dat sowieso) dan kun je het beste een keuze maken...
Succes!
pi_51489183
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
We moeten volgend jaar eens met het hele topic aan hetzelfde toernooi meedoen.

Zie het nog niet zo snel gebeuren, maar zou wel gezellig zijn.

Zit beetje met vervoer voor verdere toernooien deze zomer.. er is nog maar één toernooi op fietsafstand. pas in september.
pi_51489241
Dankje voor deze reactie! Ik ga inderdaad een beetje rondkijken aankomende week. Ik ben trouwens student in Groningen, niet in Leeuwarden, maar dat maakt vast niet uit heh.
pi_51489458
Wat is trouwens handig, een racket via de vereniging kopen? Tennisschoenen bij de Bristol? Moet je zelf ook ballen kopen? Ik kom er natuurlijk wel vanzelf achter komende week, maar ach, als dit topic er toch is.
pi_51489850
Asje.

Maar je woont wel in Lwd toch? Heb je volgens mij wel eens in de stad en streek topics gezien.

Ik zou zelf langs een sportwinkel gaan, advies vragen aan een verkoper, verschillende rackets meenemen (stuk of drie) om te testen.
Schoenen van de Bristol.. dat kan. Maar van bijv. K-swiss heb je ook schoenen vanaf 50 euro en dat geeft toch iets meer steun denk ik. Maar is ook afhankelijk van je budget natuurlijk.
pi_51489948
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Asje.

Maar je woont wel in Lwd toch? Heb je volgens mij wel eens in de stad en streek topics gezien.

Ik zou zelf langs een sportwinkel gaan, advies vragen aan een verkoper, verschillende rackets meenemen (stuk of drie) om te testen.
Schoenen van de Bristol.. dat kan. Maar van bijv. K-swiss heb je ook schoenen vanaf 50 euro en dat geeft toch iets meer steun denk ik. Maar is ook afhankelijk van je budget natuurlijk.
Ja, woon wel in Leeuwarden. Maar zit niet op de NHL of CHN ofzo. Hoe bedoel je, rackets meenemen om te testen? Kan dat zomaar?
pi_51490087
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef Skic. het volgende:

[..]

Ja, woon wel in Leeuwarden. Maar zit niet op de NHL of CHN ofzo. Hoe bedoel je, rackets meenemen om te testen? Kan dat zomaar?
Ja. Je moet voelen hoe een racket speelt, of het iets voor jou is. Dat kan niet door het alleen even in je hand te houden in de sportwinkel.
pi_51493232
1e ronde mix gewonnen met 7-6 6-2

Zoals eerder al gemeld sukkelde ik de afgelopen weken enorm met mijn service... vandaag de 1e servicegame van mijn kant 4 dubbele fouten achter elkaar

Gelukkig kon ik daarna wel enigszins mijn ritme vinden, eerste set was doorbijten in de tie-break, in de tweede waren we de baas

Merk echt wel het verschil met mijn nieuwe bespanning, wat een verademing bij het slaan

[ Bericht 2% gewijzigd door TheVulture op 15-07-2007 21:20:27 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 15 juli 2007 @ 20:04:20 #68
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51499269
Finale trouwens verloren...

Tegenstander was gewoon beter, maar maakte wel iets te veel fouten.
Gelukkig wel goed toernooi gehad, ik ben tevreden met m'n prestaties.

6-1 6-2 uitslag
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_51501593
Door een psychologische hel gegaan. Waar doe ik dit allemaal voor vraag ik wel eens af. Uiteindelijk toch gewonnen. Niet altijd met het mooiste tennis.

oh ja, de cash die je krijgt als je wint is ook niet gek.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:33:35 #70
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_51523963
Leuk topic,
Tennis ook al een tijdje, laatst een toernooi gehad. Meest rare uitslagen ooit voor mij.

1e enkelpartij, stond echt zeer brak te spelen, 1e set verloor ik met 6-2, 2e set stond ik met 3-0 achter en het ging steeds slechter, had nog 1, hooguit 2 games kunnen pakken denk ik.
Begon het ineens te stortregenen, regenpauze van een half uurtje gehad.
Daarna verder spelen en werkelijk alles lukte ineens, nauwelijks fouten meer gemaakt. 2e set uiteindelijk nog met 6-4 en 3e set met 6-0 gewonnen.

