ik zag dat Head een microgel extreme pro had. Een soort Prestige lite. 315 gram, 645 cm2 blad. Leek mij fijn racket. Ga zelf binnenkrot met yonex in de weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Al een hele tijd met Babolat Pure Drive Team, maar daar ben ik toch wel een beetje op uitgekeken en ik wil na de toernooien kijken of de Head Flexpoint Prestige iets voor me is.
Ik zal me er over een paar maanden eens in verdiepen, er is zoveel aanbod en verschillende specificatiesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:11 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ik zag dat Head een microgel extreme pro had. Een soort Prestige lite. 315 gram, 645 cm2 blad. Leek mij fijn racket. Ga zelf binnenkrot met yonex in de weer.
Na enig zoeken toch een gripje 3 gevonden, voor een redelijke prijs.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
In een nieuw racket zijn altijd wat aanpassingen gedaan natuurlijk, anders brengen ze geen nieuwe collectie op de markt.
Maar ik raad je aan om als 2e racket gewoon dezelfde aan te schaffen. Zo ondervind je zo weinig mogelijk verschil als je plotseling van racket moet wisselen. Het is nog niet zo'n oud racket, dus ik denk het nog wel ergens anders verkrijgbaar is met jouw gripmaat dan op het adres waar je nu gekeken hebt.
Ik heb zeker wel wat aanraders.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Skic. het volgende:
Ik wil ook gaan tennissen. Volgende week bij wat tennisclubs rond. Nog een aanrader voor een club in Leeuwarden?
Jammer dat je de indruk hebt gekregen, mede via de website van FUST, dat er meer bier gedronken wordt, dan er getennist wordt. Dit is namelijk niet het geval. Er wordt wel degelijk fanatiek getennist, elke dinsdag is het FUSTavond (kun je zonder 'afspraak' met een tennismaatje naar de vereniging komen, zijn altijd voldoende mensen om mee te tennissen), en ook in wedstrijdvorm wordt er fanatiek gespeeld (competitie, toernooien, Friesland Cup, ed).. Natuurlijk hebben we, net als elke andere vereniging, ook de recreatieve spelers... of spelers die vooral in de kantine actief zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:18 schreef Skic. het volgende:
Ik wil juist wat aan mijn conditie doen en wat 'gezonder leven'. Niet nóg meer bier drinken!
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
We moeten volgend jaar eens met het hele topic aan hetzelfde toernooi meedoen.
Ja, woon wel in Leeuwarden. Maar zit niet op de NHL of CHN ofzo. Hoe bedoel je, rackets meenemen om te testen?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Asje.
Maar je woont wel in Lwd toch? Heb je volgens mij wel eens in de stad en streek topics gezien.![]()
Ik zou zelf langs een sportwinkel gaan, advies vragen aan een verkoper, verschillende rackets meenemen (stuk of drie) om te testen.
Schoenen van de Bristol.. dat kan. Maar van bijv. K-swiss heb je ook schoenen vanaf 50 euro en dat geeft toch iets meer steun denk ik.Maar is ook afhankelijk van je budget natuurlijk.
Ja. Je moet voelen hoe een racket speelt, of het iets voor jou is. Dat kan niet door het alleen even in je hand te houden in de sportwinkel.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ja, woon wel in Leeuwarden. Maar zit niet op de NHL of CHN ofzo. Hoe bedoel je, rackets meenemen om te testen?Kan dat zomaar?
Zo kan ik ook toernooien winnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb overigens de toernooiwinst in de GD4 binnen; kwartfinale bye, halve finale 6-3 6-3 winst en in de finale een walk-over.
Ik zit in de 8, tennis nu zo'n twee jaar... nog geen officiele enkelpot gewonnen, in de dubbel ben ik ondertussen wel aardig op niveauquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:55 schreef Quoi het volgende:
Vraagje: op wat voor (KNLTB-)niveau tennissen jullie zoal?