Halve finale in de enkel, 1e set ging erg goed, 6-3 gewonnen, 2e set lukte niets meer, 6-0 verloren en 3e set ging het weer 6-2 gewonnen .
silence can say more than thousand words
  maandag 16 juli 2007 @ 15:34:18 #71
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_51523991
Eindelijk vandaag mijn bestelling van tennispro.nl verzonden. alleen 2 artikelen staan nog in backorder.. ik ben benieuwd welke 2, want dat hebben ze niet verteld
World domination is my middle name.
pi_51530360
Over een uurtje mijn 1e ronde in de enkel... heb het wederom niet getroffen met de loting maar we gaan er maar het beste van proberen te maken
  maandag 16 juli 2007 @ 19:04:08 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51530668
Ik heb het wat druk gehad afgelopen weken, heb zelfs al weken niet gespeeld.

Nu dan toch de eerste toernooien ingeschreven. Hoop er nog 4 of 5 te spelen dit seizoen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 16 juli 2007 @ 20:32:08 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51533823
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb overigens de toernooiwinst in de GD4 binnen; kwartfinale bye, halve finale 6-3 6-3 winst en in de finale een walk-over .
Zo kan ik ook toernooien winnen

De pa van me vriendin heeft me trouwens uitgedaagd.
hij is nu op vakantie in Spanje en we gaan even op visitie de komende week. Tijdens de competitie heeft hij een keer gezegd dat hij tegen me wilde spelen. De beste man is zo'n "vakantietennisser" zeg maar. Je kent ze wel, mensen die tijdens de vakantie gaan tennissen maar de rest van het jaar helemaal niets doen.
Dus me toen me vriendin me voor het eerst zag spelen zei ze tegen hem dat ik heel slecht speelde. Dus toen durfde hij wel. Toen ze vertelde dat ik een paar potjes gewonnen had was hij ineens niet zo zeker meer en wil hij alleen nog maar "met" me spelen om het campingtoernooi te winnen

hij kan volgens mij trouwens best wel een beetje tennissen aangezien hij goed kan voetballen en het dus wel zo af en toe doet. Meestal krijgen dat soort lui nog best een aardige bal over het net, zonder echt goed te zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_51538043
Ben ik weer... zoals eerder aangegeven een verwachte nederlaag maar ik heb voor het eerst dit seizoen een lekkere enkelpot gespeeld, en dat terwijl zijn ranking een flink stukkie beter was dan die van mij... ik begon slecht... achter met 0-3 en 2-4 brak daarna twee keer achter elkaar omdat ik alles op zijn backhand gooide en mocht bij 5-4 serveren voor de set... Helaas sloeg hij een paar goeie returns en kon ik niet onder de druk uitkomen... uiteindelijk ging ik er in de tiebreak kansloos af, ook omdat hij zijn backhand onder controle kreeg... tweede set kon ik de games nog wel mee komen maar hij won ze allemaal 7-6 6-0 verloren maar wel een redelijk goed gevoel aan over gehouden... ook weinig dubbele fouten geslagen dus da's ook erg positief
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:07:58 #76
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51545869
Zaterdag had ik al mijn kwartfinale gespeeld, maar heb in de 3e set op moeten geven Ik had teveel last van mijn arm en een borstspier. Zelfs na 4 asperines was de pijn nog niet weg en ik kreeg geen forehand meer over het net en mijn service kon ik alleen nog beetje spin in gooien.

Eerste set had ik nog wel gewonnen met 7-5 (na 5-2 achter gestaan te hebben), maar daarna werd de pijn steeds heviger en niet meer door heen te slaan. Tweede set heb ik nog uitgespeeld, maar begin 3e set heb ik de hand gegeven.

Minder geslaagd toernooi dus met 2 opgaves Hopelijk gaat het over een week beter
Weisst
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:55:45 #77
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_51549613
Vraagje: op wat voor (KNLTB-)niveau tennissen jullie zoal?
pi_51570450
Volgende week eerste toernooi!! Zondagochtend eerste westrijd in HE6. Hopen dat ik langer dan drie kwartier tegenstand kan bieden.
pi_51570854
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:55 schreef Quoi het volgende:
Vraagje: op wat voor (KNLTB-)niveau tennissen jullie zoal?
Ik zit in de 8, tennis nu zo'n twee jaar... nog geen officiele enkelpot gewonnen, in de dubbel ben ik ondertussen wel aardig op niveau
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:51:55 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_51571454
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zit in de 8, tennis nu zo'n twee jaar... nog geen officiele enkelpot gewonnen, in de dubbel ben ik ondertussen wel aardig op niveau
Dus KNLTB 8?
Zit zelf op 7 nl, maar vind het nog altijd best spannend om wedstrijden te gaan tennissen....
Wanneer begonnen jullie daarmee?
pi_51571562
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dus KNLTB 8?
Zit zelf op 7 nl, maar vind het nog altijd best spannend om wedstrijden te gaan tennissen....
Vorige zomer voor het eerst toernooien gespeeld, tenniste toen nog geen jaar... het hangt er heel erg vanaf wie je tegenover je krijgt... in de 8 kan dat echt van alles zijn, ben al een paar keer ongenadig hard geveegd maar heb ook leuke potjes gespeeld
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:25:25 #82
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_51572702
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dus KNLTB 8?
Ik won mijn eerste wedstrijd in de acht twee weken nadat ik mijn racket had gekocht.
Ik tennis nu mijn derde seizoen. Speel in de 7 en de 6 dit jaar.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_51572748

7-6 5-2 voor en het nog verprutsen.
pi_51583583
Gisteren mijn 5de les gehad... Ging voor geen meter Vorige lessen gingen wel goed...
Binnenkort maar weer meer lessen boeken. Hopen dat het weer een beetje meewerkt, dan kunnen we weer gaan tossen...

Eind augustus doe ik mee aan onze clubkampioenschappen. Zal wel niks worden, maar vind het wel leuk om mee te doen...
pi_51689986
Nou mijn kwartfinale mix was het eindstation.... eerste set lukte alles bij ons: 6-3 gewonnen... vervolgens pakken we een break voorsprong 2-0 en krijgen we breakkansen naar 3-0.... die pakken we niet, vervolgens kantelt de hele wedstrijd... 2-6 1-6 verloren... ik heb zelf wel goed gespeeld... partner liet het vooral in de derde set erg liggen... wel jammer want we hadden de kans maar ze waren net wat constanter op de big points....
pi_51690787
Chris wat jammer! Hoe kwam dat zo?

Ik heb me net ingeschreven voor een toernooitje... GD6 (jaja nieuwe dubbelpartner! )
Toch wel spannend, zo boven m'n niveau.. sta nu 6.6 - actuele rating..
pi_51696727
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Chris wat jammer! Hoe kwam dat zo?

Ik heb me net ingeschreven voor een toernooitje... GD6 (jaja nieuwe dubbelpartner! )
Toch wel spannend, zo boven m'n niveau.. sta nu 6.6 - actuele rating..
Ik heb geen flauw idee .
Ik dacht denk ik gewoon dat het een gespeelde wedstrijd was en daardoor werd ik te nonchalant .

En met een rating van 6,6 word je toch wel 6 volgend jaar ?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:18:23 #88
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51703014
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:26 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee .
Ik dacht denk ik gewoon dat het een gespeelde wedstrijd was en daardoor werd ik te nonchalant .

En met een rating van 6,6 word je toch wel 6 volgend jaar [afbeelding]?
Volgens mij is de norm erg naar beneden bijgesteld. Gasten die 4.5 stonden in de enkel vorig jaar, werden gewoon weer 5 .
Weisst
pi_51745213
weer een flink aantal wedstrijden gespeeld. Hoop hier door veel geleerd te hebben
pi_51746800
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef erkel het volgende:

[..]

Volgens mij is de norm erg naar beneden bijgesteld. Gasten die 4.5 stonden in de enkel vorig jaar, werden gewoon weer 5 .
Het verschilt per categorie hoor...7.8 wordt je al 7 mee volgens mij, maar met 2.2 ben je nog geen 2
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51753929
nogal debiel natuurlijk dat er gewoon niet bij de .5 afgerond wordt.

ook is het onhandig om 9 het laagst te maken. 1 was slimmer geweest. Voorkom je taalkundige problemen. Maakt het ook makkelijker om clubs een sterkte te geven (gewoon alles sommeren )

post2: wie deed hier nou natuurkunde ?

post3: waar ligt de grens tussen 7 en 6. Dat zou ik heel graag willen weten.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:33:26 #92
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51755556
Vorig jaar was de grens tussen 7 en 6 volgens mij 6,6.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_51757227
mijn dubbelranking is gestegen naar 8,666 .... het begint er op te lijken

zometeen 1e ronde enkel van nieuw toernooi, hopelijk wordt het nog droog... kansen schat ik niet al te hoog in maar ik sta goed te spelen nu dus wie weet
pi_51769161
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:28 schreef TubewayDigital het volgende:
nogal debiel natuurlijk dat er gewoon niet bij de .5 afgerond wordt.

ook is het onhandig om 9 het laagst te maken. 1 was slimmer geweest. Voorkom je taalkundige problemen. Maakt het ook makkelijker om clubs een sterkte te geven (gewoon alles sommeren )

post2: wie deed hier nou natuurkunde ?

post3: waar ligt de grens tussen 7 en 6. Dat zou ik heel graag willen weten.
Vorig jaar lag de grens naar 6 volgens mij op 6.57 of zo, maar ze bepalen het echt pas aan het eind van het jaar, want het is afhankelijk van hoeveel mensen ongeveer op de grens staan want als ik het goed heb willen ze het aantal spelers per categorie enigszins constant houden...

En ik doe natuurkunde, maar ik weet niet zeker of dat precies was wat je bedoelde
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51769204
Helaas verloren met 6-2 6-2 maar toch wel lekker gespeeld... leuke punten, tegenstander was alleen net iets constanter dan ik... ik wil nog steeds te snel het punt scoren...
pi_51769546
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

Vorig jaar lag de grens naar 6 volgens mij op 6.57 of zo, maar ze bepalen het echt pas aan het eind van het jaar, want het is afhankelijk van hoeveel mensen ongeveer op de grens staan want als ik het goed heb willen ze het aantal spelers per categorie enigszins constant houden...
precies en dat vind ik raar. De KNLTB heeft van te voren dus al een verdeling in haar hoofd over hoe speelsterktes vereeld zijn. De beste 30 zijn 1, de beste 60 zijn 2 etc. Maar hoe komen ze daar aan ?

Als je gewoon bij .5 afrond en het systeem laat draaien krijg je toch automatisch een verdeling van speelsterktes. Het DSS systeme genereert dan voor jou een verdeling.

ik zal er nog eens verder over nadenken
quote:
En ik doe natuurkunde, maar ik weet niet zeker of dat precies was wat je bedoelde
helpt een demper ?
pi_51769649
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 00:07 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

precies en dat vind ik raar. De KNLTB heeft van te voren dus al een verdeling in haar hoofd over hoe speelsterktes vereeld zijn. De beste 30 zijn 1, de beste 60 zijn 2 etc. Maar hoe komen ze daar aan ?

Als je gewoon bij .5 afrond en het systeem laat draaien krijg je toch automatisch een verdeling van speelsterktes. Het DSS systeme genereert dan voor jou een verdeling.

ik zal er nog eens verder over nadenken
[..]

helpt een demper ?
Nee
pi_51769718

cool dat je dat weet. Vertel er eens wat over. Heeft een prof het er eens tijdens college over gehad? Was het een opgave in je natuurkunde boek? Heb je er een practicum of bachelor scriptie over gedaan ?
pi_51769767
Ik heb er wel eens iets wetenschappelijk onderbouwds over gelezen, maar daar houdt het wel bij op. Wat het vooral zei is dat het wel wat scheelt maar dat het toch echt vooral het gevoel qua geluid en dergelijken is waarom mensen het ding aanschaffen..Niet echt veelzeggend dus.
pi_51769907
Zo'n dingetje is natuurlijk ook veel te licht om trillingen te dempen dacht ik zo.

Waarom heeft Wilson eigenlijk die bobbels aan de zijkant? Ik denk dat het is om meer controlle te krijgen (afstand contactpunt van de bal met de snaren tot frame wordt op dat punt net iets kleiner) terwijl je toch een grote sweatspot blijft behouden. Ook kan het voor meer stabiliteit zorgen. Extra massa aan de buitenkant maakt het toch moeilijker voor een racket om te draaien om zijn as.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')