Dus KNLTB 8?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit in de 8, tennis nu zo'n twee jaar... nog geen officiele enkelpot gewonnen, in de dubbel ben ik ondertussen wel aardig op niveau
Vorige zomer voor het eerst toernooien gespeeld, tenniste toen nog geen jaar... het hangt er heel erg vanaf wie je tegenover je krijgt... in de 8 kan dat echt van alles zijn, ben al een paar keer ongenadig hard geveegd maar heb ook leuke potjes gespeeldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dus KNLTB 8?
Zit zelf op 7 nl, maar vind het nog altijd best spannend om wedstrijden te gaan tennissen....
Wanneer begonnen jullie daarmee?
Ik won mijn eerste wedstrijd in de acht twee weken nadat ik mijn racket had gekocht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dus KNLTB 8?
Zit zelf op 7 nl, maar vind het nog altijd best spannend om wedstrijden te gaan tennissen....
Wanneer begonnen jullie daarmee?
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Chris wat jammer! Hoe kwam dat zo?![]()
Ik heb me net ingeschreven voor een toernooitje... GD6 (jaja nieuwe dubbelpartner!)
Toch wel spannend, zo boven m'n niveau.. sta nu 6.6 - actuele rating..
?
Volgens mij is de norm erg naar beneden bijgesteld. Gasten die 4.5 stonden in de enkel vorig jaar, werden gewoon weer 5quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
Ik dacht denk ik gewoon dat het een gespeelde wedstrijd was en daardoor werd ik te nonchalant.
En met een rating van 6,6 word je toch wel 6 volgend jaar [afbeelding]?
Het verschilt per categorie hoor...7.8 wordt je al 7 mee volgens mij, maar met 2.2 ben je nog geen 2quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Volgens mij is de norm erg naar beneden bijgesteld. Gasten die 4.5 stonden in de enkel vorig jaar, werden gewoon weer 5.
Vorig jaar lag de grens naar 6 volgens mij op 6.57 of zo, maar ze bepalen het echt pas aan het eind van het jaar, want het is afhankelijk van hoeveel mensen ongeveer op de grens staan want als ik het goed heb willen ze het aantal spelers per categorie enigszins constant houden...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:28 schreef TubewayDigital het volgende:
nogal debiel natuurlijk dat er gewoon niet bij de .5 afgerond wordt.
ook is het onhandig om 9 het laagst te maken. 1 was slimmer geweest. Voorkom je taalkundige problemen. Maakt het ook makkelijker om clubs een sterkte te geven (gewoon alles sommeren )
post2: wie deed hier nou natuurkunde ?
post3: waar ligt de grens tussen 7 en 6. Dat zou ik heel graag willen weten.
precies en dat vind ik raar. De KNLTB heeft van te voren dus al een verdeling in haar hoofd over hoe speelsterktes vereeld zijn. De beste 30 zijn 1, de beste 60 zijn 2 etc. Maar hoe komen ze daar aan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vorig jaar lag de grens naar 6 volgens mij op 6.57 of zo, maar ze bepalen het echt pas aan het eind van het jaar, want het is afhankelijk van hoeveel mensen ongeveer op de grens staan want als ik het goed heb willen ze het aantal spelers per categorie enigszins constant houden...
helpt een demper ?quote:En ik doe natuurkunde, maar ik weet niet zeker of dat precies was wat je bedoelde
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:07 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
precies en dat vind ik raar. De KNLTB heeft van te voren dus al een verdeling in haar hoofd over hoe speelsterktes vereeld zijn. De beste 30 zijn 1, de beste 60 zijn 2 etc. Maar hoe komen ze daar aan ?
Als je gewoon bij .5 afrond en het systeem laat draaien krijg je toch automatisch een verdeling van speelsterktes. Het DSS systeme genereert dan voor jou een verdeling.
ik zal er nog eens verder over nadenken
[..]
helpt een demper ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |